SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
🐙
Dat is automatisch als je bij Foqueville komtquote:
Gelukkig heb ik tegenwoordig een snelle stofwisseling.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is automatisch als je bij Foqueville komt
IT'S THE MOOOOOOOOOSTquote:Op donderdag 24 april 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
Spotify kerst lijst aan en gaaannnn @:dud0r
Wonderful yearquote:
Bewegend vs niet-bewegend?quote:
ohh. is dat het enige?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewegend vs niet-bewegend?
Anime geeft het al een beetje weg hequote:
Dit vraag je echt?quote:
We kunnen niet alles wetenquote:
Het verschil tussen getekend op papier en bewegend in een video niet wetenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet alles weten
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het verschil tussen getekend op papier en bewegend in een video niet weten
Ik doe zo m'n best.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen niet alles weten
Jij weet alles van chocolade!quote:
Hoef je geen sorry te zeggen, ik dacht dat dit wel bekend zou zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.
dacht dat dit wel bekend zou zijn.quote:
Jaquote:
Weet je wel alles van mijn hobbysquote:Op donderdag 24 april 2025 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Sorry dat we niet alle termen van je tekenfilmpjes kennen.
En je bent nog wel in Japan geweest!quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
nou ja genoeg mensen die verder geen interesse in manga of anime hebben natuurlijk :p
ja ga wel die winkels en zo in. maar weet er nog steeds niets van af. Enige wat ik ken is pokemon :pquote:Op donderdag 24 april 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En je bent nog wel in Japan geweest!
Zegt ook niks, weet ik
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
nou ja genoeg mensen die verder geen interesse in manga of anime hebben natuurlijk :p
Als het je écht écht écht geen hol interesseert, weet je het écht niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.
Oh, dat blijft ook maar doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga wel die winkels en zo in. maar weet er nog steeds niets van af. Enige wat ik ken is pokemon :p
Hou je een excelletje bij?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik in een notitieboekje staan!
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat blijft ook maar doooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor gaan
Leeft daar volgens mij veel meer dan hier.quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.
Ze hebben hier veel van die winkels van popsterren. Zie ik in bangkok ook en dan staan ze echt in de rij om die winkel in te mogen
Ben je in de Skytree?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vandaag nog in een pokemonstore geweest. Die zat naast de nintendo store.
Ze hebben hier veel van die winkels van popsterren. Zie ik in bangkok ook en dan staan ze echt in de rij om die winkel in te mogen
k denk dat de meeste mensen die niet bekend zijn met anime of manga buiten japan tekenfilms als cartoon zullen omschrijvenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste mensen weten wel dat tekenfilms anime zijn dacht ik. Maar ze hoeven er niet naar te kijken.
ah nee ben ik niet :pquote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Eiffeltoren in Tokio, kun je in, helemaal naar boven.
Hysterisch?quote:Op donderdag 24 april 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Osaka heeft toch die hysterische koopgoot langs het water?
quote:Op donderdag 24 april 2025 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm was dat?
ben nu in Osaka. morgen weer naar bangkok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |