SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Oh werkt DM en PM nog wel gewoon als je een ban hebt?quote:
De naaktfotografie. Volgens mij staan mensen hier al even in de rij voor de terugkeer van Dimmy.quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 23 april 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me ook af wie er naar de meet komt ook al ben ik er zelf niet bij.
Nee maar degenen die meer info hebben kunnen dat toch lekker doorvertellenquote:Op woensdag 23 april 2025 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh werkt DM en PM nog wel gewoon als je een ban hebt?
Ahhhh achsoquote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon je ook tot afgelopen maandag opgeven.
* kwiwi haalt vulpen uit haar pyjama borstzakje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen we handtekeningen verzamelen.
Nah.quote:
Jawel wat zolang je het niet mega gek hebt gemaakt is dat gewoon een jaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat mag toch niet als je een ban hebt?
[..]
als die perm is, kom je toch niet na een jaar terug?
[..]
dit
Hoeveel zouden we er nodig hebben?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen we handtekeningen verzamelen.
Nou, geduld hebben mensen. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel wat zolang je het niet mega gek hebt gemaakt is dat gewoon een jaar.
Iedereen komt 1 januari weer terug. Dat lukt tong ook nog elk jaarquote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel wat zolang je het niet mega gek hebt gemaakt is dat gewoon een jaar.
Ja maar ja tegen die tijd zit die jaar er ook bijna op.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen komt 1 januari weer terug. Dat lukt tong ook nog elk jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |