SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Oh werkt DM en PM nog wel gewoon als je een ban hebt?quote:
De naaktfotografie. Volgens mij staan mensen hier al even in de rij voor de terugkeer van Dimmy.quote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 23 april 2025 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me ook af wie er naar de meet komt ook al ben ik er zelf niet bij.
Nee maar degenen die meer info hebben kunnen dat toch lekker doorvertellenquote:Op woensdag 23 april 2025 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh werkt DM en PM nog wel gewoon als je een ban hebt?
Ahhhh achsoquote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kon je ook tot afgelopen maandag opgeven.
* kwiwi haalt vulpen uit haar pyjama borstzakje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen we handtekeningen verzamelen.
Nah.quote:
Jawel wat zolang je het niet mega gek hebt gemaakt is dat gewoon een jaar.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
dat mag toch niet als je een ban hebt?
[..]
als die perm is, kom je toch niet na een jaar terug?
[..]
dit
Hoeveel zouden we er nodig hebben?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kunnen we handtekeningen verzamelen.
Nou, geduld hebben mensen. Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel wat zolang je het niet mega gek hebt gemaakt is dat gewoon een jaar.
Iedereen komt 1 januari weer terug. Dat lukt tong ook nog elk jaarquote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel wat zolang je het niet mega gek hebt gemaakt is dat gewoon een jaar.
Ja maar ja tegen die tijd zit die jaar er ook bijna op.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iedereen komt 1 januari weer terug. Dat lukt tong ook nog elk jaar
Ahw, een ieniminiminuisquote:
Oja praten over bans als er een blauwe bij isquote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, geduld hebben mensen. Opgelost, slotje.
Ik wil nietquote:Op woensdag 23 april 2025 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, geduld hebben mensen. Opgelost, slotje.
Hij kan wel stoer doen, maar ik durf te wedden dat hij haar ook mistquote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oja praten over bans als er een blauwe bij is
Zal ik een ban voor je aanvragen?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dat helptquote:Op woensdag 23 april 2025 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik een ban voor je aanvragen?
[..]
Ziet er lief uitquote:
Klinkt eerder als Belgiëquote:Op woensdag 23 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
@:dr_flash ik lees net dat duitsland 4 miljard uitgegeven heeft aan een stukje spoorlijn bij Ulm dat 20 minuten aan tijdbesparing had moeten opleveren. Alleen is er sinds 2022 pas 1 trein overheen gereden, omdat vrijwel geen enkele trein de te steile helling op kan komen![]()
Ja maar die zitten hier altijdquote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
40-45quote:Op woensdag 23 april 2025 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoeveel zouden we er nodig hebben?
Ik dacht ook dat ze in Duitsland wel wat slimmer waren.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
@:dr_flash ik lees net dat duitsland 4 miljard uitgegeven heeft aan een stukje spoorlijn bij Ulm dat 20 minuten aan tijdbesparing had moeten opleveren. Alleen is er sinds 2022 pas 1 trein overheen gereden, omdat vrijwel geen enkele trein de te steile helling op kan komen![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Laten we nou niet doen alsof lichtblauwen wat te zeggen hebben. Dat is de groenvoorziening van het internet zeg maar.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof lichtblauwen wat te zeggen hebben. Dat is de groenvoorziening van het internet zeg maar.
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof lichtblauwen wat te zeggen hebben. Dat is de groenvoorziening van het internet zeg maar.
* TheStigsDutchCousin even een notitie maaktquote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar win je geen oorlog meequote:Op woensdag 23 april 2025 21:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze in Duitsland wel wat slimmer waren.
ze heeft geen ongelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even een notitie maakt
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voel je je wel eens als een parkeerwachter?quote:
Ik zal je even helpen met het correct spellen: kwiwi doet stom mama.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin even een notitie maakt
Hier heb ik weinig te zeggen jaquote:
Ik bespeur een trend.quote:
"Verkeerd gespelde kiwi lokt reacties uit."quote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen met het correct spellen: kwiwi doet stom mama.
Not this shit againquote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jij dat we blauwen moeten gaan bewapenen?
Ga je ook een nickchange doen?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop dat jullie klaar zijn voor eindeloos veel gepraat over mijn hont.
En mijn instagram wordt een hondenaccount
Hebben wij jouw Instagram?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Van ieni naar Tommy?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga je ook een nickchange doen?
Bijvoorbeeld.quote:
Misschien wordt het tijd voor een HuisdierenSC in F&F.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
HSC!quote:Op woensdag 23 april 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd voor een HuisdierenSC in F&F.
ik niet, maar ik doe ook alleen voor spek en bonen meequote:Op woensdag 23 april 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voel je je wel eens als een parkeerwachter?
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet, maar ik doe ook alleen voor spek en bonen mee
En kerstkaarten.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik niet, maar ik doe ook alleen voor spek en bonen mee
Had ook niet anders verwacht van jouquote:
Het mogelijke noodweer?quote:
Noodweer?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het mogelijke noodweer?
Wordt dat verwacht?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het mogelijke noodweer?
Dan zijn we snel van die honten afquote:
Ik maak geen verstandige keuzesquote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Dacht misschien kunnen jullie ervoor zorgen dat ik de verstandige keuze maak om het niet te doen.
quote:
Het gaat alleen veel regenen. Voor sommigen is dat al noodweer, vandaar.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak geen verstandige keuzes
Slaap lekkerquote:
Nee, heb al borrelnootjes op.quote:
neem een bakje yoghurt met aarbei en banaan?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:49 schreef Ama het volgende:
Dacht misschien kunnen jullie ervoor zorgen dat ik de verstandige keuze maak om het niet te doen.
Ja kan maar niet nu want heb ik niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:54 schreef mschol het volgende:
[..]
neem een bakje yoghurt met aarbei en banaan?
O maar ik heb nog 1 witte die gaat knallen in je mondquote:Op woensdag 23 april 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
Nee, heb al borrelnootjes op.
1 van 2 kilo?quote:
Niet per ongeluk die met nasi goreng vulling genomen?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nee, 1 kleintje..
en dat viel me zelfs tegen
nee, gewoon een wittequote:Op woensdag 23 april 2025 21:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet per ongeluk die met nasi goreng vulling genomen?
Dat is ook geen chocolaquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
eten is net klaar, dus ik kan avond eten gaan verorberen...
maar met andere smaken lig ik kotsend boven de wcquote:Op woensdag 23 april 2025 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook geen chocola
Het doet me aan botercreme denken die smaak
Ben je allergisch?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar met andere smaken lig ik kotsend boven de wc
nee, was een beeetje overdreven maar een blok chocolade (melk/puur etc) vind ik echt niet te hachelen..quote:
Jij wil gewoon koekies!quote:Op woensdag 23 april 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, was een beeetje overdreven maar een blok chocolade (melk/puur etc) vind ik echt niet te hachelen..
normaal vind ik wit wel lekker
en melk in bv een twix ofzo vind ik dan weer wel te doen
Een blok pure chocoladequote:Op woensdag 23 april 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, was een beeetje overdreven maar een blok chocolade (melk/puur etc) vind ik echt niet te hachelen..
normaal vind ik wit wel lekker
en melk in bv een twix ofzo vind ik dan weer wel te doen
"Kuifje en de bende van de Belgische mierensmokkelaars"quote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)okkelaars-uitgesteld
"Belgische Mierensmokkelaars"
Oke dan.
quote:Op het smokkelen van de mieren staat een geldboete van minstens 20 miljoen Keniaanse shilling (ruim 136.000 euro) of een celstraf van minstens tien jaar. Het hoofd van het Keniaanse OM riep de rechter op om de verdachten een zware straf op te leggen.
Die zijn ook maar eventjes lekkerquote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar choclate chip cookies vind ik ook maar zelden lekker
Dat is hier toch elke dag wel het geval?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lees alsmaar zinnen vandaag die ik niet dacht ooit te lezen.
Er is wel een zekere fudge factor voor onwaarschijnlijke dingen maar dit zijn uitschieters.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is hier toch elke dag wel het geval?
Voor je gaat kotsen eerst de chocola doorgevenquote:
Ja beetje zonde om de chocolade vies te makenquote:Op woensdag 23 april 2025 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor je gaat kotsen eerst de chocola doorgeven
Of in buisjes in je hol.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
Hadden ze de moeren als bolletjes gesmokkeld?
Mierensliksmokkelaars
quote:Op woensdag 23 april 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Niet 1 man 1 jar maar 1 man 10 glass vials
Dat zal jeuk geven van binnenquote:
Je hebt beelddenkers, maar zouden er in dit geval ook jeukdenkers zijn?quote:
Don't blinkquote:Op woensdag 23 april 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Soms ben ik bang dat mijn interesses te raar zijn voor dit topic. Maar het kan dus altijd erger.
Sorry.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Soms ben ik bang dat mijn interesses te raar zijn voor dit topic. Maar het kan dus altijd erger.
Hmmm denk het nietquote:Op donderdag 24 april 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halen ze de spinnen in je huisje weg voordat je thuis bent?
Is hij aan het plannen om de wereld over te nemen?quote:
Probeert ie je te versieren?quote:
Het scherm werd een paar keer zwart en hij maakte het geluid alsof er iets van randapparatuur werd verwijderdquote:Op donderdag 24 april 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is hij aan het plannen om de wereld over te nemen?
Je knieën ziet ie niet. Je vingers daarentegen...quote:
Ah, de installatie van SkyNetquote:Op donderdag 24 april 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scherm werd een paar keer zwart en hij maakte het geluid alsof er iets van randapparatuur werd verwijderd
Dimmy's ban is weer opgeheven?quote:Op donderdag 24 april 2025 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat SkyNet hier ineens allemaal totalitaire onzin uit komt kramen.
1 + 1 gratis willen ze gaan verbieden in Nederland, in de strijd tegen te hoge prijzen, obesitas en verspilling.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/producten/product/wi591491
Whut.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 + 1 gratis willen ze gaan verbieden in Nederland, in de strijd tegen te hoge prijzen, obesitas en verspilling.
quote:Kinderen die baby of peuter waren tijdens de coronapandemie hebben moeite om het verschil te zien tussen een blij gezicht en het gezicht van iemand die bang is. Onderzoekers van de Universiteit Utrecht vermoeden dat dit komt door maatregelen tegen het virus, zoals mondkapjes en lockdowns.
Nieuwe aanwas voor Foqueville dusquote:
Nieuwe wijk dan maar.quote:
Alles voor de betere winkelbelevingquote:Op donderdag 24 april 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 + 1 gratis willen ze gaan verbieden in Nederland, in de strijd tegen te hoge prijzen, obesitas en verspilling.
De ultieme nachtmerrie voor de hamsters en de Zeeuwen.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles voor de betere winkelbeleving
Lijkt wel schimmelquote:Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedachte ook al. Of van die boterbloempjes in het gras.quote:
Sowieso is niet echt smakelijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn gedachte ook al. Of van die boterbloempjes in het gras.
quote:Op donderdag 24 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Mogge
Moet ik jullie nu schatjes noemen om liefdevol te zijn?
Schattekatquote:Op donderdag 24 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Mogge
Moet ik jullie nu schatjes noemen om liefdevol te zijn?
Dit ja. Ik kon het vlees niet eens zien.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sowieso is niet echt smakelijk.
Het beste is zelf vlees te kruiden.
Ahwquote:
Ja ben weer toe aan smurfenquote:Op donderdag 24 april 2025 07:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt ook allemaal niet mee, op vakantie tijdens je vakantie.
Ik verwacht deze maand eerder een vrachtschipquote:Op donderdag 24 april 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het sloepje is weer binnen gekomen
Oh daar is de zon. hier is het weer grijsquote:Op donderdag 24 april 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zat hier net ook in de zon met de gedachte dat moet ik doen want straks heb ik die niet
Erg mooi weer hier vandaag. Zo’n 24 gradenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar is de zon. hier is het weer grijs
ik had gisteren nog de verwarming aanquote:Op donderdag 24 april 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Erg mooi weer hier vandaag. Zo’n 24 graden
quote:André Hazes en Monique Westenberg zijn opnieuw uit elkaar. Dat hebben de twee woensdagavond bekendgemaakt op Instagram. ‘Loslaten is groeien en eerlijk zijn naar jezelf en elkaar.’
De timing van de bekendmaking van de breuk is opvallend. De twee zijn op dit moment namelijk met elkaar op vakantie. Volgens André en Monique staan ze ‘al even op een andere plek in elkaars leven’.
...
jeetje, eerst de paus, dan Jonnie Boer, nu dit. Het wordt telkens ergerquote:
Die komt volgende maand als het goed is.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verwacht deze maand eerder een vrachtschip
Eeh staat niet in de planningquote:Op donderdag 24 april 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer ga jij weer naar Japan @:cherrylips
Oh no!quote:
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?quote:
Je moet de culturele wereld toch ook een beetje volgen?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?
En, waarom boeit dit iemand?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?
Het zal je verbazenquote:
Blijkbaar kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Je vraagt je eerder af waarom 2 volwassen mensen na 10x uit elkaar gaan, nog steeds pogingen doen om bij elkaar te komen/blijven. Zoek een therapeut en doe er iets mee. (en ga niet nog een kind op de wereld zetten...)
Moet eerst nog eens een nieuwe ketel want die is 26 jaar oud.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet je dat juist in de planning doen ger
Ik las kerelquote:Op donderdag 24 april 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet eerst nog eens een nieuwe ketel want die is 26 jaar oud.
Blijkbaar. Klinkt heel toxic.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar.
Dan is 26 jaar ook wel aan de oude kant.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las kerel
[..]
Blijkbaar. Klinkt heel toxic.
Een pubertje scoren.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is 26 jaar ook wel aan de oude kant.
En te eten?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer terug jamaar eigenijk alleen om te shoppen
Niet meer voor de sushi?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer terug jamaar eigenijk alleen om te shoppen
Gaat dit over Antwee en Mo?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Je vraagt je eerder af waarom 2 volwassen mensen na 10x uit elkaar gaan, nog steeds pogingen doen om bij elkaar te komen/blijven. Zoek een therapeut en doe er iets mee. (en ga niet nog een kind op de wereld zetten...)
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
ik had dit voor de lunch: paling.
[ afbeelding ]
was erg lekker
Jij wil echt roddels hequote:Op donderdag 24 april 2025 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las kerel
[..]
Blijkbaar. Klinkt heel toxic.
Het ziet er ook gewoon zo gezellig uit, al die losse bakjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
was erg lekker
Ziet er idd best lekker uit jaquote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
was erg lekker
hmmquote:Op donderdag 24 april 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kun je niet soort van reisleider worden voor KSC?
Amaquote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij denkt Hedwig als ik gewoon de hele tijd ga miauwen dan stopt de regen misschien wel.
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij denkt Hedwig als ik gewoon de hele tijd ga miauwen dan stopt de regen misschien wel.
We moeten nog een KSC-motorclubquote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Dus we hebben een KSC-cursus naaktfotografie, een KSC-boekenclub en nu ook een KSC-reisleider.
Om haar te pesten.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.
Als jij hier op een moment niet meer bent, weten we genoeg...quote:
Rotterdam gok ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat de volgende reis naartoe, KSC-reisleider @:bitterbal ?
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmakquote:Op donderdag 24 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat de volgende reis naartoe, KSC-reisleider @:bitterbal ?
Beetje zoals mijn nichtje toen ze 1 was. Pissig omdat ze niet lekker buiten kon spelen in de regen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.
1 daarvan klinkt wel interessant.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Dus we hebben een KSC-cursus naaktfotografie, een KSC-boekenclub en nu ook een KSC-reisleider.
Ik mis nog een KSC-kookclubje en een KSC-Filosofieclub om onze plek in het universum duidelijk te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmak
Waarom mocht ze dat nietquote:Op donderdag 24 april 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn nichtje toen ze 1 was. Pissig omdat ze niet lekker buiten kon spelen in de regen.
Nou, welke zal dat nu zijn...quote:
Weet je ook al waar?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmak
De nadruk op 'lekker' buitenspelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom mocht ze dat nietRegenjasje en regenlaarzen aan en stampen in de plassen
echt? smakken ze daar niet allemaal?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.
Gaan we geen strips lezen dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed dat op één daarvan alleen maar teleurgestelde mannetjes afkomen.
misschien veilig met sjanghai beginnenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, welke zal dat nu zijn...
[..]
Weet je ook al waar?
Verstandigquote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien veilig met sjanghai beginnen
Ik stond een keer bij de lift te wachten en op het moment dat ik een papiertje in de prullenbak wilde gooien tuft er zo'n gore kut Chinees van achter me op mijn handquote:Op donderdag 24 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.
Oke. Als ik kijk naar mijn stapel wordt het of Persepolis of Akira opnieuw lezen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we geen strips lezen dan?
Die eerste heeft wel meteen lading ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke. Als ik kijk naar mijn stapel wordt het of Persepolis of Akira opnieuw lezen.
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber ken jij die one piece manga serie?
Welke zijn de andere 2?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.
Zelf nooit gelezen, er zijn inmiddels zoveel delen dat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar heb wel vrienden die er enthousiast over zijn.
ik was vandaag in een one piece winkel omdat ik mijn neefje er wat van wilde hebben. Zag wel toffe prints en zoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.
Zelf nooit gelezen, er zijn inmiddels zoveel delen dat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar heb wel vrienden die er enthousiast over zijn.
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ikquote:
Naruto en Bleach.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?
Narutoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?
Gewoon deur ff voor dr open doen, komt ze snel wel weer naar binnenquote:
Nee maar ik ben ook alleen in Shanghai geweestquote:Op donderdag 24 april 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? smakken ze daar niet allemaal?
Weer wat geleerd.quote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de lift te wachten en op het moment dat ik een papiertje in de prullenbak wilde gooien tuft er zo'n gore kut Chinees van achter me op mijn hand![]()
Alle prullenbakken daar zijn ook altijd nat van de sputum
ze hebben heel veel grote steden. deze bvquote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ik
Het ziet er altijd wel vrolijk uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vandaag in een one piece winkel omdat ik mijn neefje er wat van wilde hebben. Zag wel toffe prints en zo
Ze wil niet naar buiten omdat het regent dus gaat ze mij irriteren.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon deur ff voor dr open doen, komt ze snel wel weer naar binnen
Tenzij je snel overprikkeld bent.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ik
ja vond ik ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel vrolijk uit.
En toch ook nog veel open gebieden. Lijkt me een mooi land wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben heel veel grote steden. deze bv
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Begrijpelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wil niet naar buiten omdat het regent dus gaat ze mij irriteren.
Jammer dat het nu voor altijd onafgemaakt blijft tho.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Berserk vind ik zelf wel erg goed.
Dan is het geen goede optie nee.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je snel overprikkeld bent.
ja ze hebben prachtige natuur ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toch ook nog veel open gebieden. Lijkt me een mooi land wel.
Volgens mij gingen ze er wel mee verder. Tenzij ze recent hebben besloten het niet te doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat het nu voor altijd onafgemaakt blijft tho.
Ze hebben ergens zo;n glazen brug in de bergen, lijkt me heel tof.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben prachtige natuur ook
Oh dat heb ik dan weer niet gehoord.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij gingen ze er wel mee verder. Tenzij ze recent hebben besloten het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |