Dat is ook geen chocolaquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 april 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
eten is net klaar, dus ik kan avond eten gaan verorberen...
maar met andere smaken lig ik kotsend boven de wcquote:Op woensdag 23 april 2025 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook geen chocola
Het doet me aan botercreme denken die smaak
Ben je allergisch?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
maar met andere smaken lig ik kotsend boven de wc
nee, was een beeetje overdreven maar een blok chocolade (melk/puur etc) vind ik echt niet te hachelen..quote:
Jij wil gewoon koekies!quote:Op woensdag 23 april 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, was een beeetje overdreven maar een blok chocolade (melk/puur etc) vind ik echt niet te hachelen..
normaal vind ik wit wel lekker
en melk in bv een twix ofzo vind ik dan weer wel te doen
Een blok pure chocoladequote:Op woensdag 23 april 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, was een beeetje overdreven maar een blok chocolade (melk/puur etc) vind ik echt niet te hachelen..
normaal vind ik wit wel lekker
en melk in bv een twix ofzo vind ik dan weer wel te doen
"Kuifje en de bende van de Belgische mierensmokkelaars"quote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)okkelaars-uitgesteld
"Belgische Mierensmokkelaars"
Oke dan.
quote:Op het smokkelen van de mieren staat een geldboete van minstens 20 miljoen Keniaanse shilling (ruim 136.000 euro) of een celstraf van minstens tien jaar. Het hoofd van het Keniaanse OM riep de rechter op om de verdachten een zware straf op te leggen.
Die zijn ook maar eventjes lekkerquote:Op woensdag 23 april 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar choclate chip cookies vind ik ook maar zelden lekker
Dat is hier toch elke dag wel het geval?quote:Op woensdag 23 april 2025 22:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik lees alsmaar zinnen vandaag die ik niet dacht ooit te lezen.
Er is wel een zekere fudge factor voor onwaarschijnlijke dingen maar dit zijn uitschieters.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is hier toch elke dag wel het geval?
Voor je gaat kotsen eerst de chocola doorgevenquote:
Ja beetje zonde om de chocolade vies te makenquote:Op woensdag 23 april 2025 22:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor je gaat kotsen eerst de chocola doorgeven
Of in buisjes in je hol.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:26 schreef drakin het volgende:
Hadden ze de moeren als bolletjes gesmokkeld?
Mierensliksmokkelaars
quote:Op woensdag 23 april 2025 22:45 schreef CherryLips het volgende:
Niet 1 man 1 jar maar 1 man 10 glass vials
Dat zal jeuk geven van binnenquote:
Je hebt beelddenkers, maar zouden er in dit geval ook jeukdenkers zijn?quote:
Don't blinkquote:Op woensdag 23 april 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Soms ben ik bang dat mijn interesses te raar zijn voor dit topic. Maar het kan dus altijd erger.
Sorry.quote:Op woensdag 23 april 2025 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Soms ben ik bang dat mijn interesses te raar zijn voor dit topic. Maar het kan dus altijd erger.
Hmmm denk het nietquote:Op donderdag 24 april 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Halen ze de spinnen in je huisje weg voordat je thuis bent?
Is hij aan het plannen om de wereld over te nemen?quote:
Probeert ie je te versieren?quote:
Het scherm werd een paar keer zwart en hij maakte het geluid alsof er iets van randapparatuur werd verwijderdquote:Op donderdag 24 april 2025 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is hij aan het plannen om de wereld over te nemen?
Je knieën ziet ie niet. Je vingers daarentegen...quote:
Ah, de installatie van SkyNetquote:Op donderdag 24 april 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scherm werd een paar keer zwart en hij maakte het geluid alsof er iets van randapparatuur werd verwijderd
Dimmy's ban is weer opgeheven?quote:Op donderdag 24 april 2025 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat SkyNet hier ineens allemaal totalitaire onzin uit komt kramen.
1 + 1 gratis willen ze gaan verbieden in Nederland, in de strijd tegen te hoge prijzen, obesitas en verspilling.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/producten/product/wi591491
Whut.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 + 1 gratis willen ze gaan verbieden in Nederland, in de strijd tegen te hoge prijzen, obesitas en verspilling.
quote:Kinderen die baby of peuter waren tijdens de coronapandemie hebben moeite om het verschil te zien tussen een blij gezicht en het gezicht van iemand die bang is. Onderzoekers van de Universiteit Utrecht vermoeden dat dit komt door maatregelen tegen het virus, zoals mondkapjes en lockdowns.
Nieuwe aanwas voor Foqueville dusquote:
Nieuwe wijk dan maar.quote:
Alles voor de betere winkelbelevingquote:Op donderdag 24 april 2025 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1 + 1 gratis willen ze gaan verbieden in Nederland, in de strijd tegen te hoge prijzen, obesitas en verspilling.
De ultieme nachtmerrie voor de hamsters en de Zeeuwen.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles voor de betere winkelbeleving
Lijkt wel schimmelquote:Op donderdag 24 april 2025 08:10 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedachte ook al. Of van die boterbloempjes in het gras.quote:
Sowieso is niet echt smakelijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn gedachte ook al. Of van die boterbloempjes in het gras.
quote:Op donderdag 24 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Mogge
Moet ik jullie nu schatjes noemen om liefdevol te zijn?
Schattekatquote:Op donderdag 24 april 2025 08:34 schreef Nattekat het volgende:
Mogge
Moet ik jullie nu schatjes noemen om liefdevol te zijn?
Dit ja. Ik kon het vlees niet eens zien.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sowieso is niet echt smakelijk.
Het beste is zelf vlees te kruiden.
Ahwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |