Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij denkt Hedwig als ik gewoon de hele tijd ga miauwen dan stopt de regen misschien wel.
We moeten nog een KSC-motorclubquote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Dus we hebben een KSC-cursus naaktfotografie, een KSC-boekenclub en nu ook een KSC-reisleider.
Om haar te pesten.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.
Als jij hier op een moment niet meer bent, weten we genoeg...quote:
Rotterdam gok ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat de volgende reis naartoe, KSC-reisleider @:bitterbal ?
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmakquote:Op donderdag 24 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat de volgende reis naartoe, KSC-reisleider @:bitterbal ?
Beetje zoals mijn nichtje toen ze 1 was. Pissig omdat ze niet lekker buiten kon spelen in de regen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.
1 daarvan klinkt wel interessant.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Dus we hebben een KSC-cursus naaktfotografie, een KSC-boekenclub en nu ook een KSC-reisleider.
Ik mis nog een KSC-kookclubje en een KSC-Filosofieclub om onze plek in het universum duidelijk te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmak
Waarom mocht ze dat nietquote:Op donderdag 24 april 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn nichtje toen ze 1 was. Pissig omdat ze niet lekker buiten kon spelen in de regen.
Nou, welke zal dat nu zijn...quote:
Weet je ook al waar?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmak
De nadruk op 'lekker' buitenspelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom mocht ze dat nietRegenjasje en regenlaarzen aan en stampen in de plassen
echt? smakken ze daar niet allemaal?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.
Gaan we geen strips lezen dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed dat op één daarvan alleen maar teleurgestelde mannetjes afkomen.
misschien veilig met sjanghai beginnenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, welke zal dat nu zijn...
[..]
Weet je ook al waar?
Verstandigquote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien veilig met sjanghai beginnen
Ik stond een keer bij de lift te wachten en op het moment dat ik een papiertje in de prullenbak wilde gooien tuft er zo'n gore kut Chinees van achter me op mijn handquote:Op donderdag 24 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.
Oke. Als ik kijk naar mijn stapel wordt het of Persepolis of Akira opnieuw lezen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we geen strips lezen dan?
Die eerste heeft wel meteen lading ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke. Als ik kijk naar mijn stapel wordt het of Persepolis of Akira opnieuw lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |