Ja ben weer toe aan smurfenquote:Op donderdag 24 april 2025 07:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt ook allemaal niet mee, op vakantie tijdens je vakantie.
Ik verwacht deze maand eerder een vrachtschipquote:Op donderdag 24 april 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het sloepje is weer binnen gekomen
Oh daar is de zon. hier is het weer grijsquote:Op donderdag 24 april 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zat hier net ook in de zon met de gedachte dat moet ik doen want straks heb ik die niet
Erg mooi weer hier vandaag. Zo’n 24 gradenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar is de zon. hier is het weer grijs
ik had gisteren nog de verwarming aanquote:Op donderdag 24 april 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Erg mooi weer hier vandaag. Zo’n 24 graden
quote:André Hazes en Monique Westenberg zijn opnieuw uit elkaar. Dat hebben de twee woensdagavond bekendgemaakt op Instagram. ‘Loslaten is groeien en eerlijk zijn naar jezelf en elkaar.’
De timing van de bekendmaking van de breuk is opvallend. De twee zijn op dit moment namelijk met elkaar op vakantie. Volgens André en Monique staan ze ‘al even op een andere plek in elkaars leven’.
...
jeetje, eerst de paus, dan Jonnie Boer, nu dit. Het wordt telkens ergerquote:
Die komt volgende maand als het goed is.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verwacht deze maand eerder een vrachtschip
Eeh staat niet in de planningquote:Op donderdag 24 april 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer ga jij weer naar Japan @:cherrylips
Oh no!quote:
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?quote:
Je moet de culturele wereld toch ook een beetje volgen?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?
En, waarom boeit dit iemand?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?
Het zal je verbazenquote:
Blijkbaar kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Je vraagt je eerder af waarom 2 volwassen mensen na 10x uit elkaar gaan, nog steeds pogingen doen om bij elkaar te komen/blijven. Zoek een therapeut en doe er iets mee. (en ga niet nog een kind op de wereld zetten...)
Moet eerst nog eens een nieuwe ketel want die is 26 jaar oud.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan moet je dat juist in de planning doen ger
Ik las kerelquote:Op donderdag 24 april 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet eerst nog eens een nieuwe ketel want die is 26 jaar oud.
Blijkbaar. Klinkt heel toxic.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar.
Dan is 26 jaar ook wel aan de oude kant.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las kerel
[..]
Blijkbaar. Klinkt heel toxic.
Een pubertje scoren.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is 26 jaar ook wel aan de oude kant.
En te eten?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer terug jamaar eigenijk alleen om te shoppen
Niet meer voor de sushi?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil nog wel een keer terug jamaar eigenijk alleen om te shoppen
Gaat dit over Antwee en Mo?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Je vraagt je eerder af waarom 2 volwassen mensen na 10x uit elkaar gaan, nog steeds pogingen doen om bij elkaar te komen/blijven. Zoek een therapeut en doe er iets mee. (en ga niet nog een kind op de wereld zetten...)
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
ik had dit voor de lunch: paling.
[ afbeelding ]
was erg lekker
Jij wil echt roddels hequote:Op donderdag 24 april 2025 09:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik las kerel
[..]
Blijkbaar. Klinkt heel toxic.
Het ziet er ook gewoon zo gezellig uit, al die losse bakjes.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
was erg lekker
Ziet er idd best lekker uit jaquote:Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
was erg lekker
hmmquote:Op donderdag 24 april 2025 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal kun je niet soort van reisleider worden voor KSC?
Amaquote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij denkt Hedwig als ik gewoon de hele tijd ga miauwen dan stopt de regen misschien wel.
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:59 schreef Ama het volgende:
Volgens mij denkt Hedwig als ik gewoon de hele tijd ga miauwen dan stopt de regen misschien wel.
We moeten nog een KSC-motorclubquote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Dus we hebben een KSC-cursus naaktfotografie, een KSC-boekenclub en nu ook een KSC-reisleider.
Om haar te pesten.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.
Als jij hier op een moment niet meer bent, weten we genoeg...quote:
Rotterdam gok ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat de volgende reis naartoe, KSC-reisleider @:bitterbal ?
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmakquote:Op donderdag 24 april 2025 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Waar gaat de volgende reis naartoe, KSC-reisleider @:bitterbal ?
Beetje zoals mijn nichtje toen ze 1 was. Pissig omdat ze niet lekker buiten kon spelen in de regen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja maar waarom zet je de regen dan ook aan.
1 daarvan klinkt wel interessant.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Dus we hebben een KSC-cursus naaktfotografie, een KSC-boekenclub en nu ook een KSC-reisleider.
Ik mis nog een KSC-kookclubje en een KSC-Filosofieclub om onze plek in het universum duidelijk te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmak
Waarom mocht ze dat nietquote:Op donderdag 24 april 2025 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals mijn nichtje toen ze 1 was. Pissig omdat ze niet lekker buiten kon spelen in de regen.
Nou, welke zal dat nu zijn...quote:
Weet je ook al waar?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk china. Moet alleen wel voorbereidingen treffen voor het gesmak
De nadruk op 'lekker' buitenspelen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom mocht ze dat nietRegenjasje en regenlaarzen aan en stampen in de plassen
echt? smakken ze daar niet allemaal?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.
Gaan we geen strips lezen dan?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vermoed dat op één daarvan alleen maar teleurgestelde mannetjes afkomen.
misschien veilig met sjanghai beginnenquote:Op donderdag 24 april 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, welke zal dat nu zijn...
[..]
Weet je ook al waar?
Verstandigquote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien veilig met sjanghai beginnen
Ik stond een keer bij de lift te wachten en op het moment dat ik een papiertje in de prullenbak wilde gooien tuft er zo'n gore kut Chinees van achter me op mijn handquote:Op donderdag 24 april 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is goor, maar ik heb het in die paar dagen niet heel vaak gehoord.
Oke. Als ik kijk naar mijn stapel wordt het of Persepolis of Akira opnieuw lezen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we geen strips lezen dan?
Die eerste heeft wel meteen lading ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oke. Als ik kijk naar mijn stapel wordt het of Persepolis of Akira opnieuw lezen.
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:14 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber ken jij die one piece manga serie?
Welke zijn de andere 2?quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.
Zelf nooit gelezen, er zijn inmiddels zoveel delen dat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar heb wel vrienden die er enthousiast over zijn.
ik was vandaag in een one piece winkel omdat ik mijn neefje er wat van wilde hebben. Zag wel toffe prints en zoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen die een beetje bekend is met anime / manga er wel van gehoord heeft. Het is één van "de grote drie" series.
Zelf nooit gelezen, er zijn inmiddels zoveel delen dat ik er niet aan durfde te beginnen. Maar heb wel vrienden die er enthousiast over zijn.
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ikquote:
Naruto en Bleach.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?
Narutoquote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke zijn de andere 2?
Gewoon deur ff voor dr open doen, komt ze snel wel weer naar binnenquote:
Nee maar ik ben ook alleen in Shanghai geweestquote:Op donderdag 24 april 2025 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt? smakken ze daar niet allemaal?
Weer wat geleerd.quote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 april 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond een keer bij de lift te wachten en op het moment dat ik een papiertje in de prullenbak wilde gooien tuft er zo'n gore kut Chinees van achter me op mijn hand![]()
Alle prullenbakken daar zijn ook altijd nat van de sputum
ze hebben heel veel grote steden. deze bvquote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ik
Het ziet er altijd wel vrolijk uit.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vandaag in een one piece winkel omdat ik mijn neefje er wat van wilde hebben. Zag wel toffe prints en zo
Ze wil niet naar buiten omdat het regent dus gaat ze mij irriteren.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon deur ff voor dr open doen, komt ze snel wel weer naar binnen
Tenzij je snel overprikkeld bent.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Maar in een vreemd land is het misschien beter om in een drukke stad te verblijven. Dat bedoelde ik
ja vond ik ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het ziet er altijd wel vrolijk uit.
En toch ook nog veel open gebieden. Lijkt me een mooi land wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben heel veel grote steden. deze bv
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Begrijpelijkquote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze wil niet naar buiten omdat het regent dus gaat ze mij irriteren.
Jammer dat het nu voor altijd onafgemaakt blijft tho.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Berserk vind ik zelf wel erg goed.
Dan is het geen goede optie nee.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenzij je snel overprikkeld bent.
ja ze hebben prachtige natuur ookquote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En toch ook nog veel open gebieden. Lijkt me een mooi land wel.
Volgens mij gingen ze er wel mee verder. Tenzij ze recent hebben besloten het niet te doen.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jammer dat het nu voor altijd onafgemaakt blijft tho.
Ze hebben ergens zo;n glazen brug in de bergen, lijkt me heel tof.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben prachtige natuur ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |