Ja ben weer toe aan smurfenquote:Op donderdag 24 april 2025 07:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt ook allemaal niet mee, op vakantie tijdens je vakantie.
Ik verwacht deze maand eerder een vrachtschipquote:Op donderdag 24 april 2025 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het sloepje is weer binnen gekomen
Oh daar is de zon. hier is het weer grijsquote:Op donderdag 24 april 2025 08:58 schreef bitterbal het volgende:
Zat hier net ook in de zon met de gedachte dat moet ik doen want straks heb ik die niet
Erg mooi weer hier vandaag. Zo’n 24 gradenquote:Op donderdag 24 april 2025 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh daar is de zon. hier is het weer grijs
ik had gisteren nog de verwarming aanquote:Op donderdag 24 april 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Erg mooi weer hier vandaag. Zo’n 24 graden
quote:André Hazes en Monique Westenberg zijn opnieuw uit elkaar. Dat hebben de twee woensdagavond bekendgemaakt op Instagram. ‘Loslaten is groeien en eerlijk zijn naar jezelf en elkaar.’
De timing van de bekendmaking van de breuk is opvallend. De twee zijn op dit moment namelijk met elkaar op vakantie. Volgens André en Monique staan ze ‘al even op een andere plek in elkaars leven’.
...
jeetje, eerst de paus, dan Jonnie Boer, nu dit. Het wordt telkens ergerquote:
Die komt volgende maand als het goed is.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik verwacht deze maand eerder een vrachtschip
Eeh staat niet in de planningquote:Op donderdag 24 april 2025 09:12 schreef bitterbal het volgende:
Wanneer ga jij weer naar Japan @:cherrylips
Oh no!quote:
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?quote:
Je moet de culturele wereld toch ook een beetje volgen?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?
En, waarom boeit dit iemand?quote:Op donderdag 24 april 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Serieus. Welke Nederlander heeft er nou ZO weinig gezeik aan z'n hoofd dat ie hier tijd voor heeft?
Het zal je verbazenquote:
Blijkbaar kunnen ze niet met, maar ook niet zonder elkaar.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:33 schreef TaMieke het volgende:
Je vraagt je eerder af waarom 2 volwassen mensen na 10x uit elkaar gaan, nog steeds pogingen doen om bij elkaar te komen/blijven. Zoek een therapeut en doe er iets mee. (en ga niet nog een kind op de wereld zetten...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |