Ook dat je overal vlinders ziet?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overal...daarvoor ben ik in behandeling
yup..quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat je overal vlinders ziet?
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Chocolade vlinders?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat je overal vlinders ziet?
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ah kak. Koningsdag zaterdag. En zo te zien is de doka daarom dus ook dicht. De week er na kan ik weer niet. Beetje balen dit.
Wim-Lex uitnodigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.
Taghi wil al jaren Amalia ontvoeren en iets snoods met haar doen op live TV.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'
bah, smeerlap!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?
Ja kijk, dat kan nu niet, want ze zouden het om half 12 doen en dat moet nu half 2 worden en dan heeft Takkie z'n pedicure en de vluchtauto moet om half drie in de fik langs de A12 staan.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Taghi wil al jaren Amalia ontvoeren en iets snoods met haar doen op live TV.
Oh, had alleen de TT gezien en dacht dat jij 'm gafquote:Op woensdag 23 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?
Perm ban he.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat is wel een heel lange vakantie
Degene die haar erbij heeft gelapt zal dit niet toestaan.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening maak nou gewoon een kloon![]()
@:Magamalia bestaat nog niet
Ditquote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die haar erbij heeft gelapt zal dit niet toestaan.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degene die haar erbij heeft gelapt zal dit niet toestaan.
Ditquote:Op woensdag 23 april 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft het er een beetje zelf naar gemaakt maar hier mis ik haar wel
De grap was dat ik een fotografiecursus geboekt had, en iemand maakte daar volgens mij toen naaktfotografie van.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, had alleen de TT gezien en dacht dat jij 'm gaf
quote:Op woensdag 23 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
@:datismijnmening maak nou gewoon een kloon![]()
@:Magamalia bestaat nog niet
als die perm is, kom je toch niet na een jaar terug?quote:
ditquote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 april 2025 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze heeft het er een beetje zelf naar gemaakt maar hier mis ik haar wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |