quote:Op woensdag 23 april 2025 20:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij deelt al genoeg tikken uit in nws.
Ik ben al aan de beurt geweestquote:
dat moet een fout zijn, want Bos is een goeie gozerquote:Op woensdag 23 april 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al aan de beurt geweest
Kijk maar
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
het is Ferry de roze flamingo die drinkt liever bier dan een baco
Ryan de Flamingo is wel een baasquote:Op woensdag 23 april 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
het is Ferry de roze flamingo die drinkt liever bier dan een baco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben al aan de beurt geweest
Kijk maar
![]()
Koentjuhquote:
dat werd net gedraaid in Deventerquote:
tis voornamelijk heel langzaam de bus die langs de IJssel gaat...quote:
Ik las dit te snel.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
koen, de man van drie knikkers en een elastiekje
Mijn vader haalt s ochtends lekkere bij de bakkerquote:
Binnenkort wel Songfestivalgekte in je landjequote:Op woensdag 23 april 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
Er is hier elk jaar een koningsdagfeest in de stad, daar komen de locals ook graag naartoeBen al lang niet meer geweest.
Denk dat ik daar heel weinig van ga merken (gelukkig)quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Binnenkort wel Songfestivalgekte in je landje![]()
Neuh, andere dingen te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik denk niet dat ik echt speciaal iets haal voor Koningsdag. Gaan jullie het wel op tv kijken?
Uiteraardquote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de hema? *ka-tsjing, name dropping inkomsten*
nee, snap niet zo goed wat daar nou leuk aan is.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik denk niet dat ik echt speciaal iets haal voor Koningsdag. Gaan jullie het wel op tv kijken?
Het begint wel later dus misschien?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
zelf makenquote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat die toch lekkerder zijn dan die van de Bonirama.
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het begint wel later dus misschien?
weet ik nog niet. Soms kijk ik wel, soms kijk ik niet..quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
nope.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |