Ook dat je overal vlinders ziet?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overal...daarvoor ben ik in behandeling
yup..quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat je overal vlinders ziet?
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Chocolade vlinders?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook dat je overal vlinders ziet?
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Ah kak. Koningsdag zaterdag. En zo te zien is de doka daarom dus ook dicht. De week er na kan ik weer niet. Beetje balen dit.
Wim-Lex uitnodigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je die cursus naaktfotografie mooi op zaterdag geven.
Taghi wil al jaren Amalia ontvoeren en iets snoods met haar doen op live TV.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie al helemaal voor me dat mensen een aanslag wilden plegen die ochtend en nu denken 'HE KUT ONZE PLANNING WAT NU ALLES LOOPT IN DE SOEP'
bah, smeerlap!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, nu geef ik ineens de cursus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |