Welcome to the Matrix.quote:
Nee. Ik had gewoon voorzorgsmaatregelen getroffen die niet nodig bleken.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is dan wel een domper.
ik heb rustig nog wat op de hotelkamer gedronken en ben gaan tukkenquote:Op donderdag 24 april 2025 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. Ik had gewoon voorzorgsmaatregelen getroffen die niet nodig bleken.
Dat was ik van plan maar toen bedacht ik me dat ik liever thuis wakker werd!quote:Op donderdag 24 april 2025 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb rustig nog wat op de hotelkamer gedronken en ben gaan tukken
nou ja, tijdens het eten had ik natuurlijk wel al genoeg gedronken dat naar huis rijden toch al niet meer mochtquote:Op donderdag 24 april 2025 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was ik van plan maar toen bedacht ik me dat ik liever thuis wakker werd!
oh zo. Ja ik had maar 6 biertjes op met eten dus rijden kon nog prima.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, tijdens het eten had ik natuurlijk wel al genoeg gedronken dat naar huis rijden toch al niet meer mocht
Oom agent is het hier niet mee eensquote:Op donderdag 24 april 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo. Ja ik had maar 6 biertjes op met eten dus rijden kon nog prima.
*high fivequote:Op donderdag 24 april 2025 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja, goed genoeg lijkt me een treffende omschrijving op dit moment
Dat is pas een probleem als je staande gehouden wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oom agent is het hier niet mee eens
quote:Op donderdag 24 april 2025 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is pas een probleem als je staande gehouden wordt.
wat brengt jou hier op deze natte donderdagmiddag?quote:
Nulpuntnulletjes?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
oh zo. Ja ik had maar 6 biertjes op met eten dus rijden kon nog prima.
Ben je Bitterbal aan het yennen ook?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dikke Yennen betaald voor dit uitzicht dus ik ging er wel vanuit dat het echt is
Big in Japan is op de radioquote:Op donderdag 24 april 2025 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb dikke Yennen betaald voor dit uitzicht dus ik ging er wel vanuit dat het echt is
Noem je hem nou dik.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Big in Japan is op de radio
Dat is hoe is jou zo voorstel
You're big in Japan
Nee, een jong varkenquote:
Eerder andersomquote:Op donderdag 24 april 2025 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je Bitterbal aan het yennen ook?
Noem je me nou dik?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Big in Japan is op de radio
Dat is hoe is jou zo voorstel
You're big in Japan
Nee, ik noem hem groot in Japanquote:
quote:
Biggepestenaar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |