abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217788370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De sancties hebben steeds meer effect.
Dinsdag heeft Poetin zelf toegegeven dat het land kampt met grote tekorten aan basisgoederen zoals aardappelen, graan en uien. Het heeft vooralsnog alleen geen effect op het einde van de oorlog.
Ik vraag me nu echt af of je sarcastisch of serieus bent :)
pi_217788378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:46 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik vraag me nu echt af of je sarcastisch of serieus bent :)
Als er iets niet klopt, dan hoor ik het graag. Onderbouwd in elk geval.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217788389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als er iets niet klopt, dan hoor ik het graag. Onderbouwd in elk geval.
Ten eerste onderbouw je zelf helemaal niks.
Maar goed je was serieus dus, laat dan maar.
pi_217788486
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ten eerste onderbouw je zelf helemaal niks.
Maar goed je was serieus dus, laat dan maar.
Omg tekort aan uien !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217788578
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De sancties hebben steeds meer effect.
grote tekorten aan basisgoederen zoals aardappelen, graan en uien.
Sancties die Rusland economisch op de kniëen gingen dwingen zodat er geen geld meer was voor oorlog. Groot ongenoegen bij de bevolking wat het afzetten van Putin zou bewerkstelligen.
3 jaar en 17 sanctiepakketten later en de russen hebben een tekort aan uien. :')
Onze wapenleveringen gingen de russen terug dringen en oekraine in een betere onderhandelingspositie brengen.
3 jaar en honderden miljarden ¤ later en oekraine hangt aan een levensinfuus.
Maar laat ons vooral verder doen.

Woordenboek omschrijft dit als 'waanzin'
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_217788856
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg tekort aan uien !
_O- _O-
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:14:26 #157
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217789513
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2025 16:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg tekort aan uien !
Net zoals een tekort aan munitie, soldaten, onderdelen etc etc. En dat dankzij al die westerse wonder wapens en intelligente sancties die gesteund worden door de hele wereld.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  donderdag 29 mei 2025 @ 18:15:59 #158
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_217789532
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
In Rusland krijgen moeders nu dikke vergoedingen als ze meer kindjes maken hoorde ik.
Demografisch is het ook een dikke bende in Oekraïne en Rusland.
Rusland heeft zelfde geboorte ratio per vrouw als Nederland. Dat is niet best nee.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_217821269
Wat een geweldige dag vandaag voor Oekraïne *O*
Misschien wel de mooiste dag van de oorlog tot nu toe.
Poetin is woedend en deze klap komt hij nooit meer te boven })
pi_217821814
Is het mogelijk om ook te vertellen wat er is en eventueel een bronvermelding?
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 18:04:25 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217821874
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217821965
Aha... Geslaagde aanval van Oekraïne maar ik zie niet in wat hier nou zo bijzonder aan is.
Ze hebben toch wel vaker geslaagde aanvallen zoals op die munitiedepots?
Gewoon een provocerende reactie van onze voetbalmanager, zo kennen we hem weer.
pi_217822269
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
Aha... Geslaagde aanval van Oekraïne maar ik zie niet in wat hier nou zo bijzonder aan is.
Ze hebben toch wel vaker geslaagde aanvallen zoals op die munitiedepots?
Dit is echt wel heel wat meer dan gewoon 'een geslaagde aanval'.
pi_217826433
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
pi_217833921
twitter

Ziekmakend die NATO
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217834860
quote:
13s.gif Op maandag 2 juni 2025 23:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ziekmakend die NATO
Ik ben wel benieuwd of er westerse hulp was bij deze aanval.
Maar deze man beweert nu dat de NAVO gaat opereren buiten de USA om.
Daar wil ik wel eerst wat meer details over hebben dan.
pi_217838788
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 08:23 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd of er westerse hulp was bij deze aanval.
Maar deze man beweert nu dat de NAVO gaat opereren buiten de USA om.
Daar wil ik wel eerst wat meer details over hebben dan.
Ach als je in achterhoofd hebt dat deze hele oorlog ontstaan is dankzij Obama/Biden/Nuland/McCain destijds in 2012/2013 en ze eigenlijk Hillary in oorlog hadden gewild met Rusland, dit hebben uitgesteld naar onder Biden en de propaganda oorlog zijn gestart. De russiamanbad propaganda tour onder USAID en nu doorgefinancieerd wordt door vermoedelijk EU zelf.

twitter

quote:
Zelensky, and his NATO handlers, have NEVER had any intention of surrendering. Their objective is to provoke Putin into using nukes or excessive force, so they can drag in the US MIL, via NATO alliance, to fight Russia directly for them.

They want WW3. They want to destroy Russia by any means necessary, because Putin refuses to bow to the Deep State and their quest for global hegemony.

The Deep State want to dethrone Putin and take over Russia, and they know they need the US MIL in order to pull it off. This is why they are pushing so hard for Ukraine to be a NATO member and why they are trying to provoke Putin. They are trying to force the US MIL to intervene directly and defeat Putin.

Thats what the Deep State want. That’s what Ukraine has been about, going back to at least 2014, and probably decades before that. This has always been their ultimate objective with Ukraine. WW3 and the destruction of Russia.
De deepstate die dit allemaal heeft opgestart zal gewoon doorgaan, zelfs Trump heeft daar blijkbaar weinig effect op. Wellicht trachten ze het echt te escaleren en Trump schuld te geven.
Ze hebben natuurlijk 4 jaar lang gehad om een hele oorlogscampagne op te starten die ook door blijft gaan welke President ook dit jaar gekozen zou worden. Denk aan mensen zoals Blinken die in veel oorlogen een grote rol heeft.

Als ze Rusland blijven aanvallen zou ik het niet gek vinden als Putin keer klaar mee is en heel Oekraine van de kaart wegveegt. Kijken of NATO met hen LGTBQI leger dan ook nog zo tof is en Trump zegt bekijk het maar.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator dinsdag 3 juni 2025 @ 21:21:11 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217842484
Ze hebben containers vol drones door rusland gereden en met die drones wat vliegvelden aangevallen

Waar zou de navo in vredesnaam mee geholpen moeten hebben???
pi_217845715
Dit zijn de daders die verantwoordelijk zijn voor die geslaagde aanslag en Rusland heeft aangegeven naar hen op zoek te zijn. Zijn dit na NAVO eenheden?

quote:
Klopjacht op Oekraïense ex-dj en zijn vrouw: zitten zij achter operatie die de Russen 7 miljard kostte?
In Rusland is een klopjacht gaande op een voormalige Oekraïense dj en zijn vrouw, een schrijfster van erotische fictie. Artem Timofeev en zijn vrouw Ekaterina ‘Katya’ Timofeeva worden door de Russische autoriteiten gezocht in verband met Operatie Spinnenweb, de grootschalige droneaanval van afgelopen weekend waarbij Oekraïense drones op vijf Russische luchtmachtbases 41 bommenwerpers vernielden.

Artem Timofeev (37) wordt door de Russische autoriteiten gezocht ‘in verband met een terroristische aanslag in de regio Irkoetsk’, zo meldt het Russische online medium ‘Readovka’. Volgens het medium stonden de vrachtwagens die in verband zijn gebracht met de grootschalige droneaanval op zijn naam.
Zijn vrouw, Ekaterina ‘Katya’ Timofeeva (34) wordt ervan verdacht haar man geholpen te hebben. Ze is al twee weken niet meer online geweest en heeft haar normaal gesproken actieve socialemedia-accounts verwijderd.

Aanvalsdrones verstopt in vrachtwagens
Bij Operatie Spinnenweb werden vijf Russische luchtbases waar nucleaire bommenwerpers zijn gestationeerd, getroffen door aanvalsdrones die uit vrachtwagens opstegen. Oekraïne wist zo, diep in het Russische binnenland, 41 strategische bommenwerpers te raken. De schade voor Rusland wordt - los van de vernedering voor het Kremlin - geschat op zo’n 7 miljard dollar (bijna 6,2 miljard euro).

Geheim agenten?
Timofeev zou vorige week voor het laatst gezien zijn in het appartement dat hij met zijn vrouw deelde in de Russische stad Chelyabinsk. Het koppel zou zijn opgegroeid in Oekraïne, waar Timofeev voor de oorlog in Kyiv actief was als dj en een eigen kledingmerk had. De twee zouden na de Russische inval in Oekraïne naar Rusland verhuisd zijn, waar Timofeev na enkele jaren staatsburger zou zijn geworden. De man zou zijn vrachtwagens in december vorig jaar gekocht hebben, nadat hij de papieren voor het opstarten van zijn bedrijf in oktober al in orde had gemaakt.

De verhuizing van het echtpaar naar Rusland en hun daaropvolgende zakenactiviteiten doen vermoeden dat de twee de afgelopen jaren in het geheim samenwerkten met de Oekraïense geheime dienst. Uit oude socialemediaposts blijkt in elk geval Timofeevs affiniteit met de Oekraïense zaak, zo toonde hij zich in de jaren voor de Russische inval in Oekraïne een aanhanger van de pro-Europese protestbeweging Euromaidan.
Volgens de Oekraïense president Volodymyr Zelensky bereidde de geheime dienst Operatie Spinnenweb anderhalf jaar in het grootste geheim voor.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ard-kostte~ab86a6ee/
En nee, dit is niet alleen de westerse media die dit stel als mastermind achter de operatie benoemd. Ook de Russen zelf zeggen dat dit de bedenkers zijn.

Een dj die een eigen kledinglijn had dus en een schrijfster van erotische boeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door voetbalmanager2 op 04-06-2025 10:47:20 ]
pi_217847335
Ow die vallen dus binnenkort per ongeluk van een gebouw af.
pi_217847808
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef sp3c het volgende:
Ze hebben containers vol drones door rusland gereden en met die drones wat vliegvelden aangevallen

Waar zou de navo in vredesnaam mee geholpen moeten hebben???
Follow the money, zonder alle steun vanuit westen was dit wss nooit gebeurd.
Daarnaast, ik snap niet waarom die aanval zo overhyped werd, paar oude vliegtuigen? Rusland heeft al jaren haar nukes in onderzeeërs. Alsof ze met die tweedewereld oorlog toestellen een nuke zouden droppen.

Dat is ook nog het mooiste aan al die propaganda, niets kan je meer vertrouwen. Van de bommen op Oekraine om aan te tonen dat Rusland oh zo slecht is, tot aan dit soort verhalen. Als ze echt zo duur/belangrijk waren stonden ze niet gewoon buiten maar in hangars b.v. en met camouflage.

Maar dit slikt iedereen als zoete koek.

Deze hele oorlog komt uit de hoed van de deepstate, ook diegene die een oorlog begonnen in Iraq, of mss nog wel voor mijn tijd zoals Vietnam. De koude oorlog. Het is wederom een poging om Rusland te doen laten ontwrichten voor een totale globalistische wereld. Waar er geen grenzen meer zijn.

En nu met AI is er al helemaal geen peil meer op te trekken.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 14:10:18 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217847833
Je beantwoord vragen die niet gesteld zijn
pi_217848635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 14:10 schreef sp3c het volgende:
Je beantwoord vragen die niet gesteld zijn
Waarom zou NAVO moeten hebben geholpen? Waarom niet? Oekraïne is op dit moment onofficieel NAVO land. Rutte loopt iedereen al op te geilen om dat land binnen te harken. Het is een broeinest van inlichtingendiensten die dit soort provocaties vanuit hogere hand opzetten. En ja, NAVO schuilt zich natuurlijk achter seperatisten of iets. Zou ik ook doen.

Kleine Zelensky mag toch echt niets zelf doen of opdracht geven, dat moet de puppet allemaal aan zijn bazen vragen.

De NAVO is zo opzoek naar een oorlog waarin ze Amerika in willen meetrekken, het zou mij niets verbazen als NAVO/Zelensky een nucleaire bom laten afgaan op eigen grondgebied. Alleen maar om Putin overthrown te krijgen in Rusland.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 15:33:27 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217848695
Waarmee
pi_217848767
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 15:33 schreef sp3c het volgende:
Waarmee
Financiering, software, training, de drones, satellietbeelden, doelwitten, containers en noem maar op.
Allemaal gesponsord door USA onder Biden en EU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')