Ik vraag me nu echt af of je sarcastisch of serieus bentquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De sancties hebben steeds meer effect.
Dinsdag heeft Poetin zelf toegegeven dat het land kampt met grote tekorten aan basisgoederen zoals aardappelen, graan en uien. Het heeft vooralsnog alleen geen effect op het einde van de oorlog.
Als er iets niet klopt, dan hoor ik het graag. Onderbouwd in elk geval.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vraag me nu echt af of je sarcastisch of serieus bent
Ten eerste onderbouw je zelf helemaal niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er iets niet klopt, dan hoor ik het graag. Onderbouwd in elk geval.
Omg tekort aan uien !quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ten eerste onderbouw je zelf helemaal niks.
Maar goed je was serieus dus, laat dan maar.
Sancties die Rusland economisch op de kniëen gingen dwingen zodat er geen geld meer was voor oorlog. Groot ongenoegen bij de bevolking wat het afzetten van Putin zou bewerkstelligen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De sancties hebben steeds meer effect.
grote tekorten aan basisgoederen zoals aardappelen, graan en uien.
Net zoals een tekort aan munitie, soldaten, onderdelen etc etc. En dat dankzij al die westerse wonder wapens en intelligente sancties die gesteund worden door de hele wereld.quote:
Rusland heeft zelfde geboorte ratio per vrouw als Nederland. Dat is niet best nee.quote:Op maandag 26 mei 2025 09:55 schreef Candymannetje het volgende:
In Rusland krijgen moeders nu dikke vergoedingen als ze meer kindjes maken hoorde ik.
Demografisch is het ook een dikke bende in Oekraïne en Rusland.
Dit is echt wel heel wat meer dan gewoon 'een geslaagde aanval'.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
Aha... Geslaagde aanval van Oekraïne maar ik zie niet in wat hier nou zo bijzonder aan is.
Ze hebben toch wel vaker geslaagde aanvallen zoals op die munitiedepots?
Gewoon een provocerende reactie van onze voetbalmanager, zo kennen we hem weer.
quote:Op zondag 1 juni 2025 18:12 schreef Candymannetje het volgende:
Gewoon een provocerende reactie van onze voetbalmanager, zo kennen we hem weer.
Ik ben wel benieuwd of er westerse hulp was bij deze aanval.quote:
Ach als je in achterhoofd hebt dat deze hele oorlog ontstaan is dankzij Obama/Biden/Nuland/McCain destijds in 2012/2013 en ze eigenlijk Hillary in oorlog hadden gewild met Rusland, dit hebben uitgesteld naar onder Biden en de propaganda oorlog zijn gestart. De russiamanbad propaganda tour onder USAID en nu doorgefinancieerd wordt door vermoedelijk EU zelf.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 08:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of er westerse hulp was bij deze aanval.
Maar deze man beweert nu dat de NAVO gaat opereren buiten de USA om.
Daar wil ik wel eerst wat meer details over hebben dan.
De deepstate die dit allemaal heeft opgestart zal gewoon doorgaan, zelfs Trump heeft daar blijkbaar weinig effect op. Wellicht trachten ze het echt te escaleren en Trump schuld te geven.quote:Zelensky, and his NATO handlers, have NEVER had any intention of surrendering. Their objective is to provoke Putin into using nukes or excessive force, so they can drag in the US MIL, via NATO alliance, to fight Russia directly for them.
They want WW3. They want to destroy Russia by any means necessary, because Putin refuses to bow to the Deep State and their quest for global hegemony.
The Deep State want to dethrone Putin and take over Russia, and they know they need the US MIL in order to pull it off. This is why they are pushing so hard for Ukraine to be a NATO member and why they are trying to provoke Putin. They are trying to force the US MIL to intervene directly and defeat Putin.
Thats what the Deep State want. That’s what Ukraine has been about, going back to at least 2014, and probably decades before that. This has always been their ultimate objective with Ukraine. WW3 and the destruction of Russia.
En nee, dit is niet alleen de westerse media die dit stel als mastermind achter de operatie benoemd. Ook de Russen zelf zeggen dat dit de bedenkers zijn.quote:Klopjacht op Oekraïense ex-dj en zijn vrouw: zitten zij achter operatie die de Russen 7 miljard kostte?
In Rusland is een klopjacht gaande op een voormalige Oekraïense dj en zijn vrouw, een schrijfster van erotische fictie. Artem Timofeev en zijn vrouw Ekaterina ‘Katya’ Timofeeva worden door de Russische autoriteiten gezocht in verband met Operatie Spinnenweb, de grootschalige droneaanval van afgelopen weekend waarbij Oekraïense drones op vijf Russische luchtmachtbases 41 bommenwerpers vernielden.
Artem Timofeev (37) wordt door de Russische autoriteiten gezocht ‘in verband met een terroristische aanslag in de regio Irkoetsk’, zo meldt het Russische online medium ‘Readovka’. Volgens het medium stonden de vrachtwagens die in verband zijn gebracht met de grootschalige droneaanval op zijn naam.
Zijn vrouw, Ekaterina ‘Katya’ Timofeeva (34) wordt ervan verdacht haar man geholpen te hebben. Ze is al twee weken niet meer online geweest en heeft haar normaal gesproken actieve socialemedia-accounts verwijderd.
Aanvalsdrones verstopt in vrachtwagens
Bij Operatie Spinnenweb werden vijf Russische luchtbases waar nucleaire bommenwerpers zijn gestationeerd, getroffen door aanvalsdrones die uit vrachtwagens opstegen. Oekraïne wist zo, diep in het Russische binnenland, 41 strategische bommenwerpers te raken. De schade voor Rusland wordt - los van de vernedering voor het Kremlin - geschat op zo’n 7 miljard dollar (bijna 6,2 miljard euro).
Geheim agenten?
Timofeev zou vorige week voor het laatst gezien zijn in het appartement dat hij met zijn vrouw deelde in de Russische stad Chelyabinsk. Het koppel zou zijn opgegroeid in Oekraïne, waar Timofeev voor de oorlog in Kyiv actief was als dj en een eigen kledingmerk had. De twee zouden na de Russische inval in Oekraïne naar Rusland verhuisd zijn, waar Timofeev na enkele jaren staatsburger zou zijn geworden. De man zou zijn vrachtwagens in december vorig jaar gekocht hebben, nadat hij de papieren voor het opstarten van zijn bedrijf in oktober al in orde had gemaakt.
De verhuizing van het echtpaar naar Rusland en hun daaropvolgende zakenactiviteiten doen vermoeden dat de twee de afgelopen jaren in het geheim samenwerkten met de Oekraïense geheime dienst. Uit oude socialemediaposts blijkt in elk geval Timofeevs affiniteit met de Oekraïense zaak, zo toonde hij zich in de jaren voor de Russische inval in Oekraïne een aanhanger van de pro-Europese protestbeweging Euromaidan.
Volgens de Oekraïense president Volodymyr Zelensky bereidde de geheime dienst Operatie Spinnenweb anderhalf jaar in het grootste geheim voor.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ard-kostte~ab86a6ee/
Follow the money, zonder alle steun vanuit westen was dit wss nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 21:21 schreef sp3c het volgende:
Ze hebben containers vol drones door rusland gereden en met die drones wat vliegvelden aangevallen
Waar zou de navo in vredesnaam mee geholpen moeten hebben???
Waarom zou NAVO moeten hebben geholpen? Waarom niet? Oekraïne is op dit moment onofficieel NAVO land. Rutte loopt iedereen al op te geilen om dat land binnen te harken. Het is een broeinest van inlichtingendiensten die dit soort provocaties vanuit hogere hand opzetten. En ja, NAVO schuilt zich natuurlijk achter seperatisten of iets. Zou ik ook doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |