Had wielspin dacht ik.quote:Op zondag 20 april 2025 20:22 schreef -XOR- het volgende:
Zonde, VER had deze kunnen winnen als hij wat scherper was bij de start.
Anders wordt hij te makkelijk weer kampioenquote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Verstappen weer een keer genaaid door de fia what else is new.
Hoe dan?quote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Verstappen weer een keer genaaid door de fia what else is new.
Ja, alleen is dat natuurlijk nooit gebeurd. Je hebt wel een heel oranje brilletje op als je het zo wilt zien.quote:Op zondag 20 april 2025 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max werd door Piastri van de baan geduwd en kreeg daar uiteraard 5 seconden straf voor.
Eh, nee. Piastri rijdt voor de RBR en reed achter 2 RB'squote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef SiGNe het volgende:
Piastri rijdt nu achter 2 RB's en een RBR..
quote:
Erg sterk van hem!quote:Op zondag 20 april 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Goed gedaan van Leclerc. Opsteker voor Ferrari
Vip Kip stond onder.. een of andere acrice.quote:Op zondag 20 april 2025 20:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies, voor ze het te laat doen. Vip staat ook een stuk hoger
Als Max niet van de baan gegaan was maar gewoon op z'n plek gebleven was dan hadden zowel Verstappen als Piastri uit de wedstrijd gelegen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, alleen is dat natuurlijk nooit gebeurd. Je hebt wel een heel oranje brilletje op als je het zo wilt zien.
Door het af te doen zoals we al veel vaker hebben gezien tijdens de 1e bocht van lap 1: racing incident. Sure ik zie Verstappen graag winnen, maar als Piastri alle ruimte had gelaten had ik ook gezegd: plek teruggeven. Nu moest hij de zeilen bij zetten om er niet zelf af te gaan. Dan is het ook gedeeltelijk forcing of the track. Dan moet je gewoon beslissen om er niks mee te doen.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Goed gedaan van Leclerc. Opsteker voor Ferrari Sjarrel
Nu moet je niet overdrijven met je alle zeilen bijzetten. Met dit regelboekje gewoon uitstekende actie van Oscar, een actie die Max altijd ook maakt.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Door het af te doen zoals we al veel vaker hebben gezien tijdens de 1e bocht van lap 1: racing incident. Sure ik zie Verstappen graag winnen, maar als Piastri alle ruimte had gelaten had ik ook gezegd: plek teruggeven. Nu moest hij de zeilen bij zetten om er niet zelf af te gaan. Dan is het ook gedeeltelijk forcing of the track. Dan moet je gewoon beslissen om er niks mee te doen.
Zit er in de quali een halve seconde achter en op racepace zo'n 4 tienden. Ik denk dat dat structureel is.quote:
Nu welquote:
Ik heb zitten strijden om wakker te blijvenquote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behoorlijk suffe race inderdaad.
Totale onzin. Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Door het af te doen zoals we al veel vaker hebben gezien tijdens de 1e bocht van lap 1: racing incident. Sure ik zie Verstappen graag winnen, maar als Piastri alle ruimte had gelaten had ik ook gezegd: plek teruggeven. Nu moest hij de zeilen bij zetten om er niet zelf af te gaan. Dan is het ook gedeeltelijk forcing of the track. Dan moet je gewoon beslissen om er niks mee te doen.
Als die cheatvleugels eraf zijn is het klaar met McLaren.quote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mclaren mag de FIA op z'n knietjes bedanken.
Als Piastri de ruimte had gelaten dan was hij niet voorbij Max gekomen.Je dwingt een ander van de baan af en die krijgt vervolgens een straf voro leaving the track and gaining an advantage.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.quote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit er in de quali een halve seconde achter en op racepace zo'n 4 tienden. Ik denk dat dat structureel is.
Maar plek inleveren was een betere straf geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totale onzin. Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.
Trucje van Max om het te laten lijken alsof hij er af geduwd werd, maar slecht uitgevoerd en dus trapt de FIA er niet in.
Hij had hier kunnen winnen als hij zijn start niet (weer) verknald had. Niks FIA, puur eigen schuld.
Die straf bestaat gelukkig niet.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar plek inleveren was een betere straf geweest.
Je snapt toch wel dat als je 3e word er nog 2 wagens meer punten scorenquote:
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totale onzin. Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.
Trucje van Max om het te laten lijken alsof hij er af geduwd werd, maar slecht uitgevoerd en dus trapt de FIA er niet in.
Hij had hier kunnen winnen als hij zijn start niet (weer) verknald had. Niks FIA, puur eigen schuld.
Ferrari is altijd rood.quote:
Ik gun Leclerc eens een keer wat.quote:
Ik vond het wel een goeie race hoor. Een beetje standaard wat F1 is, een spel om seconden en posiitie. Als het in de de laatste 5 ronden nog explodeert tot rechtsstreeks gevechten hebben we een schitterende race, maar nu eindigde het slechts dicht op elkaar.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behoorlijk suffe race inderdaad.
Drop one position zou er wel moeten zijn (zoals in de vaak wat beter in elkaar zittende motorsport). Zo veel situaties waarbij dat beter en eerlijker is dan gelijk 5 seconden en potentieel dus heel veel plekken.quote:Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die straf bestaat gelukkig niet.
Van mij mogen ze daar gewoon een vangrail of zandbak zettenquote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijkers houden niet van onrecht vandaar
Die memo had J.Lo alleen inet gekregenquote:
Ja, dat had RB zelf moeten doen. FIA legt die straf nooit op, ze doen alleen soms de suggestie naar het team om het zo op te lossen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
goede pitstopsquote:Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als je 3e word er nog 2 wagens meer punten scoren![]()
Red Bull was sterk vandaag. Althans, eentje. Die andere verloor het van de muurquote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Bah, bij Sky bagatelliseren ze de overmacht van de McLaren. Vies.
Dan zou je de DRS ook meteen moeten afstrepen anders weten we allebei wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drop one position zou er wel moeten zijn (zoals in de vaak wat beter in elkaar zittende motorsport). Zo veel situaties waarbij dat beter en eerlijker is dan gelijk 5 seconden en potentieel dus heel veel plekken.
quote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef Jane het volgende:
Het goede nieuws is dat Piastri/McLaren dus alleen maar van Verstappen kan winnen met een mazzelstrafje. Dat lukt niet elke race, hoe corrupt de FIA ook is.
Alleen wanneer?quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Drop one position zou er wel moeten zijn (zoals in de vaak wat beter in elkaar zittende motorsport). Zo veel situaties waarbij dat beter en eerlijker is dan gelijk 5 seconden en potentieel dus heel veel plekken.
PIA straks eerste WDC in de Lando Norris-eraquote:
User Zorro is iets op het spoor.quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
En in dit vergelijkbare geval: No Further Action
https://www.formula1.com/(...).1718948022132317564
Maar Piastri haalde de bocht ook niet/nauwelijks.... die zal met de linkerband al bijna over de lijn, waardoor dat de 4e band zou zijn en dus óók buiten de baan zijn. (met 4 wielen).quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.
Heerlijkquote:
Nou, prima, DRS-acties zijn toch maar matigquote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan zou je de DRS ook meteen moeten afstrepen anders weten we allebei wat er gaat gebeuren.
Was denk ik een strategie call van RBR was om die 5 sec te pakken.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal best, alleen reageer ik op wat ik zag in deze race. Niks meer niks minder.quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze actie maakt Max toch ook gewoon altijd?
Maar dan staat dit topic op de banken,.
Yup maar zo rolt de FIA.quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
Ik bedoel, er is een reden waarom hij een van de populairste coureurs is onder de dames.quote:Op zondag 20 april 2025 20:33 schreef PzKpfw het volgende:
De cameraman is verliefd op Leclerc zo lijkt het.
Piastri haalde de bocht gewoon binnen de regels, zeker voor een race-start. Dat hij er met een bandje afgaat zegt werkelijk niks. (Zou je namelijk eens moeten kijken hoeveel meer dit gebeurt in het achterveld, lekker strooien met strafjes dan)quote:Op zondag 20 april 2025 20:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar Piastri haalde de bocht ook niet/nauwelijks.... die zal met de linkerband al bijna over de lijn, waardoor dat de 4e band zou zijn en dus óók buiten de baan zijn. (met 4 wielen).
Wat een geluk voor hem dat hij nooit voor Alpine is gaan rijden.quote:
Iets als dit. Onzin om hier een straf voor te geven die je 1 maar ook 0 of 8 posities kan kosten, afhankelijk van allerlei omstandigheden.quote:
Het komt niet eens in de buurt van een strijd.quote:
Heerlijk is dat. Hij is op dit moment Norris op alle fronten voorbijquote:
Dat klopt sindsdien zijn die regels veranderdquote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond het een exacte kopie van Hamilton-Verstappen in bocht 6 in Abu Dhabi in 21. Toen werd er niks mee gedaan omdat Verstappen geen ruimte liet van Hamilton. Maar nu gelden kennelijk andere regels.
Aaah, exact wat ik bedoelde..!quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
Pace van Charlie was wel prima, lekker podium gepakt maar denk dat Norris hem gepakt had als de race paar rondjes langer had geduurd.quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
goede pitstops
Lec goede pace op beide compounds
Equity.quote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vond het een exacte kopie van Hamilton-Verstappen in bocht 6 in Abu Dhabi in 21. Toen werd er niks mee gedaan omdat Verstappen geen ruimte liet van Hamilton. Maar nu gelden kennelijk andere regels.
Aah, hoe dan? Volgens mij nooit ten nadele van de partij aan de buitenkant.quote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat klopt sindsdien zijn die regels veranderd
De regels voor dit soort incidenten zijn dan ook aangepast.quote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik denk dat het gaat tussen Jos Verstappen en Martin Brundell op het tempo van de afgelopen jarenquote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef aeque het volgende:
Ben overigens wel benieuwd met wie ze Tsunoda gaan vervangen.
Great crowd..quote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als Max de fans gaat bedanken weet je wel hoe laat het is.
Echte kenners riepen dit vorige week al.quote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Hij is op dit moment Norris op alle fronten voorbij
Het zit je wel diep he.quote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Max bedankt de fans.
Hoe zal dit topic reageren?
En dan had Max een goede strijd kunnen leveren.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar plek inleveren teruggeven was een betere geen straf geweest.
Hamilton sneed regelmatig de eerste bocht af als hij van pole vertrok. Daar zijn nog hele grappige filmpjes van te vinden online. Werd nooit iets mee gedaan.quote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Eerder in het seizoen alquote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Echte kenners riepen dit vorige week al.
Kortgezegd zit je ervoor bij de apex dan is het jouw bocht en Piastri zat ervoor bij de apexquote:Op zondag 20 april 2025 20:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Aah, hoe dan? Volgens mij nooit ten nadele van de partij aan de buitenkant.
Wel goed dat hij dat op zo'n manier doet en niet afreageert op de hier niks mee te maken hebbende Coulthard bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max heeft geen zin in een interview.
En in 2004 reden ze nog met V10's, daar hoor je ook niemand meer overquote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Hamilton sneed regelmatig de eerste bocht af als hij van pole vertrok. Daar zijn nog hele grappige filmpjes van te vinden online. Werd nooit iets mee gedaan.
Mompelt Abu Dabhi 2021quote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Hamilton sneed regelmatig de eerste bocht af als hij van pole vertrok. Daar zijn nog hele grappige filmpjes van te vinden online. Werd nooit iets mee gedaan.
Die kop van George is ergerquote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zag al aan Max zijn gezicht dat die hier geen zin in had
In 2005 zelfs nog.quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in 2004 reden ze nog met V10's, daar hoor je ook niemand meer over![]()
Sure.quote:
2006 zelfs nog 2 nu je het zegtquote:
Soms zit het mee.quote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zag al aan Max zijn gezicht dat die hier geen zin in had
quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef Newone82 het volgende:
Max maakt zichzelf belachelijk met dit interview.
Valt me tegen van hem. Och ja, over twee weken is iedereen dit weer vergeten.
Mwah, dit is een dive bomb, dat was dat van PIA echt niet, die was gewoon scherper weg.quote:Op zondag 20 april 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel goed dat hij dat op zo'n manier doet en niet afreageert op de hier niks mee te maken hebbende Coulthard bijvoorbeeld
Toen pas?quote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Echte kenners riepen dit vorige week al.
Jeetje, tik nog een fles azijn weg.quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef Newone82 het volgende:
Waarom niet? DC kan zo’n reactie juist waarderen verwacht ik.quote:Op zondag 20 april 2025 20:38 schreef vosss het volgende:
Coulthard vliegt deze keer niet met Max mee denk ik zomaar.!
Kort en krachtig interviewquote:Op zondag 20 april 2025 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft keurig een interview gegeven
Vind hem maar zo'n typisch gluiperige Franse kop hebben.quote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bedoel, er is een reden waarom hij een van de populairste coureurs is onder de dames.
Alonso ook, die kwam er achter dat dat sneller was en in ronde 1 werd het toch nooit bestrafd.quote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij mag boos zijn natuurlijk. Hij mag het er ook niet mee eens zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 20:37 schreef Newone82 het volgende:
En 450% als Cadillac niet iedere race een 1-2tje heeft met 8 rondjes voorsprongquote:Op zondag 20 april 2025 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Formula 1 krijgt zeker 200% heffing van ome Trump als Zak Brown z'n team niet wint
Wacht - die ene linkerband zou al band 4 zijn, hè?quote:Op zondag 20 april 2025 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Piastri haalde de bocht gewoon binnen de regels, zeker voor een race-start. Dat hij er met een bandje afgaat zegt werkelijk niks. (Zou je namelijk eens moeten kijken hoeveel meer dit gebeurt in het achterveld, lekker strooien met strafjes dan)
McLaren is brits.quote:Op zondag 20 april 2025 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
Formula 1 krijgt zeker 200% heffing van ome Trump als Zak Brown z'n team niet wint
Eensquote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De regels voor dit soort incidenten zijn dan ook aangepast.
Dombo is groot Hamiltonfan, die heeft zware tijden.quote:
quote:
Nee hij liep weg na 1 antwoord.quote:Op zondag 20 april 2025 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft keurig een interview gegeven
Als dit zo doorgaat beleeft hij een afscheid in de margequote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dombo is groot Hamiltonfan, die heeft zware tijden.
Jij hebt duidelijk mijn topic nog niet gezien.quote:Op zondag 20 april 2025 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dombo is groot Hamiltonfan, die heeft zware tijden.
En dan nog zit het grootste gedeelte van het team in de homebase in Engeland. Alleen Sauber en Ferrari zitten volledig buiten Engeland.quote:Op zondag 20 april 2025 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren is brits.
Dus eigenlijks moet Haas het kampioenschap winnen, want dat is op dit moment het enige Amerikaanse F1 team.
Bij Red Bullquote:
Die denkt "Zat ik maar alvast in het vliegtuig naar huis, naar m'n vrouw en kind dat elk moment geboren kan worden". En geef hem eens ongelijk.quote:
Hij deed een verhaaltje, en dat was dat.quote:
Zak Brown staat er, niet McLaren, beter lezen en of de wiki van Zak Brown bestuderen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
McLaren is brits.
Dus eigenlijks moet Haas het kampioenschap winnen, want dat is op dit moment het enige Amerikaanse F1 team.
Dat was al meer dan ik zou zeggenquote:
Ik trap niet in je act.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn topic nog niet gezien.
Ik verwijs je er graag naar:
F1 / Oscar Piastri: Over 10 jaar de BESTE allertijden-topic
Terecht. Hij is wederom keihard genaaid door de FIAquote:
Kutland, waardeloze GP en rozenwater op het podium.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Die denkt "Zat ik maar alvast in het vliegtuig naar huis, naar m'n vrouw en kind dat elk moment geboren kan worden". En geef hem eens ongelijk.
1quote:
Het draait niet allemaal om Zak Brown. Dus als je punt wilt maken, doe het dan goed.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zak Brown staat er, niet McLaren, beter lezen en of de wiki van Zak Brown bestuderen.
Hij heeft dat 5 jaar lang Lewis onbestraft zien doen, dan moet hij gokken wat de stewards zullen beslissen, terwijl hij de plek tijdens de SC niet mag teruggeven en bij de herstart niet kan teruggeven zonder meerdere posities te riskeren, en dan krijgt hij straf van een club waarvan hij al weet dat die niet te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 20:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij mag boos zijn natuurlijk. Hij mag het er ook niet mee eens zijn.
Wellicht kijkt hij het incident straks terug en denkt hij er dan genuanceerder over.
De FIA heeft dit zelf veroorzaakt, misschien minder janken over wat rijders zeggen en ze niet monddood maken met allerlei onzin regels.quote:
Al besproken.quote:
Het was mijn grap, dus als ik Zak Brown en Trump daar het middelpunt van wil maken is dat mijn keuzequote:Op zondag 20 april 2025 20:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het draait niet allemaal om Zak Brown. Dus als je punt wilt maken, doe het dan goed.
Slechte grap.quote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het was mijn grap, dus als ik Zak Brown en Trump daar het middelpunt van wil maken is dat mijn keuze
Ook Max heeft dit tot in den treure uitgevoerd. Verder hebben ze tot sector 3 gewoon de kans gehad om de plek terug te geven, terwijl het incident met Tsunoda al lang achter de rug was.quote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft dat 5 jaar lang Lewis onbestraft zien doen, dan moet hij gokken wat de stewards zullen beslissen, terwijl hij de plek tijdens de SC niet mag teruggeven en bij de herstart niet kan teruggeven zonder meerdere posities te riskeren, en dan krijgt hij straf van een club waarvan hij al weet dat die niet te vertrouwen zijn.
Wat doe je moeilijk, ga iemand anders lastig vallen met je gezeur om een grapje.quote:Op zondag 20 april 2025 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Slechte grap.
Blijkbaar weer op je teentjes getrapt.
Emoties zet je maar gewoon uit.quote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De FIA heeft dit zelf veroorzaakt, misschien minder janken over wat rijders zeggen en ze niet monddood maken met allerlei onzin regels.
Och, ik weet toch al dat je hekel al me hebt.quote:Op zondag 20 april 2025 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk, ga iemand anders lastig vallen met je gezeur om een grapje.
Tijdens de SC mag je teruggevenquote:Op zondag 20 april 2025 20:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft dat 5 jaar lang Lewis onbestraft zien doen, dan moet hij gokken wat de stewards zullen beslissen, terwijl hij de plek tijdens de SC niet mag teruggeven en bij de herstart niet kan teruggeven zonder meerdere posities te riskeren, en dan krijgt hij straf van een club waarvan hij al weet dat die niet te vertrouwen zijn.
Ik sluit ook afquote:
We geen Masi meer die gaat onderhandelenquote:Op zondag 20 april 2025 20:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Red Bull en Ferrari eigenlijk best heel goed en Mercedes waarvan ik had verwacht dat ze het heel goed zouden doen juist weer niet.
Jammer van de eerste bocht, die plek terug geven was het juiste geweest en had volgens mij ook eerst besproken moeten worden voordat er een penalty gegeven werd.
Die mensen daar hebben te veel geldquote:
Daar geloof ik dus helemaal niets van, achter gesloten deuren lusten ze vast wel een borrelquote:
Het leven is en blijft oneerlijkquote:Op zondag 20 april 2025 20:56 schreef GM78 het volgende:
[..]
Zeg maar gerust oneindig geld met al die olie wat ze uit de grond pompen
Mooi hèquote:
Dit dus, hypocrisie ten top. Alcohol, cocaïne en hoeren zijn vaker wel dan niet op feestjes aanwezig daar. Als je lid bent van de (uitgebreide) koninklijke familie daar of in die kringen rondhangt, mag dat allemaal. De gewone man op straat krijgt uiteraard wel zweepslagen bij alcoholgebruik. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 20 april 2025 20:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niets van, achter gesloten deuren lusten ze vast wel een borrel
Ja, plus de Noordzee, laat maar komen die centjesquote:Op zondag 20 april 2025 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we Groningen leegpompen?
Jaquote:Op zondag 20 april 2025 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moeten we Groningen leegpompen?
Mag die in dat interview wel klagen over de beslissing volgens die nieuwe regels?quote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wacht nog even op het interview van Max met de vrienden van Viaplay
Hij was de snelste, maar hij heeft er wel hard voor moeten werken zo te zienquote:Op zondag 20 april 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Max was the fastest today. We have work to do.
-NOR
Moet dat ook van de sheik? Zo nee dan schrijf het maar op je buik.quote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Daar hoop ik wel opquote:Op zondag 20 april 2025 21:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag die in dat interview wel klagen over de beslissing volgens die nieuwe regels?
Hopelijk vragen ze dan of hij zonder problemen door de eerste bocht was gekomen als hij 2 tienden sneller op de 200 zat bij de start.quote:Op zondag 20 april 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Dat is onlosmakelijk onderdeel van het GOAT pakket natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef littlemindy het volgende:
Max mag ook wel leren een beetje tegen z'n verlies te kunnen. Hij had precies hetzelfde gedaan als Piastri.
En dan koppig niet je plek teruggeven zoals Antonelli (nu al volwassener) wel deed. Tja, dan vraag je er ook om.
Maar het niet teruggeven van de plek is objectief gezien gewoon de juiste tactiek in deze situatie zelfs als je zeker bent van de straf. Inhalen is moeilijker dan er 5 seconden van wegrijden. Dat het te dicht bij elkaar zat waardoor beide niet mogelijk was doet daar niets aan af.quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef littlemindy het volgende:
Max mag ook wel leren een beetje tegen z'n verlies te kunnen. Hij had precies hetzelfde gedaan als Piastri.
En dan koppig niet je plek teruggeven zoals Antonelli (nu al volwassener) wel deed. Tja, dan vraag je er ook om.
Met deze regels is het natuurlijk wel gewoon een 50/50.quote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef littlemindy het volgende:
Toch denk ik dat Max door vooraan te rijden meer dan 5 seconden gewonnen heeftquote:Op zondag 20 april 2025 21:06 schreef littlemindy het volgende:
Eensquote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds balen zeg voor Gasly. De man met de 0-schade vorig seizoen.
Vorig jaar gebeurde dat ook in Hongarije, Max werd gevraagd om de plaats terug te geven en geen penalty.quote:Op zondag 20 april 2025 20:51 schreef Adames het volgende:
[..]
We geen Masi meer die gaat onderhandelen
Je geeft zelf terug, of je riskeert een penalty
Als Max de straf niet gehad had, was hij P1.quote:Op zondag 20 april 2025 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Max door vooraan te rijden meer dan 5 seconden gewonnen heeft
Als Max gewoon een goede start had dan was hij ook P1.quote:Op zondag 20 april 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als Max de straf niet gehad had, was hij P1.
Oscar heeft de race anders gewoon gewonnen bij de start.quote:Op zondag 20 april 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zat minder dan 5 seconden tussen hem en Max richting het einde van de race.quote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oscar heeft de race anders gewoon gewonnen bij de start.
Dit, hij was gewoon beter wegquote:Op zondag 20 april 2025 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oscar heeft de race anders gewoon gewonnen bij de start.
Oh dat zeker. Max had wielspin. Piastri knalde goed uit de startblokken.quote:
Dit meen je toch niet echt serieus?quote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zat minder dan 5 seconden tussen hem en Max richting het einde van de race.
Ja te laat.quote:
Mooi op tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Door GP of door wedstrijdleiding?quote:Op zondag 20 april 2025 21:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Vorig jaar gebeurde dat ook in Hongarije, Max werd gevraagd om de plaats terug te geven en geen penalty.
Dat is niet zekerquote:Op zondag 20 april 2025 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |