Had wielspin dacht ik.quote:Op zondag 20 april 2025 20:22 schreef -XOR- het volgende:
Zonde, VER had deze kunnen winnen als hij wat scherper was bij de start.
Anders wordt hij te makkelijk weer kampioenquote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Verstappen weer een keer genaaid door de fia what else is new.
Hoe dan?quote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
Verstappen weer een keer genaaid door de fia what else is new.
Ja, alleen is dat natuurlijk nooit gebeurd. Je hebt wel een heel oranje brilletje op als je het zo wilt zien.quote:Op zondag 20 april 2025 20:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max werd door Piastri van de baan geduwd en kreeg daar uiteraard 5 seconden straf voor.
Eh, nee. Piastri rijdt voor de RBR en reed achter 2 RB'squote:Op zondag 20 april 2025 20:23 schreef SiGNe het volgende:
Piastri rijdt nu achter 2 RB's en een RBR..
quote:
Erg sterk van hem!quote:Op zondag 20 april 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Goed gedaan van Leclerc. Opsteker voor Ferrari
Vip Kip stond onder.. een of andere acrice.quote:Op zondag 20 april 2025 20:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies, voor ze het te laat doen. Vip staat ook een stuk hoger
Als Max niet van de baan gegaan was maar gewoon op z'n plek gebleven was dan hadden zowel Verstappen als Piastri uit de wedstrijd gelegen.quote:Op zondag 20 april 2025 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, alleen is dat natuurlijk nooit gebeurd. Je hebt wel een heel oranje brilletje op als je het zo wilt zien.
Door het af te doen zoals we al veel vaker hebben gezien tijdens de 1e bocht van lap 1: racing incident. Sure ik zie Verstappen graag winnen, maar als Piastri alle ruimte had gelaten had ik ook gezegd: plek teruggeven. Nu moest hij de zeilen bij zetten om er niet zelf af te gaan. Dan is het ook gedeeltelijk forcing of the track. Dan moet je gewoon beslissen om er niks mee te doen.quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
Goed gedaan van Leclerc. Opsteker voor Ferrari Sjarrel
Nu moet je niet overdrijven met je alle zeilen bijzetten. Met dit regelboekje gewoon uitstekende actie van Oscar, een actie die Max altijd ook maakt.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Door het af te doen zoals we al veel vaker hebben gezien tijdens de 1e bocht van lap 1: racing incident. Sure ik zie Verstappen graag winnen, maar als Piastri alle ruimte had gelaten had ik ook gezegd: plek teruggeven. Nu moest hij de zeilen bij zetten om er niet zelf af te gaan. Dan is het ook gedeeltelijk forcing of the track. Dan moet je gewoon beslissen om er niks mee te doen.
Zit er in de quali een halve seconde achter en op racepace zo'n 4 tienden. Ik denk dat dat structureel is.quote:
Nu welquote:
Ik heb zitten strijden om wakker te blijvenquote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behoorlijk suffe race inderdaad.
Totale onzin. Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Door het af te doen zoals we al veel vaker hebben gezien tijdens de 1e bocht van lap 1: racing incident. Sure ik zie Verstappen graag winnen, maar als Piastri alle ruimte had gelaten had ik ook gezegd: plek teruggeven. Nu moest hij de zeilen bij zetten om er niet zelf af te gaan. Dan is het ook gedeeltelijk forcing of the track. Dan moet je gewoon beslissen om er niks mee te doen.
Als die cheatvleugels eraf zijn is het klaar met McLaren.quote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Mclaren mag de FIA op z'n knietjes bedanken.
Als Piastri de ruimte had gelaten dan was hij niet voorbij Max gekomen.Je dwingt een ander van de baan af en die krijgt vervolgens een straf voro leaving the track and gaining an advantage.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op.quote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zit er in de quali een halve seconde achter en op racepace zo'n 4 tienden. Ik denk dat dat structureel is.
Maar plek inleveren was een betere straf geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totale onzin. Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.
Trucje van Max om het te laten lijken alsof hij er af geduwd werd, maar slecht uitgevoerd en dus trapt de FIA er niet in.
Hij had hier kunnen winnen als hij zijn start niet (weer) verknald had. Niks FIA, puur eigen schuld.
Die straf bestaat gelukkig niet.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar plek inleveren was een betere straf geweest.
Je snapt toch wel dat als je 3e word er nog 2 wagens meer punten scorenquote:
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Totale onzin. Verstappen had die bocht never nooit gehaald, ook niet als Piastri hem meer ruimte had gegeven.
Trucje van Max om het te laten lijken alsof hij er af geduwd werd, maar slecht uitgevoerd en dus trapt de FIA er niet in.
Hij had hier kunnen winnen als hij zijn start niet (weer) verknald had. Niks FIA, puur eigen schuld.
Ferrari is altijd rood.quote:
Ik gun Leclerc eens een keer wat.quote:
Ik vond het wel een goeie race hoor. Een beetje standaard wat F1 is, een spel om seconden en posiitie. Als het in de de laatste 5 ronden nog explodeert tot rechtsstreeks gevechten hebben we een schitterende race, maar nu eindigde het slechts dicht op elkaar.quote:Op zondag 20 april 2025 20:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Behoorlijk suffe race inderdaad.
Drop one position zou er wel moeten zijn (zoals in de vaak wat beter in elkaar zittende motorsport). Zo veel situaties waarbij dat beter en eerlijker is dan gelijk 5 seconden en potentieel dus heel veel plekken.quote:Op zondag 20 april 2025 20:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die straf bestaat gelukkig niet.
Van mij mogen ze daar gewoon een vangrail of zandbak zettenquote:Op zondag 20 april 2025 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kijkers houden niet van onrecht vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |