SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu is iedereen nog verdwaald in het vorige topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik liefste zou ik Engels praten met een Borat accent. Dat voelt het veiligst. Alleen wordt dat door mijn werkgever niet gewaardeerd denk ik. Heb wel aangegeven dat ik slecht ben in Engels.![]()
Iets willen doen is niet hetzelfde als wat je kuntquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar ik ben dan ook aan het werk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
En nu is iedereen nog verdwaald in het vorige topic
De universiteit is vandaag gesloten vanwege de schietpartij gisteren, dus ik heb gelukkig maar 2 online vergaderingen .![]()
Ik zou zoveel willen....quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iets willen doen is niet hetzelfde als wat je kunt![]()
![]()
Beetje bekomen van de schrik?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook aan het werk.
De universiteit is vandaag gesloten vanwege de schietpartij gisteren, dus ik heb gelukkig maar 2 online vergaderingen .![]()
Ja daar is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hoewel het raar blijft dat zoiets bij mij gebeurde (maar ja USA...)
Maar je wil het nooit meemaken natuurlijk![]()
![]()
Ik ben bang dat ik mijn potentieel al heb bereikt: steenkolenengelsquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
tis een zandbak circuitquote:
maar wat een bochten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker snelquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een zandbak circuit
maar wat een bochten![]()
![]()
Ach Rutte spreekt het ook niet mooi maar klik waar hij isquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn potentieel al heb bereikt: steenkolenengelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik wacht nog op een ultiem kwali rondje van Max morgenquote:
als de auto beter isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het afgemaakte rondje van 2021quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wacht nog op een ultiem kwali rondje van Max morgen
als de auto beter is![]()
![]()
alonso die dat rondje keek tijdens een interviewquote:![]()
Die kan kwaliteit waarderenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
alonso die dat rondje keek tijdens een interview![]()
![]()
![]()
en steek dat ook niet onder stoelen of bankenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De rest zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en steek dat ook niet onder stoelen of banken![]()
![]()
njommmmmmmquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan zo mijn Lindt paaseitjes ophalen
Die zit hier ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan zo mijn Lindt paaseitjes ophalenWerewolf![]()
Ow echt?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn vader toch nog naar het ziekenhuis
Hou jullie op de hoogteWat vervelend zeg
![]()
Zo'n hele grote?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan zo mijn Lindt paaseitjes ophalenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik bestelde dus vanmiddag alvast nieuwe poppetjes voor de tafelvoetbaltafel van werk. Dit is het poppetje:
Ik checkte de reviews op bol.com en staat er deze review:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is het een non binair poppetjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ik bestelde dus vanmiddag alvast nieuwe poppetjes voor de tafelvoetbaltafel van werk. Dit is het poppetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wij hebben al eerder deze gekocht een half jaar terug. Zijn er wel tevreden overquote:Poppetjes die sneuvelen zijn van de oorspronkelijke tafel. De nieuwe die blijven heel (tot nu toe, daag me nie uit!)
Haha goede kwaliteit dus. Hopelijk houden ze het nog even volquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hebben al eerder deze gekocht een half jaar terug. Zijn er wel tevreden overPoppetjes die sneuvelen zijn van de oorspronkelijke tafel. De nieuwe die blijven heel (tot nu toe, daag me nie uit!)
![]()
![]()
Ik heb voor de voetbal tafel een keer een probeerset van ballen besteld
10 verschillende materialen
Als je die door elkaar speelt is het ook een gek spelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mini-ToTquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:22 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zat dit ineens te tokkelen op zijn gitaartje!
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik smelt
Kat is op mij gaan liggen en dat heeft hij al zooo lang niet gedaan
🫂 nooit meer bewegen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik smelt
🫂 nooit meer bewegen![]()
![]()
Sooooo this is lovequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik smelt
🫂 nooit meer bewegenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bijna weekend en dus toch nog ff potje gespeeld. Maar ging weer een poppetje stuk. Dus blij dat ik al heb besteld
Mijn kat lag op mijn schoot toen ik zat te ontbijten. Lief hequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik smelt
🫂 nooit meer bewegen![]()
Fijn gevoel kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik smelt
🫂 nooit meer bewegen
Ja! Goede wakeup call.. lief de dag starten met madmax 🫠quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn kat lag op mijn schoot toen ik zat te ontbijten. Lief he'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Awwww
Het is voorbij. Nou ik ben zeker meer dan gelukkig hoe lang het ook heeft mogen duren.
Nu maar eens activeren.
Fijne Pasen allemaal 🐰🐇'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb het goedquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Awwww
Het is voorbij. Nou ik ben zeker meer dan gelukkig hoe lang het ook heeft mogen duren.
Nu maar eens activeren.
Fijne Pasen allemaal 🐰🐇
Morgen is een nieuwe dag en dan komt je kat misschien weer terug op je schoot. Iets om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Awwww
Nu maar eens activeren.
Fijne Pasen allemaal 🐰🐇
Fijn paasweekend.![]()
oops, vergeten dat ik in een review panel zit voor een conferentiequote:We wanted to give you a gentle reminder to complete your reviews before April 26, 9:00pm eastern, the deadline for reviewing submissions.![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
welke stappenteller hebben jullie?
ik krijg steeds reclame en reminders en irritant gedoeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Garmin venu2quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:45 schreef sp3c het volgende:
ik krijg steeds reclame en reminders en irritant gedoeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nee een app zoek ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:45 schreef sp3c het volgende:
ik krijg steeds reclame en reminders en irritant gedoe
Nooit last van reclame![]()
das teveel gedoe, ik probeer die van justinquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit last van reclameOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel een mooiequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit last van reclame![]()
![]()
Ik heb een happenteller #viesdikquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:45 schreef sp3c het volgende:
ik krijg steeds reclame en reminders en irritant gedoeUw ADH vitamine Worst
Ik ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog geen idee waar ik zin in heb![]()
Geen last van lege batterijen en het ding is reusable! Dus je hoeft niet iedere dag een nieuwe te kopenquote:![]()
ik hap teveel happen om te tellenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een happenteller #viesdikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is je dagelijkse goal?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een happenteller #viesdik![]()
2 Kapsalons een pizza en wat colaatjes en je zit er aanquote:Lekker pik
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zit nu op 4k Stappen.
Hoop op minimaal 7500 uit te komen vandaag.Well, life can be a riot
lolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moelijke tijd dit doen.
Beste Dotteke en andere leden van het Fok-forum,
Zeer hartelijk dank voor de mail, de kaarten, de komst van leden naar de uitvaart en de werkelijk enorme bos rozen, waarvan sommige weer van persoonlijke boodschappen waren voorzien.
Dankzij de mail realiseren wij ons nog meer dat het forum voor Arnold van groot belang was; hij vond er hartelijkheid, begrip en erkenning voor zijn moeilijke situatie. We konden lezen over de grappige, levendige en positieve kanten waar Arnold in deze moeilijke tijden ook over beschikte. Deze kanten waren voor ons op het laatst niet meer zo zichtbaar.
Direct na zijn herintrede was er een feest in Coevorden, waar hij ook weer een vriendin ontmoette. Met haar beleefde hij zijn laatste gelukkige weekends.
We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan *** en ***, twee vrienden van Arnold.
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-04-2025 17:18:26 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zit op 326 stappenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:56 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zit nu op 4k Stappen.
Hoop op minimaal 7500 uit te komen vandaag.Hoewel ik thuis meestal mijn telefoon niet bij me heb
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Beste allen, ik kreeg net een mail van de vader van Sinterklaaskapoentje.
Zeer hartelijk dank voor de mail, de kaarten, de komst van leden naar de uitvaart en de werkelijk enorme bos rozen, waarvan sommige weer van persoonlijke boodschappen waren voorzien.
Dankzij de mail realiseren wij ons nog meer dat het forum voor Arnold van groot belang was; hij vond er hartelijkheid, begrip en erkenning voor zijn moeilijke situatie. We konden lezen over de grappige, levendige en positieve kanten waar Arnold in deze moeilijke tijden ook over beschikte. Deze kanten waren voor ons op het laatst niet meer zo zichtbaar.
Direct na zijn herintrede was er een feest in Coevorden, waar hij ook weer een vriendin ontmoette. Met haar beleefde hij zijn laatste gelukkige weekends.
We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan *** en ***, twee vrienden van Arnold.
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 18-04-2025 17:18:43 ]![]()
Beste allen, ik kreeg net een mail van de vader van Sinterklaaskapoentje.
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat hij toch z'n laatste gelukkige weekenden heeft mogen spenderen in het bijzijn van een vriendin. Gaat over M-K? (En dat feest is ToT?)
Fijn dat die lieverds zo'n mooie bijdrage hebben geleven.
Mis die gozer nog steeds
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-04-2025 17:19:07 ]Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat hij toch z'n laatste gelukkige weekenden heeft mogen spenderen in het bijzijn van een vriendin. Gaat over M-K?![]()
![]()
En een pak.bastognequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Kapsalons een pizza en wat colaatjes en je zit er aanLekker pik
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah. Grote kans dat 't minima het dubbele is dus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit op 326 stappenHoewel ik thuis meestal mijn telefoon niet bij me heb
Mijn telefoon heb ik altijd wel bij me, maar gebruik een fitbitachtig dingetje van Xiaomi.Well, life can be a riot
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat hij toch z'n laatste gelukkige weekenden heeft mogen spenderen in het bijzijn van een vriendin. Gaat over M-K? (En dat feest is ToT?)
Fijn dat die lieverds zo'n mooie bijdrage hebben geleven.
Mis die gozer nog steeds![]()
Ik heb de tekst even aangepas want was getekend door beide ouders ,en ik noemde alleen zijn vaderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel de duo's die hebben meer calorieën.quote:
Weet ik van een vriend
Well, life can be a riot
Lekker even je voeten rust gevenquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
21221 stappen
Maar nu zit mijn bips weer
21k Stappen dat is een kilometer of 15?Well, life can be a riot
Heb dat een keertje gepost in Wat eten en drinken we vandaag, waren ze in shockquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
2 Kapsalons een pizza en wat colaatjes en je zit er aanLekker pik
Maar had dat wel in paar daagjes wel opUw ADH vitamine Worst
Ik was drie dagen in Valkenburg, omdat Rob Op meerdaagse training was.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende: [..] O was je op vakantie? Waar is Rob dan?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moelijke tijd dit doen.![]()
Bedankt voor het delen van hun bericht.How can I make this topic about me?![]()
Hahaha de horror. Stel je voor dat je écht veel eetquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb dat een keertje gepost in Wat eten en drinken we vandaag, waren ze in shock
Maar had dat wel in paar daagjes wel op![]()
Op mijn dieptepunt waren 5-7500 kcal per dag vrij normaal eigenlijk
Well, life can be a riot
Denk hetquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker even je voeten rust geven
21k Stappen dat is een kilometer of 15?
Deze wandeling was 12 maar ben vanochtend ook al naar de sportschool en terug gelopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoorde het al van Jussie die was al op de hoogtequote:Op vrijdag 18 april 2025 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was drie dagen in Valkenburg, omdat Rob Op meerdaagse training was.![]()
Mooie omgeving daar he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schitterend ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van Jussie die was al op de hoogte![]()
Mooie omgeving daar he?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Was ook voor jullie deze dank.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het delen van hun bericht.
Ik had ze wle een mail gestuurd vorige week en had daar ook al antwoord op gekregen.
Maar dit had ik nooit verwacht. Wat een fijne mensen dat ze dit in deze moeilijk tijd nog doen.
Echt respect voor deze mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
12 Kilometer is pittig veelquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het
Deze wandeling was 12 maar ben vanochtend ook al naar de sportschool en terug gelopen
Well, life can be a riot
Soooowwwwwquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in italie deed ik 20 met heuvelsWell, life can be a riot
Nee zit wat in.quote:
Ik heb al moeite met 5
Well, life can be a riot
Langzaam opbouwenquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zit wat in.
Ik heb al moeite met 5![]()
![]()
Ow balen mutske ....quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn vader toch nog naar het ziekenhuis
Hou jullie op de hoogte![]()
![]()
Heel netjes en super van ze, inderdaad ook in deze moeilijke tijd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook voor jullie deze dank.
Ik had ze wle een mail gestuurd vorige week en had daar ook al antwoord op gekregen.
Maar dit had ik nooit verwacht. Wat een fijne mensen dat ze dit in deze moeilijk tijd nog doen.
Echt respect voor deze mensen.How can I make this topic about me?![]()
ik heb deze week 17.133 stappen gemiddeldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik wandel dan ook graagquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zit wat in.
Ik heb al moeite met 5
heb ook van tevoren wat moeten trainen voor italie anders had ik het ook niet overleefdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga zo wat joggen, waarschijnlijk ergens tussen de 6 en 8km. Maar ik neem mijn telefoon niet mee, dus die stappen worden niet meegeteldquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk het
Deze wandeling was 12 maar ben vanochtend ook al naar de sportschool en terug gelopen![]()
![]()
Vind wandelen ook heel erg lekker. Maar als ik buiten ga wandelen word ik altijd heel zelfbewust van hoe beroerd mijn conditie is en hoe snel ik hijgquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wandel dan ook graag
heb ook van tevoren wat moeten trainen voor italie anders had ik het ook niet overleefdEn het is niet eens dat als ik hijg ik moe ben, want ik kan hijgen en rustig 4-5 kilometer wandelen. Maar het hele hijgen is vervelend
![]()
Dus ik ben het rustig aan aan 't opbouwen binnenhuis en af en toe wil ik in de avond een rondje buiten doen.Well, life can be a riot
Waarom niet meenemen? Heb je niet zo'n mooie hoes om je arm voor je telefoon ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo wat joggen, waarschijnlijk ergens tussen de 6 en 8km. Maar ik neem mijn telefoon niet mee, dus die stappen worden niet meegeteldHow can I make this topic about me?![]()
Prachtigquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moelijke tijd dit doen.
We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan ***en ***, twee vrienden van Arnold.
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.
En wat fijn dat ze nog wat laten weten
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 18-04-2025 17:19:50 ]![]()
Oh en @JustinK is gewoon een stalkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het al van Jussie die was al op de hoogte![]()
Mooie omgeving daar he?![]()
Die zijn lomp en onhandig. Waarom zou ik mijn telefoon meenemen, gewoon genieten van de natuur in het bos. Ik ren gewoon en zie daar wel welke route ik neem.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet meenemen? Heb je niet zo'n mooie hoes om je arm voor je telefoon ?
Maar nu weg, anders mis ik lunch![]()
![]()
dan moet je eigenlijk op een andere manier je conditie een beetje trainen als je daarvan af wilquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind wandelen ook heel erg lekker. Maar als ik buiten ga wandelen word ik altijd heel zelfbewust van hoe beroerd mijn conditie is en hoe snel ik hijgEn het is niet eens dat als ik hijg ik moe ben, want ik kan hijgen en rustig 4-5 kilometer wandelen. Maar het hele hijgen is vervelend
![]()
Dus ik ben het rustig aan aan 't opbouwen binnenhuis en af en toe wil ik in de avond een rondje buiten doen.
kan al met een kettlebell van de action en dan kettlebellswing ladders doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O jee vertel?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik heb m gewoon in de zak van mijn broekquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom niet meenemen? Heb je niet zo'n mooie hoes om je arm voor je telefoon ?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gezegde was toch, waar de mond vol van is?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh, dank je voor de uitleg. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.![]()
Dat hij op jou reageerde met waar ik was en waar Rob dan uithingquote:
Heet dat tegenwoordig stalken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hij op jou reageerde met waar ik was en waar Rob dan uithing![]()
![]()
Ik maakte een grapjequote:
Het is pas stalken als ik het als bedreigend ervaar. En dat doe ik niet dus is het geen stallingquote:
Ik doe het gewoon onopvallendquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is pas stalken als ik het als bedreigend ervaar. En dat doe ik niet dus is het geen stalling![]()
![]()
justin zit dagelijks in je stallingOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zei al met zijn verjaardag krijgt hij een paar blikken tieten een old wief is het alquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat hij op jou reageerde met waar ik was en waar Rob dan uithing
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zei al met zijn verjaardag krijgt hij een paar blikken tieten een old wief is het al![]()
![]()
Zullen we het niet gaan hebben over stalken? Ook niet op een "lollige" manier alsjeblieft? Dank je wel.quote:Well, life can be a riot
quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zullen we het niet gaan hebben over stalken? Ook niet op een "lollige" manier alsjeblieft? Dank je wel.![]()
![]()
EEn oldwief ben ik maar die blikken dingen heb ik niet hoorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
?¿?¿quote:Well, life can be a riot
Picsquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn oldwief ben ik maar die blikken dingen heb ik niet hoor![]()
![]()
![]()
Ik was vandaag grotendeels weg, dit is pas mijn 5e mok voor vandaag.quote:
How can I make this topic about me?![]()
5 meer dan ikquote:Op vrijdag 18 april 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was vandaag grotendeels weg, dit is is pas mijn 5e mok voor vandaag.![]()
![]()
Wauwquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:57 schreef Dotteke het volgende:
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.Werewolf![]()
hmmm ik denk zoete aardappel gnocchi
maken we er pesto roomsaus bij en kip en voilaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Bijna zes uur al?![]()
Nog even een pizza halen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb je een lekker zittende troon?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Dit is ook een Fok!-grap volgens mij ....quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
laat de reddit grappen op reddit![]()
dan issie gejatquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dit is ook een Fok!-grap volgens mij ....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
als de wc niet doorspoelt om je gedeponeerde drol te groot is, dan moet je m in stukjes snijdenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OMG!quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als de wc niet doorspoelt om je gedeponeerde drol te groot is, dan moet je m in stukjes snijden
Wie doet of bedenkt zoiets nu weer haha"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar had ik vandaag iig geen last van.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als de wc niet doorspoelt om je gedeponeerde drol te groot is, dan moet je m in stukjes snijdenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dat mes hangt in de bijkeuken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
OMG!
Wie doet of bedenkt zoiets nu weer haha
En dan komt iemand bij jou koken.
En jij vraagt hoe ze dat onmogelijke stokbrood/groot stuk vlees (whatever) hebben kleingekregen.
Nou, in de bijkeuken hing nog een groot mes. Wel n beetje roestig maar ach ...![]()
![]()
WEEEKEND
VAKANTIE
ZON
BIJNA SALARISWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben net wakker van mijn dutje.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waarom is er in jouw provincie weer filequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan lekker zelf niks van het stokbrood/vlees eten..quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
En dat mes hangt in de bijkeuken.
En dan komt iemand bij jou koken.
En jij vraagt hoe ze dat onmogelijke stokbrood/groot stuk vlees (whatever) hebben kleingekregen.
Nou, in de bijkeuken hing nog een groot mes. Wel n beetje roestig maar ach ...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Meneer opa voor jou.quote:
Ik denk omdat ik ongesteld ben, voel mij ook gewoon blehquote:
Ben ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik ongesteld ben, voel mij ook gewoon blehWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Populaire provincie hequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is er in jouw provincie weer file![]()
![]()
Doe ik vanavond wel gewoon in bedquote:
Was het een lang of een kort dutje?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee want iedereen wil eruit rijden/ daar is de filequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
oeh mijn salaris komt wrs 3 dagen eerder door het weekendquote:![]()
nog 7 dagen terenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Allemaal op zoek naar jouw mooie schuurquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee want iedereen wil eruit rijden/ daar is de file![]()
![]()
Ik hoopte op vandaag. Maar zal wel na Pasen zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oeh mijn salaris komt wrs 3 dagen eerder door het weekend![]()
nog 7 dagen terenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
omdat er te veel mensen wonenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom is er in jouw provincie weer fileHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wanneer is het een lang of kort dutje?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Doe ik vanavond wel gewoon in bed
Was het een lang of een kort dutje?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
we zijn net over de helft van de maandquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hoopte op vandaag. Maar zal wel na Pasen zijn
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Al een week op 3,67 euro terenquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oeh mijn salaris komt wrs 3 dagen eerder door het weekend![]()
nog 7 dagen teren
Lang is als je meer dan een uur slaapt en kort is 20 tot 30minquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Wanneer is het een lang of kort dutje?
Weg ermeequote:Op vrijdag 18 april 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat er te veel mensen wonenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: