SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu is iedereen nog verdwaald in het vorige topicHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:39 schreef StevenHyde het volgende:
Ik liefste zou ik Engels praten met een Borat accent. Dat voelt het veiligst. Alleen wordt dat door mijn werkgever niet gewaardeerd denk ik. Heb wel aangegeven dat ik slecht ben in Engels.![]()
Iets willen doen is niet hetzelfde als wat je kuntquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar ik ben dan ook aan het werk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
En nu is iedereen nog verdwaald in het vorige topic
De universiteit is vandaag gesloten vanwege de schietpartij gisteren, dus ik heb gelukkig maar 2 online vergaderingen .![]()
Ik zou zoveel willen....quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Iets willen doen is niet hetzelfde als wat je kunt![]()
![]()
Beetje bekomen van de schrik?quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan ook aan het werk.
De universiteit is vandaag gesloten vanwege de schietpartij gisteren, dus ik heb gelukkig maar 2 online vergaderingen .![]()
Ja daar is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, hoewel het raar blijft dat zoiets bij mij gebeurde (maar ja USA...)
Maar je wil het nooit meemaken natuurlijk![]()
![]()
Ik ben bang dat ik mijn potentieel al heb bereikt: steenkolenengelsquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je werkgever moeilijk wil doen dat je beheersing van de Engelse taal niet meer is dan "gemiddeld", dan moet hij je training aanbiedenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
tis een zandbak circuitquote:
maar wat een bochten
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker snelquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis een zandbak circuit
maar wat een bochten![]()
![]()
Ach Rutte spreekt het ook niet mooi maar klik waar hij isquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik mijn potentieel al heb bereikt: steenkolenengelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik wacht nog op een ultiem kwali rondje van Max morgenquote:
als de auto beter isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het afgemaakte rondje van 2021quote:Op vrijdag 18 april 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wacht nog op een ultiem kwali rondje van Max morgen
als de auto beter is![]()
![]()
alonso die dat rondje keek tijdens een interviewquote:![]()
Die kan kwaliteit waarderenquote:Op vrijdag 18 april 2025 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
alonso die dat rondje keek tijdens een interview![]()
![]()
![]()
en steek dat ook niet onder stoelen of bankenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De rest zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en steek dat ook niet onder stoelen of banken![]()
![]()
njommmmmmmquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan zo mijn Lindt paaseitjes ophalen
Die zit hier ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan zo mijn Lindt paaseitjes ophalenWerewolf![]()
Ow echt?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waarschijnlijk gaat mijn vader toch nog naar het ziekenhuis
Hou jullie op de hoogteWat vervelend zeg
![]()
Zo'n hele grote?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik kan zo mijn Lindt paaseitjes ophalenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik bestelde dus vanmiddag alvast nieuwe poppetjes voor de tafelvoetbaltafel van werk. Dit is het poppetje:
Ik checkte de reviews op bol.com en staat er deze review:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
is het een non binair poppetjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Ik bestelde dus vanmiddag alvast nieuwe poppetjes voor de tafelvoetbaltafel van werk. Dit is het poppetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wij hebben al eerder deze gekocht een half jaar terug. Zijn er wel tevreden overquote:Poppetjes die sneuvelen zijn van de oorspronkelijke tafel. De nieuwe die blijven heel (tot nu toe, daag me nie uit!)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha goede kwaliteit dus. Hopelijk houden ze het nog even volquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hebben al eerder deze gekocht een half jaar terug. Zijn er wel tevreden overPoppetjes die sneuvelen zijn van de oorspronkelijke tafel. De nieuwe die blijven heel (tot nu toe, daag me nie uit!)
![]()
![]()
Ik heb voor de voetbal tafel een keer een probeerset van ballen besteld
10 verschillende materialen
Als je die door elkaar speelt is het ook een gek spelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: