SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik moet mijn bureau weer delen met lord fluffingtonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja over dat spel gaat die hele film ook. en is gebaseerd op waargebeurd. Ik dacht eigenlijk zal wel bagger zijn, maar was aardige film nog wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel tetris gespeeld, dat vond ik fantastisch
met die space shuttles enzo
met sovjet en communisme en Nederlander die licenties gaat regelen daar en waar het vandaar komt.
Ik had geen idee joh, zit heel verhaal achter dat spel.
geef de film opzich geen 10. maar al met al keek wel lekker weg. dikke 7 en ben altijd kritisch met films.Do what you love, love what you do!![]()
Als ik mijn bureau moet delen met Odin heb ik geen bureau
Ow wacht
Ik heb geen bureauThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb een bureau van 160
en sinds die kat heb ik een clean desk policyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus de kat moet op de grond ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb een bureau van 160
en sinds die kat heb ik een clean desk policyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
soms wel, maar hij kan overal liggen maar het toetsenbord is toch leuker ofzoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan heb je geen clean deskquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
soms wel, maar hij kan overal liggen maar het toetsenbord is toch leuker ofzo
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
normaal staat er ook een mok thee of een schrift ofzo maar dat is geen doen met de katquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Jus een kopje thee![]()
![]()
ga maar eens een bammetje maken
bakje ananas was neit genoegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zeg, heb het ergens over of zo ofzo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Echt hequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh KWquote:
zo, broodje tartaar was goeie
avocado ook al uit de vriezer
nog 1000 kcal voor het avondeten
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En onderweg naar huis.
Werd door de eigenaar van het hotel met de auto naar het station gebracht
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hij is echt blij met jouquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:22 schreef DJMO het volgende:
En onderweg naar huis.
Werd door de eigenaar van het hotel met de auto naar het station gebracht![]()
![]()
Of hij was blij dattie van me af was...quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat ligt meer voor de hand iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Of hij was blij dattie van me af was...![]()
![]()
O was je op vakantie?quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:22 schreef DJMO het volgende:
En onderweg naar huis.
Werd door de eigenaar van het hotel met de auto naar het station gebracht
Waar is Rob dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valkenburgquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was je op vakantie?
Waar is Rob dan?
Op training![]()
Vraag het Jussie, want Jussie weet allesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag het Jussie, want Jussie weet alles![]()
![]()
Nog een paar blikken tieten voor je verjaardag en je bent officieel een old wiefquote:
Laat maar zienquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een paar blikken tieten voor je verjaardag en je bent officieel een old wief![]()
![]()
nu zijn er 2 poezen op het bureau
denk dat ik maar ga bankhangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wanneer ben je jarigquote:
Leeuw
22 jul - 22 aug
Je voelt een grote drang om jezelf te laten zien en daar is niets mis...
Maagd
23 aug - 23 sep
Je hebt de neiging om alles tot in de puntjes te willen regelen, maar soms...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey ik ookquote:
Daarom rollen wij vaak hetzelfde
quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Leeuw
22 jul - 22 aug
Je voelt een grote drang om jezelf te laten zien en daar is niets mis...
Maagd
23 aug - 23 sep
Je hebt de neiging om alles tot in de puntjes te willen regelen, maar soms...dat is Justin
Ah nu valt alles op z'n plaatsquote:Op vrijdag 18 april 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ik ook
Daarom rollen wij vaak hetzelfde![]()
![]()
Vermoedelijk ben jij een Leeuwquote:
Ik ben Maagd (sterrenbeeld)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
BolkjeI'm surrounded by morons!
![]()
ZoI'm surrounded by morons!
NoI'm surrounded by morons!
OK GOI'm surrounded by morons!
JAI'm surrounded by morons!
Puzzie
Hoeveel likes nog?quote:Op vrijdag 18 april 2025 11:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
hmmm nog 30 gram proteine nodig vandaag![]()
![]()
Mja vreselijk druk altijd , die sla ik dan ook overquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je slaat de vrijdag over?quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja vreselijk druk altijd , die sla ik dan ook over![]()
![]()
Zjuuquote:Puzzzzzquote:Op vrijdag 18 april 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja vreselijk druk altijd , die sla ik dan ook over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:05 schreef maily het volgende:
[..]
Zjuu
[..]
Puzzzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik heb ff mijn gal gespuugd in andere topics. dat zal jullie bevallen
Do what you love, love what you do!![]()
Progressiequote:Op vrijdag 18 april 2025 12:13 schreef kree het volgende:
ik heb ff mijn gal gespuugd in andere topics. dat zal jullie bevallen
Neehoor grapje'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik luister wel ernaar moet ik zeggen. maar oke of het helemaal verbeterd dat is vraag 2. maar probeer ff rekening mee te houden dat jullie er niet van gediend zijn hier dat het alleen over mij gaat.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Het komt wel goed kree.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik luister wel ernaar moet ik zeggen. maar oke of het helemaal verbeterd dat is vraag 2. maar probeer ff rekening mee te houden dat jullie er niet van gediend zijn hier dat het alleen over mij gaat.
Beetje rekening houden met elkaar en gaat al beter toch
Positief gaan we voor
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
goed er was gelukkig interessante discussie op gang hier, dus laat jullie ff je gang gaan.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: