abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217392573

quote:
Met scherpe monologen, diepgravende verhalen en ludieke sketches bieden Arjen Lubach en zijn team een kritische blik op politiek, media en maatschappij. Gasten, muziek en comedy vormen de basis van de show, waarin een mix van inhoud en entertainment elke aflevering voor zowel verdieping als vermaak zorgt.

Lubach is vanaf maandag 24 maart elke maandag tot en met donderdag om 22.00 uur te zien bij RTL 4. Lubach heeft zijn team van De Avondshow met Arjen Lubach meegenomen naar RTL. De producent is Human Factor. Van 2022 tot 2024 maakte de presentator zes seizoenen van De Avondshow met Arjen Lubach voor de VPRO op NPO 1. Daarvoor maakte het team van Lubach vanaf 2014 de wekelijkse show Zondag met Lubach.
https://www.broadcastmaga(...)-van-start-op-rtl-4/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport donderdag 17 april 2025 @ 13:10:23 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217392699
Het immer onafhankelijke mediacourant
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 17 april 2025 @ 13:19:21 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_217392736
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217392833
Was dat die met dat vette Amerikaanse accent die denkt dat ze Britse is?
anonieme razernist
  donderdag 17 april 2025 @ 17:02:55 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217393971
Ik vond haar best grappig, en dat heb ik niet vaak met comedians. En over de taal.., moeten we voortaan dan ook boos worden dat Kensington of wie dan ook in het Engels zingt?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 17 april 2025 @ 18:28:14 #7
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217394610
Het schijnt 'goedkoper' te zijn om een onbekende stand-up comedian de tijd te laten vullen. Terwijl je hem voor de overstap steeds hoort zeggen: "Blablabla... geld...blablabla... optelsom... blablabla... wat betekent het voor het programma". :')

Tinagodin _O_

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_217394734
deze week bij de opnamen aanwezig geweest. Het is best een leuk avondje uit. De stoeltjes zitten goed.
Arjen neemt voor de opnamen even de tijd om vragen uit het publiek te beantwoorden. Het is alleen dringen bij de ingang van de studio, veel mensen willen te graag als eerste naar binnen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217394757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:28 schreef jcdragon het volgende:
Het schijnt 'goedkoper' te zijn om een onbekende stand-up comedian de tijd te laten vullen. Terwijl je hem voor de overstap steeds hoort zeggen: "Blablabla... geld...blablabla... optelsom... blablabla... wat betekent het voor het programma". :')

Tinagodin _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat extra geld is voor degenen die aan het programma werken, want bij de NPO komen die muv de presentator er al helemaal karig vanaf.
pi_217394798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
deze week bij de opnamen aanwezig geweest. Het is best een leuk avondje uit. De stoeltjes zitten goed.
Arjen neemt voor de opnamen even de tijd om vragen uit het publiek te beantwoorden. Het is alleen dringen bij de ingang van de studio, veel mensen willen te graag als eerste naar binnen.
En, is er nou sprake van een lachband of niet?
pi_217394853
Kijkcijfer micro-analyses genot
Kunnen ze ook checken bij welke correspondenten de meeste mensen wegzappen? Ik weet niet of ze nieuw was maar die vrouw bij dat Bezos/KatyPerry raket-item was ook niet echt grappig.
  donderdag 17 april 2025 @ 18:58:24 #12
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217394911
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:43 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat extra geld is voor degenen die aan het programma werken, want bij de NPO komen die muv de presentator er al helemaal karig vanaf.
Het programma wordt geproduceerd door Human Factor TV. https://nl.wikipedia.org/wiki/Human_Factor_TV

Ik neem aan dat ze nu een groter zak geld krijgen voor het programma.
pi_217395162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die daarbij aanwezig willen zijn elke dag? Of duren de opnames langer dan die 30 minuten op tv, moeten talks over?
pi_217395194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Waarom zijn er zoveel mensen die daarbij aanwezig willen zijn elke dag? Of duren de opnames langer dan die 30 minuten op tv, moeten talks over?
er is maar plek voor 250 mensen in de lachband het publiek.
het seizoen duurt niet lang. de opnamen duren ongeveer 1 tot anderhalf uur.
  donderdag 17 april 2025 @ 23:20:45 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217398109
Deep duik donderdag over Groenland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:24:40 #16
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217411444

quote:
Peter van der Vorst reageert op VPRO-walm Arjen Lubach: ‘Spijt?’

Tv-baas Peter van der Vorst moet met lede ogen aanzien hoe Arjen Lubach het RTL 4-publiek wegjaagt met zijn ingewikkelde VPRO-gasten. Heeft hij al spijt van het binnenhalen van de satiricus?

De cijfers, grafieken, tabellen en analyses van Tina Nijkamp tonen het klip en klaar aan: als Arjen Lubach weer eens met zo’n ingewikkelde VPRO-gast of niet-leuke stand-up comedian op de proppen komt, dan duiken de kijkcijfers altijd als een speer naar beneden. Wanneer hij al die types laat opdraven? In het tweede deel. En dat is een regelrechte ramp.

Wat vindt Peter?
De RTL 4-kijker zapt dan weg en blijft niet meer hangen voor Renze Klamer, die hier echt heel veel nadeel van ondervindt. Stephen Fry, Stephanie Louwrier, Micha Wertheim, Stefan Pop, een Almeerse mevrouw die na een paar jaar in Londen geen Nederlands meer kan praten: ze zorgen voor een desastreuze lead-in voor Renze.

Baalt Peter van der Vorst, de baas van RTL 4, er niet van dat hij Arjen heeft binnengehaald? Het is bekend dat Peter zelf heel erg progressief georiënteerd is, maar hij heeft ook gewoon een commerciële tv-zender te leiden.

Angela weet het
Angela de Jong weet wat Peter ervan vindt. Ze wordt er gisterenavond naar gevraagd door Wilfred Genee aan tafel bij Vandaag Inside. “Past het bij elkaar, vind jij? RTL en Arjen Lubach?”

De opiniebeul daarop: “Nee, totaal niet.”

Wilfred: “Dat heb ik ook namelijk dat gevoel.”

Angela: “Dat had ik al vanaf het begin. Ik vind hem bij uitstek een publieke-omroep-jongen. De vorm van satire die hij bedrijft hoort ook echt bij de publieke omroep, maar ja, RTL vond van niet.”

‘Peter is blij’
Inmiddels weet Angela dat Peter die VPRO-walm van Arjen heerlijk vindt ruiken. “Ik begreep zelfs dat Peter van der Vorst heel blij was toen Stephen Fry daar zat.”

Wilfred verbijsterd: “Echt waar?”

Angela: “Ja, ik kwam hem tegen een dag later en ik zei van: ‘Heb je al spijt dat je hem de vrije hand hebt gegeven?’ Nee, hij vond het fantastisch dat dat kon bij RTL tegenwoordig.”

Op de mouw
Albert Verlinde denkt dat het een politiek correct antwoord was. “Ja, je kunt moeilijk tegen jou zeggen: ‘Nee, daar heb ik spijt van!’”

Angela: “Dat denk ik ook, maar ja, ik kreeg niet de indruk dat hij mij iets op de mouw probeerde te spelden. Ik denk wel dat hij dat echt meende.”

Albert denkt dat Peter baalt van de tegenvallende kijkcijfers. “Ze hadden denk ik wel verwacht dat ze er 900 duizend kijkers elke avond regulier zouden hebben met 1,5 miljoen uitgesteld. En dat lukt niet.”

Minutentelling
Het is inderdaad niet best, aldus Angela. “Ik zie in die minutentellingen dat ze aan het eind echt heel weinig kijkers overhouden en daar balen ze natuurlijk van Beau en Renze en wat er achter zit. Het is ook niet echt een programma dat heel erg lekker ligt in die RTL-doorkijkavond.”

Johan Derksen kijkt liever naar Even Tot Hier. “Dat vind ik leuker dan Lubach. Om hem heb ik nog nooit kunnen lachen.”

https://www.mediacourant.(...)-arjen-lubach-spijt/

POLL
pi_217411597
Die gasten waren op de PO natuurlijk ook al kut, op een enkeling na. Stephen Fry is als gast natuurlijk helemaal prima, maar neem dat dan als de standaard, in plaats van allerlei nietszeggende niet-grappige figuren uit te nodigen die vooral zichzelf heel interessant lijken te vinden.
pi_217411627
De RTL kijker wil misschien meer onderwerpen zoals met die “romcom koning” Jim Bakkum, maar daar lijkt het programma mij ook niet echt bij gediend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:52:53 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217411691
quote:
Aldus de altijd objectieve Mediakrant. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 april 2025 @ 17:03:32 #20
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217412282
Nee Arjen Lubach, Trumps tarieven zijn geen anglicisme
https://www.trouw.nl/cult(...)anglicisme~bd9f0f04/
pi_217412654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 17:03 schreef jcdragon het volgende:
Nee Arjen Lubach, Trumps tarieven zijn geen anglicisme
https://www.trouw.nl/cult(...)anglicisme~bd9f0f04/
Dat stuk over afdronk vond ik ook niet heel sterk. Dat hoor ik ook al mijn hele leven op die manier gebruikt worden en het is geen onlogische metafoor.
  maandag 21 april 2025 @ 22:56:54 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217435827
Sterk item over de Lelylijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217435876
Bij de koffieautomaat in het Vaticaaan is dit het gesprek van de dag :')
pi_217440161
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2025 22:56 schreef golfer het volgende:
Sterk item over de Lelylijn.
Dat vond ik juist niet. Het is duidelijk dat Arjen Lubach zelf niet (meer) met de trein gaat.
  Redactie Sport dinsdag 22 april 2025 @ 17:39:15 #25
pi_217440210
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 17:30 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dat vond ik juist niet. Het is duidelijk dat Arjen Lubach zelf niet (meer) met de trein gaat.
Omdat hij het feit dat de nedersaksenlijn met geld van de toch wel wat belangrijkere lelylijn wordt betaald bekritseert?
pi_217440509
Ik was bang voor de flauwe grappen over de paus maar moest toch lachen. Mooi die kleine grap naar Even tot hier _O-
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:44:05 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217440584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik was bang voor de flauwe grappen over de paus maar moest toch lachen. Mooi die kleine grap naar Even tot hier _O-
Revanche op hun opmerkingen over hem.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:17:59 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217442804
Pausmobiel. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:37:36 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217443012
Flauw item van AI versus Arjen mag wat mij betreft wel stoppen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 22:38:15 #30
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217443021
Diederik aan de desk is toch beter ^O^
Verder blijft t Arjen vs AI een zwak item
pi_217443036
En de goal ja
pi_217443447
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ik ben ooit bij opnamen van Lubach geweest toen hij nog op de VPRO zat en toen stond er een mannetje aan de zijkant van de set gewoon signalen te geven wanneer er gelachen moest worden.
pi_217443502
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:38 schreef noodgang het volgende:
Diederik aan de desk is toch beter ^O^
Verder blijft t Arjen vs AI een zwak item
Eens. Verder is altijd het inleidende stukje met de weeknieuwsgrapjes zeer flauw. Sterke kern is altijd het middenstuk waarbij hij een onderwerp behandelt.
pi_217443972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat publiek vrijwillig en zonder aanmoediging in die mate lacht om de "grappen".
pi_217444301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat publiek vrijwillig en zonder aanmoediging in die mate lacht om de "grappen".
Die eerste paar minuten zijn altijd van die flauwe grappen met een baard die Vogeltjesdans hier ook altijd maakt, waar je nog niet eens om kunt grinniken.
pi_217446728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mwah, zoals ik al zei staat er een mannetje aanwijzingen te geven, dus volledig natuurlijk is het niet nee. Publiek wordt ook van te voren opgewarmd, tijdens de opnames loopt Lubach ook genoeg te ouwehoeren en gaan er dingen mis waardoor er een jolige sfeer ontstaat. Dus het publiek is wel heel ontvankelijk om mee te doen.
pi_217452108
Geen een van beide _O_
Goedkoop winkelen daar :') Lelijke taal, dus boeie. Frans beter.

[ Bericht 18% gewijzigd door Evangelion op 23-04-2025 22:47:10 ]
pi_217452186
Grappen die veel te lang duren week 2
  woensdag 23 april 2025 @ 23:16:47 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217452226
500 dagen Jimmy Dijk. _O-

Met het Jimmy Dijk huis in Limburg. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_217452328
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:16 schreef golfer het volgende:
500 dagen Jimmy Dijk. _O-

Met het Jimmy Dijk huis in Limburg. _O_
En steeds die verkeerde foto's _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_217452401
Vak Duits als eerste weggesmeten ooit op de middelbare school, der den das en rijtjes stampen een kolerehekel aan.
pi_217452574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:03 schreef Evangelion het volgende:
Grappen die veel te lang duren week 2
Dat krijg je met het blok moeten vullen na de reclame..
pi_217453877
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
Vak Duits als eerste weggesmeten ooit op de middelbare school, der den das en rijtjes stampen een kolerehekel aan.
Wel makkelijker dan Frans. Daarom Duits > Frans op school
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Redactie Sport donderdag 24 april 2025 @ 09:50:06 #44
pi_217453890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:22 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Die eerste paar minuten zijn altijd van die flauwe grappen met een baard die Vogeltjesdans hier ook altijd maakt, waar je nog niet eens om kunt grinniken.
Soms zit er een leuke tussen maar 80% is overbodig ja. Laat dat lekker bij Harm Edens
pi_217457942
Ik heb Duits laten vallen toen het kon. Ik vond het een rottaal :P En ik woon in Groningen dus uiteraard had ik ook geen leuke leraar Duits.
pi_217458050
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wel makkelijker dan Frans. Daarom Duits > Frans op school
Frans vond ik grammaticaal juist veel makkelijker.
pi_217458079
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Soms zit er een leuke tussen maar 80% is overbodig ja. Laat dat lekker bij Harm Edens
Allebei vaak flauw.
pi_217458113
Duits heb ik ook laten vallen zodra het kon. Voor grammatica had ik vrijwel altijd een 10, maar voor boeken en teksten meestal een 1. Gemiddeld dus net een 5,5. Later wel ruim een jaar in Duitsland gewoond, en daar leer je in een maand meer Duits dan op school in een heel jaar.
pi_217458594
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef thabit het volgende:
Duits heb ik ook laten vallen zodra het kon. Voor grammatica had ik vrijwel altijd een 10, maar voor boeken en teksten meestal een 1. Gemiddeld dus net een 5,5. Later wel ruim een jaar in Duitsland gewoond, en daar leer je in een maand meer Duits dan op school in een heel jaar.
Geloof ik zo, heb vijf jaar schoolfrans gehad en versta geen woord, alleen Frans lezen gaat nog wel. Duits versta ik wel goed, spreken op zijn halfs kromme taal, maar op papier alle des den das grammatica heb ik nooit willen leren.
pi_217459971
Ik vind Frans en Duits allebei leuk. Maar ik merk in Luxemburg altijd dat ik moeilijk schakel. Als ik een tijdje Duits heb gesproken, hakkel ik Duits door het Frans, als ik een tijdje Frans heb gesproken, zeg ik dingen eerst in het Frans en dan in slecht Duits, Frans Duits.
Helemaal als een Franse vriendin, die Duits studeert met mij Duitse conversatie wil oefenen. Dat lukt echt niet.
Ik moet wel zeggen dat ik beide talen pas echt goed in Duits - en Franstalige landen heb geleerd, niet op school.
pi_217460717
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik vind Frans en Duits allebei leuk. Maar ik merk in Luxemburg altijd dat ik moeilijk schakel. Als ik een tijdje Duits heb gesproken, hakkel ik Duits door het Frans, als ik een tijdje Frans heb gesproken, zeg ik dingen eerst in het Frans en dan in slecht Duits, Frans Duits.
Helemaal als een Franse vriendin, die Duits studeert met mij Duitse conversatie wil oefenen. Dat lukt echt niet.
Ik moet wel zeggen dat ik beide talen pas echt goed in Duits - en Franstalige landen heb geleerd, niet op school.
Dat vind ik sowieso knap, mensen die snel kunnen schakelen in verschillende talen. Versta vaak wel vrij snel een vreemde taal, maar spreken. nope.
pi_217460772
Hoeveel omzet zou er komende weken verschuiven naar huismerk?
  donderdag 24 april 2025 @ 22:42:01 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217460808
Goede Diep Duik Donderdag. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_217460978
Dat « ompotten » deden mijn ouders vroeger bij feestjes: ze kochten 1 x het merk, bijvoorbeeld vermouth (Martini), en bewaarden de fles. Die hervulden ze bij elk volgend feestje met goedkope vermouth. Zeiden de gasten: « Je kunt echt wel proeven dat dit de echte is! » Mijn ouders waren arm toen ik jong was, mijn vader volgde een dure studie naast zijn werk en niemand was eigenlijk zo rijk als nu.
  donderdag 24 april 2025 @ 23:02:15 #55
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_217460979
Wel jammer dat Lubach geen vergelijking deed met Aldi Nederland en Aldi Nord en Lidl Nederland en Lidl Deutschland.

Dan doe ik het:

https://www.aldi.nl/product/verse-halfvolle-melk-1225283.html

https://www.aldi-nord.de/(...)l#/sortiment/frische

Zoek de verschillen
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_217461069
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 23:02 schreef Erno-BE het volgende:
Wel jammer dat Lubach geen vergelijking deed met Aldi Nederland en Aldi Nord en Lidl Nederland en Lidl Deutschland.

Dan doe ik het:

https://www.aldi.nl/product/verse-halfvolle-melk-1225283.html

https://www.aldi-nord.de/(...)l#/sortiment/frische

Zoek de verschillen
Lijken mij op de verpakking na identiek. Maar als ik het item goed begrepen heb zaten die grote prijsverschillen vooral bij A-merken en niet bij huismerken. En Milsani is een huismerk.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_217461083
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vind ik sowieso knap, mensen die snel kunnen schakelen in verschillende talen. Versta vaak wel vrij snel een vreemde taal, maar spreken. nope.
Passief lukt het wel, ik kan door elkaar Franse, Duitse, Engelse boeken lezen, en ik versta ook die talen direct, maar actief is lastiger. Ik versta die Duitssprekende man bij het Luxemburgse tankstation perfect, ik hoor dat hij Duits spreekt, maar na 1,5 week Frans parleren krijgt hij antwoord in het Frans, mijn actieve Duitse spreekhersenen lopen altijd achter.
Ik maak me overigens over de Duitse naamvallen niet druk, bij dem of den gebruik ik een soort tussenklank en verder doe ik wat automatisch komt. Er heeft anderhalf jaar een Duitse studente een kamer bij me gehuurd en die vertelde dat de jongere Duitsers er ook wel fouten mee maken. En met het Franse le en la strooi ik ook op gevoel, als ik het niet weet zit ik ongeveer de helft van de tijd goed. Taal is een communicatiemiddel, geen oefening in perfectie. Als men mij begrijpt bij zakelijk gesprekken en ik kan gezellig meepraten met vrienden en kennissen vind ik het goed genoeg.
pi_217461111
Goede bite
pi_217461135
Picnic haalt wel haar voorraad deels uit Duitsland.
Geeft ook wat ongemak, je kan namelijk Duitse blikjes niet inleveren voor statiegeld in Nederland. Andere bar-code, ander statiegeldlogo.
  Redactie Sport vrijdag 25 april 2025 @ 09:06:59 #60
pi_217462179
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:39 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel omzet zou er komende weken verschuiven naar huismerk?
Wij kopen 80% van de producten minimaal toch al geen A-merk en voor groente enzo ga ik liefst naar de Lidl. Maar die 20% zet wel te denken natuurlijk
pi_217462401
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:42 schreef golfer het volgende:
Goede Diep Duik Donderdag. ^O^
Nou, op zich waren het wel open deuren hoor, vond ik.

Iedereen zou toch allang kunnen (en moeten) weten dat op A-merken veel meer marge wordt gemaakt en dat huismerken goedkoper zijn.

Overigens had ik wel graag een vergelijking met België willen zien, aangezien schaalgrootte werd aangehaald als inkoopvoordeel voor de grote Duitse ketens. Maar dat zou dan niet het prijsverschil met België verklaren, een land dat veel kleiner is dan ons. Al hebben ze in België ook weer grote Franse winkelketens, dat wel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_217466607
Koning Jonathan was er weer _O_
pi_217466714
Ik woon in Zuid-Limburg met zowel België als Duitsland om de hoek en lach me rot om die fabeltjes dat de boodschappen over de grens zoveel goedkoper zijn. Voor geselecteerde productgroepen is dat zo, maar onder de streep is Nederland gewoon de goedkoopste. Trust me bro. Ik ben een vrek, als iemand het kan weten ben ik het.
pi_217467044
Alleen 1+1 gratis is irritant bij zonnebrand, want dan houd ik altijd 3/4 fles over aan het eind van de zomer die je kan weggooien.
  vrijdag 25 april 2025 @ 20:46:52 #65
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217467289
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:15 schreef Evangelion het volgende:
Alleen 1+1 gratis is irritant bij zonnebrand, want dan houd ik altijd 3/4 fles over aan het eind van de zomer die je kan weggooien.
Zonnebrand lijkt me echt zoiets wat tot het einde der dagen houdbaar blijft.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217467421
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Zonnebrand lijkt me echt zoiets wat tot het einde der dagen houdbaar blijft.
Maar dat is niet zo, de werkzame stoffen zijn instabiel waardoor de werking na verloop van tijd afneemt.

quote:
De meeste zonnebrandcrèmes kan je tot 12 maanden na opening gebruiken. Dit staat op de verpakking: een geopend potje met een getal en de letter M (van maand). Het getal staat voor het aantal maanden.

Zonnebrandcrème is beperkt houdbaar, omdat na opening de beschermingsfactor minder wordt. De crème beschermt je dan minder goed. Bewaar zonnebrandcrème daarom niet te lang.
https://www.kwf.nl/kanker(...)over-zonnebrandcreme
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 26 april 2025 @ 11:38:00 #67
862 Arcee
Look closer
pi_217470905
Top item over boodschappen. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator zaterdag 26 april 2025 @ 12:19:32 #68
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217471225
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 09:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nou, op zich waren het wel open deuren hoor, vond ik.

Iedereen zou toch allang kunnen (en moeten) weten dat op A-merken veel meer marge wordt gemaakt en dat huismerken goedkoper zijn.

Overigens had ik wel graag een vergelijking met België willen zien, aangezien schaalgrootte werd aangehaald als inkoopvoordeel voor de grote Duitse ketens. Maar dat zou dan niet het prijsverschil met België verklaren, een land dat veel kleiner is dan ons. Al hebben ze in België ook weer grote Franse winkelketens, dat wel.
Oh wat zou een Carrefour of Auchan in Nederland mooi zijn (mag helaas niet)
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_217476258
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 20:15 schreef Evangelion het volgende:
Helemaal moorddadig word ik van 3 plus 2 gratis, of 2 gratis bij de aankoop van 2. En bij de altijd schandalig dure zonnenbrand is dat inderdaad een belediging: een klap in je gezicht. En die kleine pestflesjes zijn helemaal diefstal.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 27-04-2025 01:10:12 ]
anonieme razernist
pi_217476267
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2025 12:19 schreef Flitsbezorger het volgende:

[..]
Oh wat zou een Carrefour of Auchan in Nederland mooi zijn (mag helaas niet)
Ik ga regelmatig naar de Carrefour hypermarkt in België maar meer voor de lol, het is echt niet goedkoper. Laatst toevallig wel ons merk koffiebonen gekocht, vier voor de prijs van twee. Dus daar ook al dit gedoe, ook al was het voordeel nu toevallig dertig Euro. Maar dat is echt een uitzondering. En nee, als de worteltjes structureel 19 cent goedkoper zijn en de boter 40 cent, weet ik dat niet. Ik begrijp datveel Belgen ook in NL gaan winkelen voor bepaalde zaken. Paracetamol ook geloof ik?

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 27-04-2025 01:10:57 ]
anonieme razernist
pi_217477197
quote:
2s.gif Op zondag 27 april 2025 00:58 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Helemaal moorddadig word ik van 3 plus 2 gratis, of 2 gratis bij de aankoop van 2. En bij de altijd schandalig dure zonnenbrand is dat inderdaad een belediging: een klap in je gezicht. En die kleine pestflesjes zijn helemaal diefstal.
Als het Lubach item straks van 50% korting de standaard maakt ben ik blij. Niets irritanter dan 1+1 gratis als alleenstaande op verse/ongezonde producten. Je koopt meer dan nodig, de investering is groter, en uiteindelijk gooi je het vaak maar weg door de THT. Twee potten mayonaise bijvoorbeeld, de andere is al over de datum als je bij het einde van pot 1 bent. Kleinere verpakkingen zijn vaak nog duurder, dus dat is niet altijd een optie.
  maandag 28 april 2025 @ 22:58:04 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217490518
Ballon kapot trappen. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 07:41:39 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_217491205
Hij krijgt veel kritiek van de schijtluizen van RTL en SBS. Is dat terecht ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217493216
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2025 09:24 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Als het Lubach item straks van 50% korting de standaard maakt ben ik blij. Niets irritanter dan 1+1 gratis als alleenstaande op verse/ongezonde producten. Je koopt meer dan nodig, de investering is groter, en uiteindelijk gooi je het vaak maar weg door de THT. Twee potten mayonaise bijvoorbeeld, de andere is al over de datum als je bij het einde van pot 1 bent. Kleinere verpakkingen zijn vaak nog duurder, dus dat is niet altijd een optie.
2 kilo aardappels + 2 kilo gratis!
anonieme razernist
pi_217493558
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 april 2025 14:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
2 kilo aardappels + 2 kilo gratis!
Daar doe ik meer dan een half jaar mee. Zolang blijven ze niet goed zonder klimaat regeling en bussen poeder.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
  dinsdag 29 april 2025 @ 17:34:35 #77
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217494507
quote:
Net als Eva Jinek: Arjen Lubach koopt direct megavilla na RTL-deal

Wat Eva Jinek deed in Abcoude, doet Arjen Lubach nu in Soest: een miljóenenvilla kopen, direct na het tekenen van een lucratief RTL-contract. “Een hypotheek van twee miljoen euro!”

Arjen Lubach lijkt geen enkele moeite te hebben met het beeld dat zijn overstap naar RTL puur voor het geld is. Direct na het sluiten van deze lucratieve deal is hij namelijk op huizenjacht gegaan, net zoals Eva Jinek dat destijds deed. Met een miljoenencontract op zak is het immers makkelijk shoppen op de huizenmarkt. Zij ging voor Abcoude, hij nu voor Soest.

2 miljoen euro
BekendeBuren, de gezaghebbende website als het gaat over BN’er-vastgoed, heeft ontdekt dat Arjen naast zijn woonboerderij in het Friese Oudhorne, nu ook een vrijstaande woning in Soest heeft gekocht. “Lubach betaalde 1.530.000 euro voor de woning, net iets onder de vraagprijs van 1,6 miljoen euro.”

Het is echter een ontzettend oud ding met energielabel B. “Er werd tevens een hypotheek gevestigd van 1.975.000 euro, waarschijnlijk voor de geplande renovaties. Opvallend: het gaat hier om een gemeentelijk monument, wat de charme maar ook de onderhoudskosten flink kan verhogen.”

Zakkenvuller
Privé-baas Evert Santegoeds vindt Arjen een echte zakkenvuller. “Arjen Lubach stapte over naar RTL en toen werd hem door iedereen verweten dat hij ging zakken vullen en die indruk hebben we ook wel, want hij heeft nooit geklaagd en hij heeft de overstap gewaagd, en waarom zou je dat anders doen dan voor het geld?”, zegt hij in Shownieuws.

Arjen heeft zijn geloofwaardigheid te grabbel gegooid voor wat extra centen. “Hij kon gewoon z’n gang gaan bij de VPRO natuurlijk en het programma maken wat hij wilde. Dat hij flink verdient is ook wel duidelijk geworden. Hij heeft ineens een miljoenenvilla in het Gooi gekocht. Anderhalf miljoen heeft hij daarvoor neergeteld.”

Geen foto’s
Waar BekendeBuren de foto’s van Arjens villa toont en ook de naam van het monument (dat zelfs een eigen Wikipedia-pagina heeft), doet Shownieuws dat niet. “We mogen er geen foto’s van laten zien, want hij is heel erg op z’n privacy gesteld en het management stond erop dat we het bericht mochten brengen, maar de foto’s niet mochten laten zien.”

“Het is opvallend, want hij is natuurlijk een jongen van het hoge noorden en dat draagt hij ook altijd met trots uit, en dat zo iemand dan toch op het Gooise matras gaat wonen, is wel redelijk opvallend. Naast zijn boerderij in Friesland.”

Investeren
Evert denkt dat Arjen tonnen tegen een verbouwing aan gaat gooien. “Hij gaat er aardig wat aan verbouwen, want de hypotheek is veel hoger dan de aanschafprijs van het huis, dus er komt in elk geval een nieuwe badkamer en keuken in.”

Collega Eline de Ruig prijst Arjen. “Het is wel slim. Investeren in steen, zeggen ze altijd, toch?”

En Tooske Ragas: “Ja, je moet toch wat met dat geld.”
https://www.mediacourant.(...)gavilla-na-rtl-deal/

https://www.bekendeburen.(...)ive-bos-zie-de-fotos

POLL

[ Bericht 2% gewijzigd door jcdragon op 30-04-2025 19:17:21 ]
  Moderator dinsdag 29 april 2025 @ 17:37:11 #78
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_217494525
quote:
Hij doet gewoon wat iedereen doet zodra men een lucratief contract binnen heeft gesleept.

Als ZML-kijker van het eerste uur in 2014 is dit hem van harte gegund.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_217494596
De Mediacourant is een verlengstuk van voetbal inside-zwakzinnigen en Victor Vlam-achtige
Mediahoeren geworden.
anonieme razernist
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 april 2025 @ 17:57:13 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_217494645
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:50 schreef NoCigar het volgende:
De Mediacourant is een verlengstuk van voetbal inside-zwakzinnigen en Victor Vlam-achtige
Mediahoeren geworden.
Mediacourant moet je met een knipoog lezen. VI neemt zichzelf veel te serieus. Daar is de knipoog allang in de kliko gepleurd.

dinsdag 29 april 2025 @ 18:23:06 #81
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217494797
Sinds wanneer ligt Soest in het Gooi.
pi_217494816
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef tong80 het volgende:

[..]
Mediacourant moet je met een knipoog lezen. VI neemt zichzelf veel te serieus. Daar is de knipoog allang in de kliko gepleurd.

Regelmatig artikelen gelezen die alleen maar herhalen wat in een van die VI-achtig/programma werd beweert door die ene dommige trien, die viezige snor of dat hijgende knaagdier van een Vlam.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 29-04-2025 19:45:06 ]
anonieme razernist
pi_217494931
"megavilla" :')
pi_217495140
Als je het nodig hebt om te zeiken over hoe goed anderen het hebben..... pffff....
  woensdag 30 april 2025 @ 23:02:06 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217504094
Wilders bash. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 april 2025 @ 23:15:10 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217504186
Kleurendisc-onzin. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 april 2025 @ 23:18:31 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217504207
Een risicomijdende pedofiel met pleinvrees. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 april 2025 @ 23:24:55 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217504234
Bij Somiue?? ben ik afgehaakt.
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport donderdag 1 mei 2025 @ 07:56:20 #89
pi_217505136
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:24 schreef golfer het volgende:
Toch was dit een prima nummer
pi_217508811
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2025 23:24 schreef golfer het volgende:
Son Mieux :D
Ik kan af en toe een nummertje van ze wel waarderen :)
  donderdag 1 mei 2025 @ 23:03:46 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217512952
Er gaat een compleet onbekende wereld voor mij open met dit item keer Spotify.

Ik ben ooit gestopt bij Napster.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 1 mei 2025 @ 23:06:59 #92
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217512977
Weekje vakantie voor Lubach.
12 mei is ie weer terug.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 mei 2025 @ 22:29:45 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217614804
Miami vice filmpje met Dick Schoof. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 mei 2025 @ 22:32:58 #94
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217614842
De Bidcoin. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 mei 2025 @ 22:46:28 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217614953
Ik weet niet wat ik zie met een Smart Vape. :o
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 mei 2025 @ 22:55:30 #96
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217615026
Ajax-item. :+
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 mei 2025 @ 22:58:45 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217615050
Roxane van Iperen. O+
Poef.....gone! ©golfer
pi_217615067
Hij blijft ook maar doorgaan met gasten, haalt compleet het tempo uit het programma.
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:26:56 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217625611
Het Songfestival bij Lubach. :+
Echt te slecht. :{w

[ Bericht 31% gewijzigd door golfer op 13-05-2025 22:32:31 ]
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 mei 2025 @ 22:46:34 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217626128
Wielren valpartijen. :D
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 14 mei 2025 @ 18:51:43 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_217632850
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2025 22:46 schreef golfer het volgende:
Wielren valpartijen. :D
Vind dat altijd zo naar om te zien.
pi_217636775
Ach, de legendarische beer van het Missiemuseum te Steyl, lang geleden dat ik hem zag -O- .
anonieme razernist
  woensdag 14 mei 2025 @ 22:40:53 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217636984
Callcenters. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_217636998
Goede aflevering vanavond. Heb zelfs op een zeker moment eventjes overwogen om te glimlachen tijdens het kijken.

Edit: nu komt er ineens een gast, die had ik niet meer verwacht |:) .
Edit edit: die vent was grappig :)

[ Bericht 18% gewijzigd door NoCigar op 14-05-2025 22:51:04 ]
anonieme razernist
pi_217637007
Terechte Belgie ESF bash
  donderdag 15 mei 2025 @ 23:02:26 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217648744
Diep duik donderdag over jonge mannen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217649343
Hoe is het toch mogelijk dat jongeren zich spiegelen aan zo'n fout figuur in onderbroek.
voor zover ik weet is hij wel veroordeeld, echter voor een vermogensdelict. In totaal miljoenen aan belasting ontdoken met een familielid.
pi_217650049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat jongeren zich spiegelen aan zo'n fout figuur in onderbroek.
voor zover ik weet is hij wel veroordeeld, echter voor een vermogensdelict. In totaal miljoenen aan belasting ontdoken met een familielid.
Status, een te beperkt referentiekader op die leeftijd en alles is nu zichtbaar op de socials dus lekker toe te eigenen. Beetje het ouderwetse 'stoer'. Als ik door de stad loop verbaas ik mij ook nog steeds over bepaalde types jongeren of bepaalde stelletjes die elkaar hebben gevonden.. voor alles is wel een markt en vaak zoeken dit soort types elkaar ook op he. Je bent niet voor niks gevoelig voor zulke ideeën.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 10:25:27 #109
503714 SebbeSwensje
pi_217652302
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgens mij wordt het veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is, ik hoor alleen over die pipo in programma's zoals Lubach en RP, maar anders zou ik hem nooit hebben gekend.
Appears.
  vrijdag 16 mei 2025 @ 12:28:54 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217653374
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2025 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

Volgens mij wordt het veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is, ik hoor alleen over die pipo in programma's zoals Lubach en RP, maar anders zou ik hem nooit hebben gekend.
Dan heb je het nieuws de afgelopen maanden niet echt gevolgd.
Een paar grepen:
het AD
Nu.nl
het ND
1Vandaag
De Volkskrant
NPO Radio 1
Vrij Nederland
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 mei 2025 @ 23:01:32 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217703178
Proteïne onzin hype.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 mei 2025 @ 23:18:02 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217703306
Kemperman. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_217703340
Gewoon magere kwark eten
pi_217712394
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 mei 2025 23:01 schreef golfer het volgende:
Proteïne onzin hype.
Als de reacties op youtube moet geloven zaten er wat onwaarheden in het item en zijn er een aantal dingen weggelaten.
pi_217715484
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Als de reacties op youtube moet geloven zaten er wat onwaarheden in het item en zijn er een aantal dingen weggelaten.
Ik vind het sektarische reacties die je eigenlijk altijd aantreft als het over voeding gaat: 'die snickers worden juist ontwikkeld door mensen die om goede voeding geven jank jank,dit klopt niet want body builder influencer X zegt dat, jank jank'.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 22-05-2025 22:37:43 ]
anonieme razernist
pi_217717981
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO. Maar goed ik vond "Zondag met Lubach" eigenlijk ook al beter dan "de avondshow". Toen was er gewoon meer tijd om item te maken. Bij die "belcowboys" had ie de helft uit EenVandaag gejat, dat Andrew Tate een schreeuwerd, en die Proteïne-hype 99% marketing is weten we ook wel.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Moderator donderdag 22 mei 2025 @ 18:44:57 #117
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_217718386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO.
Je ziet het ook aan de kijkcijfers...die zijn na de eerste twee weken flink ingezakt.

Ik keek de uitzending altijd dezelfde dag maar heb er nu nog meer dan 10 opgespaard staan op uitgesteld kijken. Het lijkt wat minder urgent geworden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_217720571
Eens dat het minder indringend is geworden. Ik kijk dan op You tube maar waar ik in het verleden ongeveer meteen keek is het nu vaak van oja, daar kan ik ook nog wel ff naar kijken. Het valt ook wel erg op dat de interviews met gasten maar iets van een derde van de kijkers trekt dan de rest.

Maar goed, het is geen Spijkermannetje geworden.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_217720748
Tering dit vindt toch niemand grappig.
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:21:20 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217720899
De kaktor. :+
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:23:40 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217720937
Diepduik donderdag.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217721020
quote:
11s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:21 schreef golfer het volgende:
De kaktor. :+
Jij vond dat dus wel grappig? :D
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:35:12 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217721047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:31 schreef Document1 het volgende:

Jij vond dat dus wel grappig? :D
Ja. Ik heb wel gevoel voor humor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217721089
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja. Ik heb wel gevoel voor humor.
Beetje neppoep eten op tv. :') Dat deden Rembo & Rembo 30 jaar geleden al beter en grappiger.
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:44:45 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217721158
Jonathan van het Reve in the cloud. _O_
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:20:56 #126
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_217721669
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO. Maar goed ik vond "Zondag met Lubach" eigenlijk ook al beter dan "de avondshow". Toen was er gewoon meer tijd om item te maken. Bij die "belcowboys" had ie de helft uit EenVandaag gejat, dat Andrew Tate een schreeuwerd, en die Proteïne-hype 99% marketing is weten we ook wel.
Zijn items waren bij de npo wat baanbrekender. Toen kwam ie nog wel eens een nieuw licht op zaken schijnen waar je minder bij stil staat.

Bij rtl is het meer nieuws verduidelijken en zal de meer ingelezen kijker minder verrast worden. Misschien wel logisch bij rtl.

Voorlopig blijft het wel prima kijken.
pi_217721927
Wat is dit? Kaktor? Poep en pies-grappen? Veel te lang, veel te saai. Dom gelachband, sorry, ik haak af.
pi_217759975
quote:
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavond ;) of ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
  maandag 26 mei 2025 @ 22:17:58 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217763321
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:

Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavond ;) of ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Fout.
Hij zit wel degelijk een item vandaag bij Lubach.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217763420
Het is weer niet veel vandaag.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 mei 2025 @ 22:37:10 #132
862 Arcee
Look closer
pi_217763475
Yentl en De Boer *O*
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 08:44:55 #133
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217764638
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:37 schreef Arcee het volgende:
Yentl en De Boer *O*
Ik vind ze ook leuk! Enige vrouwen waar ik om kan lachen op de tv. En Yentl ziet er nog leuk uit ook O+
Rini dankjewel.
pi_217764725
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.
pi_217764834
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 22:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Fout.
Hij zit wel degelijk een item vandaag bij Lubach.
Het was duidelijk erg gehaast geschreven.
pi_217764888
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.
Ticketshop geeft aan dat de opnames zijn van 17:40 tot 20:00. ^O^
pi_217783111
John Malkovich _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217784268
Bekijk deze YouTube-video

Vooruit, hier ben ik het dan wel mee eens :P
pi_217786506
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef NailQueen het volgende:

Vooruit, hier ben ik het dan wel mee eens :P
Aan het begin dacht ik: beetje een afgezaagd onderwerp.
Maar dit waren wel echt veel dommere voorbeelden dan ik ooit had gehoord.

Zuid-Korea is mijn guilty pleasure :') Rijst met boontjes is mijn guilty pleasure :')
  donderdag 29 mei 2025 @ 14:21:08 #141
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217787785
Als user van voornamelijk KLB en ONZ is het subforum TV mijn guilty pleasure.
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2025 @ 09:45:02 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_217815161
Ik keek "vroeger" altijd of zo vaak mogelijk. Nog 0 keer gekeken. Ik zag de bui al hangen. Zoals Freek al zijn cabaret-programma's aan RTLhasd verkocht, en plots zijn shows allemaal anderhalf uur duurde. Het is je uitleveren aan een miljardair en aan een bussines waar alleen geld telt.

zondag 1 juni 2025 @ 15:36:15 #143
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217819417
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik keek "vroeger" altijd of zo vaak mogelijk. Nog 0 keer gekeken. Ik zag de bui al hangen. Zoals Freek al zijn cabaret-programma's aan RTLhasd verkocht, en plots zijn shows allemaal anderhalf uur duurde. Het is je uitleveren aan een miljardair en aan een bussines waar alleen geld telt.

Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2025 @ 15:54:32 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_217819732
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.
Af en toe :? Moet ik dan af en toe nutteloos niets laten passeren ?

pi_217833160
Lubach schuift wat op in het politieke spectrum
Alius aliud dicit
  maandag 2 juni 2025 @ 22:36:14 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217833389
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef Mrmime het volgende:
Lubach schuift wat op in het politieke spectrum
Waarvan en waar naartoe?
Poef.....gone! ©golfer
pi_217833390
Kon die journaal parodie amper verstaan door het geklap
pi_217834020
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarvan en waar naartoe?
Gewoon saai, kan dat ook?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:45:31 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217835715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 00:31 schreef Firuze60 het volgende:

Gewoon saai, kan dat ook?
Dat kan. Maar was niet mijn vraag aan @Mrmime
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 3 juni 2025 @ 15:28:36 #150
503714 SebbeSwensje
pi_217839363
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Waarvan en waar naartoe?
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.
Appears.
pi_217839419
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 22:36 schreef Evangelion het volgende:
Kon die journaal parodie amper verstaan door het geklap
Ja irritant!
pi_217839595
Lubach heeft weer voer voor vanavond.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 16:00:05 #153
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_217839682
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.
Hoezo? Omdat ie kritiek had op XR?
  dinsdag 3 juni 2025 @ 16:23:53 #154
503714 SebbeSwensje
pi_217839893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]
Hoezo? Omdat ie kritiek had op XR?
Geen idee, ik ging er een beetje gekscherend op in.
Appears.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2025 @ 16:44:18 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_217840058
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 15:51 schreef NailQueen het volgende:
Lubach heeft weer voer voor vanavond.
Wie niet ?

dinsdag 3 juni 2025 @ 16:46:28 #156
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217840083
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie niet ?

Johnny de Mol.
  dinsdag 3 juni 2025 @ 16:50:38 #157
503714 SebbeSwensje
pi_217840128
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:46 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Johnny de Mol.
Paul de Leeuw.
Appears.
pi_217840518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 16:44 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie niet ?

Even tot hier ;(
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 juni 2025 @ 19:10:58 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_217841332
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 17:34 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Even tot hier ;(
Oe, ja. :{

pi_217841671
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2025 15:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja irritant!
Amateuristisch.
anonieme razernist
pi_217843174
Hij kan dit binnenkort ook weer van zolder halen

pi_217843313
Igor Stojkovic als minister, ik ken een expat die echt zo heet.
  woensdag 4 juni 2025 @ 05:49:21 #163
503714 SebbeSwensje
pi_217844022
Zelden zo hard gelachen om Lubach _O-
Appears.
  Moderator woensdag 4 juni 2025 @ 07:37:37 #164
446930 crew  ESF1Gamer
pi_217844294
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 05:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vooral het stukje in de toekomst met kabinet Wilders 19
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juni 2025 @ 09:29:42 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_217845076
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 05:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Toch maar een keertje terugkijken dan.

woensdag 4 juni 2025 @ 10:37:15 #166
503714 SebbeSwensje
pi_217845695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vooral het stukje in de toekomst met kabinet Wilders 19
Ook nog even het rompkabinet op de hak nemen.
Appears.
pi_217846826
"Met alleen een romp kun je niet wegrennen en hoef je niets te doen voor de armen" was wel sterk. _O-
pi_217846832
Jonathan was er weer _O_
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:06:55 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217853296
PVV Kamerleden die schitteren door afwezigheid. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 juni 2025 @ 23:10:42 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217853327
Uitlegfilmpje over Nederlandse politiek voor de NAVO. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_217853473
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef golfer het volgende:
Uitlegfilmpje over Nederlandse politiek voor de NAVO. _O-
Met ‘Caroline’ uitgesproken als ‘Carolien’. :P
pi_217861894
Raar item over de hypotheekrenteaftrek, alsof kopen 1 op 1 te vergelijken is met huren, waar ook onderhoud etc bij de prijs in zit. Betalen huiseigenaren ook niet mee aan huursubsidie? ...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 juni 2025 @ 22:26:27 #173
862 Arcee
Look closer
pi_217861948
Sting _O_
  donderdag 5 juni 2025 @ 22:46:42 #174
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_217862191
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2025 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Raar item over de hypotheekrenteaftrek, alsof kopen 1 op 1 te vergelijken is met huren, waar ook onderhoud etc bij de prijs in zit. Betalen huiseigenaren ook niet mee aan huursubsidie? ...
Huurtoeslag geldt alleen voor de laagste inkomens, een tweeverdienend stel dat niet kan/wil kopen heeft geen recht op huurtoeslag, terwijl een tweeverdienend stel met een koopwoning wel recht heeft op hypotheekrenteaftrek.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:30:36 #175
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217862690
Sting. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_217862702
Heb nooit van "Sting" gehoord eigenlijk.. 🤔
  donderdag 5 juni 2025 @ 23:42:22 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217862790
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Heb nooit van "Sting" gehoord eigenlijk.. 🤔
Ook niet van The Police?
Poef.....gone! ©golfer
pi_217863174

Wie kent dit nu niet?
pi_217863180
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:17 schreef Firuze60 het volgende:

Wie kent dit nu niet?
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.
pi_217863183
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Radegast het volgende:

[..]
Brrr, ken ik niet, alleen de originele versie.
pi_217863193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:25 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Brrr, ken ik niet, alleen de originele versie.

Houden zo.
pi_217863206
Prachtige songwriter!
pi_217863219
En dat gezever over de rest van het programma over dat afschaffen van de hyphotheekrente aftrek vond ik tien keer kut. Ik vind dat daar een maximum bij hoort, dus een meer genuanceerde regeling. Lubach mag gelijk de hand in eigen boezem steken, met zijn inkomen sowieso geen rente aftrek. :(
pi_217863609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:17 schreef Firuze60 het volgende:

Wie kent dit nu niet?
Ja van Puffy _O_
  Redactie Sport vrijdag 6 juni 2025 @ 08:28:26 #185
pi_217863906
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:48 schreef Firuze60 het volgende:
En dat gezever over de rest van het programma over dat afschaffen van de hyphotheekrente aftrek vond ik tien keer kut. Ik vind dat daar een maximum bij hoort, dus een meer genuanceerde regeling. Lubach mag gelijk de hand in eigen boezem steken, met zijn inkomen sowieso geen rente aftrek. :(
Bij afbouw sowieso voorzichtig afbouwen
pi_217863962
HRA is de kanker van ons stelsel. Hoe eerder we ervan af zijn hoe beter.
pi_217864055
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 08:35 schreef Document1 het volgende:
HRA is de kanker van ons stelsel. Hoe eerder we ervan af zijn hoe beter.
Huurtoeslag dan ook.
pi_217864729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 08:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Huurtoeslag dan ook.
Dat is inderdaad ook een verkapte subsidie waar alleen rijke mensen beter van worden.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 juni 2025 @ 10:16:04 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_217864787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Radegast het volgende:

[..]
Die ken ik dan weer niet.

pi_217865023
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:08 schreef Document1 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad ook een verkapte subsidie waar alleen rijke mensen beter van worden.
Want alleen rijke mensen hebben een huisje gekocht..
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 10:59:15 #191
5428 crew  miss_sly
pi_217865108
Ik kan het er echt wel mee eens zijn dat er iets met de HRA moet gebeuren, en dat gebeurt ook.

Ik vond het frame echter niet helemaal eerlijk. Er zijn niet alleen rijke mensen met een koophuis die dus profiteren van hra. En het is ook niet zo dat, zoals in het voorbeeld, jonge mensen een huis kunnen kopen met behulp van hun rijke ouders die even een halve ton doneren. Er zijn nog steeds meer mensen die het zonder die bijdrage van hun ouders helemaal op eigen kracht moeten doen. En de frame dat alle boomers rijk zijn vind ik inmiddels ook wel echt idioot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:48:22 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217865436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 08:48 schreef Halcon het volgende:

Huurtoeslag dan ook.
Huurtoeslag is gebonden aan een maximum inkomen en dat is vrij laag.
HRA is niet inkomensafhankelijk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217865514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Want alleen rijke mensen hebben een huisje gekocht..
Als jij op dit moment een huis bezit dan behoor je wel tot een klasse die niet voor ieder is weggelegd. Dat je dan nog aan een subsidie kraan durft te hangen is echt te belachelijk voor woorden.
  Redactie Sport vrijdag 6 juni 2025 @ 12:35:06 #194
pi_217865884
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:00 schreef Document1 het volgende:

[..]
Als jij op dit moment een huis bezit dan behoor je wel tot een klasse die niet voor ieder is weggelegd. Dat je dan nog aan een subsidie kraan durft te hangen is echt te belachelijk voor woorden.
Die mensen kopen ook een huis met de verwachting dat je de hypotheekrente kunt aftrekken. Als je het dan daardoor niet meer rond krijgt kom je of in ´gedwongen´ verkoop (financieel onaantrekkelijk) of ga je wellicht korten op andere uitgaven die tot de basis zouden moeten behoren.

Dat gaat niet om de allerrijksten, maar juist om starters die met veel schrapen toch net een huis hebben kunnen kopen.

Ik verwacht trouwens niet dat de HRA afschaffen zaligmakend is, maar het systeem is in de basis wel oneerlijk en dient afgebouwd te worden. Maar ineens van 100 naar 0 is een maatregel die altijd mensen in de problemen zal brengen.
  Moderator vrijdag 6 juni 2025 @ 12:55:50 #195
5428 crew  miss_sly
pi_217866085
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die mensen kopen ook een huis met de verwachting dat je de hypotheekrente kunt aftrekken. Als je het dan daardoor niet meer rond krijgt kom je of in ´gedwongen´ verkoop (financieel onaantrekkelijk) of ga je wellicht korten op andere uitgaven die tot de basis zouden moeten behoren.

Dat gaat niet om de allerrijksten, maar juist om starters die met veel schrapen toch net een huis hebben kunnen kopen.

Ik verwacht trouwens niet dat de HRA afschaffen zaligmakend is, maar het systeem is in de basis wel oneerlijk en dient afgebouwd te worden. Maar ineens van 100 naar 0 is een maatregel die altijd mensen in de problemen zal brengen.
Er wordt ook afgebouwd. En max 30 jaar is voortaan ook max 30 jaar, waardoor dus in 2031 een heleboel mensen geen hra meer hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217867399
Maar dat zijn toch geen onderwerpen voor een gezellig avondje televise? Goh laten we het eens hebben over.. Spotify! Of ritueel slachten! Nee, de hypotheekrenteaftrek! Pfft wat een bummers. Doe gewoon een race met marmotten ofzo iets gezelligs.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 16:07:56 #197
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_217867490
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat zijn toch geen onderwerpen voor een gezellig avondje televise? Goh laten we het eens hebben over.. Spotify! Of ritueel slachten! Nee, de hypotheekrenteaftrek! Pfft wat een bummers. Doe gewoon een race met marmotten ofzo iets gezelligs.
Voor jou zendt RTL4 van vrijdag t/m zondag genoeg uit.
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 juni 2025 @ 20:19:28 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_217869583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 16:07 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Voor jou zendt RTL4 van vrijdag t/m zondag genoeg uit.
Knikkeren in coltrui. _O_

vrijdag 6 juni 2025 @ 21:12:44 #199
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217870067
Die Sting is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 09:13:34 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_217873101
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Näsenbar het volgende:
Net als Bono, de Boomtown Rat en Dries Roelvink.

zaterdag 7 juni 2025 @ 09:17:21 #201
503714 SebbeSwensje
pi_217873158
Van mij mogen ze de HRA wel afschaffen, dan verzin ik gewoon andere aftrekposten.
Appears.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 09:51:56 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_217873608
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 09:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Van mij mogen ze de HRA wel afschaffen, dan verzin ik gewoon andere aftrekposten.
De TUC, Candy of Penthouse ?

pi_217875025
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Näsenbar het volgende:
Die musical hoef ik niet te zien. Hij zong ook 'anders' gebruikte zijn stem anders en deed het in een soort dialect. Voor als je er vandaan komt of banden mee hebt vast heel leuk om te zien, maar niet omdat je dan Sting ziet die Sting doet.
  maandag 9 juni 2025 @ 23:09:35 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217898339
Gelukkig stoppen ze met dat flauwe item van AI tegen Arjen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217906882
Yesilgoz :')
Zou bijna Timmermans stemmen om die heks te stangen
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:49:41 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217907246
Tex Talk over autobesitas. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_217907302
Rare uitzending, waren de schrijvers ook aan het staken?
pi_217907836
Hardop gelachen om de zweepslagen in het Dilan item. :’) Wat is het toch een vreselijk mens.
pi_217908926
Goed item over de SUV hype van de afgelopen jaren. ^O^
pi_217910839
Voor Rutte dance was er al Grapperhouse

woensdag 11 juni 2025 @ 23:12:24 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217916479
Op z'n ... gezegd. _O-
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 12 juni 2025 @ 05:46:56 #212
503714 SebbeSwensje
pi_217916944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 08:34 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed item over de SUV hype van de afgelopen jaren. ^O^
Alleen een beetje jammer dat ze op het einde dan zo'n Amerikaanse rotzooibak de studio in moeten rijden. Overigens gaat dit mij er absoluut niet van weerhouden een Ateca te halen. Als ik het voor de apenrots deed zou ik wel voor een patserige Mercedes gaan ofzo.
Appears.
pi_217918118
Het was een leuk item over ‘bakken’.
Tegelijkertijd zie ik ook véél, heel veel kleintjes rijden: peugeootjes (🎶margootjes) , opeltjes, volkswagentjes, fiatjes ( “koffiemolen”), renaultjes.
Vooral witte 8)7 die allemaal op elkaar lijken.

# UP!

En wat een bijzondere opmerkingsgave, dat het opvalt “ op z’n ….gezegd” _O_ in willekeurige interviews in talkshows of straatinterviews.
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:50:37 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217925423
De laatste van het seizoen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217925447
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:50 schreef golfer het volgende:
De laatste van het seizoen.
Tot 1 september! Wel korte seizoenen altijd.
  donderdag 12 juni 2025 @ 22:54:45 #216
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217925480
Flauw item met die politieke hotline.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217925690
Ja matige laatste aflevering. Wel gelachen om de (matige) grap Mag ik het geluid raden? :')

Ook leuk dat ze eindigen met alle gasten (waar niemand naar heeft gekeken). :+

[ Bericht 33% gewijzigd door Evangelion op 12-06-2025 23:32:19 ]
  donderdag 12 juni 2025 @ 23:24:45 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217925715
Johan Derksen afgemaakt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217925728
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 22:54 schreef golfer het volgende:
Flauw item met die politieke hotline.
Leek alsof de aflevering al van te voren is opgenomen zodat ze redactie lekker de seizoensafsluiting kon gaan vieren.
pi_217933037
Heeft iemand nog geprobeerd het nummer te bellen? Was wel een stunt geweest als dat het nummer van Even Tot Hier was :D
pi_217933130
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2025 23:24 schreef golfer het volgende:
Johan Derksen afgemaakt.
Hadden ze die lachband er nu dan wél bewust onder gezet??
  vrijdag 13 juni 2025 @ 20:08:52 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217934231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 18:37 schreef Vliegbaard het volgende:

Hadden ze die lachband er nu dan wél bewust onder gezet??
Er is geen lachband.
Poef.....gone! ©golfer
pi_217934309
quote:
85s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 20:08 schreef golfer het volgende:

[..]
Er is geen lachband.
Heb je het stukje met Johan Derksen gisteren gezien? :P

Zo ja, dan valt het niet meer te ontkennen hoor _O- _O- _O-
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juni 2025 @ 12:02:11 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_217940005
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 20:13 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Heb je het stukje met Johan Derksen gisteren gezien? :P

Zo ja, dan valt het niet meer te ontkennen hoor _O- _O- _O-
Linkje ?

pi_217940034
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:02 schreef tong80 het volgende:

[..]
Linkje ?

29:26

Er wordt als gelachen halverwege de eerste zin: "René, wat jij nu noemt, ....."

Daar is nog geen spoortje humor in te ontdekken dus óf er is een lachband onder gezet óf het publiek is knetterstoned en vind alles zo hilarisch dat ze om elke scheet lachen.
pi_217940099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Daar is nog geen spoortje humor in te ontdekken dus óf er is een lachband onder gezet óf het publiek is knetterstoned en vind alles zo hilarisch dat ze om elke scheet lachen.
Ze lachen overduidelijk omdat die idioot met zijn snor in beeld komt. Die wordt uitgelachen, en in combinatie met de introductie van Lubach lachen ze al om wat er komen gaat, ze anticiperen al op de te verwachten roast van Derksen. Dit soort lachjes kent en krijgt een komiek de hele avond. professionele komieken weten en gebruiken dit. Geen spoor van een lachband hier.
anonieme razernist
pi_217940121
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ze lachen overduidelijk omdat die idioot met zijn snor in beeld komt. Die wordt uitgelachen, en in combinatie met de introductie van Lubach lachen ze al om wat er komen gaat, ze anticiperen al op de te verwachten roast van Derksen. Dit soort lachjes kent en krijgt een komiek de hele avond. professionele komieken weten en gebruiken dit. Geen spoor van een lachband hier.
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet eens of het nou een lachband is of niet, het doet me denken aan de jaren '90 sitcoms waar ook om elke scheet werd gelachen. En ik vind Lubach helemaal niet grappig dus ik stoor me er aan.

Ja en ik hoef inderdaad niet te kijken maar mijn vrouw zet het wel eens op. Toevallig had ik donderdag niets beters te doen en dus geen excuus om iets anders te gaan doen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 juni 2025 @ 12:22:02 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_217940127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Tijdens zou het een lachband kunnen zijn, direct na het item lijkt het me gewoon publiek. Verder is het een geweldig item. Zet Derksen precies neer zoals hij is, de grootste opportunist van Nederland.

pi_217940160
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Eigenlijk interesseert het me helemaal niet eens of het nou een lachband is of niet, het doet me denken aan de jaren '90 sitcoms waar ook om elke scheet werd gelachen. En ik vind Lubach helemaal niet grappig dus ik stoor me er aan.

Ja en ik hoef inderdaad niet te kijken maar mijn vrouw zet het wel eens op. Toevallig had ik donderdag niets beters te doen en dus geen excuus om iets anders te gaan doen.
Je schrijft 'Sorry, ik zat er helemaal naast' verkeerd.
anonieme razernist
pi_217940169
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:28 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je schrijft 'Sorry, ik zat er helemaal naast' verkeerd.
Nee, ik heb geen zin in een discussie om een f*cking lachband.
pi_217940288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nee, ik heb geen zin in een discussie om een f*cking lachband.
Er is ook helemaal geen discussie, net als er vooralsnog geen lachband is trouwens. Je schrijft dingen op die overduidelijk niet kloppen en wordt gecorrigeerd.
Vervolgens roep je dat het je allemaal toch niks interesseert, wat dan weer tamelijk lollig is.
anonieme razernist
pi_217940301
Nogmaals
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 14:13 schreef Stepperoller het volgende:
Iedereen die valt over de lachband en de show niet totaal kut vindt: ga zelf eens als publiek naar de opnames en praat met andere mensen in de lobby.

Dan kom je er achter dat er flink wat mensen zijn die regelmatig als publiek naar de afleveringen gaan als een soort hobby. En dat dat ook regelmatig de mensen zijn die uit zichzelf heel uitbundig lachen en klappen in het publiek. Ook als er amper een grap wordt gemaakt

Veel mensen zien dat aan voor lachband/ingehuurde lachers.
pi_217940319
Oh toentertijd was het ook al Vliegbaard die erover liep te janken _O-
pi_217940327
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 15:31 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ja dat geloof (en hoor) ik dus niet.
Ga gewoon eens een uitzending bijwonen ipv het hele seizoen in dit topic blijven janken over een lachband dan.

En als je het programma überhaupt kut vindt snap ik niet wat je telkens in dit topic doet.
pi_217940347
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ga gewoon eens een uitzending bijwonen ipv het hele seizoen in dit topic blijven janken over een lachband dan.

En als je het programma überhaupt kut vindt snap ik niet wat je telkens in dit topic doet.
Ik vind het op tv niet grappig en ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen.

... telkens in dit topic... Daarmee overdrijf je de boel ook wel een klein beetje.

Maar wel lekker programma als ik zin heb om me weer eens ergens aan te ergeren :9
pi_217940373
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:48 schreef Stepperoller het volgende:
Oh toentertijd was het ook al Vliegbaard die erover liep te janken _O-
Maar het interesseert hem allemaal toch niks!
anonieme razernist
pi_217940394
Ik ben afgelopen seizoen trouwens wel weer geweest, want ik was benieuwd naar de nieuwe set.

Mijn hobby is dat verder niet (itt sommige mensen die minstens wekelijks een uitzending bijwonen), maar het was wel een leuke aflevering om bij in het publiek te zitten, omdat er veel gebeurde op de set met en graafmachine en John Malkovich die zich onverwachts heel uitgebreid wilde verkleden voor een te sceneren foto.

In de tv-uitzending was wel een bepaald iets geëdit in relatie tot de gast, maar dat ga ik hier niet zeggen met al die mensen die hier ter kwader trouw onzin blijven roeptoeteren.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 13:04:56 #238
503714 SebbeSwensje
pi_217940422
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 13:00 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ben afgelopen seizoen trouwens wel weer geweest, want ik was benieuwd naar de nieuwe set.

Mijn hobby is dat verder niet (itt sommige mensen die minstens wekelijks een uitzending bijwonen), maar het was wel een leuke aflevering om bij in het publiek te zitten, omdat er veel gebeurde op de set met en graafmachine en John Malkovich die zich onverwachts heel uitgebreid wilde verkleden voor een te sceneren foto.

In de tv-uitzending was wel een bepaald iets geëdit in relatie tot de gast, maar dat ga ik hier niet zeggen met al die mensen die hier ter kwader trouw onzin blijven roeptoeteren.
Alberto has entered the chat.
Appears.
pi_217941122
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:17 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Het bij elkaar zoeken en slim monteren van (bekende en obscure) tv-fragmenten vind ik ook wel het leukste aan het programma (en soortgelijke programma's in USA). Het is geen hogere humor maar toch al snel grappig, zeker met hypocriete politici.
  zaterdag 14 juni 2025 @ 15:41:02 #240
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_217941707
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 12:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik wist anders ook al wat er komen ging en als het even op een rijtje gezet wordt is het ook echt om te lachen hoor. Op elke hypetrein springt hij, om het daarna weer af te zeiken. Hij is daarmee typerend voor een deel van het electoraat en dat deel is niet de doelgroep van Lubach maar het is wel zo treurig dat het om te lachen is.
Rini dankjewel.
pi_217966403
Op 6:50 is een inside joke terug te zien: Bekijk deze YouTube-video
Voor mensen die niet in het publiek zaten lijkt het dan alsof mensen random aan het lachen zijn, maar het grijpt terug op iets uit de Q&Arjen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')