abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220341769

quote:
Met scherpe monologen, diepgravende verhalen en ludieke sketches bieden Arjen Lubach en zijn team een kritische blik op politiek, media en maatschappij. Gasten, muziek en comedy vormen de basis van de show, waarin een mix van inhoud en entertainment elke aflevering voor zowel verdieping als vermaak zorgt.

Lubach is elke maandag tot en met donderdag uur te zien bij RTL 4. Lubach heeft zijn team van De Avondshow met Arjen Lubach meegenomen naar RTL. De producent is Human Factor. Van 2022 tot 2024 maakte de presentator zes seizoenen van De Avondshow met Arjen Lubach voor de VPRO op NPO 1. Daarvoor maakte het team van Lubach vanaf 2014 de wekelijkse show Zondag met Lubach.
https://www.broadcastmaga(...)-van-start-op-rtl-4/
  woensdag 18 maart 2026 @ 05:37:06 #2
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220369410
Beetje zwak om te beginnen over mensen met een strafblad die de politiek in gaan. Weten ze niet dat je in Nederland een strafblad krijgt voor het niet voorbereiden van een zitting? Je niet voorbereiden daar is helemaal niets crimineel aan.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:46:00 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220371323
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 05:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Beetje zwak om te beginnen over mensen met een strafblad die de politiek in gaan. Weten ze niet dat je in Nederland een strafblad krijgt voor het niet voorbereiden van een zitting? Je niet voorbereiden daar is helemaal niets crimineel aan.
In dit geval ging het over een FVD-er met een illegale drugskwekerij. :{w

En Maarten van Rossem was als gast weer hilarisch. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 18-03-2026 11:53:25 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:50:24 #4
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220371359
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]
In dit geval ging het over een FVD-er met een illegale drugskwekerij. :{w

En Maarten van Rossum was als gast weer hilarisch. *O*
Tuinieren illegaal maken :')

Van Rossum was zeker vermakelijk als gast! Heb er extra binding bij, omdat vam Rossum mij ook de verlossing gaf die mijn ouders me weigerden te geven. Kan ook veel leren van hem, want doordat hij lang van stof is lijkt het veel meer op een fatsoenlijk gesprek dan wat ik doe.

Mooie vent.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220371380
Vraag me wel af hoe zo'n gesprek met van Rossem wordt voorbereid. Het lijkt me aan de ene kant niet de persoon om zo'n heel in scène gezet gesprekje te gaan doen aan de andere kant is die er aandachtsgeil genoeg voor.
pi_220372108
Ik moet nog kijken, maar ik ben per toeval een keer gestuit op Wortelboer en van Rossem en daarin vind ik hem veel leuker dan in andere programma's. Sowieso is de combinatie verrassend leuk.

In dat programma zie je Maarten ook regelmatig tegen de crew praten en wars zijn van andere conventies op tvmaakgebied.
  woensdag 18 maart 2026 @ 22:16:44 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220376104
Live?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220376204
Muhaha
  woensdag 18 maart 2026 @ 22:38:04 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220376280
Westermolenland. 42 inwoners en 34 partijen met Bert. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_220380472
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
Ik moet nog kijken, maar ik ben per toeval een keer gestuit op Wortelboer en van Rossem en daarin vind ik hem veel leuker dan in andere programma's. Sowieso is de combinatie verrassend leuk.

In dat programma zie je Maarten ook regelmatig tegen de crew praten en wars zijn van andere conventies op tvmaakgebied.
In zijn podcast is hij ook heel losjes, leuk en interessant om te luisteren.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')