abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220060560
En volkomen terecht over leeftijdsdiscriminatie t.k.v. 50-60+

Edit: En met aow zijn de werknemers nog goedkoper ook!

Edit2: Anna Enquist vertelde ook hierover bij Buitenhof.
Bekijk deze YouTube-video
Deels is mw.Enquist wel in een bubble.
Afgezien van allerlei bestuursfuncties waarover zij spreekt, die blijkbaar eindigen op een bepaald moment.
Er zijn talloze vrijwilligers, die de samenleving draaiend houden als oppasoma/ opa of werkend in een Bieb of in een zieke huis…
Als voorlezer, huisbezoeken etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 91% gewijzigd door AnneX op 10-02-2026 23:59:32 ]
  woensdag 11 februari 2026 @ 23:11:30 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220070215
FvD werd even goed gefileerd. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport donderdag 12 februari 2026 @ 09:05:58 #278
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220071237
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2026 23:11 schreef golfer het volgende:
FvD werd even goed gefileerd. ^O^
Mensen die denken dat Lidewij “fatsoenlijk” is tov Baudet hebben een bord voor hun kop.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220072609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Mensen die denken dat Lidewij “fatsoenlijk” is tov Baudet hebben een bord voor hun kop.
Je ziet ook gewoon duidelijk de paniek en onzekerheid in haar ogen: 'waar ben ik aan begonnen?'
  donderdag 12 februari 2026 @ 14:16:36 #280
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220074462
Het grote probleem is niet per se FvD en hun neonazi’s of andersoortige debielen, het probleem is het deel van het electoraat dat ze relevant maakt. Het deel dat inmiddels bestaat uit ruim 40 zetels dat koste wat kost niet wil terugkeren naar traditionele partijen. Kijk maar naar de peilingen. FVD staat op 10 of 11 zetels of misschien nog meer, maar dat zijn gewoon PVV’ers of BBB’ers die overstappen. Het totale deel populistische / radicaal rechtste zetels blijft gewoon exact gelijk. Mensen hebben niet door dat ze van een totale pro Israël-partij overstappen naar een partij met antisemieten. Het maakt niet uit, zolang ze maar uiterst conservatief rechts zijn en voor remigratie zijn. Dat is het enige wat telt. Oh ja, en de partij moet nationalistisch zijn en vooral niet kritisch op het gedrag van de autochtone Nederlander.
Rini dankjewel.
pi_220076683
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het grote probleem is niet per se FvD en hun neonazi’s of andersoortige debielen, het probleem is het deel van het electoraat dat ze relevant maakt. Het deel dat inmiddels bestaat uit ruim 40 zetels dat koste wat kost niet wil terugkeren naar traditionele partijen. Kijk maar naar de peilingen. FVD staat op 10 of 11 zetels of misschien nog meer, maar dat zijn gewoon PVV’ers of BBB’ers die overstappen. Het totale deel populistische / radicaal rechtste zetels blijft gewoon exact gelijk. Mensen hebben niet door dat ze van een totale pro Israël-partij overstappen naar een partij met antisemieten. Het maakt niet uit, zolang ze maar uiterst conservatief rechts zijn en voor remigratie zijn. Dat is het enige wat telt. Oh ja, en de partij moet nationalistisch zijn en vooral niet kritisch op het gedrag van de autochtone Nederlander.
Inderdaad, en ondertussen het beknibbelen op zorg en sociale zekerheid faciliteren, en maar klagen dat Nederland kapot wordt gemaakt….

Ik zie daadwerkelijk veel “linkse” FVD, PVV en JA21 stemmers (die dus linkse ideeën erop nahouden als je met ze spreekt, zoals meer geld naar zorg bijvoorbeeld).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_220080361
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:36 schreef Harveo het volgende:
Leuk stukje van Arjan zoekt een hobby!
Leuke vrouw ook!
En dan die Robert erbij. Perfect gedaan.
  Redactie Sport donderdag 12 februari 2026 @ 23:45:43 #283
pi_220081946
Dat eeuwige 100 keer vragen naar extra onderzoeken voordat er iets gebeurt in Nederland is echt een verschrikking
  woensdag 18 februari 2026 @ 22:49:03 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220138677
Altijd weer lachen die campagnefilmpjes van die lokale partijen. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Sport donderdag 19 februari 2026 @ 23:49:56 #285
pi_220149260
Beginnen met het dumpen van die onnodig dure voetbalrechten die ook bij andere zenders prima weg kunnen worden gezet. Dan moet Grueter maar alleen gaan zwemmen.

De midcard sporten gaan wel achter de decoder of hoogstens bij Eurosport, maar meestal maakt de NOS daar toch een teringbende van, dus prima allemaal.
  vrijdag 20 februari 2026 @ 00:23:09 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220149344
De sporthater Lubach kon weer even los gaan. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_220157183
Het is toch raar dat er zoveel gemeenschapsgeld naar zo'n Platino gaat?
Wat Lubach dan nog niet eens vermeld is dat bijna elk programma met publiek geld geeft aan dat publiek. Soms wel 30 euro per persoon.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220165380
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is toch raar dat er zoveel gemeenschapsgeld naar zo'n Platino gaat?
Wat Lubach dan nog niet eens vermeld is dat bijna elk programma met publiek geld geeft aan dat publiek. Soms wel 30 euro per persoon.
En hij heeft niet aangegeven wat de reclame-inkomsten om en tijdens de sportwedstrijden zijn. Hij liet wel zien, dat er veel verschillende reclame is bij de Olympische Spelen, maar hij heeft niet die inkomsten van de sportuitgaven afgetrokken.
pi_220165421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 14:05 schreef Idisrom het volgende:

[..]
En hij heeft niet aangegeven wat de reclame-inkomsten om en tijdens de sportwedstrijden zijn. Hij liet wel zien, dat er veel verschillende reclame is bij de Olympische Spelen, maar hij heeft niet die inkomsten van de sportuitgaven afgetrokken.
Volgens mij hebben ze bij de NOS inderdaad weleens vertelt dat die grote sportevenementen zichzelf ruimschoots terugverdienen en zodoende ook andere programma’s helpen mogelijk maken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Sport dinsdag 24 februari 2026 @ 10:00:46 #290
pi_220190674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze bij de NOS inderdaad weleens vertelt dat die grote sportevenementen zichzelf ruimschoots terugverdienen en zodoende ook andere programma’s helpen mogelijk maken.
Ik denk dat alleen de Eredivisierechten wel erg gortig ingekocht worden. Zo populair is 7 uur bord op schoot niet meer bij de jongere generatie voor mijn gevoel. Dat is toch een beetje uitstervend ras.
pi_220191486
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat alleen de Eredivisierechten wel erg gortig ingekocht worden. Zo populair is 7 uur bord op schoot niet meer bij de jongere generatie voor mijn gevoel. Dat is toch een beetje uitstervend ras.
Maar de gemiddelde leeftijd van een Nederlander is 43 jaar. Er bestaat bijna geen jonge generatie meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')