SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door AnneX op 10-02-2026 23:59:32 ]
Mensen die denken dat Lidewij “fatsoenlijk” is tov Baudet hebben een bord voor hun kop.quote:
Je ziet ook gewoon duidelijk de paniek en onzekerheid in haar ogen: 'waar ben ik aan begonnen?'quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Lidewij “fatsoenlijk” is tov Baudet hebben een bord voor hun kop.
Inderdaad, en ondertussen het beknibbelen op zorg en sociale zekerheid faciliteren, en maar klagen dat Nederland kapot wordt gemaakt….quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het grote probleem is niet per se FvD en hun neonazi’s of andersoortige debielen, het probleem is het deel van het electoraat dat ze relevant maakt. Het deel dat inmiddels bestaat uit ruim 40 zetels dat koste wat kost niet wil terugkeren naar traditionele partijen. Kijk maar naar de peilingen. FVD staat op 10 of 11 zetels of misschien nog meer, maar dat zijn gewoon PVV’ers of BBB’ers die overstappen. Het totale deel populistische / radicaal rechtste zetels blijft gewoon exact gelijk. Mensen hebben niet door dat ze van een totale pro Israël-partij overstappen naar een partij met antisemieten. Het maakt niet uit, zolang ze maar uiterst conservatief rechts zijn en voor remigratie zijn. Dat is het enige wat telt. Oh ja, en de partij moet nationalistisch zijn en vooral niet kritisch op het gedrag van de autochtone Nederlander.
Leuke vrouw ook!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:36 schreef Harveo het volgende:
Leuk stukje van Arjan zoekt een hobby!
En hij heeft niet aangegeven wat de reclame-inkomsten om en tijdens de sportwedstrijden zijn. Hij liet wel zien, dat er veel verschillende reclame is bij de Olympische Spelen, maar hij heeft niet die inkomsten van de sportuitgaven afgetrokken.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 19:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is toch raar dat er zoveel gemeenschapsgeld naar zo'n Platino gaat?
Wat Lubach dan nog niet eens vermeld is dat bijna elk programma met publiek geld geeft aan dat publiek. Soms wel 30 euro per persoon.
Volgens mij hebben ze bij de NOS inderdaad weleens vertelt dat die grote sportevenementen zichzelf ruimschoots terugverdienen en zodoende ook andere programma’s helpen mogelijk maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
En hij heeft niet aangegeven wat de reclame-inkomsten om en tijdens de sportwedstrijden zijn. Hij liet wel zien, dat er veel verschillende reclame is bij de Olympische Spelen, maar hij heeft niet die inkomsten van de sportuitgaven afgetrokken.
Ik denk dat alleen de Eredivisierechten wel erg gortig ingekocht worden. Zo populair is 7 uur bord op schoot niet meer bij de jongere generatie voor mijn gevoel. Dat is toch een beetje uitstervend ras.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 14:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de NOS inderdaad weleens vertelt dat die grote sportevenementen zichzelf ruimschoots terugverdienen en zodoende ook andere programma’s helpen mogelijk maken.
Maar de gemiddelde leeftijd van een Nederlander is 43 jaar. Er bestaat bijna geen jonge generatie meer.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de Eredivisierechten wel erg gortig ingekocht worden. Zo populair is 7 uur bord op schoot niet meer bij de jongere generatie voor mijn gevoel. Dat is toch een beetje uitstervend ras.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |