Status, een te beperkt referentiekader op die leeftijd en alles is nu zichtbaar op de socials dus lekker toe te eigenen. Beetje het ouderwetse 'stoer'. Als ik door de stad loop verbaas ik mij ook nog steeds over bepaalde types jongeren of bepaalde stelletjes die elkaar hebben gevonden.. voor alles is wel een markt en vaak zoeken dit soort types elkaar ook op he. Je bent niet voor niks gevoelig voor zulke ideeën.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat jongeren zich spiegelen aan zo'n fout figuur in onderbroek.
voor zover ik weet is hij wel veroordeeld, echter voor een vermogensdelict. In totaal miljoenen aan belasting ontdoken met een familielid.
Volgens mij wordt het veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is, ik hoor alleen over die pipo in programma's zoals Lubach en RP, maar anders zou ik hem nooit hebben gekend.quote:Op donderdag 15 mei 2025 23:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat jongeren zich spiegelen aan zo'n fout figuur in onderbroek.
voor zover ik weet is hij wel veroordeeld, echter voor een vermogensdelict. In totaal miljoenen aan belasting ontdoken met een familielid.
Dan heb je het nieuws de afgelopen maanden niet echt gevolgd.quote:Op vrijdag 16 mei 2025 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Volgens mij wordt het veel groter gemaakt dan het in werkelijkheid is, ik hoor alleen over die pipo in programma's zoals Lubach en RP, maar anders zou ik hem nooit hebben gekend.
Als de reacties op youtube moet geloven zaten er wat onwaarheden in het item en zijn er een aantal dingen weggelaten.quote:
Ik vind het sektarische reacties die je eigenlijk altijd aantreft als het over voeding gaat: 'die snickers worden juist ontwikkeld door mensen die om goede voeding geven jank jank,dit klopt niet want body builder influencer X zegt dat, jank jank'.quote:Op woensdag 21 mei 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als de reacties op youtube moet geloven zaten er wat onwaarheden in het item en zijn er een aantal dingen weggelaten.
Je ziet het ook aan de kijkcijfers...die zijn na de eerste twee weken flink ingezakt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO.
Ja. Ik heb wel gevoel voor humor.quote:
Zijn items waren bij de npo wat baanbrekender. Toen kwam ie nog wel eens een nieuw licht op zaken schijnen waar je minder bij stil staat.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:56 schreef Loohcs het volgende:
Misschien is 't maar onderbuikgevoel. Maar ik vind het minder sterk dan bij de NPO. Maar goed ik vond "Zondag met Lubach" eigenlijk ook al beter dan "de avondshow". Toen was er gewoon meer tijd om item te maken. Bij die "belcowboys" had ie de helft uit EenVandaag gejat, dat Andrew Tate een schreeuwerd, en die Proteïne-hype 99% marketing is weten we ook wel.
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondquote:Op maandag 26 mei 2025 16:14 schreef NailQueen het volgende:
Nou Lubach, kom d'r maar in!
Wilders wil binnen 'enkele weken' alle grenzen dicht voor asielzoekers, anders is PVV weg
Fout.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondof ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Ik vind ze ook leuk! Enige vrouwen waar ik om kan lachen op de tv. En Yentl ziet er nog leuk uit ookquote:
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:44 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Morgen pas, ze nemen nu al op voor de uitzending vanavondof ze moeten een eventuele gast opnemen/doorschuiven
Het was duidelijk erg gehaast geschreven.quote:Op maandag 26 mei 2025 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Fout.
Hij zit wel degelijk een item vandaag bij Lubach.
Ticketshop geeft aan dat de opnames zijn van 17:40 tot 20:00.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze de uitzending op rond 20.00u en beginnen ze om een uur of 19.00u met repetities ofzo.
Aan het begin dacht ik: beetje een afgezaagd onderwerp.quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:05 schreef NailQueen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vooruit, hier ben ik het dan wel mee eens
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.quote:Op zondag 1 juni 2025 09:45 schreef tong80 het volgende:
Ik keek "vroeger" altijd of zo vaak mogelijk. Nog 0 keer gekeken. Ik zag de bui al hangen. Zoals Freek al zijn cabaret-programma's aan RTLhasd verkocht, en plots zijn shows allemaal anderhalf uur duurde. Het is je uitleveren aan een miljardair en aan een bussines waar alleen geld telt.
Af en toequote:Op zondag 1 juni 2025 15:36 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Daar heb je alleen jezelf mee, er zitten af en toe nog wel leuke stukjes tussen.
Waarvan en waar naartoe?quote:Op maandag 2 juni 2025 22:17 schreef Mrmime het volgende:
Lubach schuift wat op in het politieke spectrum
Dat kan. Maar was niet mijn vraag aan @Mrmimequote:
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.quote:
Ja irritant!quote:Op maandag 2 juni 2025 22:36 schreef Evangelion het volgende:
Kon die journaal parodie amper verstaan door het geklap
Hoezo? Omdat ie kritiek had op XR?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Van giga extreem wokiaans links naar het reguliere extreemlinks.
Geen idee, ik ging er een beetje gekscherend op in.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ie kritiek had op XR?
Wie niet ?quote:
Vooral het stukje in de toekomst met kabinet Wilders 19quote:
Toch maar een keertje terugkijken dan.quote:
Ook nog even het rompkabinet op de hak nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vooral het stukje in de toekomst met kabinet Wilders 19
Met ‘Caroline’ uitgesproken als ‘Carolien’.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:10 schreef golfer het volgende:
Uitlegfilmpje over Nederlandse politiek voor de NAVO.
Huurtoeslag geldt alleen voor de laagste inkomens, een tweeverdienend stel dat niet kan/wil kopen heeft geen recht op huurtoeslag, terwijl een tweeverdienend stel met een koopwoning wel recht heeft op hypotheekrenteaftrek.quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Raar item over de hypotheekrenteaftrek, alsof kopen 1 op 1 te vergelijken is met huren, waar ook onderhoud etc bij de prijs in zit. Betalen huiseigenaren ook niet mee aan huursubsidie? ...
Ook niet van The Police?quote:Op donderdag 5 juni 2025 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Heb nooit van "Sting" gehoord eigenlijk.. 🤔
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:17 schreef Firuze60 het volgende:
Wie kent dit nu niet?
Brrr, ken ik niet, alleen de originele versie.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.
Houden zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrr, ken ik niet, alleen de originele versie.
Ja van Puffyquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:17 schreef Firuze60 het volgende:
Wie kent dit nu niet?
Bij afbouw sowieso voorzichtig afbouwenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:48 schreef Firuze60 het volgende:
En dat gezever over de rest van het programma over dat afschaffen van de hyphotheekrente aftrek vond ik tien keer kut. Ik vind dat daar een maximum bij hoort, dus een meer genuanceerde regeling. Lubach mag gelijk de hand in eigen boezem steken, met zijn inkomen sowieso geen rente aftrek.
Huurtoeslag dan ook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:35 schreef Document1 het volgende:
HRA is de kanker van ons stelsel. Hoe eerder we ervan af zijn hoe beter.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 01:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Verkracht door Sean Combs en later gejat door Ilse Delange & Waylon.
Want alleen rijke mensen hebben een huisje gekocht..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:08 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een verkapte subsidie waar alleen rijke mensen beter van worden.
Huurtoeslag is gebonden aan een maximum inkomen en dat is vrij laag.quote:
Als jij op dit moment een huis bezit dan behoor je wel tot een klasse die niet voor ieder is weggelegd. Dat je dan nog aan een subsidie kraan durft te hangen is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Want alleen rijke mensen hebben een huisje gekocht..
Die mensen kopen ook een huis met de verwachting dat je de hypotheekrente kunt aftrekken. Als je het dan daardoor niet meer rond krijgt kom je of in ´gedwongen´ verkoop (financieel onaantrekkelijk) of ga je wellicht korten op andere uitgaven die tot de basis zouden moeten behoren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:00 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als jij op dit moment een huis bezit dan behoor je wel tot een klasse die niet voor ieder is weggelegd. Dat je dan nog aan een subsidie kraan durft te hangen is echt te belachelijk voor woorden.
Er wordt ook afgebouwd. En max 30 jaar is voortaan ook max 30 jaar, waardoor dus in 2031 een heleboel mensen geen hra meer hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen kopen ook een huis met de verwachting dat je de hypotheekrente kunt aftrekken. Als je het dan daardoor niet meer rond krijgt kom je of in ´gedwongen´ verkoop (financieel onaantrekkelijk) of ga je wellicht korten op andere uitgaven die tot de basis zouden moeten behoren.
Dat gaat niet om de allerrijksten, maar juist om starters die met veel schrapen toch net een huis hebben kunnen kopen.
Ik verwacht trouwens niet dat de HRA afschaffen zaligmakend is, maar het systeem is in de basis wel oneerlijk en dient afgebouwd te worden. Maar ineens van 100 naar 0 is een maatregel die altijd mensen in de problemen zal brengen.
Voor jou zendt RTL4 van vrijdag t/m zondag genoeg uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat zijn toch geen onderwerpen voor een gezellig avondje televise? Goh laten we het eens hebben over.. Spotify! Of ritueel slachten! Nee, de hypotheekrenteaftrek! Pfft wat een bummers. Doe gewoon een race met marmotten ofzo iets gezelligs.
Knikkeren in coltrui.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Voor jou zendt RTL4 van vrijdag t/m zondag genoeg uit.
Net als Bono, de Boomtown Rat en Dries Roelvink.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Näsenbar het volgende:
Die Sting is wel een beetje in zichzelf gaan geloven hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |