abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217392573

quote:
Met scherpe monologen, diepgravende verhalen en ludieke sketches bieden Arjen Lubach en zijn team een kritische blik op politiek, media en maatschappij. Gasten, muziek en comedy vormen de basis van de show, waarin een mix van inhoud en entertainment elke aflevering voor zowel verdieping als vermaak zorgt.

Lubach is vanaf maandag 24 maart elke maandag tot en met donderdag om 22.00 uur te zien bij RTL 4. Lubach heeft zijn team van De Avondshow met Arjen Lubach meegenomen naar RTL. De producent is Human Factor. Van 2022 tot 2024 maakte de presentator zes seizoenen van De Avondshow met Arjen Lubach voor de VPRO op NPO 1. Daarvoor maakte het team van Lubach vanaf 2014 de wekelijkse show Zondag met Lubach.
https://www.broadcastmaga(...)-van-start-op-rtl-4/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport donderdag 17 april 2025 @ 13:10:23 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_217392699
Het immer onafhankelijke mediacourant
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Trouwste user 2022 donderdag 17 april 2025 @ 13:19:21 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_217392736
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217392833
Was dat die met dat vette Amerikaanse accent die denkt dat ze Britse is?
anonieme razernist
  donderdag 17 april 2025 @ 17:02:55 #6
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_217393971
Ik vond haar best grappig, en dat heb ik niet vaak met comedians. En over de taal.., moeten we voortaan dan ook boos worden dat Kensington of wie dan ook in het Engels zingt?
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  donderdag 17 april 2025 @ 18:28:14 #7
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217394610
Het schijnt 'goedkoper' te zijn om een onbekende stand-up comedian de tijd te laten vullen. Terwijl je hem voor de overstap steeds hoort zeggen: "Blablabla... geld...blablabla... optelsom... blablabla... wat betekent het voor het programma". :')

Tinagodin _O_

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_217394734
deze week bij de opnamen aanwezig geweest. Het is best een leuk avondje uit. De stoeltjes zitten goed.
Arjen neemt voor de opnamen even de tijd om vragen uit het publiek te beantwoorden. Het is alleen dringen bij de ingang van de studio, veel mensen willen te graag als eerste naar binnen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_217394757
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:28 schreef jcdragon het volgende:
Het schijnt 'goedkoper' te zijn om een onbekende stand-up comedian de tijd te laten vullen. Terwijl je hem voor de overstap steeds hoort zeggen: "Blablabla... geld...blablabla... optelsom... blablabla... wat betekent het voor het programma". :')

Tinagodin _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat extra geld is voor degenen die aan het programma werken, want bij de NPO komen die muv de presentator er al helemaal karig vanaf.
pi_217394798
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
deze week bij de opnamen aanwezig geweest. Het is best een leuk avondje uit. De stoeltjes zitten goed.
Arjen neemt voor de opnamen even de tijd om vragen uit het publiek te beantwoorden. Het is alleen dringen bij de ingang van de studio, veel mensen willen te graag als eerste naar binnen.
En, is er nou sprake van een lachband of niet?
pi_217394853
Kijkcijfer micro-analyses genot
Kunnen ze ook checken bij welke correspondenten de meeste mensen wegzappen? Ik weet niet of ze nieuw was maar die vrouw bij dat Bezos/KatyPerry raket-item was ook niet echt grappig.
  donderdag 17 april 2025 @ 18:58:24 #12
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217394911
quote:
14s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:43 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Dat extra geld is voor degenen die aan het programma werken, want bij de NPO komen die muv de presentator er al helemaal karig vanaf.
Het programma wordt geproduceerd door Human Factor TV. https://nl.wikipedia.org/wiki/Human_Factor_TV

Ik neem aan dat ze nu een groter zak geld krijgen voor het programma.
pi_217395162
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die daarbij aanwezig willen zijn elke dag? Of duren de opnames langer dan die 30 minuten op tv, moeten talks over?
pi_217395194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 19:21 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]
Waarom zijn er zoveel mensen die daarbij aanwezig willen zijn elke dag? Of duren de opnames langer dan die 30 minuten op tv, moeten talks over?
er is maar plek voor 250 mensen in de lachband het publiek.
het seizoen duurt niet lang. de opnamen duren ongeveer 1 tot anderhalf uur.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 17 april 2025 @ 23:20:45 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217398109
Deep duik donderdag over Groenland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:24:40 #16
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217411444

quote:
Peter van der Vorst reageert op VPRO-walm Arjen Lubach: ‘Spijt?’

Tv-baas Peter van der Vorst moet met lede ogen aanzien hoe Arjen Lubach het RTL 4-publiek wegjaagt met zijn ingewikkelde VPRO-gasten. Heeft hij al spijt van het binnenhalen van de satiricus?

De cijfers, grafieken, tabellen en analyses van Tina Nijkamp tonen het klip en klaar aan: als Arjen Lubach weer eens met zo’n ingewikkelde VPRO-gast of niet-leuke stand-up comedian op de proppen komt, dan duiken de kijkcijfers altijd als een speer naar beneden. Wanneer hij al die types laat opdraven? In het tweede deel. En dat is een regelrechte ramp.

Wat vindt Peter?
De RTL 4-kijker zapt dan weg en blijft niet meer hangen voor Renze Klamer, die hier echt heel veel nadeel van ondervindt. Stephen Fry, Stephanie Louwrier, Micha Wertheim, Stefan Pop, een Almeerse mevrouw die na een paar jaar in Londen geen Nederlands meer kan praten: ze zorgen voor een desastreuze lead-in voor Renze.

Baalt Peter van der Vorst, de baas van RTL 4, er niet van dat hij Arjen heeft binnengehaald? Het is bekend dat Peter zelf heel erg progressief georiënteerd is, maar hij heeft ook gewoon een commerciële tv-zender te leiden.

Angela weet het
Angela de Jong weet wat Peter ervan vindt. Ze wordt er gisterenavond naar gevraagd door Wilfred Genee aan tafel bij Vandaag Inside. “Past het bij elkaar, vind jij? RTL en Arjen Lubach?”

De opiniebeul daarop: “Nee, totaal niet.”

Wilfred: “Dat heb ik ook namelijk dat gevoel.”

Angela: “Dat had ik al vanaf het begin. Ik vind hem bij uitstek een publieke-omroep-jongen. De vorm van satire die hij bedrijft hoort ook echt bij de publieke omroep, maar ja, RTL vond van niet.”

‘Peter is blij’
Inmiddels weet Angela dat Peter die VPRO-walm van Arjen heerlijk vindt ruiken. “Ik begreep zelfs dat Peter van der Vorst heel blij was toen Stephen Fry daar zat.”

Wilfred verbijsterd: “Echt waar?”

Angela: “Ja, ik kwam hem tegen een dag later en ik zei van: ‘Heb je al spijt dat je hem de vrije hand hebt gegeven?’ Nee, hij vond het fantastisch dat dat kon bij RTL tegenwoordig.”

Op de mouw
Albert Verlinde denkt dat het een politiek correct antwoord was. “Ja, je kunt moeilijk tegen jou zeggen: ‘Nee, daar heb ik spijt van!’”

Angela: “Dat denk ik ook, maar ja, ik kreeg niet de indruk dat hij mij iets op de mouw probeerde te spelden. Ik denk wel dat hij dat echt meende.”

Albert denkt dat Peter baalt van de tegenvallende kijkcijfers. “Ze hadden denk ik wel verwacht dat ze er 900 duizend kijkers elke avond regulier zouden hebben met 1,5 miljoen uitgesteld. En dat lukt niet.”

Minutentelling
Het is inderdaad niet best, aldus Angela. “Ik zie in die minutentellingen dat ze aan het eind echt heel weinig kijkers overhouden en daar balen ze natuurlijk van Beau en Renze en wat er achter zit. Het is ook niet echt een programma dat heel erg lekker ligt in die RTL-doorkijkavond.”

Johan Derksen kijkt liever naar Even Tot Hier. “Dat vind ik leuker dan Lubach. Om hem heb ik nog nooit kunnen lachen.”

https://www.mediacourant.(...)-arjen-lubach-spijt/

POLL
pi_217411597
Die gasten waren op de PO natuurlijk ook al kut, op een enkeling na. Stephen Fry is als gast natuurlijk helemaal prima, maar neem dat dan als de standaard, in plaats van allerlei nietszeggende niet-grappige figuren uit te nodigen die vooral zichzelf heel interessant lijken te vinden.
pi_217411627
De RTL kijker wil misschien meer onderwerpen zoals met die “romcom koning” Jim Bakkum, maar daar lijkt het programma mij ook niet echt bij gediend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 april 2025 @ 15:52:53 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217411691
quote:
Aldus de altijd objectieve Mediakrant. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 19 april 2025 @ 17:03:32 #20
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217412282
Nee Arjen Lubach, Trumps tarieven zijn geen anglicisme
https://www.trouw.nl/cult(...)anglicisme~bd9f0f04/
pi_217412654
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 17:03 schreef jcdragon het volgende:
Nee Arjen Lubach, Trumps tarieven zijn geen anglicisme
https://www.trouw.nl/cult(...)anglicisme~bd9f0f04/
Dat stuk over afdronk vond ik ook niet heel sterk. Dat hoor ik ook al mijn hele leven op die manier gebruikt worden en het is geen onlogische metafoor.
  maandag 21 april 2025 @ 22:56:54 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217435827
Sterk item over de Lelylijn.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_217435876
Bij de koffieautomaat in het Vaticaaan is dit het gesprek van de dag :')
pi_217440161
quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2025 22:56 schreef golfer het volgende:
Sterk item over de Lelylijn.
Dat vond ik juist niet. Het is duidelijk dat Arjen Lubach zelf niet (meer) met de trein gaat.
  Redactie Sport dinsdag 22 april 2025 @ 17:39:15 #25
pi_217440210
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2025 17:30 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dat vond ik juist niet. Het is duidelijk dat Arjen Lubach zelf niet (meer) met de trein gaat.
Omdat hij het feit dat de nedersaksenlijn met geld van de toch wel wat belangrijkere lelylijn wordt betaald bekritseert?
pi_217440509
Ik was bang voor de flauwe grappen over de paus maar moest toch lachen. Mooi die kleine grap naar Even tot hier _O-
  dinsdag 22 april 2025 @ 18:44:05 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217440584
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik was bang voor de flauwe grappen over de paus maar moest toch lachen. Mooi die kleine grap naar Even tot hier _O-
Revanche op hun opmerkingen over hem.
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:17:59 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217442804
Pausmobiel. _O-
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 22 april 2025 @ 22:37:36 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217443012
Flauw item van AI versus Arjen mag wat mij betreft wel stoppen.
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator dinsdag 22 april 2025 @ 22:38:15 #30
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_217443021
Diederik aan de desk is toch beter ^O^
Verder blijft t Arjen vs AI een zwak item
pi_217443036
En de goal ja
pi_217443447
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ik ben ooit bij opnamen van Lubach geweest toen hij nog op de VPRO zat en toen stond er een mannetje aan de zijkant van de set gewoon signalen te geven wanneer er gelachen moest worden.
pi_217443502
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2025 22:38 schreef noodgang het volgende:
Diederik aan de desk is toch beter ^O^
Verder blijft t Arjen vs AI een zwak item
Eens. Verder is altijd het inleidende stukje met de weeknieuwsgrapjes zeer flauw. Sterke kern is altijd het middenstuk waarbij hij een onderwerp behandelt.
pi_217443972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat publiek vrijwillig en zonder aanmoediging in die mate lacht om de "grappen".
pi_217444301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Kan me niet voorstellen dat publiek vrijwillig en zonder aanmoediging in die mate lacht om de "grappen".
Die eerste paar minuten zijn altijd van die flauwe grappen met een baard die Vogeltjesdans hier ook altijd maakt, waar je nog niet eens om kunt grinniken.
pi_217446728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 08:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Mwah, zoals ik al zei staat er een mannetje aanwijzingen te geven, dus volledig natuurlijk is het niet nee. Publiek wordt ook van te voren opgewarmd, tijdens de opnames loopt Lubach ook genoeg te ouwehoeren en gaan er dingen mis waardoor er een jolige sfeer ontstaat. Dus het publiek is wel heel ontvankelijk om mee te doen.
pi_217452108
Geen een van beide _O_
Goedkoop winkelen daar :') Lelijke taal, dus boeie. Frans beter.

[ Bericht 18% gewijzigd door Evangelion op 23-04-2025 22:47:10 ]
pi_217452186
Grappen die veel te lang duren week 2
  woensdag 23 april 2025 @ 23:16:47 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217452226
500 dagen Jimmy Dijk. _O-

Met het Jimmy Dijk huis in Limburg. _O_
Poef.....gone! Šgolfer
pi_217452328
quote:
11s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:16 schreef golfer het volgende:
500 dagen Jimmy Dijk. _O-

Met het Jimmy Dijk huis in Limburg. _O_
En steeds die verkeerde foto's _O-
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_217452401
Vak Duits als eerste weggesmeten ooit op de middelbare school, der den das en rijtjes stampen een kolerehekel aan.
pi_217452574
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 23:03 schreef Evangelion het volgende:
Grappen die veel te lang duren week 2
Dat krijg je met het blok moeten vullen na de reclame..
pi_217453877
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
Vak Duits als eerste weggesmeten ooit op de middelbare school, der den das en rijtjes stampen een kolerehekel aan.
Wel makkelijker dan Frans. Daarom Duits > Frans op school
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Redactie Sport donderdag 24 april 2025 @ 09:50:06 #44
pi_217453890
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 09:22 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Die eerste paar minuten zijn altijd van die flauwe grappen met een baard die Vogeltjesdans hier ook altijd maakt, waar je nog niet eens om kunt grinniken.
Soms zit er een leuke tussen maar 80% is overbodig ja. Laat dat lekker bij Harm Edens
pi_217457942
Ik heb Duits laten vallen toen het kon. Ik vond het een rottaal :P En ik woon in Groningen dus uiteraard had ik ook geen leuke leraar Duits.
pi_217458050
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 09:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wel makkelijker dan Frans. Daarom Duits > Frans op school
Frans vond ik grammaticaal juist veel makkelijker.
pi_217458079
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Soms zit er een leuke tussen maar 80% is overbodig ja. Laat dat lekker bij Harm Edens
Allebei vaak flauw.
pi_217458113
Duits heb ik ook laten vallen zodra het kon. Voor grammatica had ik vrijwel altijd een 10, maar voor boeken en teksten meestal een 1. Gemiddeld dus net een 5,5. Later wel ruim een jaar in Duitsland gewoond, en daar leer je in een maand meer Duits dan op school in een heel jaar.
pi_217458594
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef thabit het volgende:
Duits heb ik ook laten vallen zodra het kon. Voor grammatica had ik vrijwel altijd een 10, maar voor boeken en teksten meestal een 1. Gemiddeld dus net een 5,5. Later wel ruim een jaar in Duitsland gewoond, en daar leer je in een maand meer Duits dan op school in een heel jaar.
Geloof ik zo, heb vijf jaar schoolfrans gehad en versta geen woord, alleen Frans lezen gaat nog wel. Duits versta ik wel goed, spreken op zijn halfs kromme taal, maar op papier alle des den das grammatica heb ik nooit willen leren.
pi_217459971
Ik vind Frans en Duits allebei leuk. Maar ik merk in Luxemburg altijd dat ik moeilijk schakel. Als ik een tijdje Duits heb gesproken, hakkel ik Duits door het Frans, als ik een tijdje Frans heb gesproken, zeg ik dingen eerst in het Frans en dan in slecht Duits, Frans Duits.
Helemaal als een Franse vriendin, die Duits studeert met mij Duitse conversatie wil oefenen. Dat lukt echt niet.
Ik moet wel zeggen dat ik beide talen pas echt goed in Duits - en Franstalige landen heb geleerd, niet op school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')