Of was 7 oktober een reactie. Zeg het maar…quote:Op woensdag 16 april 2025 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reactie, dat is toch wat anders en zijn de gijzelaars al terug?
De redenen lijken me even relevant als die van Duitsers dat de Elzas weer Duits wordt. Niet dus.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ze zullen er zo hun redenen voor hebben. Een kant die zionisten standaard niet willen zien blijkbaar.
een terroristische actie, ik zeg het maar.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Of was 7 oktober een reactie. Zeg het maar…
Wat? Offtopic gaan?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:57 schreef Karzai het volgende:
dit is gewoon genocide tegen onschuldige vrouwen en kinderen
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zodra evidente leugens worden aangetoond gaan we snel de “off-topic” kaart trekken. Snel, voordat het te pijnlijk wordt.
Hahahaquote:
Van evidente leugens is nergens sprake geweest.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zodra evidente leugens worden aangetoond gaan we heel snel de “off-topic” kaart trekken. Snel, voordat het te pijnlijk wordt.
Je mag dat zeggen hoor, alleen dat maakt het niet een mindere leugen. Er is geen sprake van genocide. Israël heeft niet de intentie de groep Arabieren die zichzelf de Palestijnen noemen te vernietigen en culturele genocide kan in dit geval niet eens want deze mensen hebben geen gedeelde of gezamenlijke cultuur.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar dat mag je hier niet zeggen van de gatekeepers.
Terwijl de Duitsers met massaexecuties en gaskamers bezig waren? Nee, dat zou niemand hebben gezegd.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:48 schreef sp3c het volgende:
En ik snap dat ik zit te drammen hoor (niet offtopic trouwens) maar ik zie dit argument vaker langskomen en het klopt simpelweg niet en het is op geen enkele manier kloppend te maken tenzij je de Britse doden wegstreept tegen de Duitse en vervolgens alle Duitse doden bij de Britten op de rekening zet en ik neem aan dat iedereen wel snapt dat dat een heel vreemd stukje hersengymnastiek is
Bovendien denk ik dat als de Britten om een kleine 400.000 doden 8,5 miljoen Duitsers over de kling hadden gejaagd niemand er moeite mee zou hebben als je dat een beetje een buitenproportionele reactie had genoemd![]()
Bizar argument, stop er alstjeblieft mee
Kom je wel met de onafhankelijke peilingen door?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik stop niet en al helemaal niet op commando.
je hebt geen punt gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2025 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
Terwijl de Duitsers met massaexecuties en gaskamers bezig waren? Nee, dat zou niemand hebben gezegd.
Mijn punt blijft staan dat je simpelweg niet kunt kijken naar het aantal slachtoffers in een oorlog om te bekijken wie er goed en fout is. En als je de Tweede Wereldoorlog geen passend voorbeeld vindt, neem de huidige oorlog in Oekraïne.
https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/article-752542quote:Op woensdag 16 april 2025 18:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kom je wel met de onafhankelijke peilingen door?
Dit is een artikel van de Jerusalem post met als eerste zin:quote:Op woensdag 16 april 2025 18:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/article-752542
quote:Support for a two-state solution among Palestinians and Israelis has declined to just one-third on each side,
Ah, dus al het voorgaande vergeten we maar even voor het gemak want dat komt even niet zo lekker uit.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
een terroristische actie, ik zeg het maar.
Verder lezen.These are the results of Palestinian-Israeli Pulse: A Joint Poll conducted by the Palestinian Center for Policy and Survey Research (PSR) in Ramallah and the International Program in Conflict Resolution and Mediation at Tel Aviv University, with funding from the Netherlands Representative Office in Ramallah and the Representative Office of Japan to Palestine through UNDP/PAPP. The joint poll was conducted in December 2022.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit is een artikel van de Jerusalem post met als eerste zin:
[..]
Dat was niet je punt. Je punt was:quote:Op woensdag 16 april 2025 18:06 schreef HowardRoark het volgende:
Mijn punt blijft staan dat je simpelweg niet kunt kijken naar het aantal slachtoffers in een oorlog om te bekijken wie er goed en fout is.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 16:09 schreef HowardRoark het volgende:
In de Tweede Wereldoorlog waren er véél meer Duitsers omgekomen dan geallieerden.
Maar waaruit trek je dan de conclusie dat het de Palestijnen aan zelfreflectie ontbreekt? Ik haal hier niet veel meer uit dan dat beide partijen een tweestatenoplossing eigenlijk als onhaalbaar zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:22 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Verder lezen.These are the results of Palestinian-Israeli Pulse: A Joint Poll conducted by the Palestinian Center for Policy and Survey Research (PSR) in Ramallah and the International Program in Conflict Resolution and Mediation at Tel Aviv University, with funding from the Netherlands Representative Office in Ramallah and the Representative Office of Japan to Palestine through UNDP/PAPP. The joint poll was conducted in December 2022.
Het voorgaande? Israel is een land dat het recht heeft zichzelf te verdedigen, dat dit jou als terroristenvriendje wat slecht uitkomt is jouw probleem.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ah, dus al het voorgaande vergeten we maar even voor het gemak want dat komt even niet zo lekker uit.
als reactie op dezequote:Op woensdag 16 april 2025 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet je punt. Je punt was:
[..]
en de Duitsers hebben echt op een hele andere schaal burgers omgebracht dan de geallieerden dus het is nog steeds complete onzinquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:47 schreef Buitendam het volgende:
Je kunt pas van een vergelijking spreken als Hamas op dezelfde schaal als de IDF burgers om het leven brengt. Daar zit de crux in het hele verhaal.
Dus als je de acties van Israël afkeurt ben je een terroristenvriendje? Noem me dan gewoon gelijk antisemiet joh. Zijn we daar van af.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voorgaande? Israel is een land dat het recht heeft zichzelf te verdedigen, dat dit jou als terroristenvriendje wat slecht uitkomt is jouw probleem.
Natuurlijk mag Israel zich verdedigen tegen terroristische aanvallen als op 7 oktober. Maar laten we dan voor het gemak ook even de andere kant van de medaille erbij pakken.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voorgaande? Israel is een land dat het recht heeft zichzelf te verdedigen, dat dit jou als terroristenvriendje wat slecht uitkomt is jouw probleem.
Israël het meermaals geprobeerd, de Palestijnen nooit. Prima idee dus om de deze losse verzameling Arabieren uit de regio ergens anders onder te brengen. Een aanzienlijk deel zou eigenlijk terug moeten kunnen naar Egypte, daar ligt hun roots.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar waaruit trek je dan de conclusie dat het de Palestijnen aan zelfreflectie ontbreekt? Ik haal hier niet veel meer uit dan dat beide partijen een tweestatenoplossing eigenlijk als onhaalbaar zien.
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël het meermaals geprobeerd, de Palestijnen nooit. Prima idee dus om de deze losse verzameling Arabieren uit de regio ergens anders onder te brengen. Een aanzienlijk deel zou eigenlijk terug moeten kunnen naar Egypte, daar ligt hun roots.
Beetje selectief dingen over het hoofd zien?quote:Op woensdag 16 april 2025 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was niet je punt. Je punt was:
[..]
Je komt wat anders over dan je nu stelt, maar voor de duidelijkheid, ik kies wel voor Israel en ik word een beetje moe van die gut menschen zoals jij pretendeert er eentje te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dus als je de acties van Israël afkeurt ben je een terroristenvriendje? Noem me dan gewoon gelijk antisemiet joh. Zijn we daar van af.
Maar dit is precies waar de angel steekt. Dit conflict gaat al 150 jaar terug en als je niet de kant van Israël kiest dan wordt je weggezet als terroristenvriendje. Ik kies heel nadrukkelijk ook geen kant voor Palestina, al meermaals aangegeven maar ik kies ook niet de kant van Israël.
Je kunt hier nu tot in treurnis over blijven doorgaan, mag hoor. Maar het laat vooral zien dat je verder inhoudelijk helemaal niets te melden hebt. We hebben hier nog geen goed onderbouwde post van jouw kant gezien in 327 delen van dit topic.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Beetje selectief dingen over het hoofd zien?handig.
Daar doe jij niet aan natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2025 18:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Beetje selectief dingen over het hoofd zien?handig.
quote:Op woensdag 16 april 2025 18:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt hier nu tot in treurnis over blijven doorgaan, mag hoor. Maar het laat vooral zien dat je verder inhoudelijk helemaal niets te melden hebt. We hebben hier nog geen goed onderbouwde posts van jouw kant gezien in 327 delen van dit topic.
Blijf maar slap lullen, pannekoek.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk mag Israel zich verdedigen tegen terroristische aanvallen als op 7 oktober. Maar laten we dan voor het gemak ook even de andere kant van de medaille erbij pakken.
https://www.breakingthesi(...)imeter_English-2.pdf
Als je op gemak even de verklaringen van deze IDF soldaten doorneemt wat ze moeten doen en welke instructies ze krijgen om uit te voeren. Dan is de kritiek op het meest morele leger ter wereld niet gerechtvaardigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |