quote:Op donderdag 17 april 2025 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het indrinken zal voor de busreis al wel begonnen zijn.
Altijd laat ik Utrecht winnen in de toto, en dit is wat ik er voor terugkrijg? Schandalig.quote:Op maandag 21 april 2025 08:18 schreef Paul het volgende:
Meestervoorspeller Paul zegt:
2-1 voor eagles
Gelachen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Zou het erg leuk vinden als GAE wint
Maar ik verwacht eerder GAE dat stijf van de spanning staat, en AZ dat vrij zakelijk met 2-0 wint.
Ik ook, bekerfinaletje lekker man. Veel leuker met dit soort clubs als topclub tegen een mindere club.quote:
Prima toch. Beter dan een zoveelste herhaling van een waardeloze documentaire over een willekeurige speler.quote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN begint er al om 16:00 uur aan. (lol)
Dat is toch niet zo gek? Twee clubs die dit zien als absolute hoofdprijs en wedstrijd van het jaar. Snap dat supporters van Ajax en PSV misschien niet per se hierom staan te springen, maar ook andere clubs hebben supporters.quote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ESPN begint er al om 16:00 uur aan. (lol)
Leuk affiche. In feite twee gelijkwaardige ploegen. Clubs met een mooie historie en met leuk aanvallend voetbal momenteel.quote:Op maandag 21 april 2025 13:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hup GAE.
Dit zijn de dagen waarop voetbal op zijn mooist kan zijn.
Ik ben juist groot fan van lange voorbeschouwingen en vind dit een ontzettend interessante pot. Veel plezier vandaag!quote:Op maandag 21 april 2025 12:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Twee clubs die dit zien als absolute hoofdprijs en wedstrijd van het jaar. Snap dat supporters van Ajax en PSV misschien niet per se hierom staan te springen, maar ook andere clubs hebben supporters.
Kan mij een ingehaalde gestaakte wedstrijd herinneren met nog 10 minuten te spelen of zo met een voorbeschouwing van ruim een uur. Dat was fantastisch.quote:Op maandag 21 april 2025 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben juist groot fan van lange voorbeschouwingen en vind dit een ontzettend interessante pot. Veel plezier vandaag!
Daar kan ik enorm van genieten ja.quote:Op maandag 21 april 2025 13:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kan mij een ingehaalde gestaakte wedstrijd herinneren met nog 10 minuten te spelen of zo met een voorbeschouwing van ruim een uur. Dat was fantastisch.
Heeft Kluivert een nieuwe baan?quote:Op maandag 21 april 2025 15:21 schreef Zipportal het volgende:
Vijf gewonden bij botsing tussen twee bussen met AZ-fans in Wijkertunnel
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)fans-in-wijkertunnel
Peter Wijker.quote:
Klopt. Dure steden immers.quote:
Ik weet nog waar ik was. Bommelpop. Volgens mij de dag voor Hemelsvaart.quote:Op maandag 21 april 2025 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was er 24 jaar geleden bij toen Twente met penalties van PSV won
Van deze voorspelling klopt sowieso niks.quote:
Wacht maar eens af.quote:Op maandag 21 april 2025 16:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van deze voorspelling klopt sowieso niks.
Het wordt 2-2 en AZ wint de strafschoppen.quote:
Ze zitten er ver naast. Zowel Kasius als Sadiq banken. En Clasie haalt ook de bank niet.quote:Op maandag 21 april 2025 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog waar ik was. Bommelpop. Volgens mij de dag voor Hemelsvaart.
'Bij AZ gaat het de afgelopen dagen vooral over Jordy Clasie. De aanvoerder en beste speler van de Alkmaarders is geblesseerd en verwikkeld in een race tegen de klok om de wedstrijd te halen.
Martens liet zich vrijdagmiddag uit over de inzetbaarheid van Clasie. “Ik kan nog geen uitsluitsel geven. Hij is er al een tijdje uit en bezig met een medisch traject. Wij gaan er in ieder geval alles aan doen om hem fit te krijgen voor maandag.”
“We moeten nu steeds kijken hoe hij reageert op de volgende stappen. We bekijken het met hem van dag tot dag. Hij kan er snel weer staan, al is hij nog niet bij de groep.”
Clasie lijkt in ieder geval niet te kunnen starten maandag. Bruno Martins Indi zal daarom de aanvoerdersband dragen in De Kuip. Verder zal Martens vermoedelijk niet verrassen.
Ook Simonis zal geen grote verrassingen uit zijn hoge hoed toveren. Kowet mist Dean James en Jakob Breum, die met een blessure kampen. Søren Tengstedt en Finn Stokkers keren juist weer terug van een kwetsuur. Het tweetal zal alleen niet starten.
Vermoedelijke opstelling AZ: Owusu-Oduro; Kasius, Goes, Martins Indi, Møller Wolfe; Koopmeiners, Buurmeester, Mijnans; Sadiq, Parrott, Van Bommel.
Vermoedelijke opstelling Go Ahead Eagles: De Busser; Deijl, Nauber, Kramer, Adelgaard; Llansana, Linthorst, Edvardsen; Antman, Smit, Suray.
https://www.voetbalzone.n(...)/blteea1753e4af56330
Of op elkaar gebotstquote:Op maandag 21 april 2025 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie allemaal lege plekken daar. Busjes die in de file staan?
35k totaal beide teams. 10k neutraal.quote:Op maandag 21 april 2025 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie allemaal lege plekken daar. Busjes die in de file staan?
‘Neutraal’quote:Op maandag 21 april 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
35k totaal beide teams. 10k neutraal.
Hier staat de airfryer aanquote:Op maandag 21 april 2025 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik op mijn beurt zet een lekker bakje koffie
Bedankt Hansquote:Op maandag 21 april 2025 17:46 schreef fetX het volgende:
GAE zou het leukst zijn, AZ het beste voor de coëfficiënten.
Uitstekend argumentquote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien het grootste deel van mijn management een seizoenkaart heeft bij AZ, wens ik voor de Eagles de winst van deze bekerfinale…
Als AZ gewoon de play-offs wint is er niks aan het handje.quote:Op maandag 21 april 2025 17:46 schreef fetX het volgende:
GAE zou het leukst zijn, AZ het beste voor de coëfficiënten.
Dank.quote:Op maandag 21 april 2025 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal je steunen @:dagoduck
Zonder Clasie wordt wel een uitdaging
AZ gaat de play-offs niet winnen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als AZ gewoon de play-offs wint is er niks aan het handje.
Als plots Sparta ofzo die winnen dan hebben we een groot probleem.
De inktzwarte keerzijde van deze tijd ja.quote:Op maandag 21 april 2025 17:54 schreef Zorro het volgende:
Beide ploegen hebben de grootste idioot uit de supportersclub op dat podium gezet?
Dit is toch wel een van de beste opmerkingen die ik ooit van je gelezen heb.quote:Op maandag 21 april 2025 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb altijd het geluid uit totdat de bal rolt....
en dan is het afwachten welke idioot de commentator is...
Gea van welke band was die ook alweer zangeres?quote:
Ja liever die Alkmaarse gast op z'n groene klompen en nog een of andere Deventenier dan zo'n criminele berber.quote:
Nu zie je dat nog…quote:Op maandag 21 april 2025 17:57 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat we dadelijk het eerste kwartier weer niks van de wedstrijd gaan zien door de rook
De ninjaedit maakt deze post raar.quote:
Wat fijn dat er nauwelijks AZ-supporters zijn, zodat de sfeer gaat super gezellig zijn, want er hoeft geen ruzie gemaakt te worden tussen supporters van verschillende clubsquote:Op maandag 21 april 2025 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prettige wedstrijd toe
Ik ook. Al is hopen iets te groot. Belangrijkste is lekkere wedstrijd. Wel mooi dat Keesje Smit speelt bij AZ.quote:
Hup AZ.quote:Op maandag 21 april 2025 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat fijn dat er nauwelijks AZ-supporters zijn, zodat de sfeer gaat super gezellig zijn, want er hoeft geen ruzie gemaakt te worden tussen supporters van verschillende clubs
Behalve @:dagoduck maar dat is een heel lieve jongen
Jaquote:
Zeeland ook volop zonneschijn.quote:
Dat was Bea van der Maat van Rontonton vorig jaar overleden.quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gea van welke band was die ook alweer zangeres?
Meneer "ik ben niet extreem" is er weer. ;Dquote:Op maandag 21 april 2025 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja liever die Alkmaarse gast op z'n groene klompen en nog een of andere Deventenier dan zo'n criminele berber.
Laten we het leuk houden.quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer "ik ben niet extreem" is er weer. ;D
Zullen we het gezellig houden?quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer "ik ben niet extreem" is er weer. ;D
Laten we het gezellig houden.quote:
Ik haat gezelligheid.quote:
Gohquote:Op maandag 21 april 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Kuip schreeuwt om een strafschop
Club Brugge supporter @capuchon_jongen is het hiermee eensquote:
quote:
Mensen die voor Club Brugge zijn mogen de oven in.quote:Op maandag 21 april 2025 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Club Brugge supporter @:Capuchon_jongen is het hiermee eens
Jij snapt het.quote:
Laten we het leuk houden.quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die voor Club Brugge zijn mogen de oven in.
Nou zeg, hou het eens een beetje gezelligquote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die voor Club Brugge zijn mogen de oven in.
Het zal de spanning zijn.quote:
De wansmaak regeert.quote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
Zag het het net pas, maar AZ dat rapper Boef inzet om het publiek wat op te juttendit land, echt jongens.
Wat is er mis met gewoon boef dan?quote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
Zag het het net pas, maar AZ dat rapper Boef inzet om het publiek wat op te juttendit land, echt jongens.
Iemand die zich Boef noemt kan ik sowieso niet serieus nemenquote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
De Alkmaarse Marco Borsato had graag het podium gepakt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:16 schreef GGMM het volgende:
Rapper Boef krijgt een hoop haat over zich heen
Makkelie wil het gezellig houdenquote:
Je weet het nooit met de VAR.quote:Op maandag 21 april 2025 18:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
AZ is constant bezig met GAE hands aannaaien.
Tel al drie keer wanhopig appelleren.
Ik steun deze motiequote:Op maandag 21 april 2025 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rappers zijn geen muzikanten.
Was Troy maar zo scherp als jij bent.quote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef ISVV het volgende:
Als die bal van Parrot erin ging dan stond AZ nu voor
Morgen 6:02 de wekker?quote:Op maandag 21 april 2025 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twee AZ'er die ontsnapt aan geel.
En anders een doelpuntquote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze wedstrijd heeft een 1-0 nodig, of een 0-1.
Ja. Dus in dat opzicht wel fijn dat deze wedstrijd al om 18 uur begon.quote:
Neequote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen leuke wedstrijd tot nu toe
Zo is het. Dan maakt een eventuele verlenging ook niks uit.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus in dat opzicht wel fijn dat deze wedstrijd al om 18 uur begon.En tevens een extra dagje weekend is ook wel lekker.
Precies.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Zo is het. Dan maakt een eventuele verlenging ook niks uit.
Aan ons twee ligt het niet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Het is dat we er hier zo'n gezellige boel van maken anders was ik wat anders gaan doen
Is het ook niet echt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk helemaal geen leuke wedstrijd tot nu toe
Expected goals0.4 - 0.2quote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op Fotmob houden ze de xG niet bij, dus ik heb geen idee wie er beter voetbalt
Daardoor weet ik dat Utrecht wel verdiend gewonnen heeft maar dat 4-0 wat geflatteerd isquote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
0.7 om 0.4quote:Op maandag 21 april 2025 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pallets sorteren?quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dus in dat opzicht wel fijn dat deze wedstrijd al om 18 uur begon.En tevens een extra dagje weekend is ook wel lekker.
Dat er in Zweden zulke trash koppen rondlopen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:42 schreef ISVV het volgende:
Edvardsen heeft op een krant geslapen denk ik hahaha!!!11
Geen idee waar die eerste Z voor staatquote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef GGMM het volgende:
ik ben ZZP'er dus niemand regelt het voor me
Daar kies je toch zelf voor imbeciel
Eensquote:Op maandag 21 april 2025 18:54 schreef tong80 het volgende:
Geen onaardige wedstrijd. Niet goed wel spannend.
ZZP' ers zitten echt altijd in de slachtofferrol ja. Walgelijk volkquote:Op maandag 21 april 2025 18:53 schreef GGMM het volgende:
ik ben ZZP'er dus niemand regelt het voor me
Daar kies je toch zelf voor imbeciel
Wat mij betreft stromen ook alleen Ajax, PSV, Feyenoord AZ in en beginnen we in de halve finalequote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
Slechte reclame voor het nederlands voetbal dit soort finales. Hier hoort altijd een PSV, ajax of feyenoord te staan. Of az vs twente
Weet je wat slechte reclame is? Lampjes die huilen dat ze elke moment aangrijpen om te laten zien wat een slechte losers het zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
Slechte reclame voor het nederlands voetbal dit soort finales. Hier hoort altijd een PSV, ajax of feyenoord te staan. Of az vs twente
Wat mij betreft een goed idee, alleen zou ik in plaats van AZ de bekerwinnaar van het jaar er voor laten instromen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat mij betreft stromen ook alleen Ajax, PSV, Feyenoord AZ in en beginnen we in de halve finale
sowquote:Op maandag 21 april 2025 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je wat slechte reclame is? Lampjes die huilen dat ze elke moment aangrijpen om te laten zien wat een slechte losers het zijn.
Laten we het leuk houden.quote:Op maandag 21 april 2025 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je wat slechte reclame is? Lampjes die huilen dat ze elke moment aangrijpen om te laten zien wat een slechte losers het zijn.
Klopt, ik zit dan ook niet op iemands mening te wachten van iemand wiens hoogtepunt van het jaar Carnaval is.quote:
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op maandag 21 april 2025 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
gelijkopgaande wedstrijd
ik vond gae iets beter
Vooral van die type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 21 april 2025 18:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
ZZP' ers zitten echt altijd in de slachtofferrol ja. Walgelijk volk
Barney.gifquote:Op maandag 21 april 2025 18:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ondertussen vervuil jij een willekeurig forum zonder schaamtequote:Op maandag 21 april 2025 18:56 schreef PSVCL het volgende:
He is here, he is there, he is fucking everywhere, Paultje Bosvelt.quote:
Dit vraag je je wel eens af, ja.quote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef raptorix het volgende:
"sfeer actie" idioten, waarom wel keihard ingrijpen op een bekertje op het veld, maar vuurwerk gewoon lekker je schouders ophalen.
Dit gebeurt echt ieder jaar in de bekerfinalequote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef fetX het volgende:
Het zijn dus toch niet alleen de Ajax supporters.
Gohquote:Op maandag 21 april 2025 19:08 schreef fetX het volgende:
Het zijn dus toch niet alleen de Ajax supporters.
Hey je bent erquote:
Volgens mij hadden ze dat in Utrecht 20 jaar geleden alquote:Op maandag 21 april 2025 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die alarmen vind ik een rare gimmick het laatste jaar in voetbalstadions.
Het klopt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |