Als AZ gewoon de play-offs wint is er niks aan het handje.quote:Op maandag 21 april 2025 17:46 schreef fetX het volgende:
GAE zou het leukst zijn, AZ het beste voor de coëfficiënten.
Dank.quote:Op maandag 21 april 2025 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal je steunen @:dagoduck
Zonder Clasie wordt wel een uitdaging
AZ gaat de play-offs niet winnen.quote:Op maandag 21 april 2025 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als AZ gewoon de play-offs wint is er niks aan het handje.
Als plots Sparta ofzo die winnen dan hebben we een groot probleem.
De inktzwarte keerzijde van deze tijd ja.quote:Op maandag 21 april 2025 17:54 schreef Zorro het volgende:
Beide ploegen hebben de grootste idioot uit de supportersclub op dat podium gezet?
Dit is toch wel een van de beste opmerkingen die ik ooit van je gelezen heb.quote:Op maandag 21 april 2025 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb altijd het geluid uit totdat de bal rolt....
en dan is het afwachten welke idioot de commentator is...
Gea van welke band was die ook alweer zangeres?quote:
Ja liever die Alkmaarse gast op z'n groene klompen en nog een of andere Deventenier dan zo'n criminele berber.quote:
Nu zie je dat nog…quote:Op maandag 21 april 2025 17:57 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat we dadelijk het eerste kwartier weer niks van de wedstrijd gaan zien door de rook
De ninjaedit maakt deze post raar.quote:
Wat fijn dat er nauwelijks AZ-supporters zijn, zodat de sfeer gaat super gezellig zijn, want er hoeft geen ruzie gemaakt te worden tussen supporters van verschillende clubsquote:Op maandag 21 april 2025 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prettige wedstrijd toe
Ik ook. Al is hopen iets te groot. Belangrijkste is lekkere wedstrijd. Wel mooi dat Keesje Smit speelt bij AZ.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |