Dit is toch wel een van de beste opmerkingen die ik ooit van je gelezen heb.quote:Op maandag 21 april 2025 17:55 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb altijd het geluid uit totdat de bal rolt....
en dan is het afwachten welke idioot de commentator is...
Gea van welke band was die ook alweer zangeres?quote:
Ja liever die Alkmaarse gast op z'n groene klompen en nog een of andere Deventenier dan zo'n criminele berber.quote:
Nu zie je dat nog…quote:Op maandag 21 april 2025 17:57 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat we dadelijk het eerste kwartier weer niks van de wedstrijd gaan zien door de rook
De ninjaedit maakt deze post raar.quote:
Wat fijn dat er nauwelijks AZ-supporters zijn, zodat de sfeer gaat super gezellig zijn, want er hoeft geen ruzie gemaakt te worden tussen supporters van verschillende clubsquote:Op maandag 21 april 2025 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prettige wedstrijd toe
Ik ook. Al is hopen iets te groot. Belangrijkste is lekkere wedstrijd. Wel mooi dat Keesje Smit speelt bij AZ.quote:
Hup AZ.quote:Op maandag 21 april 2025 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat fijn dat er nauwelijks AZ-supporters zijn, zodat de sfeer gaat super gezellig zijn, want er hoeft geen ruzie gemaakt te worden tussen supporters van verschillende clubs
Behalve @:dagoduck maar dat is een heel lieve jongen
Jaquote:
Zeeland ook volop zonneschijn.quote:
Dat was Bea van der Maat van Rontonton vorig jaar overleden.quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gea van welke band was die ook alweer zangeres?
Meneer "ik ben niet extreem" is er weer. ;Dquote:Op maandag 21 april 2025 17:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja liever die Alkmaarse gast op z'n groene klompen en nog een of andere Deventenier dan zo'n criminele berber.
Laten we het leuk houden.quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer "ik ben niet extreem" is er weer. ;D
Zullen we het gezellig houden?quote:Op maandag 21 april 2025 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meneer "ik ben niet extreem" is er weer. ;D
Laten we het gezellig houden.quote:
Ik haat gezelligheid.quote:
Gohquote:Op maandag 21 april 2025 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De Kuip schreeuwt om een strafschop
Club Brugge supporter @capuchon_jongen is het hiermee eensquote:
quote:
Mensen die voor Club Brugge zijn mogen de oven in.quote:Op maandag 21 april 2025 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Club Brugge supporter @:Capuchon_jongen is het hiermee eens
Jij snapt het.quote:
Laten we het leuk houden.quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die voor Club Brugge zijn mogen de oven in.
Nou zeg, hou het eens een beetje gezelligquote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die voor Club Brugge zijn mogen de oven in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |