Zouden niet alleen de DEMS niet blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:41 schreef Ulx het volgende:
De Dems zijn niet blij dat Elon Musk's DOGE minions Russen liet inloggen op Amerikaanse overheidssystemen.
https://www.npr.org/2025/(...)-nlrb-democrats-musk
[..]
Wat kun je doen? DOGE zal nu wel eerst de clubs die het mogen onderzoeken uitschakelen.quote:Op woensdag 16 april 2025 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zouden niet alleen de DEMS niet blij mee moeten zijn.
Nergens voor nodig. Met AI kan je alle kanten op communiceren.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als ze het zo spelen ga ik wel Chinees leren.
Benieuwd hoe Trump zijn flush gaat uitdelen.quote:bron: cnn
On April 4, after years of veiled warnings, the Chinese government placed export restrictions on seven types of rare earth minerals, as part of its retaliation against Trump’s initial 34% “reciprocal” tariffs on Chinese goods. The new rules require all companies to secure government permission to export the seven minerals as well as associated products, such as magnets.
Is dat nodig? De clubs die het mogen onderzoeken zijn in Republikeinse handen en die kunnen het geen zak schelen of hun systemen compromised zijn of niet. Het zijn immers democraten die zich er druk om maken en als dat het geval is, dan is het goed. Bovendien kan het nooit iets slechts zijn. Trump is immers aan de macht en die is onfeilbaarquote:Op woensdag 16 april 2025 12:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat kun je doen? DOGE zal nu wel eerst de clubs die het mogen onderzoeken uitschakelen.
Godsammequote:Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef Vallon het volgende:
Update: Trump gaat per decreet bron:wh 15apr25 een onderzoek uitvoeren om de gevolgen en oplossingen tot vermindering van economische afhankelijkheden in beeld te krijgen.
Dat is geen zeldzaam aardmetaal. Bovendien is China volgens mij geen grote speler in de kobaltmarkt.quote:
Lijkt me een prima actie. Vooral ook omdat het het Witte Huis boos maakt:quote:Maryland senator says he's headed to El Salvador today to meet with officials about Abrego Garcia
From CNN staff
In a post on X this morning, Democratic Sen. Chris Van Hollen of Maryland said he is traveling to El Salvador today to meet with “senior government officials to discuss the return of Kilmar Abrego Garcia,” who is his constituent and was mistakenly deported last month to a mega-prison in the Central American nation.
quote:White House communications director Steven Cheung called Van Hollen “a complete disgrace” for traveling to El Salvador to meet with officials about Abrego Garcia’s return.
Nee dat is het niet; en zijn ze niet maar kobalt is wel een essentieel (EV) materiaal waar vooral Congo (ca 75%) in voorziet en daarmee een belangrijke partij voor China.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is geen zeldzaam aardmetaal. Bovendien is China volgens mij geen grote speler in de kobaltmarkt.
En nu gaat Bukkake hem ook opsluiten?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Lijkt me een prima actie. Vooral ook omdat het het Witte Huis boos maakt:
[..]
Ik weet dat je slechts dom aan het trollen bent, maar het zou mooi zijn als die kerel dat probeert. Dat gaat een duur grapje worden.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:51 schreef Szura het volgende:
[..]
En nu gaat Bukkake hem ook opsluiten?
Die Bukele moest zelfs van Trump zeggen dat Garcia een terrorist is. Die lul zet alle bondgenoten onder druk met allerlei smaad en laster, maar kan niet een vriend van hem overtuigen om Garcia terug te sturen als die Bukele zelfs naast hem zit in het Witte Huis of all places.quote:Op woensdag 16 april 2025 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
In dezelfde lijn...quote:Op woensdag 16 april 2025 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien toch nog meedoen voor elections 28?
Het zegt toch ook genoeg dat ze zelfs boos worden om pogingen hem te bevrijden nadat ze al hebben toegegeven dat het om een 'administratieve fout' ging?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
[..]
Het gaat hier om pakketpost dat dan door private expediteurs (DHL/FedDex) - tegen meerkosten - zal moeten worden afgehandeld. Tijdens zijn vorig presidentsschap, had Trump besloten dat pakketjes van minder dan $800 waren uitgezonderd van extra douane controles & tarieven.quote:bron: cnn
Hong Kong’s postal service will stop handling packages coming from or going to the United States, in the latest retaliatory move amid an escalating trade war between Washington and Beijing.
Nee nee dat was een woke jurist die niet voor het Witte Huis sprak natuurlijk!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zegt toch ook genoeg dat ze zelfs boos worden om pogingen hem te bevrijden nadat ze al hebben toegegeven dat het om een 'administratieve fout' ging?
Gelukkig maar dat woke dood is. Het blijkt nu natuurlijk wel dat dat het echte gevaar was. Niet de fascistische opmars met nu buitenlandse doodskampen.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee nee dat was een woke jurist die niet voor het Witte Huis sprak natuurlijk!!!
Oeps..quote:Op woensdag 16 april 2025 18:06 schreef Ludachrist het volgende:
[..]Zelfs voor jou is dit wel erg matig hoor.
Volgens mij worden ze niet boos dat is meer gespeeld, misschien is het meer frustratie dat ze niet direct op hun autoriteit geloofd worden. Het is hun manier om vragen te ontlopen. Daarbij zal het bij hun gehersenspoelde kiezers misschien authentiek overkomen. Die zullen wel zoiets denken van kijk hij wordt er boos over dus hij spreekt de waarheid.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zegt toch ook genoeg dat ze zelfs boos worden om pogingen hem te bevrijden nadat ze al hebben toegegeven dat het om een 'administratieve fout' ging?
quote:President Donald Trump wants Chinese leader Xi Jinping to call. Making trade deals with China’s neighbors is part of a broader White House strategy to get him to the negotiating table.
As the two countries face off in a bitter trade war, the administration’s current theory of the case, which has been circulating among Trump allies and was confirmed by a White House official, is that tariff deals with Asian countries, as well as the dozens of others across the globe seeking to negotiate with the U.S., will isolate China, disrupt the Chinese supply chain and threaten to cut the country off from the rest of the world.
Ja die vent is heel eng. Dat soort lui van dat Regime zouden we in de EU persona non-grata moeten verklaren.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Miller is de Goebbels van het Maga-Fascisme. Lijkt er zelfs op.
[ afbeelding ]
Die figuren komen hun eigen land niet uit. Vance komt de komende jaren niet meer in Europa en Trump gaat echt niet meer reizen (naar Rusland wellicht) en laat iedereen naar Washington komen.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja die vent is heel eng. Dat soort lui van dat Regime zouden we in de EU persona non-grata moeten verklaren.
Zeker. Bondi roept nu ook dat die kerel nooit meer terugkomt. Het is allemaal theater, bedoeld om angst te zaaien.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Las toevallig dat engnek Vens deze week in Italië isquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Die figuren komen hun eigen land niet uit. Vance komt de komende jaren niet meer in Europa en Trump gaat echt niet meer reizen (naar Rusland wellicht) en laat iedereen naar Washington komen.
Hoe groter hun bek vol leugens, hoe banger ze voor Europa zijn.
Alleen Rubio zul je af en toe zien, als ie het tenminste volhoudt bij die kneuzenkermis
Ik denk dat hij er weinig van meekrijgt.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
Dan ben je al onschuldig in een of ander concentratiekamp in een bananenland terechtgekomen, en dan wordt je ondertussen ook nog eens als munitie gebruikt voor een wedstrijdje verpissen van de maga-clan. Je zal het meemaken.
Geloof ik niet. Als er één ding is dat Trump nooit doet, dan is het zijn ongelijk toegeven. Dus zal hij hemel en aarde bewegen om die man in de hel te houden.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er weinig van meekrijgt.
Misschien is hij zelfs wel dood, en verklaart dat Trumps hardnekkige houding. Als de man onschuldig vrijwel direct na aankomst op een of andere manier het loodje heeft gelegd, kan Trump hem niet terug krijgen.
Dat zal morgen wellicht duidelijk zijn tenzij Van Hollen ineens zoek is, dat kan nog natuurlijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er weinig van meekrijgt.
Misschien is hij zelfs wel dood, en verklaart dat Trumps hardnekkige houding. Als de man onschuldig vrijwel direct na aankomst op een of andere manier het loodje heeft gelegd, kan Trump hem niet terug krijgen.
Ja Meloni de fascist heeft natuurlijk niet veel problemen met 'haar volk'quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Las toevallig dat engnek Vens deze week in Italië is
Inderdaad...dat had ik gemistquote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Las toevallig dat engnek Vens deze week in Italië is
Dat lijkt het meest logisch.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Misschien is hij zelfs wel dood, en verklaart dat Trumps hardnekkige houding.
misschien zou dat beter werken als de rest van de wereld ook niet z'n fabricage massaal naar China had verplaatst...quote:Op woensdag 16 april 2025 19:16 schreef Sabata het volgende:
Dit stukje van Politico lijkt de theorie van de Irish Times te bevestigen. Trump wil China isoleren om ze tot een deal te dwingen.
https://www.politico.com/(...)de-strategy-00291979
[..]
Altijd tegelijkertijd sterk en zwak die fascisten. Trump de dealmaker te bang om Bukkele te vragen iets te leveren. Tegelijk gaat hij China knechten met zijn tariefjes ofzo. Ze willen vaststellen of ze ermee wegkomen mensen te laten verdwijnen. Als dit lukt kunnen ze de volgende keer nog verder gaan, misschien eens wat oppositie of kritische journalisten terroristen of criminelen noemen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dat lijkt het meest logisch.
Wat zeker is, is dat zijn verhaal niet verteld mag worden.
Dead or Alive, keep him there!
Dat was te verwachten, hij moest zelfs van Trump zeggen dat het een terrorist was.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hollen heeft blijkbaar met de VP van El Salvador gesproken en Hollen beweert dat die VP zegt dat ze Garcia vasthouden omdat de Trump regering daarvoor betaalt.
Op dt moment een briefing van het Witte Huis: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 april 2025 22:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat was te verwachten, hij moest zelfs van Trump zeggen dat het een terrorist was.
Is natuurlijk veel erger dan een kutgrijper en verkrachterquote:Op woensdag 16 april 2025 22:55 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Op dt moment een briefing van het Witte Huis: Bekijk deze YouTube-video
Leavitt voerde als bewijs dat Kilmar Abrego Garcia een terrorist was omdat hij een aanklacht uit 2021 had waarin hij zijn vrouw geslagen had. Die gaat echt niet meer terugkomen naar de VS
Het is natuurlijk onacceptabel dat dat soort gasten rondlopen en goed dat ze opgepakt worden, maar dit verhaal gebruiken als argument om Garcia als terrorist te blijven bestempelen vind ik wel ver gaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Is natuurlijk veel erger dan een kutgrijper en verkrachter
Ze zei bewijs te hebben dat hij lid was van MS-13 (de reden voor zijn deportatie) en nu komt ze met iets heel anders.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onacceptabel dat dat soort gasten rondlopen en goed dat ze opgepakt worden, maar dit verhaal gebruiken als argument om Garcia als terrorist te blijven bestempelen vind ik wel ver gaan.
Als het dezelfde vrouw is die zegt niet te stoppen voor ze hem terug heeft, heeft ze hem blijkbaar vergeven. Ik ben zeker niet voor mensen die vrouwen slaan maar dat maakt hem inderdaad nog geen terrorist. En als zijn vrouw hem kan vergeven voor een misdaad tegen haar vind ik het apart om het onacceptabel lopen dat zulke mensen rondlopen. Amerika heeft al verreweg de hoogste gevangenis populatie van enig Westers land. In elk geval gaat het veel te ver om zo iemand naar een vernietigingskamp te sturen zonder proces en daarover liegen.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onacceptabel dat dat soort gasten rondlopen en goed dat ze opgepakt worden, maar dit verhaal gebruiken als argument om Garcia als terrorist te blijven bestempelen vind ik wel ver gaan.
MAGA-idioten kletsen altijd maar wat uit hun nek. Net als hun oranje aanvoerder.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze zei bewijs te hebben dat hij lid was van MS-13 (de reden voor zijn deportatie) en nu komt ze met iets heel anders.
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lmund3ri7k2o
[ afbeelding ]
'Maar dat doet de andere kant net zo goed!' is dan het bekende argument.quote:Op woensdag 16 april 2025 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
MAGA-idioten kletsen altijd maar wat uit hun nek. Net als hun oranje aanvoerder.
Als dat zo is, is het gewoon mensensmokkel wat de regering doet.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hollen heeft blijkbaar met de VP van El Salvador gesproken en Hollen beweert dat die VP zegt dat ze Garcia vasthouden omdat de Trump regering daarvoor betaalt.
Ja vind je het gek op de frontpage krijg je een ban als je met hitler vergelijkt. Hier mag het geloof ik ook niet meer toch? Het was hier altijd al heel rechts maar de site eigenaar is ook nog naar rechts opgeschoven.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef Wantie het volgende:
Elke dag denk je dat het niet erger kan, en de volgende dag blijkt dat wel te kunnen.
En dan heb je ook nog Fokkers die klagen dat er niet iets positiefs over de Republikeinen wordt gezegd...
Interessant dat de NOS hier niks over bericht. Wel een bericht over Trumps bezoek aan Italië.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lmxzi56ms22j
[ afbeelding ]
De eigenaar was altijd al een figuur dat sympathiseerde met bijvoorbeeld pro-Zwarte Piet-activisten, dan weet je genoegquote:Op donderdag 17 april 2025 07:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vind je het gek op de frontpage krijg je een ban als je met hitler vergelijkt. Hier mag het geloof ik ook niet meer toch? Het was hier altijd al heel rechts maar de site eigenaar is ook nog naar rechts opgeschoven.
De Frontpage is bijna niks meer van over. Dat bestaat voornamelijk uit Boosrechtse bottomfeedersquote:Op donderdag 17 april 2025 07:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vind je het gek op de frontpage krijg je een ban als je met hitler vergelijkt. Hier mag het geloof ik ook niet meer toch? Het was hier altijd al heel rechts maar de site eigenaar is ook nog naar rechts opgeschoven.
Nouja, onlangs nog positief gereageerd toen Mitch McConnell aankondigde niet verkiesbaar meer te zijn bij de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef Wantie het volgende:
En dan heb je ook nog Fokkers die klagen dat er niet iets positiefs over de Republikeinen wordt gezegd...
How could I have known there were consequences to my actions?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Godsamme
Hij zal wel boos zijn geweest. "Why did nobody tell me that they could do this?"
En komt er waarschijnlijk mee wegquote:Op donderdag 17 april 2025 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
Greene Bought Market Dip Before Trump Paused Tariffs, Profiting From the Rally
The Georgia congresswoman purchased at least tens of thousands of dollars in stock the day before and the day of President Trump’s pause of a sweeping set of tariffs that sent the market soaring.
[ afbeelding ]
Zo ziet een dictatuur er uit.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, mensen die zeggen dat het wel mee zal vallen en dat het zo'n vaart niet loopt, gaan van een koude kermis thuiskomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo ziet een dictatuur er uit.
Aanspreken in pluralis royalis.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat we binnenkort president trump moeten aanspreken met koning
Dat land is verloren. Ik snap het tweepartijenstelstel, maar dan nog schokkend dat niet genoeg mensen hierdoorheen prikken.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan staat JD Vance gebackt door Peter Thiel al klaar om nog meer bizarre beslissingen te nemen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Het is goor, doodeng en op alle gebieden wanstaltig, maar ook wel interessant voor de observant.
Maar dit gaat een lange zit worden, het is te hopen dat de grote roerganger zich snel terugtrekt vanwege zijn leeftijd.
Dit is niet meer repareerbaar. Dat kost je 20 jaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Het is goor, doodeng en op alle gebieden wanstaltig, maar ook wel interessant voor de observant.
Maar dit gaat een lange zit worden, het is te hopen dat de grote roerganger zich snel terugtrekt vanwege zijn leeftijd.
Ik heb ergens hoop dat de Cult of Personality van Trump een doorslag gegeven heeft. Zo'n Vance zal hopelijk toch minder kunnen flikken.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan staat JD Vance gebackt door Peter Thiel al klaar om nog meer bizarre beslissingen te nemen.
Ja minstens, denk dat we een grote shift gaan zien in wereldmachten.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is niet meer repareerbaar. Dat kost je 20 jaar.
Gewoon iedere dag weer iets idioters voorstellen en doen. Dat blijkt te werken.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb ergens hoop dat de Cult of Personality van Trump een doorslag gegeven heeft. Zo'n Vance zal hopelijk toch minder kunnen flikken.
Ik verwacht nog eerder een burgeroorlog.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja minstens, denk dat we een grote shift gaan zien in wereldmachten.
Aan de andere kant, misschien dat er een trauma ontstaat zoals in Duitsland, maar heb er een hard hoofd in.
Ik verbaas me vooral over de reacties onder dit soort berichten. Je vraagt je af of ze daar de afgelopen 70 jaar geschiedenisles gehad hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
'...teach what the Trump administration wants us to teach...'
Hoe kun je dit anders betitelen dan dictatorship en fascisme?
Met staten die boeken over de Holocaust willen verbieden of al hebben verboden, wat denk je?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:48 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over de reacties onder dit soort berichten. Je vraagt je af of ze daar de afgelopen 70 jaar geschiedenisles gehad hebben.
Misschien zou het beter werken als de consument bewuster zou kiezen...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:45 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
misschien zou dat beter werken als de rest van de wereld ook niet z'n fabricage massaal naar China had verplaatst...
Niet meer mer « sir » maar met « sire ».quote:Op donderdag 17 april 2025 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat we binnenkort president trump moeten aanspreken met koning
Sommige zaken, zoals het vernietigen van archieven en het Russen een toegangspoort bieden aan administratieve diensten, draai je niet meer terug.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is niet meer repareerbaar. Dat kost je 20 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd naar de ochtendhersengymnastiek van de usuals...quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat ook, maar daarna zullen mensen Amerika wel wat meer links laten liggenquote:Op donderdag 17 april 2025 09:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik verwacht nog eerder een burgeroorlog.
Er is een reden dat die zich bijna niet meer laten zien hier...het valt niet meer goed te praten namelijk nu het echt donker is gewordenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de ochtendhersengymnastiek van de usuals...
Dat, of een verplichte andere hobby voor een paar wekenquote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Er is een reden dat die zich bijna niet meer laten zien hier...het valt niet meer goed te praten namelijk nu het echt donker is geworden
Ik ken al heel veel mensen die heel huiverig zijn geworden om naar Amerika te gaan voor vakantie of sta gecanceld hebben. Europa wordt weer populairder.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:35 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar daarna zullen mensen Amerika wel wat meer links laten liggen
Misschien wel maar er zijn ook veel van de die hem juist geweldig vinden. Omdat hij nog wat beter een stable genius kan lijken. Wat dat betreft kan hij ook nog meer niet geïndoctrineerden aantrekken die hem als normaler zien. Beetje hoe Baudet ook een tijd lang mensen voor de gek kon houden. Als je redelijk welbespraakt bent kun je blijkbaar continenten dominant blank willen houden zonder dat mensen denken wat een gek.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:28 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb ergens hoop dat de Cult of Personality van Trump een doorslag gegeven heeft. Zo'n Vance zal hopelijk toch minder kunnen flikken.
Ben wel benieuwd naar de approval ratings van Vance, maar misschien is dat een Europese blik.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Misschien wel maar er zijn ook veel van de die hem juist geweldig vinden. Omdat hij nog wat beter een stable genius kan lijken. Wat dat betreft kan hij ook nog meer niet geïndoctrineerden aantrekken die hem als normaler zien. Beetje hoe Baudet ook een tijd lang mensen voor de gek kon houden. Als je redelijk welbespraakt bent kun je blijkbaar continenten dominant blank willen houden zonder dat mensen denken wat een gek.
Hij is wat dat betreft geraffineerder dan Trump, misschien dat het juist niet werkt. Dat Trump zo populair is juist omdat dombo's zich in zijn achterlijke gelul herkennen, bij Vance vervolgens niet want die is vrij eloquent ook als hij liegt.
Daarbij het gaat al lang niet meer om één persoon. Het is ondertussen wel echt een brede fascistische beweging geworden die veel mensen beinvloed. Uiteindelijk lost het probleem zichzelf ook wel op, fascisme bezwijkt altijd onder incompetentie en het totale wantrouwen naar elkaar.
Het is gewoon bizar dat iedereen hier maar mee weg lijkt te komen, zowel qua strafrecht als qua politieke steunquote:Op donderdag 17 april 2025 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
Greene Bought Market Dip Before Trump Paused Tariffs, Profiting From the Rally
The Georgia congresswoman purchased at least tens of thousands of dollars in stock the day before and the day of President Trump’s pause of a sweeping set of tariffs that sent the market soaring.
[ afbeelding ]
Approval rating maakt vrij weing uit in een dictatuur. Ik ben nog wel benieuwd of dat supreme court nog een poging gaat doen hun relevantie te bewijzen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de approval ratings van Vance, maar misschien is dat een Europese blik.
Als Trump coin al een nothingburger was vind ik het eerder apart dat dit nog mensen verbaasd. Het land is door en door corrupt.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar dat iedereen hier maar mee weg lijkt te komen, zowel qua strafrecht als qua politieke steun
Misschien zou het beter werken als de consument bewuster zou kiezen...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:45 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
misschien zou dat beter werken als de rest van de wereld ook niet z'n fabricage massaal naar China had verplaatst...
Nadat deze advocatenbureaus bij Don Donald kwamen smeken om voor de overheid te mogen blijven werken zei de Don:quote:Op woensdag 16 april 2025 22:17 schreef Kijkertje het volgende:
Law Firms Made Deals With Trump. Now He Wants More From Them.
To avoid retribution, big firms agreed to provide free legal services for uncontroversial causes. To the White House, that could mean negotiating trade deals — or even defending the president and his allies.
[ afbeelding ]
Tja dat krijg je als je een deal met Trump sluit ...
Alle checks & balances zijn uitgeschakeld.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon bizar dat iedereen hier maar mee weg lijkt te komen, zowel qua strafrecht als qua politieke steun
Dat roept ie op zich al tijden, dus dat is niet nieuw.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:20 schreef Perrin het volgende:
Kwestie van tijd voor de FED ook Gleichgeschaltet raakt.
[ x ]
Iedereen blijkt evenveel boter op het hoofd te hebben dus beter blijf je elkaar steunen jaquote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo? Als je haar aan zou pakken moet je Trump ook aanpakken. Dat is potentieel ongezond.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Probleem bij de GOP en Trump is vaak dat als ze eens wat goeds doen (vrijwel nooit als je enigszins links progressief bent) dan is het vaak om de verkeerde redenen of pakken ze op rampzalige wijze aan.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef Wantie het volgende:
Ronduit eng hoe een regering gaat bepalen of een in zijn ogen dwarsliggende universiteit, buitenlandse studenten nog mag toelaten.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo ziet een dictatuur er uit.
dat maakt de keuze tussen China en usa voor wat betreft Trump zijn pogingen Europa tot een keus te dwingen dan straks ook makkelijk. de stabiele dictator of de emotionele ketchup smijtende dicator.quote:Op donderdag 17 april 2025 15:19 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ronduit eng hoe een regering gaat bepalen of een in zijn ogen dwarsliggende universiteit, buitenlandse studenten nog mag toelaten.
Sws was het al eerder onvoorstelbaar dat Trump middels overheidsfinanciën, de doelstelling(en) gaat bepalen van een universiteit.
Wat wordt de volgende stap: dat studenten en docenten een instemming aan de overheid van Trump moeten tekenen ?
Vandaag in dit with-us pad heeft Tump een decreet getekend dat onderzoek moet doen of organisaties die overheidsdiensten invullen, wel voldoende kosteneffectieve oplossingen bieden. Decreet .
Dit door "simpel" gebruik te maken van bestaande wetgeving die zelf als doel doorgaans ergens anders voor was bedoeld.
Trump maakt handig gebruik van deze escalerende ladder om op die wijze anderen afhankelijk van zijn instemming te maken en zijn macht te vergroten. Wide-Eyes-Shut wordt de USA naar een autocratie geleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |