Ja vind je het gek op de frontpage krijg je een ban als je met hitler vergelijkt. Hier mag het geloof ik ook niet meer toch? Het was hier altijd al heel rechts maar de site eigenaar is ook nog naar rechts opgeschoven.quote:Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef Wantie het volgende:
Elke dag denk je dat het niet erger kan, en de volgende dag blijkt dat wel te kunnen.
En dan heb je ook nog Fokkers die klagen dat er niet iets positiefs over de Republikeinen wordt gezegd...
Interessant dat de NOS hier niks over bericht. Wel een bericht over Trumps bezoek aan Italië.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3lmxzi56ms22j
[ afbeelding ]
De eigenaar was altijd al een figuur dat sympathiseerde met bijvoorbeeld pro-Zwarte Piet-activisten, dan weet je genoegquote:Op donderdag 17 april 2025 07:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vind je het gek op de frontpage krijg je een ban als je met hitler vergelijkt. Hier mag het geloof ik ook niet meer toch? Het was hier altijd al heel rechts maar de site eigenaar is ook nog naar rechts opgeschoven.
De Frontpage is bijna niks meer van over. Dat bestaat voornamelijk uit Boosrechtse bottomfeedersquote:Op donderdag 17 april 2025 07:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja vind je het gek op de frontpage krijg je een ban als je met hitler vergelijkt. Hier mag het geloof ik ook niet meer toch? Het was hier altijd al heel rechts maar de site eigenaar is ook nog naar rechts opgeschoven.
Nouja, onlangs nog positief gereageerd toen Mitch McConnell aankondigde niet verkiesbaar meer te zijn bij de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 17 april 2025 06:43 schreef Wantie het volgende:
En dan heb je ook nog Fokkers die klagen dat er niet iets positiefs over de Republikeinen wordt gezegd...
How could I have known there were consequences to my actions?quote:Op woensdag 16 april 2025 17:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Godsamme
Hij zal wel boos zijn geweest. "Why did nobody tell me that they could do this?"
En komt er waarschijnlijk mee wegquote:Op donderdag 17 april 2025 02:13 schreef Kijkertje het volgende:
Greene Bought Market Dip Before Trump Paused Tariffs, Profiting From the Rally
The Georgia congresswoman purchased at least tens of thousands of dollars in stock the day before and the day of President Trump’s pause of a sweeping set of tariffs that sent the market soaring.
[ afbeelding ]
Zo ziet een dictatuur er uit.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, mensen die zeggen dat het wel mee zal vallen en dat het zo'n vaart niet loopt, gaan van een koude kermis thuiskomen.quote:Op donderdag 17 april 2025 08:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo ziet een dictatuur er uit.
Aanspreken in pluralis royalis.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
Neem aan dat we binnenkort president trump moeten aanspreken met koning
Dat land is verloren. Ik snap het tweepartijenstelstel, maar dan nog schokkend dat niet genoeg mensen hierdoorheen prikken.quote:Op donderdag 17 april 2025 04:49 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan staat JD Vance gebackt door Peter Thiel al klaar om nog meer bizarre beslissingen te nemen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Het is goor, doodeng en op alle gebieden wanstaltig, maar ook wel interessant voor de observant.
Maar dit gaat een lange zit worden, het is te hopen dat de grote roerganger zich snel terugtrekt vanwege zijn leeftijd.
Dit is niet meer repareerbaar. Dat kost je 20 jaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Het is goor, doodeng en op alle gebieden wanstaltig, maar ook wel interessant voor de observant.
Maar dit gaat een lange zit worden, het is te hopen dat de grote roerganger zich snel terugtrekt vanwege zijn leeftijd.
Ik heb ergens hoop dat de Cult of Personality van Trump een doorslag gegeven heeft. Zo'n Vance zal hopelijk toch minder kunnen flikken.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan staat JD Vance gebackt door Peter Thiel al klaar om nog meer bizarre beslissingen te nemen.
Ja minstens, denk dat we een grote shift gaan zien in wereldmachten.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is niet meer repareerbaar. Dat kost je 20 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |