abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217383332
De Dems zijn niet blij dat Elon Musk's DOGE minions Russen liet inloggen op Amerikaanse overheidssystemen.

https://www.npr.org/2025/(...)-nlrb-democrats-musk

quote:
The top Democrat on the House Oversight Committee is calling for an investigation into DOGE's access to the National Labor Relations Board following exclusive NPR reporting on sensitive data being removed from the agency.

Ranking Member Gerry Connolly, D-Va., sent a letter Tuesday to Acting Inspector General at the Department of Labor Luiz Santos and Ruth Blevins, inspector general at the NLRB, expressing concern that DOGE "may be engaged in technological malfeasance and illegal activity."

"According to NPR and whistleblower disclosures obtained by Committee Democrats, individuals associated with DOGE have attempted to exfiltrate and alter data while also using high-level systems access to remove sensitive information—quite possibly including corporate secrets and details of union activities," Connolly wrote in a letter first shared with NPR. "I also understand that these individuals have attempted to conceal their activities, obstruct oversight, and shield themselves from accountability."

According to an official whistleblower disclosure shared with NPR, interviews with the whistleblower and records of internal communications, technical staff members at the NLRB were alarmed about what DOGE engineers did when they were granted access, particularly when those staffers noticed a spike in data leaving the agency.[...]
  woensdag 16 april 2025 @ 11:53:13 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217383426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:41 schreef Ulx het volgende:
De Dems zijn niet blij dat Elon Musk's DOGE minions Russen liet inloggen op Amerikaanse overheidssystemen.

https://www.npr.org/2025/(...)-nlrb-democrats-musk
[..]

Zouden niet alleen de DEMS niet blij mee moeten zijn.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217383694
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Zouden niet alleen de DEMS niet blij mee moeten zijn.
Wat kun je doen? DOGE zal nu wel eerst de clubs die het mogen onderzoeken uitschakelen.
  woensdag 16 april 2025 @ 13:25:05 #104
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217384040
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Als ze het zo spelen ga ik wel Chinees leren. :)
Nergens voor nodig. Met AI kan je alle kanten op communiceren.
DeepSeek doet het best heel erg goed.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 16 april 2025 @ 13:44:37 #105
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217384200
China has some powercards.......
quote:
bron: cnn
On April 4, after years of veiled warnings, the Chinese government placed export restrictions on seven types of rare earth minerals, as part of its retaliation against Trump’s initial 34% “reciprocal” tariffs on Chinese goods. The new rules require all companies to secure government permission to export the seven minerals as well as associated products, such as magnets.
Benieuwd hoe Trump zijn flush gaat uitdelen.

Ik vrees dat dit niet meer goed gaat komen. China - groter geworden - zal zeker geen bakzeil halen en Trump kan wil niet overstag gaan.
Trump zal versneld proberen dat gat te dichten wat sws vele jaren zal nemen en je dan als investeerder in die ontginning alleen maar pijn in onzekerheid van gaat voelen. Over 10 jaar kan USA misschien zelf voorzien in die grondstoffen waarbij het dan maar de vraag is of die daar nog ergens nog een toepassing gaan hebben.

China heeft nog een andere kaart die extreem vele pijn zal kunnen gaan doen, door haar overschot in USA staatsobligaties te gaan dumpen en daarmee de USA economie rechtstreeks in het hart gaat raken.

Trump als zg vast-goed handelaar heeft kennelijk niet geleerd dat je nooit je belangrijk(st)e partners tegen je in het harnas moet jagen. Wat Trump in zijn Art-Of-The-Deal gebruikt is vooral een aan maffia verwante strategie van "gunsten" accepteren.

Update: Trump gaat per decreet bron:wh 15apr25 een onderzoek uitvoeren om de gevolgen en oplossingen tot vermindering van economische afhankelijkheden in beeld te krijgen.

Ik zou zelf dingen hebben omgedraaid. eerst kijken hoe de eigen kaarten liggen voordat je de ander oproept om die van hem uit te spelen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Vallon op 16-04-2025 14:04:58 ]
  woensdag 16 april 2025 @ 15:24:11 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_217385126
Oeh, kobalt ook?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_217385926
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 12:32 schreef Ulx het volgende:

[..]
Wat kun je doen? DOGE zal nu wel eerst de clubs die het mogen onderzoeken uitschakelen.
Is dat nodig? De clubs die het mogen onderzoeken zijn in Republikeinse handen en die kunnen het geen zak schelen of hun systemen compromised zijn of niet. Het zijn immers democraten die zich er druk om maken en als dat het geval is, dan is het goed. Bovendien kan het nooit iets slechts zijn. Trump is immers aan de macht en die is onfeilbaar ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217385937
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2025 13:44 schreef Vallon het volgende:
Update: Trump gaat per decreet bron:wh 15apr25 een onderzoek uitvoeren om de gevolgen en oplossingen tot vermindering van economische afhankelijkheden in beeld te krijgen.
Godsamme :')
Hij zal wel boos zijn geweest. "Why did nobody tell me that they could do this?"
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_217386017
quote:
80s.gif Op woensdag 16 april 2025 15:24 schreef SEMTEX het volgende:
Oeh, kobalt ook?
Dat is geen zeldzaam aardmetaal. Bovendien is China volgens mij geen grote speler in de kobaltmarkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_217386174
quote:
Maryland senator says he's headed to El Salvador today to meet with officials about Abrego Garcia
From CNN staff

In a post on X this morning, Democratic Sen. Chris Van Hollen of Maryland said he is traveling to El Salvador today to meet with “senior government officials to discuss the return of Kilmar Abrego Garcia,” who is his constituent and was mistakenly deported last month to a mega-prison in the Central American nation.
Lijkt me een prima actie. Vooral ook omdat het het Witte Huis boos maakt:
quote:
White House communications director Steven Cheung called Van Hollen “a complete disgrace” for traveling to El Salvador to meet with officials about Abrego Garcia’s return.
  woensdag 16 april 2025 @ 17:50:23 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217386221
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat is geen zeldzaam aardmetaal. Bovendien is China volgens mij geen grote speler in de kobaltmarkt.
Nee dat is het niet; en zijn ze niet maar kobalt is wel een essentieel (EV) materiaal waar vooral Congo (ca 75%) in voorziet en daarmee een belangrijke partij voor China.

USA zelf heeft nauwelijks tot geen ertsen en partijen die dat wel hebben (denk aan Canada of Australie), zijn ze als partners middels invoerheffingen van zich aan het afwerpen.
Congo zal ook niet blij zijn dat Trump o.a. USAID heeft afgeschaft en maakt dat land daarmee welwillender voor bv een China en Rusland. Trump mag dan wel houden van een Atlantis gokje maar kaarten inschatten, kan hij zeker niet.
  woensdag 16 april 2025 @ 17:51:19 #112
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217386228
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
[..]

En nu gaat Bukkake hem ook opsluiten?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_217386252
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:51 schreef Szura het volgende:

[..]
En nu gaat Bukkake hem ook opsluiten?
Ik weet dat je slechts dom aan het trollen bent, maar het zou mooi zijn als die kerel dat probeert. Dat gaat een duur grapje worden.
  woensdag 16 april 2025 @ 17:54:55 #114
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217386256
Biden hekelt beleid Trump
https://www.telegraaf.nl/(...)-zoveel-kapotgemaakt

Misschien toch nog meedoen voor elections 28?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  woensdag 16 april 2025 @ 18:01:17 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217386309
quote:

[..]
[..]

Die Bukele moest zelfs van Trump zeggen dat Garcia een terrorist is. Die lul zet alle bondgenoten onder druk met allerlei smaad en laster, maar kan niet een vriend van hem overtuigen om Garcia terug te sturen als die Bukele zelfs naast hem zit in het Witte Huis of all places.

Met andere woorden: Trump wil helemaal niet dat Garcia terugkomt en liet zelfs merken dat dit de manier van handelen gaat zijn. Het wordt ook nog massaal verdedigd door mensen die niet eens in de VS wonen en stellig blijven beweren dat Garcia illegaal verbleef in de VS, dat ie een bendelid is en ik las zelfs een idioot die stelde dat Garcia het land niet mocht verlaten, anders verviel zijn verblijfsvergunning (terwijl het verhaal een comment geleden nog was dat ie illegaal in de VS verbleef) en nu hij dus buiten de VS is zijn status is kwijtgeraakt en dus niet meer kan terugkomen. Als je er dan op hamert dat zoiets op deze manier dus met iedereen kan gebeuren is het weer: 'maar ik verblijf niet illegaal in een land'.

Het is zo ontzettend dom en ik maak mij ook echt zorgen over de opkomst van het fascisme dat schaamteloos wordt gepredikt. Er valt met heel veel mensen gewoon niet meer te praten. Je stelt dat je van zo'n afstand niet kunt zien of ie wel echt illegaal was, want dat kun je onmogelijk checken vanaf hier. Dan stelt zo gast 'maar jij ook niet', en dat klopt, maar daarom hebben we dus rechters en rechten. En dan gaat het nog niet eens over het verschil tussen een overtreding of een misdrijf, want dat gaat dan vast ook zijn pet te boven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_217386347
quote:

[..]
[..]

In dezelfde lijn...

Heb je het ook gelezen van die eerste 6000 met een "Spaanse achternaam" die ze administratief dood hebben verklaard (social security op overlijdensstatus) met een verklarend excuusbriefje 'zal wel terrorist zijn' erop?

Ze kunnen iedereen die valse veroordelingen bestrijdt dus als terrorist labelen en zo behandelen. Deze senator eveneens.

Ik heb het idee dat ze door zo met de botte bijl in de democratie te hakken zichzelf mogelijk in de voet gaan slaan. Maar vermoedelijk wordt Ted Cruz vooralsnog gespaart.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 16-04-2025 18:10:38 ]
pi_217386359
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien toch nog meedoen voor elections 28?
:') Zelfs voor jou is dit wel erg matig hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 16 april 2025 @ 18:08:22 #118
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217386397
quote:

[..]
[..]

Het zegt toch ook genoeg dat ze zelfs boos worden om pogingen hem te bevrijden nadat ze al hebben toegegeven dat het om een 'administratieve fout' ging?
  woensdag 16 april 2025 @ 18:10:08 #119
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_217386413
Iets waar Trump ws ook nog geen kaarten voor gepost had.....
quote:
bron: cnn
Hong Kong’s postal service will stop handling packages coming from or going to the United States, in the latest retaliatory move amid an escalating trade war between Washington and Beijing.
Het gaat hier om pakketpost dat dan door private expediteurs (DHL/FedDex) - tegen meerkosten - zal moeten worden afgehandeld. Tijdens zijn vorig presidentsschap, had Trump besloten dat pakketjes van minder dan $800 waren uitgezonderd van extra douane controles & tarieven.
Dat "stelen" van de US is dus per 02mei25 voorbij. Iets dat USA (ver)zenders vanaf 27apr25 dus in de pickpocket wel zullen gaan merken.
  woensdag 16 april 2025 @ 18:16:25 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217386462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 18:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het zegt toch ook genoeg dat ze zelfs boos worden om pogingen hem te bevrijden nadat ze al hebben toegegeven dat het om een 'administratieve fout' ging?
Nee nee dat was een woke jurist die niet voor het Witte Huis sprak natuurlijk!!!
pi_217386607
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 18:16 schreef Szura het volgende:

[..]
Nee nee dat was een woke jurist die niet voor het Witte Huis sprak natuurlijk!!!
Gelukkig maar dat woke dood is. Het blijkt nu natuurlijk wel dat dat het echte gevaar was. Niet de fascistische opmars met nu buitenlandse doodskampen.
  woensdag 16 april 2025 @ 18:31:43 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217386636
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 18:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
:') Zelfs voor jou is dit wel erg matig hoor.
Oeps..

Maar zou best serieus kunnen zijn, na H. Clinton, Biden '24 zou het best echt kunnen zijn. Of een Pelosi.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_217386940
quote:

[..]
Volgens mij worden ze niet boos dat is meer gespeeld, misschien is het meer frustratie dat ze niet direct op hun autoriteit geloofd worden. Het is hun manier om vragen te ontlopen. Daarbij zal het bij hun gehersenspoelde kiezers misschien authentiek overkomen. Die zullen wel zoiets denken van kijk hij wordt er boos over dus hij spreekt de waarheid.

Die Miller schreeuwt zich schor bij ongeveer elk interview. Beantwoord geen vraag, herhaalt constant de hele bingokaart aan leugens.
pi_217386978
Dit stukje van Politico lijkt de theorie van de Irish Times te bevestigen. Trump wil China isoleren om ze tot een deal te dwingen.

https://www.politico.com/(...)de-strategy-00291979

quote:
President Donald Trump wants Chinese leader Xi Jinping to call. Making trade deals with China’s neighbors is part of a broader White House strategy to get him to the negotiating table.

As the two countries face off in a bitter trade war, the administration’s current theory of the case, which has been circulating among Trump allies and was confirmed by a White House official, is that tariff deals with Asian countries, as well as the dozens of others across the globe seeking to negotiate with the U.S., will isolate China, disrupt the Chinese supply chain and threaten to cut the country off from the rest of the world.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_217387007
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Miller is de Goebbels van het Maga-Fascisme. Lijkt er zelfs op.

[ afbeelding ]
Ja die vent is heel eng. Dat soort lui van dat Regime zouden we in de EU persona non-grata moeten verklaren.
  woensdag 16 april 2025 @ 20:45:24 #126
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217387955
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja die vent is heel eng. Dat soort lui van dat Regime zouden we in de EU persona non-grata moeten verklaren.
Die figuren komen hun eigen land niet uit. Vance komt de komende jaren niet meer in Europa en Trump gaat echt niet meer reizen (naar Rusland wellicht) en laat iedereen naar Washington komen.
Hoe groter hun bek vol leugens, hoe banger ze voor Europa zijn.

Alleen Rubio zul je af en toe zien, als ie het tenminste volhoudt bij die kneuzenkermis :)
pi_217387989
quote:

[..]
Zeker. Bondi roept nu ook dat die kerel nooit meer terugkomt. Het is allemaal theater, bedoeld om angst te zaaien.

Dat verbloemt ook wel het falen van de Trump admin tot nu toe om op grote schaal te deporteren. Het blijft bij dit soort individuele gevallen.
  woensdag 16 april 2025 @ 20:51:01 #128
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217388026
Dan ben je al onschuldig in een of ander concentratiekamp in een bananenland terechtgekomen, en dan wordt je ondertussen ook nog eens als munitie gebruikt voor een wedstrijdje verpissen van de maga-clan. Je zal het meemaken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 16 april 2025 @ 20:54:43 #129
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217388090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Die figuren komen hun eigen land niet uit. Vance komt de komende jaren niet meer in Europa en Trump gaat echt niet meer reizen (naar Rusland wellicht) en laat iedereen naar Washington komen.
Hoe groter hun bek vol leugens, hoe banger ze voor Europa zijn.

Alleen Rubio zul je af en toe zien, als ie het tenminste volhoudt bij die kneuzenkermis :)
Las toevallig dat engnek Vens deze week in Italië is
pi_217388358
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
Dan ben je al onschuldig in een of ander concentratiekamp in een bananenland terechtgekomen, en dan wordt je ondertussen ook nog eens als munitie gebruikt voor een wedstrijdje verpissen van de maga-clan. Je zal het meemaken.
Ik denk dat hij er weinig van meekrijgt.
Misschien is hij zelfs wel dood, en verklaart dat Trumps hardnekkige houding. Als de man onschuldig vrijwel direct na aankomst op een of andere manier het loodje heeft gelegd, kan Trump hem niet terug krijgen.
  woensdag 16 april 2025 @ 21:19:39 #131
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217388455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:13 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Misschien is hij zelfs wel dood, en verklaart dat Trumps hardnekkige houding. Als de man onschuldig vrijwel direct na aankomst op een of andere manier het loodje heeft gelegd, kan Trump hem niet terug krijgen.
Geloof ik niet. Als er één ding is dat Trump nooit doet, dan is het zijn ongelijk toegeven. Dus zal hij hemel en aarde bewegen om die man in de hel te houden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_217388475
quote:

[..]
Dat zal morgen wellicht duidelijk zijn tenzij Van Hollen ineens zoek is, dat kan nog natuurlijk.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_217388622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Ja Meloni de fascist heeft natuurlijk niet veel problemen met 'haar volk'
  woensdag 16 april 2025 @ 21:30:27 #134
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_217388657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Szura het volgende:

[..]
Inderdaad...dat had ik gemist :)
Dan maakt mijn post meteen weer gedeeltelijk irrelevant :P

Luigi is ook een Italiaanse naam, toch?
  woensdag 16 april 2025 @ 21:38:12 #135
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_217388792
quote:

[..]

Misschien is hij zelfs wel dood, en verklaart dat Trumps hardnekkige houding.
Dat lijkt het meest logisch.
Wat zeker is, is dat zijn verhaal niet verteld mag worden.
Dead or Alive, keep him there!
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 16 april 2025 @ 21:45:07 #136
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_217388902
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:16 schreef Sabata het volgende:
Dit stukje van Politico lijkt de theorie van de Irish Times te bevestigen. Trump wil China isoleren om ze tot een deal te dwingen.

https://www.politico.com/(...)de-strategy-00291979
[..]

misschien zou dat beter werken als de rest van de wereld ook niet z'n fabricage massaal naar China had verplaatst...
pi_217389107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]
Dat lijkt het meest logisch.
Wat zeker is, is dat zijn verhaal niet verteld mag worden.
Dead or Alive, keep him there!
Altijd tegelijkertijd sterk en zwak die fascisten. Trump de dealmaker te bang om Bukkele te vragen iets te leveren. Tegelijk gaat hij China knechten met zijn tariefjes ofzo. Ze willen vaststellen of ze ermee wegkomen mensen te laten verdwijnen. Als dit lukt kunnen ze de volgende keer nog verder gaan, misschien eens wat oppositie of kritische journalisten terroristen of criminelen noemen.
pi_217389336
Law Firms Made Deals With Trump. Now He Wants More From Them.

To avoid retribution, big firms agreed to provide free legal services for uncontroversial causes. To the White House, that could mean negotiating trade deals — or even defending the president and his allies.

Tja dat krijg je als je een deal met Trump sluit ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217389439
Trump wist dus helemaal niet dat Musk die Pentagon briefing had geregeld:

Trump dashed Musk's secret Pentagon briefing on China

Vervolgens wordt de senior adviser van Pete Hegseth (Dan Caldwell) op non-actief gezet:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_217389475
Hollen heeft blijkbaar met de VP van El Salvador gesproken en Hollen beweert dat die VP zegt dat ze Garcia vasthouden omdat de Trump regering daarvoor betaalt.
pi_217389560
Powell (Fed. Reserve Chair) waarschuwt voor de gevolgen van Trump's tarievenoorlog:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lmx5zjo3q22q

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3lmx7ph3xxc2r

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2025 23:09:34 ]
  woensdag 16 april 2025 @ 22:47:15 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217389581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hollen heeft blijkbaar met de VP van El Salvador gesproken en Hollen beweert dat die VP zegt dat ze Garcia vasthouden omdat de Trump regering daarvoor betaalt.
Dat was te verwachten, hij moest zelfs van Trump zeggen dat het een terrorist was.
pi_217389629
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat was te verwachten, hij moest zelfs van Trump zeggen dat het een terrorist was.
Op dt moment een briefing van het Witte Huis: Bekijk deze YouTube-video

Leavitt voerde als bewijs dat Kilmar Abrego Garcia een terrorist was omdat hij een aanklacht uit 2021 had waarin hij zijn vrouw geslagen had. Die gaat echt niet meer terugkomen naar de VS
  woensdag 16 april 2025 @ 22:57:18 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_217389638
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:55 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Op dt moment een briefing van het Witte Huis: Bekijk deze YouTube-video

Leavitt voerde als bewijs dat Kilmar Abrego Garcia een terrorist was omdat hij een aanklacht uit 2021 had waarin hij zijn vrouw geslagen had. Die gaat echt niet meer terugkomen naar de VS
Is natuurlijk veel erger dan een kutgrijper en verkrachter
pi_217389677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Szura het volgende:

[..]
Is natuurlijk veel erger dan een kutgrijper en verkrachter
Het is natuurlijk onacceptabel dat dat soort gasten rondlopen en goed dat ze opgepakt worden, maar dit verhaal gebruiken als argument om Garcia als terrorist te blijven bestempelen vind ik wel ver gaan.
pi_217389781
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Het is natuurlijk onacceptabel dat dat soort gasten rondlopen en goed dat ze opgepakt worden, maar dit verhaal gebruiken als argument om Garcia als terrorist te blijven bestempelen vind ik wel ver gaan.
Ze zei bewijs te hebben dat hij lid was van MS-13 (de reden voor zijn deportatie) en nu komt ze met iets heel anders.

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lmund3ri7k2o

pi_217389981
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:00 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Als het dezelfde vrouw is die zegt niet te stoppen voor ze hem terug heeft, heeft ze hem blijkbaar vergeven. Ik ben zeker niet voor mensen die vrouwen slaan maar dat maakt hem inderdaad nog geen terrorist. En als zijn vrouw hem kan vergeven voor een misdaad tegen haar vind ik het apart om het onacceptabel lopen dat zulke mensen rondlopen. Amerika heeft al verreweg de hoogste gevangenis populatie van enig Westers land. In elk geval gaat het veel te ver om zo iemand naar een vernietigingskamp te sturen zonder proces en daarover liegen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 16 april 2025 @ 23:55:27 #148
862 Arcee
Look closer
pi_217389993
quote:
83s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ze zei bewijs te hebben dat hij lid was van MS-13 (de reden voor zijn deportatie) en nu komt ze met iets heel anders.

https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lmund3ri7k2o

[ afbeelding ]
MAGA-idioten kletsen altijd maar wat uit hun nek. Net als hun oranje aanvoerder.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217390073
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 23:55 schreef Arcee het volgende:

[..]
MAGA-idioten kletsen altijd maar wat uit hun nek. Net als hun oranje aanvoerder.
'Maar dat doet de andere kant net zo goed!' is dan het bekende argument.

Maar idd zo gaat het al jaren. Het verschil is nu wel dat er ook naar gehandeld wordt door Trump & Co alsof het de waarheid is en er geen rem meer op staat omdat er geen weldenkende Republikeinen meer in zijn kabinet zitten.

Op een gegeven moment gaan dit soort leugens toch echt botsen met de rechtsspraak. Daar doet de waarheid er wél toe.

Als het goed is ....

Uitgebreid draadje:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lmwxsd4nkc2d

Als Trump daadwerkelijk 'in contempt' gehouden wordt en zich daar niets van aan trekt betekent dat een constitutionele crisis.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 17-04-2025 06:49:16 ]
pi_217390267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als dat zo is, is het gewoon mensensmokkel wat de regering doet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')