Ligt eraan wie er meer betaalt, Mercedes of McLaren...quote:Op zondag 13 april 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene Brit straffen voor de andere Brit is toch wel een lastige beslissing bij de FIA hoor
Volgens mij wel jaquote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Was dat MBS die door Hamilton vakkundig genegeerd werd?
Wel weer achterlijk dat ze dit pas na de race onderzoeken. Straks heb je alweer een hele podium ceremonie gehad en krijgt hij uiteindelijk 10 sec.quote:Op zondag 13 april 2025 18:41 schreef SiGNe het volgende: En dan straks Russel nog 5sec straf voor de DRS.., Norris P2
![]()
Bedolven onder het zand.quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Evenstar het volgende:
De beelden van Max vs Gasly zijn gestolen?
Ja, zoals altijdquote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
Was dat MBS die door Hamilton vakkundig genegeerd werd?
Boeven zijn hetquote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Evenstar het volgende:
Skyquote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky nomineert Hamilton voor DotD omdat het zijn hoogste positie voor Ferrari is, terwijl hij 20 seconden langzamer reed dan zijn teammaat.
Forceerde Gasly in een verdedigende lijn de eerste chicane in, kon vroeger op het gas het rechte stuk op en reed er zo vrolijk voorbij. Moest wel nog een beetje wijd door de hairpin, maar niets bijzonders verder.quote:Op zondag 13 april 2025 18:46 schreef Evenstar het volgende:
Dat beige naast de baan is gewoon geverfd asfalt en geen zand.quote:
Hij heeft al een race gewonnenquote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky nomineert Hamilton voor DotD omdat het zijn hoogste positie voor Ferrari is, terwijl hij 20 seconden langzamer reed dan zijn teammaat.
Ja, mede door de crappy stops van Red Bull.quote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Lando wel goed weggekomen door zijn valse start
Die waren ook wel dramatisch vandaag jaquote:Op zondag 13 april 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, mede door de crappy stops van Red Bull.
@HiDiHo gaat dit nu opzoeken en er een mooie gif van makenquote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forceerde Gasly in een verdedigende lijn de eerste chicane in, kon vroeger op het gas het rechte stuk op en reed er zo vrolijk voorbij. Moest wel nog een beetje wijd door de hairpin, maar niets bijzonders verder.
Die is wel gezakt danquote:Op zondag 13 april 2025 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Profielwerkstuk van Henkie de Vries "Mijn weekend als regisseur bij de FOM".
Een sprintRace.quote:
Britse hopiumquote:Op zondag 13 april 2025 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Ze zeggen nu dat Gasly wss off track is ingehaald, kan nog een staartje krijgen.
Bijzondere move van Landoquote:Op zondag 13 april 2025 18:47 schreef LTVDK het volgende:
Lando wel goed weggekomen door zijn valse start
Uiteraard is de sprintrace ook meteen geherwaardeerd.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:HiDiHo gaat dit nu opzoeken en er een mooie gif van maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Yeah sure, fair fight"
Ze hebben ergens een homo gevondenquote:Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom loopt die lul van een Ben steeds door het beeld? Is die nu ook van het geluid aangezien die met die draden loopt te sjouwen?
quote:Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson die helemaal losgaat op de regie![]()
Je staat aan dezelfde kant maat.
Eerst even checken of er geen wieltje verkeerd gezet isquote:Op zondag 13 april 2025 18:53 schreef LTVDK het volgende:
Ah ze hebben de beelden van Max en Gasly gevonden, gewoon cleane inhaalactie
Arial lettergrootte 48.quote:Op zondag 13 april 2025 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Profielwerkstuk van Henkie de Vries "Mijn weekend als regisseur bij de FOM".
Wat is er mis met Arial?quote:
Het is vrij oncollegiaalquote:
En dat niet alleen, hij heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 13 april 2025 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ViaPlay betaalt zich scheel voor die beelden, dan mag je wel kritisch zijn.
Die kijkt naar wie het meeste biedt, niet naar wie het beste biedtquote:Op zondag 13 april 2025 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Waardeloze regie, waardeloze tijdwaarneming, waardeloze DRS en waardeloze pitbordjes, het gaat lekker met die corrupte Arabier aan het roer.
Regie is sowieso waardeloos sinds het jaren geleden is overgenomen van onze Engelse vriendenquote:Op zondag 13 april 2025 18:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Waardeloze regie, waardeloze tijdwaarneming, waardeloze DRS en waardeloze pitbordjes, het gaat lekker met die corrupte Arabier aan het roer.
Die gaat dit jaar geen kampioen meer worden, 3e of 4e misschien als hij geluk heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 19:03 schreef pmponer het volgende:
Mis toch wel de Max podcast, schade voor WDC valt mee voor Verstappen.
Seizoen is net begonnen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar geen kampioen meer worden, 3e of 4e misschien als hij geluk heeft.
En wat als straks die flexwings minder invloed hebben?quote:Op zondag 13 april 2025 19:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die gaat dit jaar geen kampioen meer worden, 3e of 4e misschien als hij geluk heeft.
Ik denk het ook niet, maar het seizoen is nog lang.quote:Op zondag 13 april 2025 19:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Red Bull gaat alleen maar verder achteruit, staan nu zelfs achter Ferrari. Max gaat zonder bijzondere omstandigheden geen race meer winnen (misschien Monaco)quote:
Klopt maar ik verwacht niet dat Red Bull die auto veel gaat kunnen verbeteren.quote:
Dat is nu al zo toch met de aangescherpte regels?quote:Op zondag 13 april 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En wat als straks die flexwings minder invloed hebben?
Monaco al helemaal niet.quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Red Bull gaat alleen maar verder achteruit, staan nu zelfs achter Ferrari. Max gaat zonder bijzondere omstandigheden geen race meer winnen (misschien Monaco)
Er zijn gekkere dingen gebeurd. En als het dit jaar niet is dan volgend jaar.quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Red Bull gaat alleen maar verder achteruit, staan nu zelfs achter Ferrari. Max gaat zonder bijzondere omstandigheden geen race meer winnen (misschien Monaco)
En op werkende updates.quote:Op zondag 13 april 2025 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Monaco al helemaal niet.
Hij moet hopen op koel weer en veel regen
Klopt. Maar doe dat dan lekker binnenskamers.quote:Op zondag 13 april 2025 18:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
ViaPlay betaalt zich scheel voor die beelden, dan mag je wel kritisch zijn.
Vooral dat.quote:
Hij gaf z'n mening. Olav Mol zou dat ook gedaan hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar doe dat dan lekker binnenskamers.
Bedankt voor je meningquote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef raptorix het volgende:
Verstappen staat maar op 8 puntjes, hou op met zeuren.
Zelfs die is nog correcter dan dat.quote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij gaf z'n mening. Olav Mol zou dat ook gedaan hebben.
Wat onaardig.quote:Op zondag 13 april 2025 19:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening
Doen we helemaal niks mee
Klopt, hij moet naar de stewards.quote:
DRS infringementquote:
Gelukkig voor Max maakten die aan de finish toch niks meer uitquote:Op zondag 13 april 2025 19:18 schreef THEFXR het volgende:
Die RB pitstops waren zo slecht, 3x zo lang als normaal.
En daarbij is de uitvoering ook al maanden hopeloos. Nu weer een niet werkend systeem met stoplichten, een vastzittende wielmoer. Dat was dan het team dat ooit de beste pitstops had.quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tja, regels.quote:Op zondag 13 april 2025 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
DRS infringement
Ach
[ afbeelding ]
Hij lag voor de pitstops anders voor Hamilton. De tijd achter Ocon en Gasly heeft hem heel veel tijd gekost.quote:Op zondag 13 april 2025 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig voor Max maakten die aan de finish toch niks meer uit
Die Fransen ook altijdquote:Op zondag 13 april 2025 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij lag voor de pitstops anders voor Hamilton. De tijd achter Ocon en Gasly heeft hem heel veel tijd gekost.
En wie bevestigt dat?quote:Op zondag 13 april 2025 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bevestiging dat Leclerc niks verkeerd heeft gedaan omdat hij er op de apex vóór zat
Maar dat is hoe het altijd gaat, nu is het McLaren en volgend jaar weer een ander team dat het beter doet dan de rest. Misschien ook weer McLaren maar ik verwacht met Adrian Newey dat Aston volgend jaar goed voor de dag gaat komen met het nieuwe concept.quote:Op zondag 13 april 2025 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En daarbij is de uitvoering ook al maanden hopeloos. Nu weer een niet werkend systeem met stoplichten, een vastzittende wielmoer. Dat was dan het team dat ooit de beste pitstops had.
Dat verwacht iedereen wel.quote:Op zondag 13 april 2025 19:21 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht dat Russell een straf krijgt en dat Norris 2e wordt
Norris zat gewoon ernaast maar Leclerc liet hem uitlopen.quote:
MotoGP is nu...quote:Op zondag 13 april 2025 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Op zich een leuke race. Max deed wat ie kon en veel actie op de baan.
3 schermen open met 3 verschillende dingen. Poeleke, Ajax en daarna F1
Overprikkeld. Ik ga ff rondje lopen
Volgens de beelden niet. En er was niks gemeens aan.quote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Norris zat gewoon ernaast maar Leclerc liet hem uitlopen.
Gemeen, maar net binnen de limiet om een straf te krijgen.
Max was niet blij iig. Op naar het volgende circuit.quote:Op zondag 13 april 2025 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Dit ja, dat heet racen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de beelden niet. En er was niks gemeens aan.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de beelden niet. En er was niks gemeens aan.
herkenbaarquote:Op zondag 13 april 2025 19:27 schreef Red_85 het volgende:
Precies wat ik bedoel. Gemeen, maar binnen de marges.quote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Leclerc deed een Max actie. Niks geks aan.
Hij liet gewoon eindelijk weer eens een keer zijn ballen zienquote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo zwart wit is het niet.quote:
Zo zwart wit is het dus welquote:Op zondag 13 april 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het niet.
Vind ik dan.
Wat begrijp je niet aanquote:
Dus jij vindt LEC gemeen?quote:Op zondag 13 april 2025 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan
"vind ik dan"
Grappig wel, dat hem dat tegen Norris wel lukt, het lijkt er wel op dat Oscar de kandidaat van McLaren is voor het WK.quote:Op zondag 13 april 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nee hij vindt iedereen die van Norris of is het dit keer George of is het dit keer Lewis wint in een duel maar stom.quote:
Nee. Dat soort moves horen nu eenmaal soms bij het racen.quote:
Piastri laat het gewoon steeds meer zien. Norris weer minder.quote:Op zondag 13 april 2025 19:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig wel, dat hem dat tegen Norris wel lukt, het lijkt er wel op dat Oscar de kandidaat van McLaren is voor het WK.
Plek daargelaten had die natuurlijk gewoon een slechte race.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Norris is wel écht weer chagerijnig en dramatisch ah doen over een 3e plek
Hij voelt het alsof het WDC uit zijn handen glipt (denk ik)quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij had willen winnen. Snap ik ergens ook wel. Maar zo in zak en as is ook niet nodig.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij kan alleen zichzelf verwijten, aan de auto ligt het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik begreep dat het verkeerde knopje de drs opende.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
George over een minuut bij de stewards
En een slechte Q. Maar hij overdrijft e.e.a. nogal in mijn optiek.quote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Plek daargelaten had die natuurlijk gewoon een slechte race.
Klopt. Maar daarin slaat hij m.i. wel echt door.quote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan alleen zichzelf verwijten, aan de auto ligt het niet.
Ik vind het best een leuk ventje, maar denk niet dat hij het in zich heeft, daar liet hij vorig seizoen al te veel steken voor vallen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een slechte Q. Maar hij overdrijft e.e.a.nogal in mijn optiek.
Die had gehoopt fluitend naar het WDC te rijden nu de auto van Max niet heel denderend is, maar komt er achter dat zijn teamgenoot ook best goed kan racenquote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij voelt het alsof het WDC uit zijn handen glipt (denk ik)
Dat was een bewuste actie, hij stond al een paar seconden stil en reed daarna nog even een stukje naar vorenquote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef pmponer het volgende:
Ja maar vandaag ook al, hoe ver kan je buiten je box terecht komen.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag liet Lando gewoon zien dat die teleurstelling van gisteren juist tijdelijk was en dat die het briljant kan omdraaien.
Helaas voor hem was George hem te sterk af op de baan maar Lando heeft mooi gereden.
Dit ja.quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij heeft gewoon z'n weekend verneukt in een auto die een halve seconde per rondje sneller was dan de rest.
Gewoon netjes podium gepakt. Wat mij betreft gisteren hersteld.quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij heeft gewoon z'n weekend verneukt in een auto die een halve seconde per rondje sneller was dan de rest.
Nog.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon netjes podium gepakt. Wat mij betreft gisteren hersteld.
En hij staat nog gewoon P1.
Oh daar heb je anti Chevy.quote:
Hier is niets anti Chevy aan. Hij staat nu nog bovenaan. Ik voorspel dat dat niet lang gaat duren.quote:
Ik denk dat het belangrijker is wat McLaren gaat kiezen, mag Piastri ook echt voor het kampioenschap gaan of gaan ze voor Lando omdat hij Brits is.quote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je moest kiezen tussen Piastri en Norris voor WK, zou je dan Norris kiezen?
Momenteel lijkt Piastri Norris te zijn ingehaald. China was Piastri ook al behoorlijk beter.quote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je moest kiezen tussen Piastri en Norris voor WK, zou je dan Norris kiezen?
De beste rijder in het team zou moeten winnen. Nu lijkt Piastri dat te zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is wat McLaren gaat kiezen, mag Piastri ook echt voor het kampioenschap gaan of gaan ze voor Lando omdat hij Brits is.
Ik heb niet de indruk dat ze Norris de 1e rijder vinden, al hadden ze Piastri in Japan ook al de kans had moeten geven om het te proberen bij Verstappen, ook al was de kans dat het hem wel was gelukt waarschijnlijk klein, hij had wel meer snelheid dan Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is wat McLaren gaat kiezen, mag Piastri ook echt voor het kampioenschap gaan of gaan ze voor Lando omdat hij Brits is.
Start gemist?quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag liet Lando gewoon zien dat die teleurstelling van gisteren juist tijdelijk was en dat die het briljant kan omdraaien.
Helaas voor hem was George hem te sterk af op de baan maar Lando heeft mooi gereden.
Om eerlijk te zijn verwacht ik meer ontwikkeling van Oscar Piasti, die rijdt immers zijn 3e seizoen nu.quote:Op zondag 13 april 2025 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Momenteel lijkt Piastri Norris te zijn ingehaald. China was Piastri ook al behoorlijk beter.
Maar goed hangt ook een beetje vanaf hoe die auto ontwikkelt (qua handling en setup) en hoe Lando zichzelf nog ontwikkelt.
Die was juist fantastisch.quote:
Klopt. Maar ook Max verbetert nog, dus ik geef Norris ook nog wel die kans. Hoop het voor hem, althans.quote:Op zondag 13 april 2025 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verwacht ik meer ontwikkeling van Oscar Piasti, die rijdt immers zijn 3e seizoen nu.
Lando Norris rijdt al sinds 2019 in de F1.
Die 5 seconden kostten hem wel die P2 waarschijnlijk inderdaad. Megadom helaas.quote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef pmponer het volgende:
Als Lando normaal was gestart had hij makkelijk P2 gereden en mogelijk wel P1 gekregen van de papaya rules.
Hij heeft het wederom niet helemaal goed gedaan. Maar gelukkig zien zijn fans dat anders.
Dat is inderdaad wel verrassend.quote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef raptorix het volgende:
Verstappen staat maar op 8 puntjes, hou op met zeuren.
Ik ga er van uit dat Max nu ook wel op zijn top zit.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook Max verbetert nog, dus ik geef Norris ook nog wel die kans. Hoop het voor hem, althans.
Mja als je kijkt naar de 2e rijder heeft Yuki vandaag pas voor het eerst dit seizoen punten binnengehaaldquote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verrassend.
Iedereen heeft het over de RBR 21 als zijnde een hopeloze auto maar 8 punten is helemaal niks na 4 wedstrijden.
Die groeit nog steeds, zij het langzamer.quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Max nu ook wel op zijn top zit.
Huh, die SC was écht volkomen logischquote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef Zorro het volgende:
Net teruggekeken, kon vanmiddag niet kijken.
Maar ik heb het met moeite afgekeken. Wat een BELACHELIJKE SC om McLaren een gratis stop te geven. De volgende keer zet ik het af. Schandalig.
Verder: Bearman
Yuki ook prima.
Als ie meteen gekomen was zou het logisch zijn. Niet ronden later pasquote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, die SC was écht volkomen logisch
Daar moest flink geveegd worden, anders hadden we allerhande lekke banden gehad, en met een VSC krijg je niet lang genoeg de tijd om te vegen.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is niets anti Chevy aan. Hij staat nu nog bovenaan. Ik voorspel dat dat niet lang gaat duren.
bitepoint zoekenquote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf. Norris stond eerst gewoon goed in zijn box en is toen bewust nog een paar cm naar voren gekropen![]()
Why.
[ afbeelding ]
Dat is hem dan in ieder geval goed gelukt!quote:
Pfffffquote:
Gaat lekker met die planken dit seizoenquote:
Logisch. Fout deels buiten zijn schuldquote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Russell geen straf.
De wegen van de FIA zijn ondoorgrondelijk.
Er zijn legio voorbeelden te verzinnen waar het geen ene reet uitmaakt. Dat ze eindelijk eens voor het meest logische hebben gekozen maakt het niet automagisch logisch.quote:Op zondag 13 april 2025 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Logisch. Fout deels buiten zijn schuld
0.02 gewonnen met DRS en direct 0.28 teruggegeven als compensatie
Voorspelde ik al: hij had zoveel technische problemen dat ze het hem niet kwalijk konden nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Russell geen straf.
Ik ben niet bepaald fan van hem, maar dit was terecht geen straf.quote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Russell geen straf.
Nee, echt niet nee. Helemaal klaar mee.quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was niet blij iig. Op naar het volgende circuit.
Dit, iemand enig idee hoe laat Max zijn vliegtuig terugvloog?quote:Op zondag 13 april 2025 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, echt niet nee. Helemaal klaar mee.
Marko heeft nu ook ff wat gezegd dus denk dat er nu wel een sense of urgency is.
Maargoed, rijkelijk laat. En snap Max ook. Loopt er al een jaar om nu.
Lando heeft slechte adviseurs, hij heeft nu echt een type “Jos” nodig.quote:Op zondag 13 april 2025 23:05 schreef PzKpfw het volgende:
Je ziet Norris toch wel direct veel kleine foutjes maken zodra de druk er eenmaal op staat.
Dit was tijdens het racen..quote:Op zondag 13 april 2025 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lando heeft slechte adviseurs, hij heeft nu echt een type “Jos” nodig.
Waar staat deze regel in het reglement?quote:Op zondag 13 april 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorspelde ik al: hij had zoveel technische problemen dat ze het hem niet kwalijk konden nemen.
Lees het decision document.quote:Op zondag 13 april 2025 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat deze regel in het reglement?
Hard rijden kunnen ze allemaal wel af en toe, de voornaamste ontwikkeling zit in consistentie en het niet meer maken van foutjes. Zoals Verstappen reed in Japan, met constant Norris op zijn, en geen foutjes maken, dat zie ik Norris en Leclerc niet doen bijv, die maken nog steeds teveel foutjes onder druk. Wat dat betreft zie ik meer progressie bij Piastri.quote:Op zondag 13 april 2025 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verwacht ik meer ontwikkeling van Oscar Piasti, die rijdt immers zijn 3e seizoen nu.
Lando Norris rijdt al sinds 2019 in de F1.
Hij lag na 1 bocht al P3 hè? Wat heeft hij in die 53 ronden erna nog hersteld dan?quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon netjes podium gepakt. Wat mij betreft gisteren hersteld.
En hij staat nog gewoon P1.
Ik zie niks bij Piastri, die was totaal niet in beeld vandaag.quote:Op zondag 13 april 2025 23:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hard rijden kunnen ze allemaal wel af en toe, de voornaamste ontwikkeling zit in consistentie en het niet meer maken van foutjes. Zoals Verstappen reed in Japan, met constant Norris op zijn, en geen foutjes maken, dat zie ik Norris en Leclerc niet doen bijv, die maken nog steeds teveel foutjes onder druk. Wat dat betreft zie ik meer progressie bij Piastri.
quote:Op zondag 13 april 2025 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie niks bij Piastri, die was totaal niet in beeld vandaag.
Josquote:Op zondag 13 april 2025 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lando heeft slechte adviseurs, hij heeft nu echt een type “Jos” nodig.
Met je ogen dicht gekeken?quote:Op zondag 13 april 2025 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie niks bij Piastri, die was totaal niet in beeld vandaag.
Als je wat langer met Engelsen werkt snap je dat ze precies het omgekeerde bedoelen, wij als botte Nederlanders hebben dat doorgaans niet door.quote:Op zondag 13 april 2025 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs die is nog correcter dan dat.
Maar ze moeten een voorbeeld nemen aan Martin Brundle.
Die excuseert zich gewoon. Dan ben je een gentleman
Dat heb ik vanaf race 1 geroepen, dit seizoen gaat niet om hoe vaak je wint, maar om hoe vaak je niet scored.quote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verrassend.
Iedereen heeft het over de RBR 21 als zijnde een hopeloze auto maar 8 punten is helemaal niks na 4 wedstrijden.
Hoe kun je dat nou zeggen terwijl hij vorige week gewoon nog wist te winnen..quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat was met Max ook toen hij mijlenver vooraan reedquote:Op maandag 14 april 2025 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is amper in beeld geweest.
Exact. En elke race beginnen met ‘I love him, but..’ of: I’m a big fan of him, but…quote:Op maandag 14 april 2025 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je wat langer met Engelsen werkt snap je dat ze precies het omgekeerde bedoelen, wij als botte Nederlanders hebben dat doorgaans niet door.
Dat is wel mooi ja altijd dat gelul bij Viaplay, als er bij Alpine of Sauber een pitstop verkeerd gaat ligt het gewoon aan een slecht werkende wheelgun. Maar als het bij Red Bull gebeurt dan is het omdat er een manager is opgestapt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel echt mega funny dat Viaplay riep dat die slechte pitstops van Red Bull komen doordat Wheatley weg is
Intussen bij Sauber:
DQ voor Hülkenberg!
Die wheel guns zullen sowieso regelmatig uit elkaar genomen worden voor onderhoud.quote:Op maandag 14 april 2025 11:39 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat Redbull met die guns is gaan liggen klooien om een nog snellere pit te krijgen.
Toch erg toevallig dat bij beide auto's de lampen niet op groen gingen
Daar kan ik me bij een f1 team helemaal niks bij voorstellen, maar wie weet.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die wheel guns zullen sowieso regelmatig uit elkaar genomen worden voor onderhoud.
Misschien niet goed getest na afloop.
De ruzie die nooit een ruzie is geweest kennelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 12:25 schreef THEFXR het volgende:
update ruzie tussen vermeulen en Marko
.
https://www.gpfans.com/nl(...)en-vond-niet-plaats/
Ik was gisteren niet online, inderdaad.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@:Starflyer niet aanwezig? Ik stelde een vraag aan hem.
Klopt! En ooit (jaren '70) zelfs een minuut extra. Maar sinds ze met de vijf en tien seconden straf zijn gaan werken is dit ook aangepast.quote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Valse start was vroegah toch een drivethrough? @:Starflyer
De vorige race waren er al een paar vervangers in het team. Kan zijn dat die er nu ook waren.quote:Op maandag 14 april 2025 11:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die 2e pitstop van Max zag je rechtsvoor de stukken metaal van de moer afspringen bij het losdraaien. Dat was gewoon te snel op de knop gedrukt, losdraaien voordat ie er goed op zit.
dezelfde sport waar Ferrari het voor elkaar krijgt om met verkeerde banden naar buiten te lopen? Ik kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar kan ik me bij een f1 team helemaal niks bij voorstellen, maar wie weet.
Het leek er op dat die de verkeerde kant op draaide, duidelijk te zien dat na de vonken de draairichting veranderd wordt waarna de moer zonder problemen los gedraaid wordt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die 2e pitstop van Max zag je rechtsvoor de stukken metaal van de moer afspringen bij het losdraaien. Dat was gewoon te snel op de knop gedrukt, losdraaien voordat ie er goed op zit.
Onderschatting van McLaren, dat gaat ze niet nog een keer gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2025 08:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen terwijl hij vorige week gewoon nog wist te winnen..
Senk joe.quote:Op maandag 14 april 2025 12:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik was gisteren niet online, inderdaad.
[..]
Klopt! En ooit (jaren '70) zelfs een minuut extra. Maar sinds ze met de vijf en tien seconden straf zijn gaan werken is dit ook aangepast.
Qua dat soort entertainment heb je een slechte aan Max, idd. Er is nooit eens een leuke inspirational speech van Horner over de radio nodig om te zorgen dat hij iig de race uitrijdt. Saaie boel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is de afgelopen race toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat Verstappen geen wereldkampioen van het kaliber Hamilton is. Hamilton had na een onrijdbare wagen, twee slechte stops en de laatste positie over de helft van de race gesmeekt om de wagen in de pits te mogen parkeren.
Toen Lewis op een set nieuwe mediums achter hem de pits uit kwam meteen klagen over zijn remmen. Ach.quote:Op maandag 14 april 2025 16:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is de afgelopen race toch wel pijnlijk duidelijk geworden dat Verstappen geen wereldkampioen van het kaliber Hamilton is. Hamilton had na een onrijdbare wagen, twee slechte stops en de laatste positie over de helft van de race gesmeekt om de wagen in de pits te mogen parkeren.
Lewis klaagde dan weer dat hij niet kon insturen, is het nu 1-1 ?quote:Op maandag 14 april 2025 18:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toen Lewis op een set nieuwe mediums achter hem de pits uit kwam meteen klagen over zijn remmen. Ach.
en ook gewoon uit zichzelf het resultaat maximaliseren. Saaie lul is het.quote:Op maandag 14 april 2025 17:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Qua dat soort entertainment heb je een slechte aan Max, idd. Er is nooit eens een leuke inspirational speech van Horner over de radio nodig om te zorgen dat hij iig de race uitrijdt. Saaie boel.
Maar hij heeft wel Max verslagen!quote:Op maandag 14 april 2025 19:23 schreef DKUp het volgende:
Het verschil tussen Leclerc en Hamilton was ook weer enorm. Leclerc streed om plek 2-4. Hamilton in niemandsland op 5, kwam niet in de buurt van de top 4 met dezelfde wagen als Leclerc.
knapquote:Op maandag 14 april 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel Max verslagen!
Heel knap in die knakenbak van Red Bull!quote:Op maandag 14 april 2025 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel Max verslagen!
Dit zegt toch allemaal niet zo veel? Norris kwam nou ook totaal niet in de buurt van Piastri.quote:Op maandag 14 april 2025 19:23 schreef DKUp het volgende:
Het verschil tussen Leclerc en Hamilton was ook weer enorm. Leclerc streed om plek 2-4. Hamilton in niemandsland op 5, kwam niet in de buurt van de top 4 met dezelfde wagen als Leclerc.
Ted is gewoon een smerige leugenaar met een hele hoop rancune.quote:Op maandag 14 april 2025 12:25 schreef THEFXR het volgende:
update ruzie tussen vermeulen en Marko
.
https://www.gpfans.com/nl(...)en-vond-niet-plaats/
Ik kan me die ruzie wel voorstellen.quote:Op maandag 14 april 2025 23:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ted is gewoon een smerige leugenaar met een hele hoop rancune.
Dàt, plus dat zowel Nederlanders en Oostenrijkers nogal direct en bot zijn in hun communicatie, in complete tegenstelling tot Britten die liever om de hete brei heendraaien en hun codetaal bezigen, waarbij ze dus het tegenovergestelde zeggen van wat ze bedoelen. Dan pas ben je namelijk polite en sophisticated, zie je, en niet zo'n botte Germaanse barbaar.quote:Op maandag 14 april 2025 23:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ted is gewoon een smerige leugenaar met een hele hoop rancune.
Eerder polluted en shitfaced.quote:Op dinsdag 15 april 2025 00:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Dàt, plus dat zowel Nederlanders en Oostenrijkers nogal direct en bot zijn in hun communicatie, in complete tegenstelling tot Britten die liever om de hete brei heendraaien en hun codetaal bezigen, waarbij ze dus het tegenovergestelde zeggen van wat ze bedoelen. Dan pas ben je namelijk polite en sophisticated, zie je, en niet zo'n botte Germaanse barbaar.
Voorlopig rijdt Hamilton nog steeds bij een topteam en Verstappen zit al hardop aan zijn pensioen in 2029 te denken.quote:Op maandag 14 april 2025 16:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Voor de SC reed Hamilton dik 12 seconden achter Leclerc, tegen het einde weer 8 seconden. Dan rijdt hij dus 3 a 4 tienden per rondje langzamer. Dat is het verschil tussen meedoen om het podium en niet meedoen om het podium.quote:Op maandag 14 april 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit zegt toch allemaal niet zo veel? Norris kwam nou ook totaal niet in de buurt van Piastri.
Leclerc kwam ook totaal niet ind e buurt van Hamilton in China.
Zo kun je door blijven gaan, maar goed ik snap dat dit soort dingen leuk zijn om te zeggen over Hamilton.
Topteam? Vroeger dan misschien.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorlopig rijdt Hamilton nog steeds bij een topteam en Verstappen zit al hardop aan zijn pensioen in 2029 te denken.
Als hij dat al red.
Topteam?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Voorlopig rijdt Hamilton nog steeds bij een topteam en Verstappen zit al hardop aan zijn pensioen in 2029 te denken.
Als hij dat al red.
Vlak voor de SC was Lewis de snelste man op de baan, hij kwam vanaf plek 9 en op de hards liep het voor geen meter. Lewis heeft al wel op het hoogste treetje gestaan. Je kan dit soort dingen blijven roepen en een stukje glas halfvol/halfleeg uit de kast halen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor de SC reed Hamilton dik 12 seconden achter Leclerc, tegen het einde weer 8 seconden. Dan rijdt hij dus 3 a 4 tienden per rondje langzamer. Dat is het verschil tussen meedoen om het podium en niet meedoen om het podium.
Als dat structureel is dan ben je een natuurlijke en overduidelijke 2e rijder, wat Massa was voor Alonso, nog minder dan wat Webber was voor Vettel, wat Kovalainen was voor die jonge talentvolle Brit.
Beide verloren tijd met positie aanvallen en verdedigen, Hamilton had even het snelste rondje maar dat werd afgenomen door Verstappen. Met de SC was het opgebouwde verschil van Leclerc natuurlijk weg. Dan kan ik niet anders dan vaststellen dat zijn race pace gemiddeld 3 a 4 tienden trager was dan die van Leclerc.quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vlak voor de SC was Lewis de snelste man op de baan, hij kwam vanaf plek 9 en op de hards liep het voor geen meter. Lewis heeft al wel op het hoogste treetje gestaan. Je kan dit soort dingen blijven roepen en een stukje glas halfvol/halfleeg uit de kast halen.
Ik vind het allemaal vrij voorbarig om dat soort dingen nu te roepen aangezien geen enkel team als een soort treintje een race uitrijdt, hier zitten altijd grote verschillen tussen vanwege vele variabelen in een race ook al is het 'dezelfde' auto. Maakt dat meteen de ene beter dan de ander? Natuurlijk niet. Over enkele races kun je uiteraard een prima balans opmaken maar om dit soort dingen altijd extra uit te lichten vind ik altijd een beetje schrijnend, zeker omdat het altijd over Lewis gaat.
Dat is redelijk evident als je dan lager eindigt, en zo gezegd het liep voor geen meter op de hards, ja dat kan.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Beide verloren tijd met positie aanvallen en verdedigen, Hamilton had even het snelste rondje maar dat werd afgenomen door Verstappen. Met de SC was het opgebouwde verschil van Leclerc natuurlijk weg. Dan kan ik niet anders dan vaststellen dat zijn race pace gemiddeld 3 a 4 tienden trager was dan die van Leclerc.
Dat lijkt me alle reden om nieuwe excuses te zoeken want als dat zo blijft dan is de goat een tweede rijder als geen ander.
Afgezien van de sprintrace waar hij van pole startte en dus beter de banden kon managen, is hij elke race dit jaar achter Leclerc geëindigd. Dat lijkt me wel redelijk structureel.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is redelijk evident als je dan lager eindigt, en zo gezegd het liep voor geen meter op de hards, ja dat kan.
Zo was hij wel weer een seconde sneller dan het hele veld in China.
Het zegt allemaal niks en zijn puur momentopnames en heeft niks met excuses zoeken te maken. Het is maar net welk glas je uit de kast wil pakken.
Toch zou ik Lewis nog niet afschrijven ook al zouden de meesten dat graag doen. Lewis heeft redelijk inhoudelijk en open commentaar gegeven op de gewenning die nodig is na X jaar Mercedes. Hij snapt volgens mij zelf heel goed wat hij moet gaan doen. Of hij daar ook toe in staat is moet blijken, maar ik zie niet in waarom niet. Dat Leclerc het voordeel nog even heeft is ook niet heel raar.quote:Op dinsdag 15 april 2025 19:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Afgezien van de sprintrace waar hij van pole startte en dus beter de banden kon managen, is hij elke race dit jaar achter Leclerc geëindigd. Dat lijkt me wel redelijk structureel.
Het is voor hem te hopen dat hij net als Sainz de muscle memory opnieuw moet opbouwen, anders zie ik het somber in. Sainz leek er dit weekend in ieder geval beter bij te zitten ten opzichte van de vorige races.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |