Ja, daar hebben we een ledenvergadering over gehoudenquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we op eens collectief voor Piastri geworden in die paar sessies dat ik er niet bij was?
Er is geen WE on dit forum. Ounhoud datquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn we op eens collectief voor Piastri geworden in die paar sessies dat ik er niet bij was?
Ik heb geen uitnodiging gehadquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we een ledenvergadering over gehouden
Lando doet ik niet al te sportieve uitingenquote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet uit te zoeken..quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef TweedeKlum het volgende:
⚠️FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 4 (NOR) UNDER INVESTIGATION - FALSE START - OUT OF POSITION
kloptquote:
Ja.quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zijn vooral anti Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou nee. Hij moet zich bewijzen.quote:
Zakt nu door het ijsquote:Op zondag 13 april 2025 17:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nee. Hij moet zich bewijzen.
+5quote:
Piastri was vorig jaar ook al duidelijk beter, Norris is te onzeker, kan niet eens eten of drinken voor de race door de zenuwen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat op beeld te zien is. Vervangend commentatorquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
Ze kiezen steeds bewuster boordradio's uit waarin Max negatief is
medelijden moet je hebben met norrisquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nizno het volgende:
Ze kiezen steeds bewuster boordradio's uit waarin Max negatief is
Russell deed dat ook bij Lando in 2024.quote:
Dat zou nu +10 worden.quote:
Beslissing na de racequote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Haags het volgende:
Dit kan niet onbestraft blijven natuurlijk.
ow ja dat kan ook, gaat hij voor F1TV werkenquote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat op beeld te zien is. Vervangend commentator
Max heeft geleerd van de beste.quote:Op zondag 13 april 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell deed dat ook bij Lando in 2024.
Gewoon een halve meter te laat stil gaan staanquote:Op zondag 13 april 2025 17:14 schreef Parafernalia het volgende:
Norris stond gewoon een halve meter te ver naar voren?
Hoe kan dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |