Ik heb niet de indruk dat ze Norris de 1e rijder vinden, al hadden ze Piastri in Japan ook al de kans had moeten geven om het te proberen bij Verstappen, ook al was de kans dat het hem wel was gelukt waarschijnlijk klein, hij had wel meer snelheid dan Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is wat McLaren gaat kiezen, mag Piastri ook echt voor het kampioenschap gaan of gaan ze voor Lando omdat hij Brits is.
Start gemist?quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag liet Lando gewoon zien dat die teleurstelling van gisteren juist tijdelijk was en dat die het briljant kan omdraaien.
Helaas voor hem was George hem te sterk af op de baan maar Lando heeft mooi gereden.
Om eerlijk te zijn verwacht ik meer ontwikkeling van Oscar Piasti, die rijdt immers zijn 3e seizoen nu.quote:Op zondag 13 april 2025 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Momenteel lijkt Piastri Norris te zijn ingehaald. China was Piastri ook al behoorlijk beter.
Maar goed hangt ook een beetje vanaf hoe die auto ontwikkelt (qua handling en setup) en hoe Lando zichzelf nog ontwikkelt.
Die was juist fantastisch.quote:
Klopt. Maar ook Max verbetert nog, dus ik geef Norris ook nog wel die kans. Hoop het voor hem, althans.quote:Op zondag 13 april 2025 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verwacht ik meer ontwikkeling van Oscar Piasti, die rijdt immers zijn 3e seizoen nu.
Lando Norris rijdt al sinds 2019 in de F1.
Die 5 seconden kostten hem wel die P2 waarschijnlijk inderdaad. Megadom helaas.quote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef pmponer het volgende:
Als Lando normaal was gestart had hij makkelijk P2 gereden en mogelijk wel P1 gekregen van de papaya rules.
Hij heeft het wederom niet helemaal goed gedaan. Maar gelukkig zien zijn fans dat anders.
Dat is inderdaad wel verrassend.quote:Op zondag 13 april 2025 19:15 schreef raptorix het volgende:
Verstappen staat maar op 8 puntjes, hou op met zeuren.
Ik ga er van uit dat Max nu ook wel op zijn top zit.quote:Op zondag 13 april 2025 20:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar ook Max verbetert nog, dus ik geef Norris ook nog wel die kans. Hoop het voor hem, althans.
Mja als je kijkt naar de 2e rijder heeft Yuki vandaag pas voor het eerst dit seizoen punten binnengehaaldquote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verrassend.
Iedereen heeft het over de RBR 21 als zijnde een hopeloze auto maar 8 punten is helemaal niks na 4 wedstrijden.
Die groeit nog steeds, zij het langzamer.quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat Max nu ook wel op zijn top zit.
Huh, die SC was écht volkomen logischquote:Op zondag 13 april 2025 20:18 schreef Zorro het volgende:
Net teruggekeken, kon vanmiddag niet kijken.
Maar ik heb het met moeite afgekeken. Wat een BELACHELIJKE SC om McLaren een gratis stop te geven. De volgende keer zet ik het af. Schandalig.
Verder: Bearman
Yuki ook prima.
Als ie meteen gekomen was zou het logisch zijn. Niet ronden later pasquote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, die SC was écht volkomen logisch
Daar moest flink geveegd worden, anders hadden we allerhande lekke banden gehad, en met een VSC krijg je niet lang genoeg de tijd om te vegen.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is niets anti Chevy aan. Hij staat nu nog bovenaan. Ik voorspel dat dat niet lang gaat duren.
bitepoint zoekenquote:Op zondag 13 april 2025 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf. Norris stond eerst gewoon goed in zijn box en is toen bewust nog een paar cm naar voren gekropen![]()
Why.
[ afbeelding ]
Dat is hem dan in ieder geval goed gelukt!quote:
Pfffffquote:
Gaat lekker met die planken dit seizoenquote:
Logisch. Fout deels buiten zijn schuldquote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Russell geen straf.
De wegen van de FIA zijn ondoorgrondelijk.
Er zijn legio voorbeelden te verzinnen waar het geen ene reet uitmaakt. Dat ze eindelijk eens voor het meest logische hebben gekozen maakt het niet automagisch logisch.quote:Op zondag 13 april 2025 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Logisch. Fout deels buiten zijn schuld
0.02 gewonnen met DRS en direct 0.28 teruggegeven als compensatie
Voorspelde ik al: hij had zoveel technische problemen dat ze het hem niet kwalijk konden nemen.quote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Russell geen straf.
Ik ben niet bepaald fan van hem, maar dit was terecht geen straf.quote:Op zondag 13 april 2025 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Russell geen straf.
Nee, echt niet nee. Helemaal klaar mee.quote:Op zondag 13 april 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max was niet blij iig. Op naar het volgende circuit.
Dit, iemand enig idee hoe laat Max zijn vliegtuig terugvloog?quote:Op zondag 13 april 2025 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, echt niet nee. Helemaal klaar mee.
Marko heeft nu ook ff wat gezegd dus denk dat er nu wel een sense of urgency is.
Maargoed, rijkelijk laat. En snap Max ook. Loopt er al een jaar om nu.
Lando heeft slechte adviseurs, hij heeft nu echt een type “Jos” nodig.quote:Op zondag 13 april 2025 23:05 schreef PzKpfw het volgende:
Je ziet Norris toch wel direct veel kleine foutjes maken zodra de druk er eenmaal op staat.
Dit was tijdens het racen..quote:Op zondag 13 april 2025 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lando heeft slechte adviseurs, hij heeft nu echt een type “Jos” nodig.
Waar staat deze regel in het reglement?quote:Op zondag 13 april 2025 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voorspelde ik al: hij had zoveel technische problemen dat ze het hem niet kwalijk konden nemen.
Lees het decision document.quote:Op zondag 13 april 2025 23:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar staat deze regel in het reglement?
Hard rijden kunnen ze allemaal wel af en toe, de voornaamste ontwikkeling zit in consistentie en het niet meer maken van foutjes. Zoals Verstappen reed in Japan, met constant Norris op zijn, en geen foutjes maken, dat zie ik Norris en Leclerc niet doen bijv, die maken nog steeds teveel foutjes onder druk. Wat dat betreft zie ik meer progressie bij Piastri.quote:Op zondag 13 april 2025 20:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn verwacht ik meer ontwikkeling van Oscar Piasti, die rijdt immers zijn 3e seizoen nu.
Lando Norris rijdt al sinds 2019 in de F1.
Hij lag na 1 bocht al P3 hè? Wat heeft hij in die 53 ronden erna nog hersteld dan?quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon netjes podium gepakt. Wat mij betreft gisteren hersteld.
En hij staat nog gewoon P1.
Ik zie niks bij Piastri, die was totaal niet in beeld vandaag.quote:Op zondag 13 april 2025 23:19 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Hard rijden kunnen ze allemaal wel af en toe, de voornaamste ontwikkeling zit in consistentie en het niet meer maken van foutjes. Zoals Verstappen reed in Japan, met constant Norris op zijn, en geen foutjes maken, dat zie ik Norris en Leclerc niet doen bijv, die maken nog steeds teveel foutjes onder druk. Wat dat betreft zie ik meer progressie bij Piastri.
quote:Op zondag 13 april 2025 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie niks bij Piastri, die was totaal niet in beeld vandaag.
Josquote:Op zondag 13 april 2025 23:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Lando heeft slechte adviseurs, hij heeft nu echt een type “Jos” nodig.
Met je ogen dicht gekeken?quote:Op zondag 13 april 2025 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie niks bij Piastri, die was totaal niet in beeld vandaag.
Als je wat langer met Engelsen werkt snap je dat ze precies het omgekeerde bedoelen, wij als botte Nederlanders hebben dat doorgaans niet door.quote:Op zondag 13 april 2025 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs die is nog correcter dan dat.
Maar ze moeten een voorbeeld nemen aan Martin Brundle.
Die excuseert zich gewoon. Dan ben je een gentleman
Dat heb ik vanaf race 1 geroepen, dit seizoen gaat niet om hoe vaak je wint, maar om hoe vaak je niet scored.quote:Op zondag 13 april 2025 20:09 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel verrassend.
Iedereen heeft het over de RBR 21 als zijnde een hopeloze auto maar 8 punten is helemaal niks na 4 wedstrijden.
Hoe kun je dat nou zeggen terwijl hij vorige week gewoon nog wist te winnen..quote:Op zondag 13 april 2025 19:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Red Bull gaat alleen maar verder achteruit, staan nu zelfs achter Ferrari. Max gaat zonder bijzondere omstandigheden geen race meer winnen (misschien Monaco)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |