Plek daargelaten had die natuurlijk gewoon een slechte race.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Norris is wel écht weer chagerijnig en dramatisch ah doen over een 3e plek
Hij voelt het alsof het WDC uit zijn handen glipt (denk ik)quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij had willen winnen. Snap ik ergens ook wel. Maar zo in zak en as is ook niet nodig.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij kan alleen zichzelf verwijten, aan de auto ligt het niet.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik begreep dat het verkeerde knopje de drs opende.quote:Op zondag 13 april 2025 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
George over een minuut bij de stewards
En een slechte Q. Maar hij overdrijft e.e.a. nogal in mijn optiek.quote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Plek daargelaten had die natuurlijk gewoon een slechte race.
Klopt. Maar daarin slaat hij m.i. wel echt door.quote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan alleen zichzelf verwijten, aan de auto ligt het niet.
Ik vind het best een leuk ventje, maar denk niet dat hij het in zich heeft, daar liet hij vorig seizoen al te veel steken voor vallen.quote:Op zondag 13 april 2025 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En een slechte Q. Maar hij overdrijft e.e.a.nogal in mijn optiek.
Die had gehoopt fluitend naar het WDC te rijden nu de auto van Max niet heel denderend is, maar komt er achter dat zijn teamgenoot ook best goed kan racenquote:Op zondag 13 april 2025 19:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij voelt het alsof het WDC uit zijn handen glipt (denk ik)
Dat was een bewuste actie, hij stond al een paar seconden stil en reed daarna nog even een stukje naar vorenquote:Op zondag 13 april 2025 19:48 schreef pmponer het volgende:
Ja maar vandaag ook al, hoe ver kan je buiten je box terecht komen.
quote:Op zondag 13 april 2025 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag liet Lando gewoon zien dat die teleurstelling van gisteren juist tijdelijk was en dat die het briljant kan omdraaien.
Helaas voor hem was George hem te sterk af op de baan maar Lando heeft mooi gereden.
Dit ja.quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij heeft gewoon z'n weekend verneukt in een auto die een halve seconde per rondje sneller was dan de rest.
Gewoon netjes podium gepakt. Wat mij betreft gisteren hersteld.quote:Op zondag 13 april 2025 19:50 schreef Tarado het volgende:
[..]Hij heeft gewoon z'n weekend verneukt in een auto die een halve seconde per rondje sneller was dan de rest.
Nog.quote:Op zondag 13 april 2025 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon netjes podium gepakt. Wat mij betreft gisteren hersteld.
En hij staat nog gewoon P1.
Oh daar heb je anti Chevy.quote:
Hier is niets anti Chevy aan. Hij staat nu nog bovenaan. Ik voorspel dat dat niet lang gaat duren.quote:
Ik denk dat het belangrijker is wat McLaren gaat kiezen, mag Piastri ook echt voor het kampioenschap gaan of gaan ze voor Lando omdat hij Brits is.quote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je moest kiezen tussen Piastri en Norris voor WK, zou je dan Norris kiezen?
Momenteel lijkt Piastri Norris te zijn ingehaald. China was Piastri ook al behoorlijk beter.quote:Op zondag 13 april 2025 19:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je moest kiezen tussen Piastri en Norris voor WK, zou je dan Norris kiezen?
De beste rijder in het team zou moeten winnen. Nu lijkt Piastri dat te zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 20:01 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik denk dat het belangrijker is wat McLaren gaat kiezen, mag Piastri ook echt voor het kampioenschap gaan of gaan ze voor Lando omdat hij Brits is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |