Nee, polequote:
Voor Gasly?quote:
Anders verblinden die lampen haar en ziet ze niet waar ze de USB stick erin moet prikkenquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen waarom ze een zonnebril op heeft
Laatste post, maar dat was nietquote:
Dát zou tof zijnquote:
#298.quote:
Zou gaaf zijnquote:
Wat doe je hier dan.quote:
Nep djquote:Op zaterdag 12 april 2025 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Anders verblinden die lampen haar en ziet ze niet waar ze de USB stick erin moet prikken
Het is hier veel gezelligerquote:
Met de meeste posters wel ja.quote:
quote:
Zie je dat nu pas?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat een ongelofelijke teringbende is het toch bij RBR.
Dat krijg je ervan als Perez zij Mexicaanse troep achter laatquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jos z'n geduld raakt opquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Even Toto bellen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hij ging met Toto babbelen tijdens 1 van de vt's?quote:
Vaak ben je te bang.quote:
Kan je hardere klappen uitdelen dan Jos?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nog belangrijker: mijn geduld ook!
Duitse kwaliteit.quote:
Is wel degelijke kwaliteitquote:
Dat zal het zijn inderdaadquote:
Remmen is angstquote:
Ja.quote:
Het seizoen is nog lang. Dit is een slecht weekend.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:03 schreef Newone82 het volgende:
Max wordt 9e of 10e vandaag.
En deze race zal ook einde WK kansen gaan inzetten.
McLaren is gewoon te snel.
Dan is het bye bye George Russell bij Mercedesquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:04 schreef Newone82 het volgende:
Max zou eens Mercedes moeten gaan overwegen.
AM zie ik niet veel toekomst in.
Op zich is dat wel de snelste lijnquote:
Niet kunnen remmen is geen fout van de coureur.quote:
Yes.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het bye bye George Russell bij Mercedes
Wel als het Max betreft. Ofzo. Iets met balans.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet kunnen remmen is geen fout van de coureur.
Dan is het bye bye George Russell bij Mercedesquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:04 schreef Newone82 het volgende:
Max zou eens Mercedes moeten gaan overwegen.
AM zie ik niet veel toekomst in.
Tijd voor de avond bbq @Nattekatquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
BBQquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het bye bye George Russell bij Mercedes
[..]
Tijd voor de avond bbq @:nattekat
Afstelling misschien?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allemaal foutjes blijkbaar.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat het allemaal LED zou zijn tegenwoordig.
Als die niet kon remmen stond die nu ergens in een muurquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel laat mee.quote:
No window this weekend..quote:
Ik verschiet nergens meer vanquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze nu wel laat mee.
Mijn ogen!quote:
Nee, denk van niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:08 schreef Nober het volgende:
Mag Albon dadelijk Q2, en indien hij zich kwalificeert, Q3 rijden?
Ja, da's wel sportief van Norrisquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:12 schreef Blissenobiarella het volgende:
Ach, gelukkig voor Max staat Norris vlak bij hemZo kan hij kwa punten wel in de buurt blijven
Joh.quote:
Mercedes 2016 en McLaren 2007 genotquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:12 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat wel leuk worden binnen het team van McLaren.
\quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:12 schreef Zorro het volgende:
Dit gaat wel leuk worden binnen het team van McLaren.
No.quote:
NO!quote:
quote:
quote:
quote:
Wij altijdquote:
Bij Viaplay op de tribune.quote:
GTAmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ligt in een zwembad.quote:
Perfect modteamquote:
Sainz terug naar Ferrari?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:15 schreef ZaZoe het volgende:
Lec boven Ham,...Ham kan met vervroegd pensioen
Dat helpt alleen als de auto ook meewerktquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Getergde Max morgen denk ik.
Auto morgen in de zandbak.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat helpt alleen als de auto ook meewerkt
Red Bull gaat hem honderd miljoen miljard betalenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:19 schreef Newone82 het volgende:
Max zet die handtekening nu maar snel bij een Mercedes F1 wagentje aub
18 jaar, 4e GP en 0.2 achter zo'n beetje de beste qualifier van de grid die zelf een ronde rijdt waarmee hij behoorlijk in zijn nopjes is.quote:
Wat vind je van haar voorkant?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Amber is er ook zo één die "aan de voorkant" gebruikt als ze "vooraf" bedoelt
Wie moet hij anders de schuld geven? Tis niet of er veel mis is met die wagen..quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:22 schreef Nober het volgende:
Norris geeft zichzelf de schuld, not quick enough.
Niks bizars als hij Russell maar blijft niet verslaan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad. Weinig fouten. Benieuwd wanneer hij RUS verslaat in de kwali.
Gaat niet lang meer duren, spectaculaire ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad. Weinig fouten. Benieuwd wanneer hij RUS verslaat in de kwali.
Ik wil Amber best aan de voorkant gebruiken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:21 schreef heywoodu het volgende:
Amber is er ook zo één die "aan de voorkant" gebruikt als ze "vooraf" bedoelt
Dit is een moeilijke zinquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niks bizars als hij Russell maar blijft niet verslaan.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik wil Amber best aan de voorkant gebruiken.
Logisch wel natuurlijk.quote:
Piastri wordt steeds beter. Wel goed om te zien.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:25 schreef ZaZoe het volgende:
Piastri groeit en krijgt steeds meer zelfvertrouwen, Norris gaat het lastig tegen hem krijgen dit seizoen
Tja.. precies wat er nu (weer) gebeurd heeft hij pre-season opgenoemd als 1 van de zaken die echt beter moesten.quote:
Toch had hij dit soort weekenden vorig jaar ook wel, alleen kwam er dan opeens een middelmatig weekend tussendoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri wordt steeds beter. Wel goed om te zien.
Daarom vind ik het ook nog te vroeg om te zeggen dat Piastri stappen aan het zetten is, of er al is (zoals ik soms ook lees).quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch had hij dit soort weekenden vorig jaar ook wel, alleen kwam er dan opeens een middelmatig weekend tussendoor
Knappe ronde terwijl die niet kon remmen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Das veelzeggend welquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laura winter tegen Zak:
Tell Lando to keep his head up
Werkt met dit soort gasten juist averechts.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laura winter tegen Zak:
Tell Lando to keep his head up
Mooi. Gaan we lekker Paris-Roubaix kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:33 schreef bedachtzaam het volgende:
Voor morgen ook geen hoge verwachting volgens Max, podium zal er dus zeker niet in zitten.
Denk het niet. Hij heeft support nodig. Morgen kan die alles goedmaken in de race, dus er is nog niks verloren.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Werkt met dit soort gasten juist averechts.
Dat is klaar voor de race.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi. Gaan we lekker Paris-Roubaix kijken.
Lando heeft een Angela Cullen nodig.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. precies wat er nu (weer) gebeurd heeft hij pre-season opgenoemd als 1 van de zaken die echt beter moesten.
Maar voorlopig is het meer van hetzelfde.
En als Piastri ook nog eens stappen gaat zetten, dan kan het snel warm onder de billetjes worden voor Lando.
Ik daar toch een beetje moeite mee, hij is gewoon niet zo heel goed terwijl hij wel een sterke teamgenoot heeft. Hem wordt nu aangewreven dat hij Verstappen niet is alsof het persoonlijke gebreken zijn. Hij kan WDC worden zoals Rosberg, Button, Hill, Mansell, Jones en Keke dat ook konden. Zelfs labiele Lewis kon WDC worden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef pmponer het volgende:
Als Lando geestelijk niet sterker wordt, gaat hij nooit of te nimmer WDC worden.
Niks logisch aan. Hij reageert erg overdreven op wat tegenslag..quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch wel natuurlijk.
Morgen maar terug proberen te rijden. Auto is goed gelukkig dus hij pakt vast nog gewoon podium
Hij is gewoon teleurgesteld over een tegenslag.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks logisch aan. Hij reageert erg overdreven op wat tegenslag..
Nee. Maar ook niet zo idioot defaitistisch doenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is gewoon teleurgesteld over een tegenslag.
Is niet heel raar. Moet die blij zijn dan
Moet je eens kijken hoe Chevy reageert in klbsc op een slechte kwalificatie van Verstappen. Over overdreven gesproken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks logisch aan. Hij reageert erg overdreven op wat tegenslag..
Max lekker erachteraan tuffentquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Lando gaat morgen wel redelijk snel naar voren, binnen 10 ronde rijdt hij p3 of p2.
Wie zijn wij om te zeggen hoe je je moet gedragen na een tegenslag?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ook niet zo idioot defaitistisch doen
Ja schandaligquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Chevy reageert in klbsc op een slechte kwalificatie van Verstappen. Over overdreven gesproken.
Dat verwacht ik niet, misschien enkele ronden en dan zijn de banden er aan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Max lekker erachteraan tuffent
Ik denk dat Max dit seizoen ook denkt dat ie niet een een F1 auto rijdt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:49 schreef THEFXR het volgende:
I feel i haven't drove a F1 car before.
Lando N
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stoptequote:Op zaterdag 12 april 2025 19:42 schreef pmponer het volgende:
Ja en toch denk ik dat als het er om gaat Lando het laat afweten, terwijl bijvoorbeeld een Rosberg er dat seizoen alles aan heeft gedaan om Lewis te knakken. Dat zie ik Lando niet doen.
Ja, nam niet eens de moeite om sabotage of een probleem met de auto te insinueren.quote:
oh, nou ja hoe het ook was, ik denk dat een Lando dan wel geknakt zou zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stopte
Ja; eensquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh, nou ja hoe het ook was, ik denk dat een Lando dan wel geknakt zou zijn.
Dat werd tijdens de kwalificatie al gezegd ja. Apart wel dat dat kan met de tijd die er is tussen Q1 en Q2quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hulkenberg naar de stewards geroepen voor een track limit overtreding in Q1
lol
Albon ineens P15 in de provisional results
Over 20 minuten bij de stewards.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef THEFXR het volgende:
dat van merc moet nog besproken wprden van te vroeg de pits verlaten?
Ja.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef THEFXR het volgende:
dat van merc moet nog besproken wprden van te vroeg de pits verlaten?
Die tegenstand/weerstand van Rosberg was Lewis niet gewendquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stopte
Ik verwacht dat daar verdomd weining mensen "voor bidden" hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Ze denken bij VP gewoon boete.
Dus waarschijnlijk geen DQ waar mensen hier voor bidden.
Andersom ook hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
je hoeft je vertrek niet aan te kondigen, het is hier geen vliegveld.quote:
Hij moest sportief op zijn tenen lopen maar als je tegen Hamilton rijdt heb je nog veel meer tegenstanders die hun steentje bijdragen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jouw reactie versterkt mijn reactie.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft je vertrek niet aan te kondigen, het is hier geen vliegveld.
Mompelt Britse media en beetje bevoordeelde stewardsquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moest sportief op zijn tenen lopen maar als je tegen Hamilton rijdt heb je nog veel meer tegenstanders die hun steentje bijdragen.
*bevooroordeeldequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt Britse media en beetje beoordeelde stewards
Alweer aangepastquote:
En dan klopt het uiteraard nog steeds niet.quote:
Discrimineren is niet hetzelfde als bevooroordeeld zijn bij het nemen van beslissingenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan klopt het uiteraard nog steeds niet.
Tenzij men wil beweren dat de stewards discrimineren.
Ook dat is niet aan de orde.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Discrimineren is niet hetzelfde als bevooroordeeld zijn bij het nemen van beslissingen
Grid straf is logischerquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Ze denken bij VP gewoon boete.
Dus waarschijnlijk geen DQ waar mensen hier voor bidden.
Dat is jouw mening. Die is niet absoluut.quote:
Heb nog nergens een feitelijke onderbouwing gelezen die deze zware aantijging bevestigt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Dat is niet absoluut.
Niet alleen Norris. Het ijs is blijkbaar heel dun in Bahrein.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net kwalificatie teruggekeken. Norris zakt door het ijs.
Streng maar zo zijn de regels.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 plaats gridstraf voor de Mercs
Max was afgefikt in de pers had hij zo geredenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ook niet zo idioot defaitistisch doen
Sky ging uit van fout van het team en dus een boete maar geen straf voor de coureurs.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Streng maar zo zijn de regels.
Dan zat Sky fout deze keer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Sky ging uit van fout van het team en dus een boete maar geen straf voor de coureurs.
Hamilton is weg en Mercedes krijgt een straf. Op naar BNW!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zat Sky fout deze keer.
Doen ze dat dan?quote:Op zondag 13 april 2025 00:05 schreef Jane het volgende:
Zak Brown en vader Norris komen er nu achter dat je Lando wel van alles kunt influisteren om tegen de media te roepen zodat hij 'stoer' (en helaas vaak ook onsympathiek) overkomt,
Die indruk heb ik wel, ja. Ik ben er ook niet bij natuurlijk, maar af en toe lijkt het alsof hij woordelijk herhaalt wat hem door anderen is gezegd om hem zelfvertrouwen in te praten. Wat niet lukt, gezien z'n uitspraken van vandaag, terwijl fans hem sommige 'domme' uitspraken dan wel weer kwalijk nemen. Ergo, hij heeft er meer last van dan het hem helpt.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 01:11 schreef THEFXR het volgende:
I feel i haven't drove a F1 car before.
Lando N
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Max in de McLaren zou stappen zou hij er niet vrolijk uitkomen’
~L. Norris, WDC 2025
Kan Max niks aandoen dat alleen zijn team radio te horen was.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Ik word een beetje moe van de klaag act van Max, ja de wagen is kut, dat weten we nu wel, voor de rest niks aan de hand, heb het al aan het begin van Seizoen gezegt, het pakken van de punten is erg gefragmenteerd, dus helemaal niets aan de hand, als je gewoon blijft sprokkelen komt het echt wel goed.
An sich snap ik je punt, maar de meeste klaag act zaken zijn boordradio';s Daar kunnen ze niet zoveel aan doen wat daar wel of niet van wordt uitgezonden.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Ik word een beetje moe van de klaag act van Max, ja de wagen is kut, dat weten we nu wel, voor de rest niks aan de hand, heb het al aan het begin van Seizoen gezegt, het pakken van de punten is erg gefragmenteerd, dus helemaal niets aan de hand, als je gewoon blijft sprokkelen komt het echt wel goed.
Max is ook niet de enige die klaagt over een auto. Als coureur kan ik het me best voorstellen. Het is nu damage control en in ieder geval proberen Norris voor te blijven.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Dat is het verschil tussen hem en Max (en anderen).quote:Op zondag 13 april 2025 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Norris maakt het zichzelf ook wel lastig door zichzelf zo af te branden. Je kunt ook denken: ja dit was een kutkwalificatie, maar vanaf de 6e plek is er met de McLaren morgen nog alles mogelijk. Niks aan de hand.
Klaagact?!quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Het gaat me over het hele seizoen, en ook vorig jaar. Als je een race wint kun je moeilijk zeggen dat de auto kut is.quote:Op zondag 13 april 2025 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klaagact?!
Als hij zou klagen over een wagen waar niets mee ad hand is zou je het een "klaagact" kunnen noemen. Nu niet.
Waarom niet ?quote:Op zondag 13 april 2025 09:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat me over het hele seizoen, en ook vorig jaar. Als je een race wint kun je moeilijk zeggen dat de auto kut is.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 april 2025 09:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat me over het hele seizoen, en ook vorig jaar. Als je een race wint kun je moeilijk zeggen dat de auto kut is.
De auto is minder als de rest, nou boeien, het is wat het is, racen met die hap.quote:
Dat doet hij toch?quote:Op zondag 13 april 2025 10:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
De auto is minder als de rest, nou boeien, het is wat het is, racen met die hap.
Laat die zuurpruim lekker joh.quote:Op zondag 13 april 2025 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet hij toch?
En uiteraard is het niet "boeien".
Ach hou jij nou helemaal je mond, heb je Olaf nou al Synchroon?quote:
Niks mis meequote:Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach hou jij nou helemaal je mond, heb je Olaf nou al Synchroon?
Of die kampi word zou ik niet meteen zeggen. Piastri heeft nu de beste kaarten. Al kan Norris nog terugkomen.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Minder danquote:Op zondag 13 april 2025 10:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
De auto is minder als de rest, nou boeien, het is wat het is, racen met die hap.
Legend.quote:Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach hou jij nou helemaal je mond, heb je Olaf nou al Synchroon?
Jij ookquote:Op zondag 13 april 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minder dan
Wat wil je dan dat hij doet
Niks zeggen op zijn boardradio
Geen feedback geven ?
Zal het team vast enorm appreciëren
Of verliezenquote:Op zondag 13 april 2025 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een circuit met zoveel onvoorspelbare langzame bochten zorgt er ook wel voor dat de kans op een fout groter is en grotere tijd-gevolgen heeft tijdens een kwalificatie . In de race wordt dat veel meer uit gemiddeld.
Daarom zou Norris nog wel wat plaatsen kunnen winnen.
Nee want iedereen maakt dit soort foutjes over een hele race en komt uiteindelijk de beste auto-coureur combinatie bovendrijven.quote:
quote:1991 4× Senna
1992 4× Mansell
2020 Bottas, 3× Hamilton
Vleesquote:
wat fijn om te lezen! ik was me al zorgen aan het maken, pak van mijn hart!quote:Op zondag 13 april 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris lacht alweer.
Alweer helemaal hersteld van gisteren. Had ik ook wel verwacht. Hij is optimistisch! En hij wil een show neerzetten.
Russell: "Kimi is going to the moon" 😆quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die onderkoelingsverschijnselen? (lol)
(wel zieke zonnebril tho)
Het is juist een koeljackquote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die onderkoelingsverschijnselen? (lol)
(wel zieke zonnebril tho)
Podium als hij Lando achter zich kan houden. Anders p4quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Ben benieuwd wat Pierre kan doen vandaag.
Als Gasly podium haalt zou dat wel heel tof zijnquote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Met punten moet die al blij zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Lekker op viaplay kijken, heb je die gast niet.quote:Op zondag 13 april 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze hebben het hele weekend volop die Davide met een accent van hier tot Tokio bij F1TV
Ik voorspel chaos in ronde 1.quote:
wie tegen wie?quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voorspel chaos in ronde 1.
Daar kon je niet inhalen toch?quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef pmponer het volgende:
Er wordt vast meer ingehaald dan in Japan.
Het middenveld.quote:
Was vroeger commentator bij de GP2. Is zelf ook GP2-kampioen geweest. Maar daar hield het op qua formuleklassen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze hebben het hele weekend volop die Davide met een accent van hier tot Tokio bij F1TV
Bij nader inzien neem ik die onverstaanbare Italiaan voor liefquote:Op zondag 13 april 2025 16:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Lekker op viaplay kijken, heb je die gast niet.
Dat zeggen ze bijna elke GP tegenwoordig.quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kon je niet inhalen toch?
Hij is prima te verstaan. Hij is alleen wel heel erg Italiaans enthousiast de hele tijd. Doodvermoeiend..quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij nader inzien neem ik die onverstaanbare Italiaan voor lief
Zelfs in Monaco kan je inhalenquote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bijna elke GP tegenwoordig.
Iemand kan verstand van zaken hebben maar als hij zo slecht verstaanbaar Engels spreekt is het nutteloos en tevens irritant.quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was vroeger commentator bij de GP2. Is zelf ook GP2-kampioen geweest. Maar daar hield het op qua formuleklassen.
Hij is onwijs irritant. Ben absoluut géén fanquote:Op zondag 13 april 2025 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand kan verstand van zaken hebben maar als hij zo slecht verstaanbaar Engels spreekt is het nuttleoos en tevens irritant.
Geef jij Barretto wel eens fooi als hij jouw wc weer gepoetst heeft? #dtvquote:Op zondag 13 april 2025 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand kan verstand van zaken hebben maar als hij zo slecht verstaanbaar Engels spreekt is het nutteloos en tevens irritant.
Saaier dan Japan sowieso niet.quote:
Japanner says hold my beerquote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Leuk, nu een slecht Engels sprekende Italiaan die een slecht Engels sprekende Fransoos interviewt
Mwaquote:Op zondag 13 april 2025 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Saaier dan Japan sowieso niet.
Althans, qua “strijd” om de overwinning wordt het misschien wel wat saaier. Qua positiewisselingen daarachter verwacht ik daarentegen veel van.
Wow...quote:Op zondag 13 april 2025 16:41 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop dat die heer Steward ook binnenkort niet meer kan reizen. Altijd in beeld en altijd hetzelfde verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |