Jij ookquote:Op zondag 13 april 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minder dan
Wat wil je dan dat hij doet
Niks zeggen op zijn boardradio
Geen feedback geven ?
Zal het team vast enorm appreciėren
Of verliezenquote:Op zondag 13 april 2025 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een circuit met zoveel onvoorspelbare langzame bochten zorgt er ook wel voor dat de kans op een fout groter is en grotere tijd-gevolgen heeft tijdens een kwalificatie . In de race wordt dat veel meer uit gemiddeld.
Daarom zou Norris nog wel wat plaatsen kunnen winnen.
Nee want iedereen maakt dit soort foutjes over een hele race en komt uiteindelijk de beste auto-coureur combinatie bovendrijven.quote:
quote:1991 4× Senna
1992 4× Mansell
2020 Bottas, 3× Hamilton
Vleesquote:
wat fijn om te lezen! ik was me al zorgen aan het maken, pak van mijn hart!quote:Op zondag 13 april 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris lacht alweer.
Alweer helemaal hersteld van gisteren. Had ik ook wel verwacht. Hij is optimistisch! En hij wil een show neerzetten.
Russell: "Kimi is going to the moon" 😆quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die onderkoelingsverschijnselen? (lol)
(wel zieke zonnebril tho)
Het is juist een koeljackquote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die onderkoelingsverschijnselen? (lol)
(wel zieke zonnebril tho)
Podium als hij Lando achter zich kan houden. Anders p4quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Ben benieuwd wat Pierre kan doen vandaag.
Als Gasly podium haalt zou dat wel heel tof zijnquote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Met punten moet die al blij zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |