Jij ookquote:Op zondag 13 april 2025 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Minder dan
Wat wil je dan dat hij doet
Niks zeggen op zijn boardradio
Geen feedback geven ?
Zal het team vast enorm appreciėren
Of verliezenquote:Op zondag 13 april 2025 10:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een circuit met zoveel onvoorspelbare langzame bochten zorgt er ook wel voor dat de kans op een fout groter is en grotere tijd-gevolgen heeft tijdens een kwalificatie . In de race wordt dat veel meer uit gemiddeld.
Daarom zou Norris nog wel wat plaatsen kunnen winnen.
Nee want iedereen maakt dit soort foutjes over een hele race en komt uiteindelijk de beste auto-coureur combinatie bovendrijven.quote:
quote:1991 4× Senna
1992 4× Mansell
2020 Bottas, 3× Hamilton
Vleesquote:
wat fijn om te lezen! ik was me al zorgen aan het maken, pak van mijn hart!quote:Op zondag 13 april 2025 15:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris lacht alweer.
Alweer helemaal hersteld van gisteren. Had ik ook wel verwacht. Hij is optimistisch! En hij wil een show neerzetten.
Russell: "Kimi is going to the moon" 😆quote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die onderkoelingsverschijnselen? (lol)
(wel zieke zonnebril tho)
Het is juist een koeljackquote:Op zondag 13 april 2025 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die onderkoelingsverschijnselen? (lol)
(wel zieke zonnebril tho)
Podium als hij Lando achter zich kan houden. Anders p4quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Ben benieuwd wat Pierre kan doen vandaag.
Als Gasly podium haalt zou dat wel heel tof zijnquote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Met punten moet die al blij zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 16:19 schreef pmponer het volgende:
Lekker op viaplay kijken, heb je die gast niet.quote:Op zondag 13 april 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze hebben het hele weekend volop die Davide met een accent van hier tot Tokio bij F1TV
Ik voorspel chaos in ronde 1.quote:
wie tegen wie?quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voorspel chaos in ronde 1.
Daar kon je niet inhalen toch?quote:Op zondag 13 april 2025 16:32 schreef pmponer het volgende:
Er wordt vast meer ingehaald dan in Japan.
Het middenveld.quote:
Was vroeger commentator bij de GP2. Is zelf ook GP2-kampioen geweest. Maar daar hield het op qua formuleklassen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
Oh ze hebben het hele weekend volop die Davide met een accent van hier tot Tokio bij F1TV
Bij nader inzien neem ik die onverstaanbare Italiaan voor liefquote:Op zondag 13 april 2025 16:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Lekker op viaplay kijken, heb je die gast niet.
Dat zeggen ze bijna elke GP tegenwoordig.quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kon je niet inhalen toch?
Hij is prima te verstaan. Hij is alleen wel heel erg Italiaans enthousiast de hele tijd. Doodvermoeiend..quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij nader inzien neem ik die onverstaanbare Italiaan voor lief
Zelfs in Monaco kan je inhalenquote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bijna elke GP tegenwoordig.
Iemand kan verstand van zaken hebben maar als hij zo slecht verstaanbaar Engels spreekt is het nutteloos en tevens irritant.quote:Op zondag 13 april 2025 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was vroeger commentator bij de GP2. Is zelf ook GP2-kampioen geweest. Maar daar hield het op qua formuleklassen.
Hij is onwijs irritant. Ben absoluut géén fanquote:Op zondag 13 april 2025 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand kan verstand van zaken hebben maar als hij zo slecht verstaanbaar Engels spreekt is het nuttleoos en tevens irritant.
Geef jij Barretto wel eens fooi als hij jouw wc weer gepoetst heeft? #dtvquote:Op zondag 13 april 2025 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iemand kan verstand van zaken hebben maar als hij zo slecht verstaanbaar Engels spreekt is het nutteloos en tevens irritant.
Saaier dan Japan sowieso niet.quote:
Japanner says hold my beerquote:Op zondag 13 april 2025 16:40 schreef LTVDK het volgende:
Leuk, nu een slecht Engels sprekende Italiaan die een slecht Engels sprekende Fransoos interviewt
Mwaquote:Op zondag 13 april 2025 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Saaier dan Japan sowieso niet.
Althans, qua “strijd” om de overwinning wordt het misschien wel wat saaier. Qua positiewisselingen daarachter verwacht ik daarentegen veel van.
Wow...quote:Op zondag 13 april 2025 16:41 schreef pmponer het volgende:
Ik hoop dat die heer Steward ook binnenkort niet meer kan reizen. Altijd in beeld en altijd hetzelfde verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |