Hij moest sportief op zijn tenen lopen maar als je tegen Hamilton rijdt heb je nog veel meer tegenstanders die hun steentje bijdragen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stopte
Jouw reactie versterkt mijn reactie.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft je vertrek niet aan te kondigen, het is hier geen vliegveld.
Mompelt Britse media en beetje bevoordeelde stewardsquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij moest sportief op zijn tenen lopen maar als je tegen Hamilton rijdt heb je nog veel meer tegenstanders die hun steentje bijdragen.
*bevooroordeeldequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mompelt Britse media en beetje beoordeelde stewards
Alweer aangepastquote:
En dan klopt het uiteraard nog steeds niet.quote:
Discrimineren is niet hetzelfde als bevooroordeeld zijn bij het nemen van beslissingenquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan klopt het uiteraard nog steeds niet.
Tenzij men wil beweren dat de stewards discrimineren.
Ook dat is niet aan de orde.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Discrimineren is niet hetzelfde als bevooroordeeld zijn bij het nemen van beslissingen
Grid straf is logischerquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Ze denken bij VP gewoon boete.
Dus waarschijnlijk geen DQ waar mensen hier voor bidden.
Dat is jouw mening. Die is niet absoluut.quote:
Heb nog nergens een feitelijke onderbouwing gelezen die deze zware aantijging bevestigt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Dat is niet absoluut.
Niet alleen Norris. Het ijs is blijkbaar heel dun in Bahrein.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net kwalificatie teruggekeken. Norris zakt door het ijs.
Streng maar zo zijn de regels.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1 plaats gridstraf voor de Mercs
Max was afgefikt in de pers had hij zo geredenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ook niet zo idioot defaitistisch doen
Sky ging uit van fout van het team en dus een boete maar geen straf voor de coureurs.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Streng maar zo zijn de regels.
Dan zat Sky fout deze keer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Sky ging uit van fout van het team en dus een boete maar geen straf voor de coureurs.
Hamilton is weg en Mercedes krijgt een straf. Op naar BNW!quote:Op zaterdag 12 april 2025 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zat Sky fout deze keer.
Doen ze dat dan?quote:Op zondag 13 april 2025 00:05 schreef Jane het volgende:
Zak Brown en vader Norris komen er nu achter dat je Lando wel van alles kunt influisteren om tegen de media te roepen zodat hij 'stoer' (en helaas vaak ook onsympathiek) overkomt,
Die indruk heb ik wel, ja. Ik ben er ook niet bij natuurlijk, maar af en toe lijkt het alsof hij woordelijk herhaalt wat hem door anderen is gezegd om hem zelfvertrouwen in te praten. Wat niet lukt, gezien z'n uitspraken van vandaag, terwijl fans hem sommige 'domme' uitspraken dan wel weer kwalijk nemen. Ergo, hij heeft er meer last van dan het hem helpt.quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 01:11 schreef THEFXR het volgende:
I feel i haven't drove a F1 car before.
Lando N
quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
‘Als Max in de McLaren zou stappen zou hij er niet vrolijk uitkomen’
~L. Norris, WDC 2025
Kan Max niks aandoen dat alleen zijn team radio te horen was.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Ik word een beetje moe van de klaag act van Max, ja de wagen is kut, dat weten we nu wel, voor de rest niks aan de hand, heb het al aan het begin van Seizoen gezegt, het pakken van de punten is erg gefragmenteerd, dus helemaal niets aan de hand, als je gewoon blijft sprokkelen komt het echt wel goed.
An sich snap ik je punt, maar de meeste klaag act zaken zijn boordradio';s Daar kunnen ze niet zoveel aan doen wat daar wel of niet van wordt uitgezonden.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Ik word een beetje moe van de klaag act van Max, ja de wagen is kut, dat weten we nu wel, voor de rest niks aan de hand, heb het al aan het begin van Seizoen gezegt, het pakken van de punten is erg gefragmenteerd, dus helemaal niets aan de hand, als je gewoon blijft sprokkelen komt het echt wel goed.
Max is ook niet de enige die klaagt over een auto. Als coureur kan ik het me best voorstellen. Het is nu damage control en in ieder geval proberen Norris voor te blijven.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Dat is het verschil tussen hem en Max (en anderen).quote:Op zondag 13 april 2025 09:24 schreef Breekfast het volgende:
Norris maakt het zichzelf ook wel lastig door zichzelf zo af te branden. Je kunt ook denken: ja dit was een kutkwalificatie, maar vanaf de 6e plek is er met de McLaren morgen nog alles mogelijk. Niks aan de hand.
Klaagact?!quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Het gaat me over het hele seizoen, en ook vorig jaar. Als je een race wint kun je moeilijk zeggen dat de auto kut is.quote:Op zondag 13 april 2025 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klaagact?!
Als hij zou klagen over een wagen waar niets mee ad hand is zou je het een "klaagact" kunnen noemen. Nu niet.
Waarom niet ?quote:Op zondag 13 april 2025 09:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat me over het hele seizoen, en ook vorig jaar. Als je een race wint kun je moeilijk zeggen dat de auto kut is.
Waarom niet?quote:Op zondag 13 april 2025 09:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat me over het hele seizoen, en ook vorig jaar. Als je een race wint kun je moeilijk zeggen dat de auto kut is.
De auto is minder als de rest, nou boeien, het is wat het is, racen met die hap.quote:
Dat doet hij toch?quote:Op zondag 13 april 2025 10:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
De auto is minder als de rest, nou boeien, het is wat het is, racen met die hap.
Laat die zuurpruim lekker joh.quote:Op zondag 13 april 2025 10:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet hij toch?
En uiteraard is het niet "boeien".
Ach hou jij nou helemaal je mond, heb je Olaf nou al Synchroon?quote:
Niks mis meequote:Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach hou jij nou helemaal je mond, heb je Olaf nou al Synchroon?
Of die kampi word zou ik niet meteen zeggen. Piastri heeft nu de beste kaarten. Al kan Norris nog terugkomen.quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef raptorix het volgende:
Minder danquote:Op zondag 13 april 2025 10:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
De auto is minder als de rest, nou boeien, het is wat het is, racen met die hap.
Legend.quote:Op zondag 13 april 2025 10:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach hou jij nou helemaal je mond, heb je Olaf nou al Synchroon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |