Logisch wel natuurlijk.quote:
Piastri wordt steeds beter. Wel goed om te zien.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:25 schreef ZaZoe het volgende:
Piastri groeit en krijgt steeds meer zelfvertrouwen, Norris gaat het lastig tegen hem krijgen dit seizoen
Tja.. precies wat er nu (weer) gebeurd heeft hij pre-season opgenoemd als 1 van de zaken die echt beter moesten.quote:
Toch had hij dit soort weekenden vorig jaar ook wel, alleen kwam er dan opeens een middelmatig weekend tussendoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri wordt steeds beter. Wel goed om te zien.
Daarom vind ik het ook nog te vroeg om te zeggen dat Piastri stappen aan het zetten is, of er al is (zoals ik soms ook lees).quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch had hij dit soort weekenden vorig jaar ook wel, alleen kwam er dan opeens een middelmatig weekend tussendoor
Knappe ronde terwijl die niet kon remmen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet kunnen remmen is geen fout van de coureur.
Das veelzeggend welquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laura winter tegen Zak:
Tell Lando to keep his head up
Werkt met dit soort gasten juist averechts.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laura winter tegen Zak:
Tell Lando to keep his head up
Mooi. Gaan we lekker Paris-Roubaix kijken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:33 schreef bedachtzaam het volgende:
Voor morgen ook geen hoge verwachting volgens Max, podium zal er dus zeker niet in zitten.
Denk het niet. Hij heeft support nodig. Morgen kan die alles goedmaken in de race, dus er is nog niks verloren.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Werkt met dit soort gasten juist averechts.
Dat is klaar voor de race.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi. Gaan we lekker Paris-Roubaix kijken.
Lando heeft een Angela Cullen nodig.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. precies wat er nu (weer) gebeurd heeft hij pre-season opgenoemd als 1 van de zaken die echt beter moesten.
Maar voorlopig is het meer van hetzelfde.
En als Piastri ook nog eens stappen gaat zetten, dan kan het snel warm onder de billetjes worden voor Lando.
Ik daar toch een beetje moeite mee, hij is gewoon niet zo heel goed terwijl hij wel een sterke teamgenoot heeft. Hem wordt nu aangewreven dat hij Verstappen niet is alsof het persoonlijke gebreken zijn. Hij kan WDC worden zoals Rosberg, Button, Hill, Mansell, Jones en Keke dat ook konden. Zelfs labiele Lewis kon WDC worden.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef pmponer het volgende:
Als Lando geestelijk niet sterker wordt, gaat hij nooit of te nimmer WDC worden.
Niks logisch aan. Hij reageert erg overdreven op wat tegenslag..quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch wel natuurlijk.
Morgen maar terug proberen te rijden. Auto is goed gelukkig dus hij pakt vast nog gewoon podium
Hij is gewoon teleurgesteld over een tegenslag.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks logisch aan. Hij reageert erg overdreven op wat tegenslag..
Nee. Maar ook niet zo idioot defaitistisch doenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is gewoon teleurgesteld over een tegenslag.
Is niet heel raar. Moet die blij zijn dan
Moet je eens kijken hoe Chevy reageert in klbsc op een slechte kwalificatie van Verstappen. Over overdreven gesproken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks logisch aan. Hij reageert erg overdreven op wat tegenslag..
Max lekker erachteraan tuffentquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef bedachtzaam het volgende:
Lando gaat morgen wel redelijk snel naar voren, binnen 10 ronde rijdt hij p3 of p2.
Wie zijn wij om te zeggen hoe je je moet gedragen na een tegenslag?quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ook niet zo idioot defaitistisch doen
Ja schandaligquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe Chevy reageert in klbsc op een slechte kwalificatie van Verstappen. Over overdreven gesproken.
Dat verwacht ik niet, misschien enkele ronden en dan zijn de banden er aan.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Max lekker erachteraan tuffent
Ik denk dat Max dit seizoen ook denkt dat ie niet een een F1 auto rijdt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:49 schreef THEFXR het volgende:
I feel i haven't drove a F1 car before.
Lando N
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stoptequote:Op zaterdag 12 april 2025 19:42 schreef pmponer het volgende:
Ja en toch denk ik dat als het er om gaat Lando het laat afweten, terwijl bijvoorbeeld een Rosberg er dat seizoen alles aan heeft gedaan om Lewis te knakken. Dat zie ik Lando niet doen.
Ja, nam niet eens de moeite om sabotage of een probleem met de auto te insinueren.quote:
oh, nou ja hoe het ook was, ik denk dat een Lando dan wel geknakt zou zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stopte
Ja; eensquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
oh, nou ja hoe het ook was, ik denk dat een Lando dan wel geknakt zou zijn.
Dat werd tijdens de kwalificatie al gezegd ja. Apart wel dat dat kan met de tijd die er is tussen Q1 en Q2quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hulkenberg naar de stewards geroepen voor een track limit overtreding in Q1
lol
Albon ineens P15 in de provisional results
Over 20 minuten bij de stewards.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef THEFXR het volgende:
dat van merc moet nog besproken wprden van te vroeg de pits verlaten?
Ja.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef THEFXR het volgende:
dat van merc moet nog besproken wprden van te vroeg de pits verlaten?
Die tegenstand/weerstand van Rosberg was Lewis niet gewendquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch andersom? Lewis deed er alles aan (tot aan de laatste ronden van de laatste race aan toe) om Rosberg te kraken. Maar Rosberg kon dat mentaal prima aan. Al was hij zo gesloopt dat hij er maar meteen mee stopte
Ik verwacht dat daar verdomd weining mensen "voor bidden" hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
Ze denken bij VP gewoon boete.
Dus waarschijnlijk geen DQ waar mensen hier voor bidden.
Andersom ook hoorquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
je hoeft je vertrek niet aan te kondigen, het is hier geen vliegveld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |