Niets gezien wat daar op zou wijzenquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"...maar in werkelijkheid kunnen het er meer zijn"
Zo, klaar.
Tering, autisme zeg.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niets gezien wat daar op zou wijzen
Al heb ik de brokstukken niet gezien dus het kunnen er in werkelijkheid ook minder zijn
Maar niets gezien wat daar op zou wijzen
Tl;dr
Twee
Zo, nu echt klaar
quote:
quote:Reuters: Chinese officers have been observing the war from behind Russian lines and visiting the front to draw tactical lessons.
Ik las Urk, ik dacht alquote:Op zaterdag 12 april 2025 23:02 schreef cosmosis het volgende:
UKR zit niet stil en vecht voor zn bestaan....
[ x ]
Ze hadden toch al zo'n ding in de baan op de aarde?quote:
Volgens wie?quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze hadden toch al zo'n ding in de baan op de aarde?
Ik zie iedere dag weer angstwekkende beelden van russische huurlingen die omringd worden door meerdere drones.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:02 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Volgens een rapport van Direct News is de waarde van Oekraïense militaire productie gestegen van $3 miljard in 2022 naar $20 miljard in 2024. Hoewel dit een aanzienlijke toename is, blijft het ver onder de gecombineerde defensie-uitgaven van westerse landen. Ter vergelijking: de Verenigde Staten alleen al hebben in 2023 meer dan $800 miljard uitgegeven aan defensie.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:02 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Gast, die Jürgen Nauditt moet je met een korrel zout nemen. Hij is geen militair expert of journalist, hij runt een taalschool met vestigingen in Oekraïne. Natuurlijk deelt hij alleen pro-Oekraïense propaganda — dat ligt gewoon in z’n eigen belang.quote:
Ok, kameraad Lospedrosov.quote:Op zondag 13 april 2025 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gast, die Jürgen Nauditt moet je met een korrel zout nemen.
Noem me gerust kameraad, maar feit blijft: als iemand keer op keer beweringen de wereld in slingert zonder bron of bewijs, dan moet je dat met een korrel zout nemen. Dat heet kritisch nadenken, geen partijkoers.quote:
Ладно, приятель.quote:Op zondag 13 april 2025 00:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem me gerust kameraad, maar feit blijft: als iemand keer op keer beweringen de wereld in slingert zonder bron of bewijs, dan moet je dat met een korrel zout nemen. Dat heet kritisch nadenken, geen partijkoers.
Jürgen is geen journalist, geen analist, geen militair expert — hij is een taalschoolbaas met een agenda. Hij deelt alles wat Oekraïne in een goed daglicht zet, ook als het nergens op gebaseerd is. Als jij daar blind achteraan loopt, prima, maar ga dan niet janken als iemand dat hardop benoemt.
Feiten blijven feiten, ook als ze je niet uitkomen.
Je bedoelt zoals deze post?quote:Op zondag 13 april 2025 00:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Noem me gerust kameraad, maar feit blijft: als iemand keer op keer beweringen de wereld in slingert zonder bron of bewijs, dan moet je dat met een korrel zout nemen. Dat heet kritisch nadenken, geen partijkoers.
Jürgen is geen journalist, geen analist, geen militair expert — hij is een taalschoolbaas met een agenda. Hij deelt alles wat Oekraïne in een goed daglicht zet, ook als het nergens op gebaseerd is. Als jij daar blind achteraan loopt, prima, maar ga dan niet janken als iemand dat hardop benoemt.
Feiten blijven feiten, ook als ze je niet uitkomen.
Mijn punt over Zelensky is helemaal niet zo vergezocht als sommigen denken. Kijk naar zijn communicatie de afgelopen maanden: hij waarschuwt constant voor “wereldoorlog”, “NAVO-betrokkenheid” en roept westerse landen steeds harder op om directer in te grijpen. Als hij écht gelooft dat China actief militair personeel naar het front stuurt, dan zet hij daarmee doelbewust de spanningen met China op scherp — en dat terwijl de NAVO daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op zondag 13 april 2025 00:41 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals deze post?
Lospedrosa in NWS / Oorlog in Oekraïne #1162 Alle Russen terug naar Rusland
Vreemd hoe feiten voor jou al 3 jaar lang maar 1 kant uit werken.
op de VS na geeft niemand binnen de NAVO een reet om Chinaquote:Op zondag 13 april 2025 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn punt over Zelensky is helemaal niet zo vergezocht als sommigen denken. Kijk naar zijn communicatie de afgelopen maanden: hij waarschuwt constant voor “wereldoorlog”, “NAVO-betrokkenheid” en roept westerse landen steeds harder op om directer in te grijpen. Als hij écht gelooft dat China actief militair personeel naar het front stuurt, dan zet hij daarmee doelbewust de spanningen met China op scherp — en dat terwijl de NAVO daar helemaal niet op zit te wachten.
Voor wie denkt dat dit alleen maar “ter informatie” is: nee, het is een bewuste escalatiestrategie. Want wat gebeurt er als straks ook Westerse media dit gaan overnemen zonder factcheck? Dan worden publieke en politieke druk op de EU en VS groter. En dan krijg je precies wat ik bedoel: het risico dat ook wij, Europeanen, uiteindelijk wéér troepen moeten leveren. Of het nou trainers, special forces of straks “vreedzame veiligheidsmissies” zijn.
Ondertussen heeft Rusland niets meer te verliezen en ja, die dromen ook van een grote confrontatie — niet omdat ze dat perse willen winnen, maar omdat het hen een manier biedt om alles of niets te spelen. En in die chaos hopen ze weer op invloed of concessies.
Zelensky weet dondersgoed dat de NAVO niet zomaar militair meevecht. Dus wat blijft er over? Escaleren tot het Westen niet meer anders kan.
Voor ons in de EU is dat levensgevaarlijk beleid. Niet omdat we geen kant zouden kiezen, maar omdat we in dat spel geen controle meer hebben. De inzet is hoger dan ooit, en het lijkt erop dat zowel Kiev als Moskou daar bewust op sturen.
Omdat we er vanuit gaan dat vriend Amerika wel de militaire macht biedt om China koest te houdenquote:Op zondag 13 april 2025 00:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
op de VS na geeft niemand binnen de NAVO een reet om China
omdat niemand heel veel belangen heeft in die regioquote:Op zondag 13 april 2025 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat we er vanuit gaan dat vriend Amerika wel de militaire macht biedt om China koest te houden
Hoezo? De hele wereldeconomie draait om de handel met China?quote:Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat niemand heel veel belangen heeft in die regio
Dat zou dan de zoveelste keer zijn dat rusland zijn reet afveegt met verdragen die het uit vrije wil getekend heeft.. gaan er dan nog steeds geen belletjes rinkelen bij de “vredesbrigade” dat een verdrag met rusland misschien niet echt een vrede geeft?quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze hadden toch al zo'n ding in de baan op de aarde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |