abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 20:03:06 #151
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217351759
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
"...maar in werkelijkheid kunnen het er meer zijn"

Zo, klaar.
Niets gezien wat daar op zou wijzen

Al heb ik de brokstukken niet gezien dus het kunnen er in werkelijkheid ook minder zijn

Maar niets gezien wat daar op zou wijzen

Tl;dr

Twee

Zo, nu echt klaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217351810
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niets gezien wat daar op zou wijzen

Al heb ik de brokstukken niet gezien dus het kunnen er in werkelijkheid ook minder zijn

Maar niets gezien wat daar op zou wijzen

Tl;dr

Twee

Zo, nu echt klaar
Tering, autisme zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator zaterdag 12 april 2025 @ 20:07:36 #153
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217351813
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 20:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tering, autisme zeg.
:')

Antwoord is twee
pi_217352463
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217352674
quote:
Reuters: Chinese officers have been observing the war from behind Russian lines and visiting the front to draw tactical lessons.
  VIVA zaterdag 12 april 2025 @ 23:02:25 #156
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_217353088
UKR zit niet stil en vecht voor zn bestaan....

twitter
What lies behind makes no sense in my mind
pi_217353150
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 april 2025 23:02 schreef cosmosis het volgende:

[ x ]
Ik las Urk, ik dacht al :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_217353227
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Ze hadden toch al zo'n ding in de baan op de aarde?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 12 april 2025 @ 23:55:36 #159
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_217353324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Volgens wie?

De kremlin propaganda kanalen die jij volgt...?
pi_217353328
quote:

[ x ]
Ik zie iedere dag weer angstwekkende beelden van russische huurlingen die omringd worden door meerdere drones.

Het is echt heel, heel, heel erg.
pi_217353395
quote:

[ x ]
Volgens een rapport van Direct News is de waarde van Oekraïense militaire productie gestegen van $3 miljard in 2022 naar $20 miljard in 2024. Hoewel dit een aanzienlijke toename is, blijft het ver onder de gecombineerde defensie-uitgaven van westerse landen. Ter vergelijking: de Verenigde Staten alleen al hebben in 2023 meer dan $800 miljard uitgegeven aan defensie.
Vakman pur sang
pi_217353436
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Gast, die Jürgen Nauditt moet je met een korrel zout nemen. Hij is geen militair expert of journalist, hij runt een taalschool met vestigingen in Oekraïne. Natuurlijk deelt hij alleen pro-Oekraïense propaganda — dat ligt gewoon in z’n eigen belang.

Elke keer als hij bangmakerij de wereld in slingert, zoals dat Rusland zogenaamd kernwapens op satellieten zou willen gooien, moet je jezelf afvragen: cui bono? Wie heeft daar wat aan? Juist — zijn Oekraïense zakenpartners, die afhankelijk zijn van westerse steun en geld. Hoe meer paniek, hoe makkelijker het is om wapens, hulp en cash los te peuteren bij de EU en VS.

En let op: er is nul bewijs dat Stoltenberg dat ooit gezegd heeft. Geen officiële bron, niks. Gewoon een sensatie-tweet om mensen schrik aan te jagen en het frame “Rusland is gek en levensgevaarlijk” er nog even in te rammen.

Hij speelt gewoon de morele kaart, terwijl er waarschijnlijk ook gewoon geld en belangen meespelen. Dat mag je best benoemen.
Vakman pur sang
  zondag 13 april 2025 @ 00:30:07 #163
6484 ExTec
pi_217353479
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 00:17 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Gast, die Jürgen Nauditt moet je met een korrel zout nemen.
Ok, kameraad Lospedrosov.
pi_217353488
quote:
6s.gif Op zondag 13 april 2025 00:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ok, kameraad Lospedrosov.
Noem me gerust kameraad, maar feit blijft: als iemand keer op keer beweringen de wereld in slingert zonder bron of bewijs, dan moet je dat met een korrel zout nemen. Dat heet kritisch nadenken, geen partijkoers.

Jürgen is geen journalist, geen analist, geen militair expert — hij is een taalschoolbaas met een agenda. Hij deelt alles wat Oekraïne in een goed daglicht zet, ook als het nergens op gebaseerd is. Als jij daar blind achteraan loopt, prima, maar ga dan niet janken als iemand dat hardop benoemt.

Feiten blijven feiten, ook als ze je niet uitkomen.
Vakman pur sang
  zondag 13 april 2025 @ 00:33:33 #165
6484 ExTec
pi_217353493
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 00:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Noem me gerust kameraad, maar feit blijft: als iemand keer op keer beweringen de wereld in slingert zonder bron of bewijs, dan moet je dat met een korrel zout nemen. Dat heet kritisch nadenken, geen partijkoers.

Jürgen is geen journalist, geen analist, geen militair expert — hij is een taalschoolbaas met een agenda. Hij deelt alles wat Oekraïne in een goed daglicht zet, ook als het nergens op gebaseerd is. Als jij daar blind achteraan loopt, prima, maar ga dan niet janken als iemand dat hardop benoemt.

Ладно, приятель.
pi_217353510
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 00:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals deze post?

Lospedrosa in NWS / Oorlog in Oekraïne #1162 Alle Russen terug naar Rusland

Vreemd hoe feiten voor jou al 3 jaar lang maar 1 kant uit werken.
pi_217353528
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2025 00:41 schreef oheng het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals deze post?

Lospedrosa in NWS / Oorlog in Oekraïne #1162 Alle Russen terug naar Rusland

Vreemd hoe feiten voor jou al 3 jaar lang maar 1 kant uit werken.
Mijn punt over Zelensky is helemaal niet zo vergezocht als sommigen denken. Kijk naar zijn communicatie de afgelopen maanden: hij waarschuwt constant voor “wereldoorlog”, “NAVO-betrokkenheid” en roept westerse landen steeds harder op om directer in te grijpen. Als hij écht gelooft dat China actief militair personeel naar het front stuurt, dan zet hij daarmee doelbewust de spanningen met China op scherp — en dat terwijl de NAVO daar helemaal niet op zit te wachten.

Voor wie denkt dat dit alleen maar “ter informatie” is: nee, het is een bewuste escalatiestrategie. Want wat gebeurt er als straks ook Westerse media dit gaan overnemen zonder factcheck? Dan worden publieke en politieke druk op de EU en VS groter. En dan krijg je precies wat ik bedoel: het risico dat ook wij, Europeanen, uiteindelijk wéér troepen moeten leveren. Of het nou trainers, special forces of straks “vreedzame veiligheidsmissies” zijn.

Ondertussen heeft Rusland niets meer te verliezen en ja, die dromen ook van een grote confrontatie — niet omdat ze dat perse willen winnen, maar omdat het hen een manier biedt om alles of niets te spelen. En in die chaos hopen ze weer op invloed of concessies.

Zelensky weet dondersgoed dat de NAVO niet zomaar militair meevecht. Dus wat blijft er over? Escaleren tot het Westen niet meer anders kan.

Voor ons in de EU is dat levensgevaarlijk beleid. Niet omdat we geen kant zouden kiezen, maar omdat we in dat spel geen controle meer hebben. De inzet is hoger dan ooit, en het lijkt erop dat zowel Kiev als Moskou daar bewust op sturen.
Vakman pur sang
  zondag 13 april 2025 @ 00:47:46 #168
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217353533
Svp nu weer eigen reacties schrijven en geen chatgpt.
Ok ? :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 00:52:04 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217353538
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 00:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mijn punt over Zelensky is helemaal niet zo vergezocht als sommigen denken. Kijk naar zijn communicatie de afgelopen maanden: hij waarschuwt constant voor “wereldoorlog”, “NAVO-betrokkenheid” en roept westerse landen steeds harder op om directer in te grijpen. Als hij écht gelooft dat China actief militair personeel naar het front stuurt, dan zet hij daarmee doelbewust de spanningen met China op scherp — en dat terwijl de NAVO daar helemaal niet op zit te wachten.

Voor wie denkt dat dit alleen maar “ter informatie” is: nee, het is een bewuste escalatiestrategie. Want wat gebeurt er als straks ook Westerse media dit gaan overnemen zonder factcheck? Dan worden publieke en politieke druk op de EU en VS groter. En dan krijg je precies wat ik bedoel: het risico dat ook wij, Europeanen, uiteindelijk wéér troepen moeten leveren. Of het nou trainers, special forces of straks “vreedzame veiligheidsmissies” zijn.

Ondertussen heeft Rusland niets meer te verliezen en ja, die dromen ook van een grote confrontatie — niet omdat ze dat perse willen winnen, maar omdat het hen een manier biedt om alles of niets te spelen. En in die chaos hopen ze weer op invloed of concessies.

Zelensky weet dondersgoed dat de NAVO niet zomaar militair meevecht. Dus wat blijft er over? Escaleren tot het Westen niet meer anders kan.

Voor ons in de EU is dat levensgevaarlijk beleid. Niet omdat we geen kant zouden kiezen, maar omdat we in dat spel geen controle meer hebben. De inzet is hoger dan ooit, en het lijkt erop dat zowel Kiev als Moskou daar bewust op sturen.
op de VS na geeft niemand binnen de NAVO een reet om China
pi_217353540
quote:
88s.gif Op zondag 13 april 2025 00:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
op de VS na geeft niemand binnen de NAVO een reet om China
Omdat we er vanuit gaan dat vriend Amerika wel de militaire macht biedt om China koest te houden
Vakman pur sang
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 00:54:13 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217353543
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2025 00:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Omdat we er vanuit gaan dat vriend Amerika wel de militaire macht biedt om China koest te houden
omdat niemand heel veel belangen heeft in die regio
pi_217353548
quote:
88s.gif Op zondag 13 april 2025 00:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
omdat niemand heel veel belangen heeft in die regio
Hoezo? De hele wereldeconomie draait om de handel met China?
Vakman pur sang
  zondag 13 april 2025 @ 09:32:16 #173
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_217354495
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat zou dan de zoveelste keer zijn dat rusland zijn reet afveegt met verdragen die het uit vrije wil getekend heeft.. gaan er dan nog steeds geen belletjes rinkelen bij de “vredesbrigade” dat een verdrag met rusland misschien niet echt een vrede geeft?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 13 april 2025 @ 11:36:16 #174
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_217355261
https://www.telegraaf.nl/(...)et-is-echt-een-drama

Komen steeds meer geluiden omtrent de berucht suwalki gap.
Ik hoor geen grapjes meer over ezeltjes, dikke manen, en tanks van papier marche.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator zondag 13 april 2025 @ 11:38:05 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217355270
Nee dat komt omdat jij de enige bent die ze maakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')