abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 april 2025 @ 19:27:11 #251
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217335611
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je daar op verkijkt, dat gaat nog een heel ding worden met een enorme nasleep.
Hoewel mijn post als een garp bedoeld was, denk ik dat je je hier toch op verkijkt. Iran zal wel over de flos raken, ja. En nog wat andere Arabische landen in die contreien. Maar verder? Als Trump in Gaza een resort wil gaan bouwen dan zullen de Europese politici vast overal waar het maar kan vertellen dat dat echt ongehoord is, maar vervolgens doen ze helemaal niets. En de Veiligheidsraad zal ook geen resolutie aannemen die het tegenhoudt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_217335626
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Europa voor blok zetten: Europa willen jullie ons Groenland "aanbieden" in ruil dat wij Rusland verzoeken van de Baltische staten af te blijven?

Winnen doe je normaal gesproken zonder ook maar een schot te lossen ;)
Groenland is niet van Europa.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 10 april 2025 @ 19:29:17 #253
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217335644
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hoewel mijn post als een garp bedoeld was, denk ik dat je je hier toch op verkijkt. Iran zal wel over de flos raken, ja. En nog wat andere Arabische landen in die contreien. Maar verder? Als Trump in Gaza een resort wil gaan bouwen dan zullen de Europese politici vast overal waar het maar kan vertellen dat dat echt ongehoord is, maar vervolgens doen ze helemaal niets. En de Veiligheidsraad zal ook geen resolutie aannemen die het tegenhoudt.
Ik denk dat het dan een zeer gruwelijke tijd wordt, voor bijvoorbeeld Westerse soldaten over de hele wereld, maar ook burgers. Ook in de VS zelf. Maar goed, laten we hopen dat we nooit het antwoord gaan weten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 10 april 2025 @ 19:45:32 #254
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217335859
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:01 schreef Perrin het volgende:
Canada, Panama, Groenland.. behoorlijk ambitieus.
[ x ]
Koekkoek
pi_217335892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Koekkoek
Het is in feite 19e eeuws imperialisme.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 10 april 2025 @ 19:53:07 #256
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217335932
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 20:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Wereldeconomie = pump n dump scheme
Maar dan omgekeerd, dus volledig short gaan.
pi_217335992
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]

hier zit toch gewoon opzet in het spel....

https://www.ad.nl/economi(...)p-de-beurs~ab5f5ac5/

dit kunstje zal wel een paar keer herhaald gaan worden door trump
Je begint je inderdaad af te vragen hoe willekeurig dit allemaal lijkt. Trump is misschien een idioot, hij is niet gek. Anders kom je niet zover. Iedereen denkt dat die man de kolder in de kop heeft, maar het zou best een een stuk geraffineerder kunnen zijn dan het lijkt
't Echte en 't ware!
  donderdag 10 april 2025 @ 20:01:59 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217336022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:00 schreef Japepk het volgende:

[..]
Je begint je inderdaad af te vragen hoe willekeurig dit allemaal lijkt. Trump is misschien een idioot, hij is niet gek. Anders kom je niet zover. Iedereen denkt dat die man de kolder in de kop heeft, maar het zou best een een stuk geraffineerder kunnen zijn dan het lijkt
Ik ga voor de optie dat Trump wel (gedeeltelijk) gek is, maar dat hij wel keurig het plan van zijn entourage uitvoert.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 10 april 2025 @ 20:19:14 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217336151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik denk dat het dan een zeer gruwelijke tijd wordt, voor bijvoorbeeld Westerse soldaten over de hele wereld, maar ook burgers. Ook in de VS zelf. Maar goed, laten we hopen dat we nooit het antwoord gaan weten.
Hmm. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217336156
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En Gaza.
En dat met een staatsschuld van inmiddels 122% van het bnp, tekort op de begroting van 6% van bnp, stijgende rente op de (her)financiering daarvan en nota bene een beloofde belastingverlaging en waarschijnlijke recessie in het verschiet. Gaat vast helemaal goed komen allemaal.
pi_217336235
quote:

[..]
Ik denk dat hij knetter is. Hij loopt al jaren -wat heet- al decennia over die tariffs te kakelen. Hij had er wonderwat van verwacht. Dat de halve wereld kontlikkend aan de telefoon hangt/hing, liegt hij. Trump redt altijd zijn gezicht met bluf en spijkerhard liegen. Wel hingen zijn vriendjes aan de telefoon, woedend of vertwijfeld. Dat had invloed. Regeringsleiders zou hij ter opvijzeling van zijn ego rustig hebben laten spartelen, hoe zichtbaarder hoe liever. Ze waren er alleen niet, hij had geen namen. En geloof maar dat die rondgebazuind waren als ze er waren geweest.
De meeste echte regeringen kunnen helemaal niet zo snel kontlikken, daar gaan dagen of weken interne beraadslagingen over heen.
Terugkrabbelen dus voor zijn rijke vriendjes. Hij maakt het goed, raadt ze aan te kopen, want …en hij vertelt ze wanneer hij de zaak terugdraait. Rijke vriendjes weer tevreden, Trump herstelt zijn modderfiguur door met de bereidwillige rijke vriendjes glimmend te poseren. Zij maken hem wijs dat het een meesterzet was en dat de hele wereld voor hem beefde.

Een narcist, een domme narcist. Allemaal nieuwelingen, nitwits, profiteurs en dieven (die Doge-hackers-kliek met hun miljoenenrekening, of de belastingbetalers maar even wilden schokken) in zijn regering. Alle deskundigen de laan uit gestuurd.

Een narcist, een wraakzuchtige narcist. Misbruikt justitie met orders iedereen die hem in het verleden heeft dwarsgezeten te laten doorspitten op iets strafbaars. Wat gebeurt er als hij door zijn vergeldingslijstje heen is? Op wie gaat hij zich dan wreken?

Na 6 januari was hij uitgespeeld. Dit theater, daarvoor mag de hele wereld MoskovMitch en MyKevin bedanken. Die clowns hebben deze über-clown weer op het schild gehesen, omdat ze dachten er profijt van te hebben. En waar zijn ze nu? Waarom staan hun namen niet op die protestborden?
  donderdag 10 april 2025 @ 20:30:28 #262
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_217336246
*Good television, popcorn.gif*

Trump Asks Supreme Court to Let Him Fire Top Agency Officials

Summary by Bloomberg Al

■ President Donald Trump has asked the US Supreme Court to allow him to immediately fire top officials at two independent agencies.

■ The case is testing a 90-year-old Supreme Court ruling that lets Congress shield high-ranking officials from being fired by the president.

The outcome could determine whether Trump has the power to fire Federal Reserve Chair Jerome Powell and could also impact the job security of other agency officials.

(https://www.bloomberg.com(...)top-agency-officials)

[ Bericht 6% gewijzigd door jcdragon op 10-04-2025 20:45:10 ]
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
  Moderator donderdag 10 april 2025 @ 20:36:05 #263
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_217336311
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:30 schreef jcdragon het volgende:

President Trump just asked the Supreme Court for the authority to fire Federal Reserve Chair Jerome Powell

Summary by Bloomberg Al

■ President Donald Trump has asked the US Supreme Court to allow him to immediately fire top officials at two independent agencies.

■ The case is testing a 90-year-old Supreme Court ruling that lets Congress shield high-ranking officials from being fired by the president.

The outcome could determine whether Trump has the power to fire Federal Reserve Chair Jerome Powell and could also impact the job security of other agency officials.

Wel echt een topidee als je doel is dat het buitenland geen zaken meer met je wil doen omdat je te onbetrouwbaar bent. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_217336325
quote:
1s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:30 schreef jcdragon het volgende:

President Trump just asked the Supreme Court for the authority to fire Federal Reserve Chair Jerome Powell

Summary by Bloomberg Al

Deze zin zie ik daar niet in voor komen?!

quote:
President Trump just asked the Supreme Court for the authority to fire Federal Reserve Chair Jerome Powell.
Wel dat als die andere zaak gewonnen wordt door hem, dat wel het gevolg kan zijn (net als talloze andere min of meer zelfstandig opererende benoemingen).
  donderdag 10 april 2025 @ 20:42:25 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217336349
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Wat denk je dat er dan gaat gebeuren?
Etnische zuiveringen leveren meestal wel verzet op.
  donderdag 10 april 2025 @ 20:49:17 #266
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_217336405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Arabiertjes hebben alleen wat grotere balletjes dan wij Europeanen dus ik zou geen WeWork-ruimte huren op een te hoge verdieping als ik Amerikaan zou zijn (en ook de metro niet meer pakken).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 10 april 2025 @ 21:04:39 #267
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_217336530
quote:

[..]
Nee hoor, er is weinig geraffineerds aan. Het is het gedrag van iemand die een individu (of in dit geval: zo ongeveer de hele wereld) maximaal wilt manipuleren. Continu situaties van hoop en wanhoop creëeren, en jezelf daarbij als centraal focuspunt (enige autoriteit) vestigen, om uiteindelijk tot volledige willoosheid te komen bij degene die het ondergaat. Die heffingen worden dus waarschijnlijk nog wel een paar keer aan- en afgekondigd, net zoals hij ongetwijfeld nog vele malen troepen gaat terugtrekken uit de EU, dat weer annuleert, dan weer 'per direct' uit de NAVO stapt, en zich daarna weer schouderklopjes uitdelend laat filmen met Rutte.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2025 @ 21:07:00 #268
862 Arcee
Look closer
pi_217336548
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Terugkrabbelen dus voor zijn rijke vriendjes. Hij maakt het goed, raadt ze aan te kopen, want …en hij vertelt ze wanneer hij de zaak terugdraait. Rijke vriendjes weer tevreden
Ja maar, ja maar... hij zit er echt alleen maar voor de gewone man, hoor!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 10 april 2025 @ 21:07:51 #269
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_217336556
quote:
14s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wel echt een topidee als je doel is dat het buitenland geen zaken meer met je wil doen omdat je te onbetrouwbaar bent. ^O^
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217336627
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2025 20:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Arabiertjes hebben alleen wat grotere balletjes dan wij Europeanen dus ik zou geen WeWork-ruimte huren op een te hoge verdieping als ik Amerikaan zou zijn (en ook de metro niet meer pakken).
Dat is ook een manier om er naar te kijken _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217336882
quote:
7s.gif Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik wil ook sommige dingen niet, wordt gewoon voor mij besloten. Heb ik niks over te vertellen of te vinden.
Mooi hoe jij het allemaal toejuicht ook. "lalala en niemand kan er iets tegen doen! lekker! hihi'
Je zult het zelf ontkennen maar je ziet gewoon dat er heel veel bittere wrok in jou zit. :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 10 april 2025 @ 22:33:52 #273
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_217337313
Geloof er geen reet van dat Trump gaza wil. Een groot wespennest.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator donderdag 10 april 2025 @ 22:42:29 #274
236264 crew  capricia
pi_217337405
quote:
Voor jou ook het vriendelijke verzoek om niet zomaar kale links te posten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 april 2025 @ 22:42:36 #275
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_217337406
Of je drukt op rapport en wacht tot de vrijwilligers hun vrije tijd beschikbaar maken om jou snel van dienst te zijn. Zo lastig is het niet, het zijn geen robots.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')