Man, tijd voor Philips om wat gaten in te duiken. Smart Phones, gameconsoles, tv's, ....al ga je dan met dezelfde onderdelen aan de haal uit China. Maar ja, de EU heeft niet van die hoge heffingen op die onderdelen. Daarnaast is het eigenlijk een grapje, omdat ik dan vooral aan de belabberde kwaliteit moet denken van de CD-I. Achteraf gezien meer een soort voorloper van de DVD dan een gameconsole/mediaspeler.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die grap maakte ik zelf ook al in mn hoofd idd. Hoewel ik zelf ook een iphone heb. Ik koop er slechts elke 6-7 jaar 1 dus prima te doen. Maar 3000 euro zou natuurlijk te gek worden
Daarom ook steeds roepen dat het op pauze gaat en niet helemaal weg.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
hier zit toch gewoon opzet in het spel....
https://www.ad.nl/economi(...)p-de-beurs~ab5f5ac5/
dit kunstje zal wel een paar keer herhaald gaan worden door trump
Ben benieuwd wat de reactie van China gaat zijn, die zijn nogal aan de stille kant op het moment.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tariffs tegen China gaan weer omhoog, nu naar 145%
Dat is het patroon, was de vorige ronde ook zo.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de reactie van China gaat zijn, die zijn nogal aan de stille kant op het moment.
3000 dollar wellicht.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja verbaast me hoe het aandeel nog redelijk overeind blijft.
Men blijft toch hopen op een oplossing voordat er daadwerkelijk 3000 euro kostende iphones verschijnen.
Daarnaast komt het grootste deel van de inkomsten van apple van buiten de vs.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja verbaast me hoe het aandeel nog redelijk overeind blijft.
Men blijft toch hopen op een oplossing voordat er daadwerkelijk 3000 euro kostende iphones verschijnen.
In principe krijgt alleen de amerikaanse markt last van deze maatregelenquote:Op donderdag 10 april 2025 17:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Daarnaast komt het grootste deel van de inkomsten van apple van buiten de vs.
Ik denk dat een totaal exportverbod op zeldzame metalen niet ver meer is, minimaal richting de VS.quote:Op donderdag 10 april 2025 17:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de reactie van China gaat zijn, die zijn nogal aan de stille kant op het moment.
Probleem is dat China ook toch weer een plek wil zijn voor investeerders. Dat gaat niet lukken als je bedrijven direct aanvalt bij zulke geopolitieke dreigingen.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe krijgt alleen de amerikaanse markt last van deze maatregelen
de rest van de wereld krijgt alles van apple rechtstreeks vanuit china
alleen de prijzen in amerika zouden kunnen gaan stijgen
China zou kunnen zeggen we maken geen onderdelen en apple spullen meer dat zou apple keihard raken
Als ik de leider van China zou zijn had ik dat denk ik wel ingevoerd
Hoe zij praat, doet me echt denken aan een real life versie van een AI-Bot gefinetuned voor propaganda. Zo leeg, holle retoriek en 0 persoonlijkheid.quote:Op donderdag 10 april 2025 15:27 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Kunnen we deze trut niet weer inruilen voor Kayleigh McEnany?
Dat was blijkbaar gisteren al het geval alleen al die ophoging en gaat de meeste mensen in het WH ook te snelquote:Op donderdag 10 april 2025 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tariffs tegen China gaan weer omhoog, nu naar 145%
Bert en Ernie gaan voor de meeste mensen in het WH nog te snel.quote:Op donderdag 10 april 2025 18:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar gisteren al het geval alleen al die ophoging en gaat de meeste mensen in het WH ook te snel
En dan ook Iran nog.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:01 schreef Perrin het volgende:
Canada, Panama, Groenland.. behoorlijk ambitieus.
[ x ]
En Gaza.quote:
Gewoon a la een filmset een McDonalds nabouwen, bordje erop 'free for American soldiers' en als ze door de deur heenlopen vallen ze een diep gat in.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:01 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
De volgorde wordt nog wel een dingetje. Aan Canada heb je het meeste, maar als je dat binnenvalt heb je ook de meeste internationale heibel. Het claimen van Gaza boeit niemand, maar levert dan ook weer niet zo veel op. Misschien toch maar beginnen met het Panamakanaal en dan Groenland?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:01 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Europa voor blok zetten: Europa willen jullie ons Groenland "aanbieden" in ruil dat wij Rusland verzoeken van de Baltische staten af te blijven?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De volgorde wordt nog wel een dingetje. Aan Canada heb je het meeste, maar als je dat binnenvalt heb je ook de meeste internationale heibel. Het claimen van Gaza boeit niemand, maar levert dan ook weer niet zo veel op. Misschien toch maar beginnen met het Panamakanaal en dan Groenland?
Ik denk dat jij je daar op verkijkt, dat gaat nog een heel ding worden met een enorme nasleep.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:19 schreef Janneke141 het volgende:
Het claimen van Gaza boeit niemand,
Hoeveel batterijduur is er na 7 jaar nog over?quote:Op donderdag 10 april 2025 17:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Die grap maakte ik zelf ook al in mn hoofd idd. Hoewel ik zelf ook een iphone heb. Ik koop er slechts elke 6-7 jaar 1 dus prima te doen. Maar 3000 euro zou natuurlijk te gek worden
Er wonen daar mensen. Die willen niet. Klaar.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Europa voor blok zetten: Europa willen jullie ons Groenland "aanbieden" in ruil dat wij Rusland verzoeken van de Baltische staten af te blijven?
Winnen doe je normaal gesproken zonder ook maar een schot te lossen
Ik wil ook sommige dingen niet, wordt gewoon voor mij besloten. Heb ik niks over te vertellen of te vinden.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er wonen daar mensen. Die willen niet. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |