Goed, ik hap wel. Handel met voorkennis is voor senatoren en congresleden niet strafbaar.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verbaast het jou? Vind jij het echt een probleem?
Ik vind het onkies ongebruikelijk wat hij doet. Hij deelt kennis die hij niet mag delen.
Alleen die verbazing heb ik nooit gehoord omtrent Pelosi.
Die Vance is ook wel een pareltje hoor, mijn hemel.quote:We borrow money from Chinese peasants to buy the things those Chinese peasants manufacture
Wachten met het uitsturen van berichten tot de markten open zijn en een beslissing een aantal uur later publiceren gaat naar mijn gevoel wat verder dan handel met voorkennis, is dat niet eerder marktmanipulatie?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:08 schreef Weird- het volgende:
[..]
Goed, ik hap wel. Handel met voorkennis is voor senatoren en congresleden niet strafbaar.
Dat is op zichzelf natuurlijk al te debiel voor woorden.
Het verschil met Trump is echter dat hij actief beleid voert om er zelf rijker van te worden.
In the process bedreigt hij er de wereldeconomie mee en het pensioen van Average Joe.
Dat is nog wel een paar stapjes kwaadaardiger dan Pelosi
Ja, eens. Maar ook dat is voor de president niet meer strafbaar sinds de uitspraak van SCOTUSquote:Op donderdag 10 april 2025 11:24 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wachten met het uitsturen van berichten tot de markten open zijn en een beslissing een aantal uur later publiceren gaat naar mijn gevoel wat verder dan handel met voorkennis, is dat niet eerder marktmanipulatie?
Illegaliteit is een overtreding en geen misdrijf. De koning zelf is zijn 'immuniteit' compleet aan het uitbuiten, maar voor veel minder mag je dus gemarteld worden in een buitenlandse gevangenis. Sterker nog, het hoeft niet eens bewezen te worden dat je illegaal bent.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:30 schreef Weird- het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar ook dat is voor de president niet meer strafbaar sinds de uitspraak van SCOTUS
Sterker nog, je kunt eenvoudig illegaal verklaard worden zelfs nadat je een verblijfsvergunning hebt gekregen.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Illegaliteit is een overtreding en geen misdrijf. De koning zelf is zijn 'immuniteit' compleet aan het uitbuiten, maar voor veel minder mag je dus gemarteld worden in een buitenlandse gevangenis. Sterker nog, het hoeft niet eens bewezen te worden dat je illegaal bent.
Wen er maar aan, want die is binnen afzienbare tijd president.quote:Op donderdag 10 april 2025 11:22 schreef beefkeek het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Die Vance is ook wel een pareltje hoor, mijn hemel.
bronquote:,,Het is de verantwoordelijkheid van de president van de Verenigde Staten om de markten en de Amerikanen gerust te stellen over hun economische veiligheid te midden van alle bangmakerij door de media”, aldus woordvoerder Kush Desai.
quote:Op donderdag 10 april 2025 14:32 schreef Gunner het volgende:
Het witte huis spint de mogelijke marktmanipulatie op de volgende manier;
[..]
bron
Als Trump dit gesprek één of paar dagen eerder had gehad dan had hij naar de heren gewezen en aangegeven dat ze respectievelijk 2,5 miljard en 900 miljoen hadden verloren.quote:
Kunnen we deze trut niet weer inruilen voor Kayleigh McEnany?quote:
Ah, 'de media' hebben het weer gedaan.quote:Op donderdag 10 april 2025 14:32 schreef Gunner het volgende:
Het witte huis spint de mogelijke marktmanipulatie op de volgende manier;
[..]
bron
Is dit een trailer voor de nieuwste Black Mirror aflevering?quote:Op donderdag 10 april 2025 08:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit gezien, mij verbaast niets meer.
[ twitter ]
nou ja.,quote:Op donderdag 10 april 2025 13:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gemiste kans dat de EU nu meezwabbert. Als je het mij vraagt zouden we juist moeten laten zien dat je dit soort beslissingen niet neemt naar de grillen van een seniele crimineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendelijk verzoek om niet enkel een link te plaatsen.quote:
I.p.v. beleid te voeren waardoor de economie/beurs naar grote hoogte stijgt en we allemaal profiteren doet die klootzak het op zo'n manier dat alleen z'n insider vriendjes er van profiteren en de rest allemaal op de blaren mogen zitten. Alsof we al niet genoeg redenen hadden om hem te haten. Een uitzuiger pur sang.quote:
Apple gaat faillietquote:Op donderdag 10 april 2025 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tariffs tegen China gaan weer omhoog, nu naar 145%
iPhone richting 2000 euroquote:
Ja verbaast me hoe het aandeel nog redelijk overeind blijft.quote:
Dat die krengen zo achterlijk duur zijn was toch altijd een USP van Apple?quote:Op donderdag 10 april 2025 17:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja verbaast me hoe het aandeel nog redelijk overeind blijft.
Men blijft toch hopen op een oplossing voordat er daadwerkelijk 3000 euro kostende iphones verschijnen.
Die grap maakte ik zelf ook al in mn hoofd idd. Hoewel ik zelf ook een iphone heb. Ik koop er slechts elke 6-7 jaar 1 dus prima te doen. Maar 3000 euro zou natuurlijk te gek wordenquote:Op donderdag 10 april 2025 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat die krengen zo achterlijk duur zijn was toch altijd een USP van Apple?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |