https://bsky.app/profile/marcelias.bsky.social/post/3lmg2gzl4q22cquote:Trump claims it's proven that the 2020 election was rigged, citing the fact that law firms are giving him money
Het kraakt en dat is een goed teken.quote:Op donderdag 10 april 2025 04:10 schreef Kijkertje het volgende:
Nog niet genoeg stemmen in het Huis voor Trump's Big Beautiful Budget Bill.
Breaking: House GOP pulls budget measure
House Republican leaders fall short amid conservative revolt ahead of two-week recess
[ afbeelding ]
Verbaast het je?quote:
Wel dat Trump er telkens mee wegkomt.quote:
Niemand houdt hem meer tegen, dat is het gevaarlijke eraan.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:10 schreef TheVulture het volgende:
Doe vooraankondiging van Trump dat het nu wel een goed moment is om aandelen te kopen en vervolgens die heffingen terug te draaien. Het is van een schaamteloosheid waar de honden geen brood van lusten.
Lijkt me ook strafbaar, voor wat het waard is.
quote:
Dit gezien, mij verbaast niets meer.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel dat Trump er telkens mee wegkomt.
De geschiedenis geeft aan dat er praktisch niemand is die boven een dictator en z'n aanhang staat of gaat staan. Dat iemand als Corry Booker 25 uur (imho een beetje overdreven) stond te speechen is imho precies hoe deze wanhoop zich vertaalt wanneer instituten langzamerhand gepasseerd worden en in verval raken.quote:Op donderdag 10 april 2025 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 april 2025 08:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit gezien, mij verbaast niets meer.
[ twitter ]
Zou me niet verbazen als dit stukje tekst in de komende weken een rol gaat spelen in de (nog niet volledig gelijkgeschakelde) Amerikaanse media:quote:Op donderdag 10 april 2025 07:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:Exemptions from reporting because of national security
Section 13(b)(3)(A) of the Securities Exchange Act of 1934 provides that "with respect to matters concerning the national security of the United States", the President or the head of an Executive Branch agency may exempt companies from certain critical legal obligations.
These obligations include keeping accurate "books, records, and accounts" and maintaining "a system of internal accounting controls sufficient" to ensure the propriety of financial transactions and the preparation of financial statements in compliance with "generally accepted accounting principles".
Verbaast het jou? Vind jij het echt een probleem?quote:
Goede reaksie:quote:Op donderdag 10 april 2025 08:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit gezien, mij verbaast niets meer.
[ twitter ]
Ik ga niet in op whataboutismes, dus dan weet je dat vast.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verbaast het jou? Vind jij het echt een probleem?
Ik vind het onkies wat hij doet. Hij deelt kennis die hij niet mag delen.
Alleen die verbazing heb ik nooit gehoord omtrent Pelosi.
Voor Trump is het een waslijst met veroordelingen en slopende zaken enerzijds of als een halfgod vereerd worden, zoals dit filmpje hierboven demonstreert, anderzijds.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niemand houdt hem meer tegen, dat is het gevaarlijke eraan.
Omdat je zelf ook weet dat je met dubbele maat meet. Daarom opteer je voor dit excuus.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga niet in op whataboutismes, dus dan weet je dat vast.
quote:Op donderdag 10 april 2025 09:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook weet dat je met dubbele maat meet. Daarom opteer je voor dit excuus.
Wat een bs ook weer, President Pelosi is weer zo'n nieuwe leugen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga niet in op whataboutismes, dus dan weet je dat vast.
Ik ken het hele verhaal niet, dus ik kan er geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een bs ook weer, President Pelosi is weer zo'n nieuwe leugen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |