SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Echt, haat aan Amerikanen
Deze ochtend werd ik wakker omdat eentje Tim zocht
Hoe weet ik dat ze Tim zocht?
Omdat ze zijn naam door de gangen aan het roepen was
Om 7 uur fucking 30
![]()
![]()
Hoe is jullie ochtend?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schreeuwende Amerikanen altijdquote:Op woensdag 9 april 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt, haat aan Amerikanen
Deze ochtend werd ik wakker omdat eentje Tim zocht
Hoe weet ik dat ze Tim zocht?
Omdat ze zijn naam door de gangen aan het roepen was
Om 7 uur fucking 30
![]()
![]()
Hoe is jullie ochtend?![]()
![]()
Ze zijn luid maar wie loopt er rond in een hotel op die manier?quote:
Ga naar de receptie en bel ze ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja iddquote:Op woensdag 9 april 2025 08:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zijn luid maar wie loopt er rond in een hotel op die manier?
Ga naar de receptie en bel ze ofzo![]()
Maar hier gaat ie wel ok hoor![]()
![]()
Ik heb mijn nieuwe rol in het bedrijf gevonden hoor.
Hoi, ik zoek informatie daarover. Bij wie of waar kan ik dat vinden? Ja daar. Oke dankje.
Een soort levende chatgptTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja zoiets.
Overigens schijnt de zon hier niet
Trotste mama van Ambar
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dondert het daar weleens?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een plek waar de zon niet schijnt![]()
Lekker opnemen danquote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even niets doen. Vakantie.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maandenquote:Trotste mama van Ambar
Onbetaald verlof dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maandenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben echt slecht in vakantie opnemen, laatste keer dat ik een week of langer vrij was, was zomer vorig jaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook. Maar sinds ik nieuwe leidinggevende heb, is het me verplicht. Ik nam her en der losse dagen. Maar dat is nu niet meer acceptabelquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ben echt slecht in vakantie opnemen, laatste keer dat ik een week of langer vrij was, was zomer vorig jaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemenUw ADH vitamine Worst
Dit jaar eens proberen al mijn uren van dit jaar op te nemen ipv meenemen elk jaarUw ADH vitamine Worst
Hey Jussiequote:
Uquote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie betaalt dan mijn rekeningen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb in december en een beetje in januari drie weken genomen. En ik heb precies nul uur stiekem thuisgewerkt. Was echt een presentatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemen
Daarna spijt. Want het werk was blijven liggen. Mensen waren op me aan het wachten. Daarna enorm veel overgewerkt om alles in te halen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja oké dan weet ik het niet muisquote:
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar eens proberen al mijn uren van dit jaar op te nemen ipv meenemen elk jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga maar eens uit bed
Luilakquote:
Vrije dag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken jaquote:Op woensdag 9 april 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel lekker, af en toe een korte week.... Of een break in de week, woensdag vrij.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemenHow can I make this topic about me?![]()
Altijd op woensdagquote:
Hey Stevenquote:
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.![]()
![]()
Lekker alles op je gemakje doenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegen
Hey bolkkoning. Geen bastogne mee naar werk genomen. Wel een kans om het te halen in de pauzequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mja had liever m’n vaste vrije dag op zondag gehad. Maar dat mag nietquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.
![]()
![]()
![]()
Kan echt niet hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is blijkbaar goedgekeurd door de gemeente bij de inschrijving.How can I make this topic about me?![]()
Zaten zeker te slapen
Je kunt je kind ook X Æ A-Xii noemen (een zoontje van Musk die zo heet).How can I make this topic about me?![]()
Ik vind al die Dj namen tegenwoordig zo vanAlsof je niet kan spellen.
Jason wordt dan Djason enzo
En meer van die achterlijke fonetische spellingenTrotste mama van Ambar
D’jinyminyeamoisequote:Op woensdag 9 april 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind al die Dj namen tegenwoordig zo vanAlsof je niet kan spellen.
Jason wordt dan Djason enzo
En meer van die achterlijke fonetische spellingenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoe durven zequote:Op woensdag 9 april 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja had liever m’n vaste vrije dag op zondag gehad. Maar dat mag niet
Leg dat maar eens uit als iemand vraagt hoe je heetquote:Trotste mama van Ambar
Vakanties plannen en verlofdagen opnemen doen ze bij ons niet moeilijk over, als je onderling maar regelt dat de bezetting op orde is.How can I make this topic about me?![]()
Dat mag jij dan doen hèquote:Op woensdag 9 april 2025 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit als iemand vraagt hoe je heet
D’joistoinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Ja ook goedemorgen Dotquote:
Nou mij negeerde hij laatst ook enorm. En vanaf dat punt krijg ik ook nog amper liefdequote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs @:Moeraskat er is zie je mij niet meer heWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hou van jullie allemaal. Mijn waarde vrinden.
Het is maar net hoe de wind waait bij Jussiequote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou mij negeerde hij laatst ook enorm. En vanaf dat punt krijg ik ook nog amper liefde
De ene keer overspoeld hij je en de andere keer ziet hij je niet eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had jouw vanmorgen al begroetquote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs @:Moeraskat er is zie je mij niet meer he![]()
![]()
Lucky youquote:
Hij zag me wel. Hij was alleen bezig met emoticons posten. Meer dan een uur langquote:Op woensdag 9 april 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind waait bij Jussie
De ene keer overspoeld hij je en de andere keer ziet hij je niet eensWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Toen was ik F1 kijken en had ik m'n botje aan gezetquote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou mij negeerde hij laatst ook enorm. En vanaf dat punt krijg ik ook nog amper liefde![]()
![]()
O die ik in alle hectiek dan gemistquote:
Ik bied u mijn nederig excuus aan
Hey GG lieve schat,quote:
o o o bang dat hij ingehaald gaat wordenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zag me wel. Hij was alleen bezig met emoticons posten. Meer dan een uur lang
F1quote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen was ik F1 kijken en had ik m'n botje aan gezet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gekkiequote:Op woensdag 9 april 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o bang dat hij ingehaald gaat worden![]()
![]()
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ik in alle hectiek dan gemist
Ik bied u mijn nederig excuus aan![]()
![]()
Vind Paul Kalkbrenner dat zelf ook fijnquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit hier enorm lekker te gaan op Paul Kalkbrenner
Uw ADH vitamine Worst
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje water bij de wijn doenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen was ik F1 kijken en had ik m'n botje aan gezet
Dat is het!quote:Op woensdag 9 april 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o bang dat hij ingehaald gaat wordenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeiquote:Op woensdag 9 april 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje water bij de wijn doen
Nu al eisen
In het prille begin
Ik doe voor jou graag overal water bij, maar niet bij de F1quote:Op woensdag 9 april 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje water bij de wijn doen![]()
![]()
Zo werkt dat tegenwoordig kennelijkquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei
Nu al eisen
In het prille begin
Wie weet werkt hetquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei
Nu al eisen
In het prille begin
How can I make this topic about me?![]()
Deze manquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe voor jou graag overal water bij, maar niet bij de F1
F1 te waterquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe voor jou graag overal water bij, maar niet bij de F1
Hoe is het?quote:
Gelukkigquote:![]()
Ik heb dubbeldrank kers/baan.
Lekker
Je had de disclaimer nog gemistquote:Op woensdag 9 april 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Lekker![]()
Ik vind dubbeldrank niet mijn favoriete drankje
Sorry het spijt mequote:Op woensdag 9 april 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je had de disclaimer nog gemist![]()
Ik vind dubbeldrank niet mijn favoriete drankjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ow dan was het een chaos geweest als ik dat had gedaanquote:Op woensdag 9 april 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je zit gelukkig niet snel bij de pakken neer....
Gaan we niet doen
Is zeker niet geschikt voor notoire werklozenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
LekkerUw ADH vitamine Worst
kak........ banaan natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is zeker niet geschikt voor notoire werklozenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
KoffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oeh. Sale op Steam.
Drugs lord tycoon
Normaal let ik zo goed op.quote:
Je moet geloof ik een lab makenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een pretpark met verplichte drugsinnameWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die is nooit zo vroeg, anders vraag ik of die soms in z'n nest heeft gezekenquote:Uw ADH vitamine Worst
Bones!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar wel mooi dat er blijkbaar sale is. Vanavond maar even speuren of er wat tussen zitBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Alles wel met onze wel edel gestrenge heer Sp3cquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee maar al paar nachten ook niet aanwezig hier...quote:Op woensdag 9 april 2025 09:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die is nooit zo vroeg, anders vraag ik of die soms in z'n nest heeft gezeken![]()
Die Drug Lord Tycoon ziet er best aardig uit trouwens
Maar gaat in tegen m'n principes.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Engnek is die hond.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb jij principes?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
Die Drug Lord Tycoon ziet er best aardig uit trouwens
Maar gaat in tegen m'n principes.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee maar al paar nachten ook niet aanwezig hier...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snotverkoudenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles wel met onze wel edel gestrenge heer Sp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Flikker in de prikkers.quote:
Wanneer Gert iets vervelends meemaakt spreekt hij steevast de catchphrases Ja, lap zeg! en 't Is niet waar hè?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verder alles goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ai ai aiquote:
Is er iemand die kippensoepjes voor je maakt ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is dat eigenlijk un tampompton. zoquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dank u, doet mij goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe niet zo stoerquote:
Ahhh meneer de burgemeesterquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk un tampompton. zo
HAHA IK LACH AL IK LACH AL HAHAHAquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje mijn grapjes leuk gaan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Greys![]()
Hoi Paul
Ik las even wat andersquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk un tampompton. zo
How can I make this topic about me?![]()
Heb je Lov gedumpt na het zuigenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje mijn grapjes leuk gaan vinden![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
HAHA IK LACH AL IK LACH AL HAHAHAHeel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Aan alle die gekomen zijn 'proficiat' aan alle die niet gekomen zijn... ja.. ook proficiat.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
Ik kan echt niet tegen Adriaan. Sinds ik die mega piemol in die broek heb zien zitten is het voor mij enorm verpest.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan fanboy. En keek geen Belgische televisie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gut ben ik wat minder aanwezigquote:
Gebeurt er van alles
Whutquote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Adriaan. Sinds ik die mega piemol in die broek heb zien zitten is het voor mij enorm verpest.![]()
Ze had de K**K*** laten zitten?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit is nieuwe informatie voor mijquote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen Adriaan. Sinds ik die mega piemol in die broek heb zien zitten is het voor mij enorm verpest.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, er was een aflevering waarin je die bobbel zo goed zag.quote:![]()
Moeraskatje was er direct klaar mee he.
Ik ben er de afgelopen dagen ook niet veel geweest.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gut ben ik wat minder aanwezig
Gebeurt er van alles
Heb ook alles gemistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kitten is ietwat raarquote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dit is nieuwe informatie voor mij
Die let op piemels van jeugd idolenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorryquote:Op woensdag 9 april 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Klinkt als inside information, want ik dacht alles te weten over ze
Heftig wel!quote:Op woensdag 9 april 2025 09:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, er was een aflevering waarin je die bobbel zo goed zag.![]()
Moeraskatje was er direct klaar mee he.![]()
Ik heb kantine mannetje op werk maar die heeft soms een hipsterfasr en dan gaat hij voor broccolisoep je enzoquote:Op woensdag 9 april 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ai ai ai
Is er iemand die kippensoepjes voor je maakt ?
Geen fan vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitten is ietwat raar
Die let op piemels van jeugd idolen
Ik las ketamannetjequote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb kantine mannetje op werk maar die heeft soms een hipsterfasr en dan gaat hij voor broccolisoep je enzo
Geen fan van
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je niet Arie en Bastiaan gekeken ipv Bassie en Adriaan?![]()
![]()
![]()
Broccoli soepquote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb kantine mannetje op werk maar die heeft soms een hipsterfasr en dan gaat hij voor broccolisoep je enzo
Geen fan van![]()
Tis asperge tijd
Kan hij beter asperge soep maken
Heb ik misschien meer aan atmquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Arie joh die staat strak, in zn acrobatenpakquote:Op woensdag 9 april 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Heb je niet Arie en Bastiaan gekeken ipv Bassie en Adriaan?![]()
Zou wel wat verklaren.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Arie joh die staat strak, in zn acrobatenpakWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Arie Koomenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Arie joh die staat strak, in zn acrobatenpak
HAHA STOPquote:
Hee is BB afgelopen?
Samen met Ruben vd Meer. Maar die was dan goed in andere soort humor.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rubenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Samen met Ruben vd Meer. Maar die was dan goed in andere soort humor.![]()
![]()
Ik vind Ruben en Arie goudquote:Op woensdag 9 april 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
Samen met Ruben vd Meer. Maar die was dan goed in andere soort humor.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kom je daar nu pas achterquote:
Hihhahoquote:Op woensdag 9 april 2025 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy vraagt wanneer je weer langs komt
Maar Dot, wanneer kom jij er nou eens achter dat ik de TT had veranderd van die SC?
Van kletshoek naar kletskoek
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Dot, wanneer kom jij er nou eens achter dat ik de TT had veranderd van die SC?
Van kletshoek naar kletskoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo met mezelf zitten lachen en niemand die er wat over zei. Was eigenlijk een beetje triest maar goed
Het meeste is ook kletskoek
Al hoop ik dat @Jockari nog even laat weten hoe het met hem gaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat is er met Jock? Ik ben toen gestopt met kijken en ben ook niet meer op heb SF geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
Het meeste is ook kletskoek
Al hoop ik dat @:Jockari nog even laat weten hoe het met hem gaatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hihiquote:Op woensdag 9 april 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Ik heb zo met mezelf zitten lachen en niemand die er wat over zei. Was eigenlijk een beetje triest maar goed
![]()
Moet je even de kletskoek lezenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er met Jock? Ik ben toen gestopt met kijken en ben ook niet meer op heb SF geweest eigenlijk.
Ja, eh.. datum?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kletskoek?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Op woensdag 9 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Van kletshoek naar kletskoekWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn schuldquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welk forumquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn schuldJij weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze toon lees ik semi boosquote:
Ben te druk geweest afgelopen dagenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb thee nodig. Dan ga ik even plantjes uitzoeken en bestellen. Eerder heb ik toch geen rust om te focussen op werk.
Ik kreeg net bericht dat de bergamotplant die ik graag wil op voorraad is
Trotste mama van Ambar
Nee hoor, heb het al gevonden en weer aangepastquote:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu... na zoveel delen.quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het al gevonden en weer aangepast![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben te druk geweest afgelopen dagenWerd 2 minuten geleden geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar het is je vergeven![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu... na zoveel delen.![]()
O dank was ook elders in gesprekquote:Op woensdag 9 april 2025 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Werd 2 minuten geleden geschreven![]()
Maar het is je vergeven
IK hou het ff niet allemaal meer bij
Rustig ademhalen Dotquote:Op woensdag 9 april 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dank was ook elders in gesprek
IK hou het ff niet allemaal meer bij![]()
![]()
Ik vertelde dat ik ooit dus de H in een K veranderd had, en niemand dat was opgevallen. Ik heb vooral zelf hard erom gelachen. Maar goed. Mislukte grap dusquote:Op woensdag 9 april 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O dank was ook elders in gesprek
IK hou het ff niet allemaal meer bij![]()
![]()
Nee mij ook niet, maar ik let zelf ook nooit zo op de TT's want die boeien mij weinigquote:Op woensdag 9 april 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vertelde dat ik ooit dus de H in een K veranderd had, en niemand dat was opgevallen. Ik heb vooral zelf hard erom gelachen. Maar goed. Mislukte grap dus![]()
![]()
Ik vind het wel een leuke grap vooral omdat niemand het doorhadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch wel een beetje geslaagd dusquote:Op woensdag 9 april 2025 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee mij ook niet, maar ik let zelf ook nooit zo op de TT's want die boeien mij weinig
Ik vind het wel een leuke grap vooral omdat niemand het doorhad
Vervelend als je een grap uithaalt en niemand valt het op, die grap is eigenlijk groterquote:
Nou ik hoopte wel dat het lang zou duren, maar zo lang.. neequote:Op woensdag 9 april 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend als je een grap uithaalt en niemand valt het op, die grap is eigenlijk groter
Had het ook niet gezien, en @Dotteke geen idee meer wie de link gafI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Hi Joycequote:Op woensdag 9 april 2025 10:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Had het ook niet gezien, en @:dotteke geen idee meer wie de link gaf![]()
![]()
Sìnds gisteren ben ik even kijken hier, tussen spelletje doen steedsquote:
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Gezelliquote:Op woensdag 9 april 2025 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Sìnds gisteren ben ik even kijken hier, tussen spelletje doen steeds![]()
![]()
Ja vind het gezellig gebeuren hierzoI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
nouquote:Op woensdag 9 april 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend als je een grap uithaalt en niemand valt het op, die grap is eigenlijk groter
toen met die revoluties in het midden oosten werd er tijdelijk een forum op getuigd en stond er in NWS ineens een topic, alles MO gerelateerd moet vanaf nu in MO, topics gelijk verplaatst dit dat alles zonder de NWS mods te informeren
dat linkje naar het nieuwe forum heb ik stiekom veranderd naar Rick Astleys megahit
heeft er maanden gestaan want niemand klikt dat blijkbaar
heb ik maanden om gegiegeld als een heel klein meisjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zit alweer te giechelen erom
kijken of ik het nog terug kan vindenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goeiequote:Op woensdag 9 april 2025 10:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou
toen met die revoluties in het midden oosten werd er tijdelijk een forum op getuigd en stond er in NWS ineens een topic, alles MO gerelateerd moet vanaf nu in MO, topics gelijk verplaatst dit dat alles zonder dat linkje naar het nieuwe forum heb ik stiekom veranderd naar Rick Astleys megahit
heeft er maanden gestaan want niemand klikt dat blijkbaar
heb ik maanden om gegiegeld als een heel klein meisje![]()
![]()
![]()
Ik was in BB drukker met anderen dingenquote:Op woensdag 9 april 2025 10:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik hoopte wel dat het lang zou duren, maar zo lang.. nee
TR's afvinken?quote:Op woensdag 9 april 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was in BB drukker met anderen dingen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: