SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint![]()
Echt, haat aan Amerikanen
Deze ochtend werd ik wakker omdat eentje Tim zocht
Hoe weet ik dat ze Tim zocht?
Omdat ze zijn naam door de gangen aan het roepen was
Om 7 uur fucking 30
![]()
![]()
Hoe is jullie ochtend?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schreeuwende Amerikanen altijdquote:Op woensdag 9 april 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt, haat aan Amerikanen
Deze ochtend werd ik wakker omdat eentje Tim zocht
Hoe weet ik dat ze Tim zocht?
Omdat ze zijn naam door de gangen aan het roepen was
Om 7 uur fucking 30
![]()
![]()
Hoe is jullie ochtend?![]()
![]()
Ze zijn luid maar wie loopt er rond in een hotel op die manier?quote:
Ga naar de receptie en bel ze ofzoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja iddquote:Op woensdag 9 april 2025 08:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze zijn luid maar wie loopt er rond in een hotel op die manier?
Ga naar de receptie en bel ze ofzo![]()
Maar hier gaat ie wel ok hoor![]()
![]()
Ik heb mijn nieuwe rol in het bedrijf gevonden hoor.
Hoi, ik zoek informatie daarover. Bij wie of waar kan ik dat vinden? Ja daar. Oke dankje.
Een soort levende chatgptTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja zoiets.
Overigens schijnt de zon hier niet
Trotste mama van Ambar
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dondert het daar weleens?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een plek waar de zon niet schijnt![]()
Lekker opnemen danquote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even niets doen. Vakantie.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maandenquote:Trotste mama van Ambar
Onbetaald verlof dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maandenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben echt slecht in vakantie opnemen, laatste keer dat ik een week of langer vrij was, was zomer vorig jaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook. Maar sinds ik nieuwe leidinggevende heb, is het me verplicht. Ik nam her en der losse dagen. Maar dat is nu niet meer acceptabelquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ben echt slecht in vakantie opnemen, laatste keer dat ik een week of langer vrij was, was zomer vorig jaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemenUw ADH vitamine Worst
Dit jaar eens proberen al mijn uren van dit jaar op te nemen ipv meenemen elk jaarUw ADH vitamine Worst
Hey Jussiequote:
Uquote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie betaalt dan mijn rekeningen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb in december en een beetje in januari drie weken genomen. En ik heb precies nul uur stiekem thuisgewerkt. Was echt een presentatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemen
Daarna spijt. Want het werk was blijven liggen. Mensen waren op me aan het wachten. Daarna enorm veel overgewerkt om alles in te halen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja oké dan weet ik het niet muisquote:
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar eens proberen al mijn uren van dit jaar op te nemen ipv meenemen elk jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga maar eens uit bed
Luilakquote:
Vrije dag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken jaquote:Op woensdag 9 april 2025 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?Uw ADH vitamine Worst
Dat is wel lekker, af en toe een korte week.... Of een break in de week, woensdag vrij.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemenHow can I make this topic about me?![]()
Altijd op woensdagquote:
Hey Stevenquote:
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.![]()
![]()
Lekker alles op je gemakje doenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen tentje mee maar wel wat steden bekijken jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha, ja tegenwoordig kom je de raarste namen tegen
Hey bolkkoning. Geen bastogne mee naar werk genomen. Wel een kans om het te halen in de pauzequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mja had liever m’n vaste vrije dag op zondag gehad. Maar dat mag nietquote:
quote:Op woensdag 9 april 2025 09:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Echt bizar. Iemand noemde z’n zoon ‘Bortus’.
![]()
![]()
![]()
Kan echt niet hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is blijkbaar goedgekeurd door de gemeente bij de inschrijving.How can I make this topic about me?![]()
Zaten zeker te slapen
Je kunt je kind ook X Æ A-Xii noemen (een zoontje van Musk die zo heet).How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: