Dondert het daar weleens?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb ook een plek waar de zon niet schijnt
Lekker opnemen danquote:Op woensdag 9 april 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon even niets doen. Vakantie.
Ik zat me te verkneukelen over een Facebook groep waarin allerlei screenshots staan van mensen die kinderen hebben met de meest… tja… unieke namen.quote:
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maandenquote:
Onbetaald verlof dan maarquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vakantiedagen voor 3 maanden
Ik ook. Maar sinds ik nieuwe leidinggevende heb, is het me verplicht. Ik nam her en der losse dagen. Maar dat is nu niet meer acceptabelquote:Op woensdag 9 april 2025 09:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ben echt slecht in vakantie opnemen, laatste keer dat ik een week of langer vrij was, was zomer vorig jaar
Hey Jussiequote:
Uquote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie betaalt dan mijn rekeningen?
Ik heb in december en een beetje in januari drie weken genomen. En ik heb precies nul uur stiekem thuisgewerkt. Was echt een presentatie.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:10 schreef hemarookworst het volgende:
Dat is wat ik dus afgelopen tijd die, losse dagen opnemen
Ja oké dan weet ik het niet muisquote:
Ga je lekker op vakantie, van de ene plaats naar de andere, tentje mee en wandelen en steden bekijken?quote:Op woensdag 9 april 2025 09:11 schreef hemarookworst het volgende:
Dit jaar eens proberen al mijn uren van dit jaar op te nemen ipv meenemen elk jaar
Luilakquote:
Vrije dag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |