Hij zag me wel. Hij was alleen bezig met emoticons posten. Meer dan een uur langquote:Op woensdag 9 april 2025 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind waait bij Jussie
De ene keer overspoeld hij je en de andere keer ziet hij je niet eens
Toen was ik F1 kijken en had ik m'n botje aan gezetquote:Op woensdag 9 april 2025 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou mij negeerde hij laatst ook enorm. En vanaf dat punt krijg ik ook nog amper liefde
O die ik in alle hectiek dan gemistquote:
Hey GG lieve schat,quote:
o o o bang dat hij ingehaald gaat wordenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij zag me wel. Hij was alleen bezig met emoticons posten. Meer dan een uur lang
F1quote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen was ik F1 kijken en had ik m'n botje aan gezet
Gekkiequote:Op woensdag 9 april 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o bang dat hij ingehaald gaat worden
Excuses aanvaardquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ik in alle hectiek dan gemist
Ik bied u mijn nederig excuus aan
Vind Paul Kalkbrenner dat zelf ook fijnquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zit hier enorm lekker te gaan op Paul Kalkbrenner
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje water bij de wijn doenquote:Op woensdag 9 april 2025 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen was ik F1 kijken en had ik m'n botje aan gezet
Dat is het!quote:Op woensdag 9 april 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o o o bang dat hij ingehaald gaat worden
Oeiquote:Op woensdag 9 april 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje water bij de wijn doen
Ik doe voor jou graag overal water bij, maar niet bij de F1quote:Op woensdag 9 april 2025 09:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je wil dat deze relatie gaat lukken moet je wel een beetje water bij de wijn doen
Zo werkt dat tegenwoordig kennelijkquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei
Nu al eisen
In het prille begin
Wie weet werkt hetquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oei
Nu al eisen
In het prille begin
Deze manquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe voor jou graag overal water bij, maar niet bij de F1
F1 te waterquote:Op woensdag 9 april 2025 09:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik doe voor jou graag overal water bij, maar niet bij de F1
Hoe is het?quote:
Gelukkigquote:
Je had de disclaimer nog gemistquote:Op woensdag 9 april 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb dubbeldrank kers/baan.
Lekker
quote:
Sorry het spijt mequote:Op woensdag 9 april 2025 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je had de disclaimer nog gemist![]()
Ik vind dubbeldrank niet mijn favoriete drankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |