SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sint
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 08-04-2025 17:37:54 ]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Succesquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al gehad, nu de reguliere boodschappen![]()
![]()
Lieve mensen.
Ik had nog geen boeket besteld, dat wilde ik donderdag doen om iedereen de gelegenheid te geven te doneren, maar is het een idee dat ik een kleiner boeket bestel ipv een krans en het restant overmaak naar de depressie vereniging?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1820 / +185 / +109 / 3782 / 4141
2. Dr.Mikey / 380 / +24 / +147 / 224 / 338
3. KillemWieft / 326 / +21 / +0 / 159 / 255
4. Moeraskat / 251 / +77 / +7 / 422 / 541
5. _UserName_ / 179 / +0 / +6 / 182 / 247
6. Lovely / 176 / +50 / +8 / 1212 / 1406
7. hemarookworst / 164 / +19 / +15 / 320 / 421
8. Fogel / 164 / +96 / +0 / 247 / 359
9. gebrokenglas / 152 / +4 / +13 / 690 / 850
10. HappyCharly / 135 / +7 / +10 / 364 / 454
11. Bally-b / 127 / +0 / +0 / 88 / 127
12. loveyoulongtime / 120 / +3 / +0 / 319 / 391
13. Soury / 116 / +38 / +27 / 110 / 161
14. greysbones / 114 / +25 / +8 / 627 / 691
15. StevenHyde / 108 / +16 / +8 / 478 / 611
16. Pinnenmutske / 107 / +12 / +49 / 102 / 145
17. mario390 / 102 / +0 / +41 / 10 / 29
18. sp3c / 94 / +13 / +0 / 44 / 75
19. Sally / 94 / +3 / +20 / 74 / 103
20. ieniminimuis / 71 / +16 / +1 / 194 / 244SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja is ook primaquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:18 schreef DJMO het volgende:
Lieve mensen.
Ik had nog geen boeket besteld, dat wilde ik donderdag doen om iedereen de gelegenheid te geven te doneren, maar is het een idee dat ik een kleiner boeket bestel ipv een krans en het restant overmaak naar de depressie vereniging?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Helemaal goed toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bolk in de zon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vandaag nog geen contact gehad met de zonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
@DJMO en iedereen die geld gedaan heeft voor Sinterklaaskapoentje.
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel mooi Dotteke.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO en iedereen die geld gedaan heeft voor Sinterklaaskapoentje.
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.
Zet t anders ook in de OP?
Voor deze wijzigingen mogen we nu wel n uitzondering maken toch?![]()
Even een belletje of appje sturen danquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag nog geen contact gehad met de zonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Helemaal goed Dotquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
How can I make this topic about me?![]()
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een belletje of appje sturen dan![]()
Inderdaad. Nou de zon schijnt hier volop, de hele dag al. alleen lijkt het warmer dan het is.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een (voormalige) koploper![]()
![]()
Prachtige treinstellen zijn het.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een (voormalige) koploperHow can I make this topic about me?![]()
Zekerquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtige treinstellen zijn het.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sprinter bolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is het hier rustig
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
En om te bolkenquote:
Mag geen eensquote:
Alweer man3quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Ja, heerlijk, even wat warms. En natuurlijk een kop koffie.quote:
Wat, koffie bij een Panini? Ja, en dat smaakt best.
Is je vergevenquote:
Ik had laatst ook 1 met kip cheddar kaas en bbq sauaquote:
Geniet er vanquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, even wat warms. En natuurlijk een kop koffie.
Wat, koffie bij een Panini? Ja, en dat smaakt best.![]()
![]()
oehquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had laatst ook 1 mer kip cheddar kaas en bbq saua
Ik heb bloed in mijn snot door de droogte en alles wat er verder in de lucht zwerftquote:Trotste mama van Ambar
Beetje stomen danquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb bloed in mijn snot door de droogte en alles wat er verder in de lucht zwerft![]()
Nou, dat ziekenhuis bezoek was niet wat ik ervan verwacht had
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat dan ??quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, dat ziekenhuis bezoek was niet wat ik ervan verwacht had![]()
Owjee.... Vertelquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:14 schreef Moeraskat het volgende:
Nou, dat ziekenhuis bezoek was niet wat ik ervan verwacht had![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moeten nog andere onderzoeken doen voordat we iets kunnen proberen.quote:
Ook naar de uroloog en kennelijk is die wachttijd vrij lang![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat is balenquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeten nog andere onderzoeken doen voordat we iets kunnen proberen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pff altijd die wachttijd, vreselijk ! Hopelijk heb je over een tijdje dan wel duidelijkheidquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeten nog andere onderzoeken doen voordat we iets kunnen proberen.
![]()
![]()
![]()
Als je al 5 maanden wacht op de dag van vandaag, kan wel jankenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo extra klotequote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
Als je al 5 maanden wacht op de dag van vandaag, kan wel jankenWeet je al wanneer t vervolg is?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kittie tochquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
Als je al 5 maanden wacht op de dag van vandaag, kan wel janken![]()
![]()
Dat andere ziekenhuis heeft gewoon onderzoeken overgeslagen, dit onderzoek hadden we 2 jaar terug al moeten krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
Heel vervelend dat ze niet direct alles voor je hebben kunnen doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Weet je toevallig al hoelaat de crematie is?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geen idee. Morgen bellen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo extra kloteWeet je al wanneer t vervolg is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee. Morgen bellen.Gvd wat een tegenvaller meis ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Geen idee. Morgen bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja, ik zou anders ook geen alternatief weten?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is blub er?Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 5: Nog 999 Redenen om te Klikken![]()
Ja. echt kut. Al was de arts fijn en het ziekenhuis voelt wel goed. Beter dan dat andere ziekenhuis. Maar ik had gehoopt op een ander gesprek. Een begin van het traject. We hebben door dat gestuntel een jaar verloren.quote:quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Thanks, ik hoop het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en of het ook online te volgen isquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Weet je toevallig al hoelaat de crematie is?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
[..]
Geen idee. Morgen bellen.Wat kloten zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gigantische regebui net toen we boodschappen deden
PikkedonkerVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Sterktequote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
Als je al 5 maanden wacht op de dag van vandaag, kan wel jankenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klote Katyquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Helemaal primaquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.![]()
![]()
Heel veel sterkte, dit is goed kut.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
Als je al 5 maanden wacht op de dag van vandaag, kan wel janken
Even een praktische vraag. Wat zal ik eens voor het avondeten verzinnen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Pasta?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef DJMO het volgende:
Even een praktische vraag. Wat zal ik eens voor het avondeten verzinnen?![]()
![]()
Meh. Van de week al gehad en eergisteren nog bami.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gebakken luchtquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:53 schreef DJMO het volgende:
Even een praktische vraag. Wat zal ik eens voor het avondeten verzinnen?Trotste mama van Ambar
Gebakken aardappeltjes met groente en schnitzel ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Van de week al gehad en eergisteren nog bami.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Och wat klote voor jequote:Op dinsdag 8 april 2025 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
Als je al 5 maanden wacht op de dag van vandaag, kan wel janken
Trust nobody![]()
Heb je nou je waterfiets al gehad?quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
Hier 17u aardappelschijfjes, ijsbergsla en jawel frikandellen eten
Smile, it's free therapy.![]()
Het raam staat open en er rijden 2 hulpvoertuigen voorbij met toeters en bellen. Jyske sliep, wordt wakker, zucht een keer en slaapt verder. Die heeft al goed in de gaten in welke wereld zij beland is
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je nou je waterfiets al gehad?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Welke stichting is dat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Mooiquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Het raam staat open en er rijden 2 hulpvoertuigen voorbij met toeters en bellen. Jyske sliep, wordt wakker, zucht een keer en slaapt verder. Die heeft al goed in de gaten in welke wereld zij beland is![]()
![]()
Zaterdag komt een vriendinnetje van mijn dochter logeren. Misschien dat de waterfiets dan door de commissie komt
Het worden varkenshaas medaillons met champignonsaus en voormij een stronkje witlof ham kaas uit de oven.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met groente en schnitzel ?Ik heb er één en ik ben er trots op
Oeh klinkt goed djmo!quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het worden varkenshaas medaillons met champignonsaus en voormij een stronkje witlof ham kaas uit de oven.![]()
ahhhh nog niet gehadquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zaterdag komt een vriendinnetje van mijn dochter logeren. Misschien dat de waterfiets dan door de commissie komt![]()
hahahaha jij bent erg.. over de rug van je kind!!!!! dat ding etenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird schopt Moon heel hard onder haar achterste![]()
![]()
![]()
![]()
Ook aan het eten maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan twijfelen we samenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of je pizza moet bestellenTrust nobody![]()
Moet straks nog weg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot 5 mei is de bitterbal pizza er nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot 5 mei is de bitterbal pizza er nog.serieus? dat bestaat?
De wat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot 5 mei is de bitterbal pizza er nog.
En waar?Trust nobody![]()
Ja bij newyork pizza was 1 april grap maar nu maken ze hem echt tot 5 mei.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat grappigquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij newyork pizza was 1 april grap maar nu maken ze hem echt tot 5 mei.
Heb je 'm gehad?Trust nobody![]()
Warm? Ik heb nog steeds een legging onder m'n trainingsbroek en een shirt, vest en m'n jas aan (het enige wat ik heb gedaan is de wintervoering eruit gehaald)quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee nog niet.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed plan ga ik doen Top ideequote:Op dinsdag 8 april 2025 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Heel mooi Dotteke.
Zet t anders ook in de OP?
Voor deze wijzigingen mogen we nu wel n uitzondering maken toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
knuffie terugquote:
R.I.P DTS.![]()
Zit met een shirtje en rok buitenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Warm? Ik heb nog steeds een legging onder m'n trainingsbroek en een shirt, vest en m'n jas aan (het enige wat ik heb gedaan is de wintervoering eruit gehaald)
Hoeveel graden is t bij jou dan>
Snap wel dat je het warm hebt... Waar rok is, is vuurquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit met een shirtje en rok buiten![]()
![]()
Lolz. Mijn oude functie van het lab komt beschikbaar maar ik mag niet terug van de teamleider, want dat kan het huidige team niet aan want ik ben te goed
Trotste mama van Ambar
Toch gewoon doenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Lolz. Mijn oude functie van het lab komt beschikbaar maar ik mag niet terug van de teamleider, want dat kan het huidige team niet aan want ik ben te goed![]()
![]()
thanks lieverds
16 zie ik maar zit onder de overkapping.. zonnetje schijnt hier nog op het terrasquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap wel dat je het warm hebt... Waar rok is, is vuur![]()
Nee denk wel gewoon op een bord!quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhhh nog niet gehad![]()
hahahaha jij bent erg.. over de rug van je kind!!!!! dat ding etenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah een stuk warmer dan hier dusquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
16 zie ik maar zit onder de overkapping.. zonnetje schijnt hier nog op het terras13 graden hier..
@Kissingbird zaterdag gaat het spaghetti pesto worden werd me medegedeeld. Denk morgenochtend opweg naar werk maar om 8u sochtends ergens een waterfiets scorenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is de snackbar dan al wel openquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef StevenHyde het volgende:
@:kissingbird zaterdag gaat het spaghetti pesto worden werd me medegedeeld. Denk morgenochtend opweg naar werk maar om 8u sochtends ergens een waterfiets scoren
Lekker weer daarquote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Waterfiets met koffie smaakt iig niet, dat weet ik dan weer wel. Ooit weleens geprobeerd jaren terug
Hier 10. En zolang de minimum temperatuur niet boven de 15 komt blijf ik in een dubbele laag kleding lopen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een stuk warmer dan hier dus13 graden hier..
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh neeee dat is een bummerquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef StevenHyde het volgende:
@:kissingbird zaterdag gaat het spaghetti pesto worden werd me medegedeeld. Denk morgenochtend opweg naar werk maar om 8u sochtends ergens een waterfiets scoren![]()
de kids willen wat anders en jij als dienaar moet dan gehoorzamen
Oh nee zodra 14/15 graden is en geen wind vind ik het al warm..quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier 10. En zolang de minimum temperatuur niet boven de 15 komt blijf ik in een dubbele laag kleding lopen.
Maar als jij het fijn vindt om nog lang in dubbele laag te lopen dan gewoon doen
![]()
R.I.P DTS.![]()
Misschien iets voor in de middag als lunch ?quote:
Heb het al opquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
voor wie nog eten moet : smakelijk
Eetsmakelijk birdie
Smakelijk birdiequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
voor wie nog eten moet : smakelijk![]()
![]()
Ben al klaarquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
voor wie nog eten moet : smakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kip siamquote:
Ik ben een echt zonnekind. Geboren in de zomer. Ik kan beter tegen warmte dan tegen kou (het helpt ook dat ik het gewend ben om altijd m'n armen en benen bedekt te houden ivm zonneallergie)quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee zodra 14/15 graden is en geen wind vind ik het al warm..
Maar als jij het fijn vindt om nog lang in dubbele laag te lopen dan gewoon doenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik een lente kind, maar vind kou wel fijn mits zon erbij.. maar té warm kan ik niet meer tegen helaasquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben een echt zonnekind. Geboren in de zomer. Ik kan beter tegen warmte dan tegen kou (het helpt ook dat ik het gewend ben om altijd m'n armen en benen bedekt te houden ivm zonneallergie)
Was wel lekker, ook lang niet meer gegetenquote:
En wat ga jij eten?Let's take the long way home, love is burning slowly
Hahaha dienaar mooi woord. Ja ben maar een teamplayer zaterdagquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh neeee dat is een bummer![]()
de kids willen wat anders en jij als dienaar moet dan gehoorzamen
Spitskool met tomaat, rijst en kipquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was wel lekker, ook lang niet meer gegeten
En wat ga jij eten?![]()
![]()
Dat is ook lekkerquote:
BijrijdtpaardThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smikkelen en smullen straks dus
Ook lekker, alleen beetje pittigquote:
Ja ditquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze is niet pittig. Al houd ik wel van pittig.![]()
Ah ok..quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze is niet pittig. Al houd ik wel van pittig.
Net bijna aangevlogen door een duif.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had een patatje met frinkandelspeciaal gehaaldquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
voor wie nog eten moet : smakelijk
Ben de laatste dagen best druk.
2 vergaderingen op een dag
Was 17 uur thuis en moet om 19.30 weer ergens zijn,
Gisteren ook al tot 21.45 vergaderd en gisteren morgen ook.
Dan thuis waar van alles tussendoor komt
Eet smakelijk voor strakkiesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ook geboren in de zomer, maar kan echt niet tegen de warmtequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben een echt zonnekind. Geboren in de zomer. Ik kan beter tegen warmte dan tegen kou (het helpt ook dat ik het gewend ben om altijd m'n armen en benen bedekt te houden ivm zonneallergie)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huhquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Lolz. Mijn oude functie van het lab komt beschikbaar maar ik mag niet terug van de teamleider, want dat kan het huidige team niet aan want ik ben te goed
Trust nobody![]()
Ze schrokken en kwam door de wind hield zich wel in maar was op gezicht hoogte.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna een duif in your face... Schrikken welquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze schrokken en kwam door de wind hield zich wel in maar was op gezicht hoogte.![]()
Duiven kak op je
Nah doe dat toch liever privé op de wcquote:
Hawaii ?quote:Let's take the long way home, love is burning slowly
Met vis of vlees of veel groente
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties Forumhop: Hop naar: