Heel mooi Dotteke.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO en iedereen die geld gedaan heeft voor Sinterklaaskapoentje.
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.
Even een belletje of appje sturen danquote:Op dinsdag 8 april 2025 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vandaag nog geen contact gehad met de zon
Helemaal goed Dotquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
Een beller is snellerquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even een belletje of appje sturen dan
quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een (voormalige) koploper
Prachtige treinstellen zijn het.quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zit in een (voormalige) koploper
Zekerquote:Op dinsdag 8 april 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtige treinstellen zijn het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |