Warm? Ik heb nog steeds een legging onder m'n trainingsbroek en een shirt, vest en m'n jas aan (het enige wat ik heb gedaan is de wintervoering eruit gehaald)quote:
Nee nog niet.quote:
Goed plan ga ik doen Top ideequote:Op dinsdag 8 april 2025 15:17 schreef maily het volgende:
[..]
Heel mooi Dotteke.
Zet t anders ook in de OP?
Voor deze wijzigingen mogen we nu wel n uitzondering maken toch?
knuffie terugquote:
Zit met een shirtje en rok buitenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Warm? Ik heb nog steeds een legging onder m'n trainingsbroek en een shirt, vest en m'n jas aan (het enige wat ik heb gedaan is de wintervoering eruit gehaald)
Snap wel dat je het warm hebt... Waar rok is, is vuurquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit met een shirtje en rok buiten
Toch gewoon doenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Lolz. Mijn oude functie van het lab komt beschikbaar maar ik mag niet terug van de teamleider, want dat kan het huidige team niet aan want ik ben te goed
16 zie ik maar zit onder de overkapping.. zonnetje schijnt hier nog op het terrasquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap wel dat je het warm hebt... Waar rok is, is vuur
Nee denk wel gewoon op een bord!quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhhh nog niet gehad![]()
hahahaha jij bent erg.. over de rug van je kind!!!!! dat ding eten
Ah een stuk warmer dan hier dusquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
16 zie ik maar zit onder de overkapping.. zonnetje schijnt hier nog op het terras
Is de snackbar dan al wel openquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef StevenHyde het volgende:
@:kissingbird zaterdag gaat het spaghetti pesto worden werd me medegedeeld. Denk morgenochtend opweg naar werk maar om 8u sochtends ergens een waterfiets scoren
Lekker weer daarquote:
Hier 10. En zolang de minimum temperatuur niet boven de 15 komt blijf ik in een dubbele laag kleding lopen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een stuk warmer dan hier dus13 graden hier..
Oh neeee dat is een bummerquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:54 schreef StevenHyde het volgende:
@:kissingbird zaterdag gaat het spaghetti pesto worden werd me medegedeeld. Denk morgenochtend opweg naar werk maar om 8u sochtends ergens een waterfiets scoren
Oh nee zodra 14/15 graden is en geen wind vind ik het al warm..quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier 10. En zolang de minimum temperatuur niet boven de 15 komt blijf ik in een dubbele laag kleding lopen.
Misschien iets voor in de middag als lunch ?quote:
Heb het al opquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
voor wie nog eten moet : smakelijk
Smakelijk birdiequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
Ben al klaarquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
Kip siamquote:
Ik ben een echt zonnekind. Geboren in de zomer. Ik kan beter tegen warmte dan tegen kou (het helpt ook dat ik het gewend ben om altijd m'n armen en benen bedekt te houden ivm zonneallergie)quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee zodra 14/15 graden is en geen wind vind ik het al warm..
Maar als jij het fijn vindt om nog lang in dubbele laag te lopen dan gewoon doen
Ik een lente kind, maar vind kou wel fijn mits zon erbij.. maar té warm kan ik niet meer tegen helaasquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben een echt zonnekind. Geboren in de zomer. Ik kan beter tegen warmte dan tegen kou (het helpt ook dat ik het gewend ben om altijd m'n armen en benen bedekt te houden ivm zonneallergie)
Was wel lekker, ook lang niet meer gegetenquote:
Hahaha dienaar mooi woord. Ja ben maar een teamplayer zaterdagquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh neeee dat is een bummer![]()
de kids willen wat anders en jij als dienaar moet dan gehoorzamen
Spitskool met tomaat, rijst en kipquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was wel lekker, ook lang niet meer gegeten
En wat ga jij eten?
Dat is ook lekkerquote:
Ook lekker, alleen beetje pittigquote:
Ja ditquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze is niet pittig. Al houd ik wel van pittig.
Ah ok..quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Deze is niet pittig. Al houd ik wel van pittig.
Had een patatje met frinkandelspeciaal gehaaldquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:57 schreef Kissingbird het volgende:
Eten maken![]()
Ik ben ook geboren in de zomer, maar kan echt niet tegen de warmtequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben een echt zonnekind. Geboren in de zomer. Ik kan beter tegen warmte dan tegen kou (het helpt ook dat ik het gewend ben om altijd m'n armen en benen bedekt te houden ivm zonneallergie)
Huhquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Lolz. Mijn oude functie van het lab komt beschikbaar maar ik mag niet terug van de teamleider, want dat kan het huidige team niet aan want ik ben te goed
Ze schrokken en kwam door de wind hield zich wel in maar was op gezicht hoogte.quote:
Bijna een duif in your face... Schrikken welquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze schrokken en kwam door de wind hield zich wel in maar was op gezicht hoogte.
Nah doe dat toch liever privé op de wcquote:
Hawaii ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |