quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heb je nou je waterfiets al gehad?
Eens. Welke stichting is dat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO en iedereen die geld gedaan heeft voor Sinterklaaskapoentje.
Ik heb vandaag weer contact gehad met een andere vriend van Sinterklaasje, zijn best vriend![]()
De moeder van Klaasje wil alleen losse bloemen, ook geen bosje ook geen kransen.
Voorstel wat ik deed was om dan voor iedereen die gedoneerd had een losse bloem te kopen. En dan het rest van het opgehaalde geld te doneren aan de stichting die de moeder van Klaas heeft uitgekozen?
Is iedereen het daar mee eens? Ik hoop dat iedereen dit leest.
Mooiquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Het raam staat open en er rijden 2 hulpvoertuigen voorbij met toeters en bellen. Jyske sliep, wordt wakker, zucht een keer en slaapt verder. Die heeft al goed in de gaten in welke wereld zij beland is
Het worden varkenshaas medaillons met champignonsaus en voormij een stronkje witlof ham kaas uit de oven.quote:Op dinsdag 8 april 2025 16:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met groente en schnitzel ?
Oeh klinkt goed djmo!quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het worden varkenshaas medaillons met champignonsaus en voormij een stronkje witlof ham kaas uit de oven.
ahhhh nog niet gehadquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:04 schreef StevenHyde het volgende:
Zaterdag komt een vriendinnetje van mijn dochter logeren. Misschien dat de waterfiets dan door de commissie komt
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird schopt Moon heel hard onder haar achterste![]()
Dan twijfelen we samenquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of je pizza moet bestellen
Moet straks nog weg.quote:
Tot 5 mei is de bitterbal pizza er nog.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot 5 mei is de bitterbal pizza er nog.
De wat?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot 5 mei is de bitterbal pizza er nog.
Ja bij newyork pizza was 1 april grap maar nu maken ze hem echt tot 5 mei.quote:
Wat grappigquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bij newyork pizza was 1 april grap maar nu maken ze hem echt tot 5 mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |